Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 11259
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Puyols_garn skrev:
fre maj 29, 2026 7:10 pm
Barca80 skrev:
fre maj 29, 2026 6:43 pm
Ok så vi bruger 250 mio. for at få "verdens stærkeste angreb" blot fordi vi er Barcelona, og vi kører bare en sæson mere med Araujo, Gerard Martin, Balde, AC, Cubarsi osv.? Got it! :thumbup:
Jeg så også gerne en CB, men jeg ved ærligt talt ikke helt hvem det skulle være. Der er ikke mange spillere jeg lige kan komme i tanke om som jeg tænker ville gøre en meget stor forskel, i hvert fald ikke hvis det er til bedste XI og ikke bare som AC erstatning (Senesi). Vuskovic ser sygt lovende ud, men gad vide om han ville passe ind i systemet? HSV forsvarer meget anderledes end vi gør. Senesi tror jeg ikke ville være en kæmpe opgradering over Martín sådan som han har udviklet sig. Bastoni er dygtig til at føre bolden frem, men jeg ser ham ikke som en spiller der regelmæssigt kan rave kastanjerne ud af ilden for os i en 4-backkæde. Jeg har bare lidt svært ved at se hvem det er som skulle løfte niveauet gevaldigt. Jeg ved godt Araújo ikke har nogen stor stjerne herinde, men hvis der var en spiller tilgængelig med hans fart, styrke, evner i egen boks, kombineret med lidt bedre teknik og dømmekraft, så kunne jeg godt se idéen i at prioritere CB lidt højere. Hvis vi kunne klone VVD fra 18/19 så ville jeg være helt med.

Hvis ikke Araújo eller AC er på vej videre, så ser jeg bare ikke helt det samme behov som i angrebet, eller på venstrebacken for den sags skyld. Hvis vi skulle nedprioritere andetsteds for at forstærke CB (ordentligt), så ville jeg hellere droppe Bernardo end én af LW + ST (Ikke på grund af hans niveau, jeg synes Bernardo er verdensklasse). Samme problem, jeg ved ikke helt hvem vi så skulle hente som CB
Jeg kan bare ikke lade være at tænke at PSG fandt Pacho uden nogen for alvor havde ham på raderen…! Der må være andre derude…..

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 685
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 31 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Siempre Barca »

Pacho ender med at koste PSG på den gode side af €55 millioner. Det er prisen for lovende forsvarsspillere. Ellers skal man hente dem meget tidligt og uprøvet, hvis man skal gøre sig en god handel.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1646
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 26 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Antimadridista skrev:
fre maj 29, 2026 7:23 pm
Puyols_garn skrev:
fre maj 29, 2026 7:10 pm
Barca80 skrev:
fre maj 29, 2026 6:43 pm
Ok så vi bruger 250 mio. for at få "verdens stærkeste angreb" blot fordi vi er Barcelona, og vi kører bare en sæson mere med Araujo, Gerard Martin, Balde, AC, Cubarsi osv.? Got it! :thumbup:
Jeg så også gerne en CB, men jeg ved ærligt talt ikke helt hvem det skulle være. Der er ikke mange spillere jeg lige kan komme i tanke om som jeg tænker ville gøre en meget stor forskel, i hvert fald ikke hvis det er til bedste XI og ikke bare som AC erstatning (Senesi). Vuskovic ser sygt lovende ud, men gad vide om han ville passe ind i systemet? HSV forsvarer meget anderledes end vi gør. Senesi tror jeg ikke ville være en kæmpe opgradering over Martín sådan som han har udviklet sig. Bastoni er dygtig til at føre bolden frem, men jeg ser ham ikke som en spiller der regelmæssigt kan rave kastanjerne ud af ilden for os i en 4-backkæde. Jeg har bare lidt svært ved at se hvem det er som skulle løfte niveauet gevaldigt. Jeg ved godt Araújo ikke har nogen stor stjerne herinde, men hvis der var en spiller tilgængelig med hans fart, styrke, evner i egen boks, kombineret med lidt bedre teknik og dømmekraft, så kunne jeg godt se idéen i at prioritere CB lidt højere. Hvis vi kunne klone VVD fra 18/19 så ville jeg være helt med.

