Jeg kan bare ikke lade være at tænke at PSG fandt Pacho uden nogen for alvor havde ham på raderen…! Der må være andre derude…..Puyols_garn skrev: ↑fre maj 29, 2026 7:10 pmJeg så også gerne en CB, men jeg ved ærligt talt ikke helt hvem det skulle være. Der er ikke mange spillere jeg lige kan komme i tanke om som jeg tænker ville gøre en meget stor forskel, i hvert fald ikke hvis det er til bedste XI og ikke bare som AC erstatning (Senesi). Vuskovic ser sygt lovende ud, men gad vide om han ville passe ind i systemet? HSV forsvarer meget anderledes end vi gør. Senesi tror jeg ikke ville være en kæmpe opgradering over Martín sådan som han har udviklet sig. Bastoni er dygtig til at føre bolden frem, men jeg ser ham ikke som en spiller der regelmæssigt kan rave kastanjerne ud af ilden for os i en 4-backkæde. Jeg har bare lidt svært ved at se hvem det er som skulle løfte niveauet gevaldigt. Jeg ved godt Araújo ikke har nogen stor stjerne herinde, men hvis der var en spiller tilgængelig med hans fart, styrke, evner i egen boks, kombineret med lidt bedre teknik og dømmekraft, så kunne jeg godt se idéen i at prioritere CB lidt højere. Hvis vi kunne klone VVD fra 18/19 så ville jeg være helt med.
Hvis ikke Araújo eller AC er på vej videre, så ser jeg bare ikke helt det samme behov som i angrebet, eller på venstrebacken for den sags skyld. Hvis vi skulle nedprioritere andetsteds for at forstærke CB (ordentligt), så ville jeg hellere droppe Bernardo end én af LW + ST (Ikke på grund af hans niveau, jeg synes Bernardo er verdensklasse). Samme problem, jeg ved ikke helt hvem vi så skulle hente som CB
Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
Antimadridista
- Indlæg: 11259
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: Transferrygter
- Siempre Barca
- Indlæg: 685
- Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
- Geografisk sted: København
- Har takket: 23 gange
- Blevet takket: 31 gange
Re: Transferrygter
Pacho ender med at koste PSG på den gode side af €55 millioner. Det er prisen for lovende forsvarsspillere. Ellers skal man hente dem meget tidligt og uprøvet, hvis man skal gøre sig en god handel.
- Champione
- Indlæg: 1646
- Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
- Geografisk sted: København
- Har takket: 26 gange
- Blevet takket: 195 gange
Re: Transferrygter
Tror lidt vi ser Vuskovic, som værende sådan enAntimadridista skrev: ↑fre maj 29, 2026 7:23 pmJeg kan bare ikke lade være at tænke at PSG fandt Pacho uden nogen for alvor havde ham på raderen…! Der må være andre derude…..Puyols_garn skrev: ↑fre maj 29, 2026 7:10 pmJeg så også gerne en CB, men jeg ved ærligt talt ikke helt hvem det skulle være. Der er ikke mange spillere jeg lige kan komme i tanke om som jeg tænker ville gøre en meget stor forskel, i hvert fald ikke hvis det er til bedste XI og ikke bare som AC erstatning (Senesi). Vuskovic ser sygt lovende ud, men gad vide om han ville passe ind i systemet? HSV forsvarer meget anderledes end vi gør. Senesi tror jeg ikke ville være en kæmpe opgradering over Martín sådan som han har udviklet sig. Bastoni er dygtig til at føre bolden frem, men jeg ser ham ikke som en spiller der regelmæssigt kan rave kastanjerne ud af ilden for os i en 4-backkæde. Jeg har bare lidt svært ved at se hvem det er som skulle løfte niveauet gevaldigt. Jeg ved godt Araújo ikke har nogen stor stjerne herinde, men hvis der var en spiller tilgængelig med hans fart, styrke, evner i egen boks, kombineret med lidt bedre teknik og dømmekraft, så kunne jeg godt se idéen i at prioritere CB lidt højere. Hvis vi kunne klone VVD fra 18/19 så ville jeg være helt med.