Hvis ikke Araújo eller AC er på vej videre, så ser jeg bare ikke helt det samme behov som i angrebet, eller på venstrebacken for den sags skyld. Hvis vi skulle nedprioritere andetsteds for at forstærke CB (ordentligt), så ville jeg hellere droppe Bernardo end én af LW + ST (Ikke på grund af hans niveau, jeg synes Bernardo er verdensklasse). Samme problem, jeg ved ikke helt hvem vi så skulle hente som CB
Jeg kan bare ikke lade være at tænke at PSG fandt Pacho uden nogen for alvor havde ham på raderen…! Der må være andre derude…..
Tror lidt vi ser Vuskovic, som værende sådan en :glad:
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Puyols_garn
Indlæg: 669
Tilmeldt: fre jul 30, 2021 4:16 pm
Har takket: 238 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Puyols_garn »

Champione skrev:
fre maj 29, 2026 7:42 pm
Antimadridista skrev:
fre maj 29, 2026 7:23 pm
Puyols_garn skrev:
fre maj 29, 2026 7:10 pm
Barca80 skrev:
fre maj 29, 2026 6:43 pm
Ok så vi bruger 250 mio. for at få "verdens stærkeste angreb" blot fordi vi er Barcelona, og vi kører bare en sæson mere med Araujo, Gerard Martin, Balde, AC, Cubarsi osv.? Got it! :thumbup:
Jeg så også gerne en CB, men jeg ved ærligt talt ikke helt hvem det skulle være. Der er ikke mange spillere jeg lige kan komme i tanke om som jeg tænker ville gøre en meget stor forskel, i hvert fald ikke hvis det er til bedste XI og ikke bare som AC erstatning (Senesi). Vuskovic ser sygt lovende ud, men gad vide om han ville passe ind i systemet? HSV forsvarer meget anderledes end vi gør. Senesi tror jeg ikke ville være en kæmpe opgradering over Martín sådan som han har udviklet sig. Bastoni er dygtig til at føre bolden frem, men jeg ser ham ikke som en spiller der regelmæssigt kan rave kastanjerne ud af ilden for os i en 4-backkæde. Jeg har bare lidt svært ved at se hvem det er som skulle løfte niveauet gevaldigt. Jeg ved godt Araújo ikke har nogen stor stjerne herinde, men hvis der var en spiller tilgængelig med hans fart, styrke, evner i egen boks, kombineret med lidt bedre teknik og dømmekraft, så kunne jeg godt se idéen i at prioritere CB lidt højere. Hvis vi kunne klone VVD fra 18/19 så ville jeg være helt med.

Hvis ikke Araújo eller AC er på vej videre, så ser jeg bare ikke helt det samme behov som i angrebet, eller på venstrebacken for den sags skyld. Hvis vi skulle nedprioritere andetsteds for at forstærke CB (ordentligt), så ville jeg hellere droppe Bernardo end én af LW + ST (Ikke på grund af hans niveau, jeg synes Bernardo er verdensklasse). Samme problem, jeg ved ikke helt hvem vi så skulle hente som CB
Jeg kan bare ikke lade være at tænke at PSG fandt Pacho uden nogen for alvor havde ham på raderen…! Der må være andre derude…..
Tror lidt vi ser Vuskovic, som værende sådan en :glad:
Har mest set highlights af ham, og der ser han i hvert fald vild ud i boksen! Har du set lidt flere kampe med HSV? Jeg tænker mest på om han ville passe i et system hvor der forsvares så meget anderledes. Når jeg ser på hans heatmaps fra konkrete kampe, så ligner det jo HSV har været under konstant belejring i eget felt i 90 minutter :lol:

Brugeravatar
Puyols_garn
Indlæg: 669
Tilmeldt: fre jul 30, 2021 4:16 pm
Har takket: 238 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Puyols_garn »