Hvis ikke Araújo eller AC er på vej videre, så ser jeg bare ikke helt det samme behov som i angrebet, eller på venstrebacken for den sags skyld. Hvis vi skulle nedprioritere andetsteds for at forstærke CB (ordentligt), så ville jeg hellere droppe Bernardo end én af LW + ST (Ikke på grund af hans niveau, jeg synes Bernardo er verdensklasse). Samme problem, jeg ved ikke helt hvem vi så skulle hente som CB
---------------------------------------
Barca is my religion!
Barca is my religion!
- Puyols_garn
- Indlæg: 669
- Tilmeldt: fre jul 30, 2021 4:16 pm
- Har takket: 238 gange
- Blevet takket: 209 gange
Re: Transferrygter
Har mest set highlights af ham, og der ser han i hvert fald vild ud i boksen! Har du set lidt flere kampe med HSV? Jeg tænker mest på om han ville passe i et system hvor der forsvares så meget anderledes. Når jeg ser på hans heatmaps fra konkrete kampe, så ligner det jo HSV har været under konstant belejring i eget felt i 90 minutterChampione skrev: ↑fre maj 29, 2026 7:42 pmTror lidt vi ser Vuskovic, som værende sådan enAntimadridista skrev: ↑fre maj 29, 2026 7:23 pmJeg kan bare ikke lade være at tænke at PSG fandt Pacho uden nogen for alvor havde ham på raderen…! Der må være andre derude…..Puyols_garn skrev: ↑fre maj 29, 2026 7:10 pmJeg så også gerne en CB, men jeg ved ærligt talt ikke helt hvem det skulle være. Der er ikke mange spillere jeg lige kan komme i tanke om som jeg tænker ville gøre en meget stor forskel, i hvert fald ikke hvis det er til bedste XI og ikke bare som AC erstatning (Senesi). Vuskovic ser sygt lovende ud, men gad vide om han ville passe ind i systemet? HSV forsvarer meget anderledes end vi gør. Senesi tror jeg ikke ville være en kæmpe opgradering over Martín sådan som han har udviklet sig. Bastoni er dygtig til at føre bolden frem, men jeg ser ham ikke som en spiller der regelmæssigt kan rave kastanjerne ud af ilden for os i en 4-backkæde. Jeg har bare lidt svært ved at se hvem det er som skulle løfte niveauet gevaldigt. Jeg ved godt Araújo ikke har nogen stor stjerne herinde, men hvis der var en spiller tilgængelig med hans fart, styrke, evner i egen boks, kombineret med lidt bedre teknik og dømmekraft, så kunne jeg godt se idéen i at prioritere CB lidt højere. Hvis vi kunne klone VVD fra 18/19 så ville jeg være helt med.