Antimadridista skrev:
fre maj 29, 2026 7:23 pm
Puyols_garn skrev:
fre maj 29, 2026 7:10 pm
Barca80 skrev:
fre maj 29, 2026 6:43 pm
Ok så vi bruger 250 mio. for at få "verdens stærkeste angreb" blot fordi vi er Barcelona, og vi kører bare en sæson mere med Araujo, Gerard Martin, Balde, AC, Cubarsi osv.? Got it! :thumbup:
Jeg så også gerne en CB, men jeg ved ærligt talt ikke helt hvem det skulle være. Der er ikke mange spillere jeg lige kan komme i tanke om som jeg tænker ville gøre en meget stor forskel, i hvert fald ikke hvis det er til bedste XI og ikke bare som AC erstatning (Senesi). Vuskovic ser sygt lovende ud, men gad vide om han ville passe ind i systemet? HSV forsvarer meget anderledes end vi gør. Senesi tror jeg ikke ville være en kæmpe opgradering over Martín sådan som han har udviklet sig. Bastoni er dygtig til at føre bolden frem, men jeg ser ham ikke som en spiller der regelmæssigt kan rave kastanjerne ud af ilden for os i en 4-backkæde. Jeg har bare lidt svært ved at se hvem det er som skulle løfte niveauet gevaldigt. Jeg ved godt Araújo ikke har nogen stor stjerne herinde, men hvis der var en spiller tilgængelig med hans fart, styrke, evner i egen boks, kombineret med lidt bedre teknik og dømmekraft, så kunne jeg godt se idéen i at prioritere CB lidt højere. Hvis vi kunne klone VVD fra 18/19 så ville jeg være helt med.

Hvis ikke Araújo eller AC er på vej videre, så ser jeg bare ikke helt det samme behov som i angrebet, eller på venstrebacken for den sags skyld. Hvis vi skulle nedprioritere andetsteds for at forstærke CB (ordentligt), så ville jeg hellere droppe Bernardo end én af LW + ST (Ikke på grund af hans niveau, jeg synes Bernardo er verdensklasse). Samme problem, jeg ved ikke helt hvem vi så skulle hente som CB
Jeg kan bare ikke lade være at tænke at PSG fandt Pacho uden nogen for alvor havde ham på raderen…! Der må være andre derude…..
Det kunne der sagtens være, jeg ved bare ikke lige hvor. Hvis Barça ved det, så har de skjult det godt indtil videre. Men hvem ved, Gordon skete også meget pludseligt uden nogen varsel ;-)

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 3486
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 430 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Puyols_garn skrev:
fre maj 29, 2026 7:10 pm
Barca80 skrev:
fre maj 29, 2026 6:43 pm
Ok så vi bruger 250 mio. for at få "verdens stærkeste angreb" blot fordi vi er Barcelona, og vi kører bare en sæson mere med Araujo, Gerard Martin, Balde, AC, Cubarsi osv.? Got it! :thumbup:
Jeg så også gerne en CB, men jeg ved ærligt talt ikke helt hvem det skulle være. Der er ikke mange spillere jeg lige kan komme i tanke om som jeg tænker ville gøre en meget stor forskel, i hvert fald ikke hvis det er til bedste XI og ikke bare som AC erstatning (Senesi). Vuskovic ser sygt lovende ud, men gad vide om han ville passe ind i systemet? HSV forsvarer meget anderledes end vi gør. Senesi tror jeg ikke ville være en kæmpe opgradering over Martín sådan som han har udviklet sig. Bastoni er dygtig til at føre bolden frem, men jeg ser ham ikke som en spiller der regelmæssigt kan rave kastanjerne ud af ilden for os i en 4-backkæde. Jeg har bare lidt svært ved at se hvem det er som skulle løfte niveauet gevaldigt. Jeg ved godt Araújo ikke har nogen stor stjerne herinde, men hvis der var en spiller tilgængelig med hans fart, styrke, evner i egen boks, kombineret med lidt bedre teknik og dømmekraft, så kunne jeg godt se idéen i at prioritere CB lidt højere. Hvis vi kunne klone VVD fra 18/19 så ville jeg være helt med.

Hvis ikke Araújo eller AC er på vej videre, så ser jeg bare ikke helt det samme behov som i angrebet, eller på venstrebacken for den sags skyld. Hvis vi skulle nedprioritere andetsteds for at forstærke CB (ordentligt), så ville jeg hellere droppe Bernardo end én af LW + ST (Ikke på grund af hans niveau, jeg synes Bernardo er verdensklasse). Samme problem, jeg ved ikke helt hvem vi så skulle hente som CB
Jeg mener ikke, vi kan nøjes med en CB i absolut klasse; vi bliver også nødt til at opgradere på både HB og VB.

Jeg kan ikke give dig konkrete navne lige pt., da jeg ikke har det fulde overblik over transfermarkedet, men det må man forvente, at Barcelonas ledelse har en lang liste over.

Min logik er simpel: Hvis der er råderum til at bruge omkring 80 millioner på Gordon, formentlig 130 millioner på Álvarez, plus de massive omkostninger, der følger med Bernardo Silva, så må pengene til at forbedre defensiven også kunne findes. Ellers må man prioritere rigtigt.

Spørgsmålet er, hvad vi konkret mangler i defensiven. Når man kigger på truppen, er det i mine øjne tydeligt, at defensiven savner rutine, lederskab, stabilitet og evnen til at præstere under maksimalt pres i de helt store kampe. Ingen af vores nuværende spillere – uanset om vi taler Cubarsí, Balde, Araújo, AC, Gérard Martin osv. – besidder for alvor de kvaliteter endnu. De er enten for unge, mangler erfaring, mangler stabilitet eller mangler den nødvendige ledermentalitet.

Derfor vil stort set enhver tilgang af en defensiv profil med erfaring og kvalitet være en mærkbar opgradering af vores forsvar lige nu. Profilen skal have et højt teknisk bundniveau, besidde en fornuftig fart, have erfaring fra de helt store kampe samt bidrage med stabilitet, den rette mentalitet og en stærk spilforståelse.

Man kan så diskutere om navne som Micky van de Ven, Bastoni, Senesi, Schlotterbeck, Gvardiol og Hincapié eller VB'er som Andrea Cambiaso, Cucurella og Grimaldo eller HB'er som Cancelo matcher de egenskaber. Jeg vil næsten påstå, at uanset hvem vi henter ind med bare en smule rutine og kvalitet, så vil det være en klar opgradering af vores nuværende forsvar – men det kan der naturligvis være delte meninger om.

Antimadridista
Indlæg: 11259
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Champione skrev:
fre maj 29, 2026 7:42 pm
Antimadridista skrev:
fre maj 29, 2026 7:23 pm
Puyols_garn skrev:
fre maj 29, 2026 7:10 pm
Barca80 skrev:
fre maj 29, 2026 6:43 pm
Ok så vi bruger 250 mio. for at få "verdens stærkeste angreb" blot fordi vi er Barcelona, og vi kører bare en sæson mere med Araujo, Gerard Martin, Balde, AC, Cubarsi osv.? Got it! :thumbup:
Jeg så også gerne en CB, men jeg ved ærligt talt ikke helt hvem det skulle være. Der er ikke mange spillere jeg lige kan komme i tanke om som jeg tænker ville gøre en meget stor forskel, i hvert fald ikke hvis det er til bedste XI og ikke bare som AC erstatning (Senesi). Vuskovic ser sygt lovende ud, men gad vide om han ville passe ind i systemet? HSV forsvarer meget anderledes end vi gør. Senesi tror jeg ikke ville være en kæmpe opgradering over Martín sådan som han har udviklet sig. Bastoni er dygtig til at føre bolden frem, men jeg ser ham ikke som en spiller der regelmæssigt kan rave kastanjerne ud af ilden for os i en 4-backkæde. Jeg har bare lidt svært ved at se hvem det er som skulle løfte niveauet gevaldigt. Jeg ved godt Araújo ikke har nogen stor stjerne herinde, men hvis der var en spiller tilgængelig med hans fart, styrke, evner i egen boks, kombineret med lidt bedre teknik og dømmekraft, så kunne jeg godt se idéen i at prioritere CB lidt højere. Hvis vi kunne klone VVD fra 18/19 så ville jeg være helt med.