Hvis ikke Araújo eller AC er på vej videre, så ser jeg bare ikke helt det samme behov som i angrebet, eller på venstrebacken for den sags skyld. Hvis vi skulle nedprioritere andetsteds for at forstærke CB (ordentligt), så ville jeg hellere droppe Bernardo end én af LW + ST (Ikke på grund af hans niveau, jeg synes Bernardo er verdensklasse). Samme problem, jeg ved ikke helt hvem vi så skulle hente som CB![]()
- Puyols_garn
- Indlæg: 669
- Tilmeldt: fre jul 30, 2021 4:16 pm
- Har takket: 238 gange
- Blevet takket: 209 gange
Re: Transferrygter
Det kunne der sagtens være, jeg ved bare ikke lige hvor. Hvis Barça ved det, så har de skjult det godt indtil videre. Men hvem ved, Gordon skete også meget pludseligt uden nogen varselAntimadridista skrev: ↑fre maj 29, 2026 7:23 pmJeg kan bare ikke lade være at tænke at PSG fandt Pacho uden nogen for alvor havde ham på raderen…! Der må være andre derude…..Puyols_garn skrev: ↑fre maj 29, 2026 7:10 pmJeg så også gerne en CB, men jeg ved ærligt talt ikke helt hvem det skulle være. Der er ikke mange spillere jeg lige kan komme i tanke om som jeg tænker ville gøre en meget stor forskel, i hvert fald ikke hvis det er til bedste XI og ikke bare som AC erstatning (Senesi). Vuskovic ser sygt lovende ud, men gad vide om han ville passe ind i systemet? HSV forsvarer meget anderledes end vi gør. Senesi tror jeg ikke ville være en kæmpe opgradering over Martín sådan som han har udviklet sig. Bastoni er dygtig til at føre bolden frem, men jeg ser ham ikke som en spiller der regelmæssigt kan rave kastanjerne ud af ilden for os i en 4-backkæde. Jeg har bare lidt svært ved at se hvem det er som skulle løfte niveauet gevaldigt. Jeg ved godt Araújo ikke har nogen stor stjerne herinde, men hvis der var en spiller tilgængelig med hans fart, styrke, evner i egen boks, kombineret med lidt bedre teknik og dømmekraft, så kunne jeg godt se idéen i at prioritere CB lidt højere. Hvis vi kunne klone VVD fra 18/19 så ville jeg være helt med.
Hvis ikke Araújo eller AC er på vej videre, så ser jeg bare ikke helt det samme behov som i angrebet, eller på venstrebacken for den sags skyld. Hvis vi skulle nedprioritere andetsteds for at forstærke CB (ordentligt), så ville jeg hellere droppe Bernardo end én af LW + ST (Ikke på grund af hans niveau, jeg synes Bernardo er verdensklasse). Samme problem, jeg ved ikke helt hvem vi så skulle hente som CB
- Barca80
- Indlæg: 3486
- Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
- Har takket: 109 gange
- Blevet takket: 430 gange
Re: Transferrygter
Jeg mener ikke, vi kan nøjes med en CB i absolut klasse; vi bliver også nødt til at opgradere på både HB og VB.Puyols_garn skrev: ↑fre maj 29, 2026 7:10 pmJeg så også gerne en CB, men jeg ved ærligt talt ikke helt hvem det skulle være. Der er ikke mange spillere jeg lige kan komme i tanke om som jeg tænker ville gøre en meget stor forskel, i hvert fald ikke hvis det er til bedste XI og ikke bare som AC erstatning (Senesi). Vuskovic ser sygt lovende ud, men gad vide om han ville passe ind i systemet? HSV forsvarer meget anderledes end vi gør. Senesi tror jeg ikke ville være en kæmpe opgradering over Martín sådan som han har udviklet sig. Bastoni er dygtig til at føre bolden frem, men jeg ser ham ikke som en spiller der regelmæssigt kan rave kastanjerne ud af ilden for os i en 4-backkæde. Jeg har bare lidt svært ved at se hvem det er som skulle løfte niveauet gevaldigt. Jeg ved godt Araújo ikke har nogen stor stjerne herinde, men hvis der var en spiller tilgængelig med hans fart, styrke, evner i egen boks, kombineret med lidt bedre teknik og dømmekraft, så kunne jeg godt se idéen i at prioritere CB lidt højere. Hvis vi kunne klone VVD fra 18/19 så ville jeg være helt med.
Hvis ikke Araújo eller AC er på vej videre, så ser jeg bare ikke helt det samme behov som i angrebet, eller på venstrebacken for den sags skyld. Hvis vi skulle nedprioritere andetsteds for at forstærke CB (ordentligt), så ville jeg hellere droppe Bernardo end én af LW + ST (Ikke på grund af hans niveau, jeg synes Bernardo er verdensklasse). Samme problem, jeg ved ikke helt hvem vi så skulle hente som CB
Jeg kan ikke give dig konkrete navne lige pt., da jeg ikke har det fulde overblik over transfermarkedet, men det må man forvente, at Barcelonas ledelse har en lang liste over.
Min logik er simpel: Hvis der er råderum til at bruge omkring 80 millioner på Gordon, formentlig 130 millioner på Álvarez, plus de massive omkostninger, der følger med Bernardo Silva, så må pengene til at forbedre defensiven også kunne findes. Ellers må man prioritere rigtigt.
Spørgsmålet er, hvad vi konkret mangler i defensiven. Når man kigger på truppen, er det i mine øjne tydeligt, at defensiven savner rutine, lederskab, stabilitet og evnen til at præstere under maksimalt pres i de helt store kampe. Ingen af vores nuværende spillere – uanset om vi taler Cubarsí, Balde, Araújo, AC, Gérard Martin osv. – besidder for alvor de kvaliteter endnu. De er enten for unge, mangler erfaring, mangler stabilitet eller mangler den nødvendige ledermentalitet.
Derfor vil stort set enhver tilgang af en defensiv profil med erfaring og kvalitet være en mærkbar opgradering af vores forsvar lige nu. Profilen skal have et højt teknisk bundniveau, besidde en fornuftig fart, have erfaring fra de helt store kampe samt bidrage med stabilitet, den rette mentalitet og en stærk spilforståelse.
Man kan så diskutere om navne som Micky van de Ven, Bastoni, Senesi, Schlotterbeck, Gvardiol og Hincapié eller VB'er som Andrea Cambiaso, Cucurella og Grimaldo eller HB'er som Cancelo matcher de egenskaber. Jeg vil næsten påstå, at uanset hvem vi henter ind med bare en smule rutine og kvalitet, så vil det være en klar opgradering af vores nuværende forsvar – men det kan der naturligvis være delte meninger om.
-
Antimadridista
- Indlæg: 11259
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: Transferrygter
Hvis du hører Tottenham fans, så har DE i hvert fald opdaget hamChampione skrev: ↑fre maj 29, 2026 7:42 pmTror lidt vi ser Vuskovic, som værende sådan enAntimadridista skrev: ↑fre maj 29, 2026 7:23 pmJeg kan bare ikke lade være at tænke at PSG fandt Pacho uden nogen for alvor havde ham på raderen…! Der må være andre derude…..Puyols_garn skrev: ↑fre maj 29, 2026 7:10 pmJeg så også gerne en CB, men jeg ved ærligt talt ikke helt hvem det skulle være. Der er ikke mange spillere jeg lige kan komme i tanke om som jeg tænker ville gøre en meget stor forskel, i hvert fald ikke hvis det er til bedste XI og ikke bare som AC erstatning (Senesi). Vuskovic ser sygt lovende ud, men gad vide om han ville passe ind i systemet? HSV forsvarer meget anderledes end vi gør. Senesi tror jeg ikke ville være en kæmpe opgradering over Martín sådan som han har udviklet sig. Bastoni er dygtig til at føre bolden frem, men jeg ser ham ikke som en spiller der regelmæssigt kan rave kastanjerne ud af ilden for os i en 4-backkæde. Jeg har bare lidt svært ved at se hvem det er som skulle løfte niveauet gevaldigt. Jeg ved godt Araújo ikke har nogen stor stjerne herinde, men hvis der var en spiller tilgængelig med hans fart, styrke, evner i egen boks, kombineret med lidt bedre teknik og dømmekraft, så kunne jeg godt se idéen i at prioritere CB lidt højere. Hvis vi kunne klone VVD fra 18/19 så ville jeg være helt med.
Hvis ikke Araújo eller AC er på vej videre, så ser jeg bare ikke helt det samme behov som i angrebet, eller på venstrebacken for den sags skyld. Hvis vi skulle nedprioritere andetsteds for at forstærke CB (ordentligt), så ville jeg hellere droppe Bernardo end én af LW + ST (Ikke på grund af hans niveau, jeg synes Bernardo er verdensklasse). Samme problem, jeg ved ikke helt hvem vi så skulle hente som CB![]()
-
Antimadridista
- Indlæg: 11259
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: Transferrygter
Ok, syntes jeg kan se 40m€Siempre Barca skrev: ↑fre maj 29, 2026 7:36 pmPacho ender med at koste PSG på den gode side af €55 millioner. Det er prisen for lovende forsvarsspillere. Ellers skal man hente dem meget tidligt og uprøvet, hvis man skal gøre sig en god handel.
Men 40-50m€ er også fint i min bog, når Gordon koster 70-80!
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Transferrygter
Leipzig kræver nu 130m for Diomande. Barca gjorde smart ved at handle hurtigt
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
DrGink
- Indlæg: 1121
- Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
- Har takket: 1103 gange
- Blevet takket: 239 gange
Re: Transferrygter
Njarh skulle vi ikke gerne have handlet så hurtigt så vi havde hentet diomande i leganes fremfor Gordon i Newcastle?EasyBuddhist skrev: ↑fre maj 29, 2026 8:42 pmLeipzig kræver nu 130m for Diomande. Barca gjorde smart ved at handle hurtigt
- Puyols_garn
- Indlæg: 669
- Tilmeldt: fre jul 30, 2021 4:16 pm
- Har takket: 238 gange
- Blevet takket: 209 gange
Re: Transferrygter
Så så, det skal jo heller ikke gå alt for hurtigt. Folk ville få alt for høje forventninger hvis vi hele tiden hentede fremtidige verdensstjerner til €10m inden de blev verdenskendtDrGink skrev: ↑fre maj 29, 2026 9:02 pmNjarh skulle vi ikke gerne have handlet så hurtigt så vi havde hentet diomande i leganes fremfor Gordon i Newcastle?EasyBuddhist skrev: ↑fre maj 29, 2026 8:42 pmLeipzig kræver nu 130m for Diomande. Barca gjorde smart ved at handle hurtigt![]()
-
JayBird10
- Indlæg: 33
- Tilmeldt: ons apr 24, 2024 10:41 am
- Har takket: 102 gange
- Blevet takket: 13 gange
Re: Transferrygter
Undrer mig hvor Victor Osimhen er ligger på den chart. :)DeanCassady skrev: ↑fre maj 29, 2026 6:00 pm
Mon ikke det her er én af grundene til, at Flick vil have ham.
-
BarcaForever
- Indlæg: 107
- Tilmeldt: tirs sep 24, 2024 11:30 am
- Har takket: 36 gange
- Blevet takket: 18 gange
Re: Transferrygter
Er det ikke kun La Liga?JayBird10 skrev: ↑fre maj 29, 2026 10:01 pmUndrer mig hvor Victor Osimhen er ligger på den chart. :)DeanCassady skrev: ↑fre maj 29, 2026 6:00 pm
Mon ikke det her er én af grundene til, at Flick vil have ham.
- Barca80
- Indlæg: 3486
- Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
- Har takket: 109 gange
- Blevet takket: 430 gange
Re: Transferrygter
Atl. Madrids officielle side kører meget sarkastiske indlæg rettet mod Barca. Lidt barnligt, men sjovt:
Yamal i Atl. Madrid trøje: https://x.com/atletienglish/status/2060 ... 51027?s=20
Barca fremstår som en løve, men i virkeligheden er en hund: https://x.com/atletienglish/status/2060 ... 82613?s=20
Yamal i Atl. Madrid trøje: https://x.com/atletienglish/status/2060 ... 51027?s=20
Barca fremstår som en løve, men i virkeligheden er en hund: https://x.com/atletienglish/status/2060 ... 82613?s=20
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: KongenINord og 65 gæster