Hvis ikke Araújo eller AC er på vej videre, så ser jeg bare ikke helt det samme behov som i angrebet, eller på venstrebacken for den sags skyld. Hvis vi skulle nedprioritere andetsteds for at forstærke CB (ordentligt), så ville jeg hellere droppe Bernardo end én af LW + ST (Ikke på grund af hans niveau, jeg synes Bernardo er verdensklasse). Samme problem, jeg ved ikke helt hvem vi så skulle hente som CB
Jeg kan bare ikke lade være at tænke at PSG fandt Pacho uden nogen for alvor havde ham på raderen…! Der må være andre derude…..
Tror lidt vi ser Vuskovic, som værende sådan en :glad:
Hvis du hører Tottenham fans, så har DE i hvert fald opdaget ham😬

Antimadridista
Indlæg: 11259
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Siempre Barca skrev:
fre maj 29, 2026 7:36 pm
Pacho ender med at koste PSG på den gode side af €55 millioner. Det er prisen for lovende forsvarsspillere. Ellers skal man hente dem meget tidligt og uprøvet, hvis man skal gøre sig en god handel.
Ok, syntes jeg kan se 40m€🤷. Hvis de resterende er som følge af CL triumf, så er det også ok :glad:

Men 40-50m€ er også fint i min bog, når Gordon koster 70-80!

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Leipzig kræver nu 130m for Diomande. Barca gjorde smart ved at handle hurtigt
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

DrGink
Indlæg: 1121
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 1103 gange
Blevet takket: 239 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

EasyBuddhist skrev:
fre maj 29, 2026 8:42 pm
Leipzig kræver nu 130m for Diomande. Barca gjorde smart ved at handle hurtigt
Njarh skulle vi ikke gerne have handlet så hurtigt så vi havde hentet diomande i leganes fremfor Gordon i Newcastle? :lol:

Brugeravatar
Puyols_garn
Indlæg: 669
Tilmeldt: fre jul 30, 2021 4:16 pm
Har takket: 238 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Puyols_garn »

DrGink skrev:
fre maj 29, 2026 9:02 pm
EasyBuddhist skrev:
fre maj 29, 2026 8:42 pm
Leipzig kræver nu 130m for Diomande. Barca gjorde smart ved at handle hurtigt
Njarh skulle vi ikke gerne have handlet så hurtigt så vi havde hentet diomande i leganes fremfor Gordon i Newcastle? :lol:
Så så, det skal jo heller ikke gå alt for hurtigt. Folk ville få alt for høje forventninger hvis vi hele tiden hentede fremtidige verdensstjerner til €10m inden de blev verdenskendt :lol:

JayBird10
Indlæg: 33
Tilmeldt: ons apr 24, 2024 10:41 am
Har takket: 102 gange
Blevet takket: 13 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af JayBird10 »

DeanCassady skrev:
fre maj 29, 2026 6:00 pm


Mon ikke det her er én af grundene til, at Flick vil have ham.
Undrer mig hvor Victor Osimhen er ligger på den chart. :)

BarcaForever
Indlæg: 107
Tilmeldt: tirs sep 24, 2024 11:30 am
Har takket: 36 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af BarcaForever »

JayBird10 skrev:
fre maj 29, 2026 10:01 pm
DeanCassady skrev:
fre maj 29, 2026 6:00 pm


Mon ikke det her er én af grundene til, at Flick vil have ham.
Undrer mig hvor Victor Osimhen er ligger på den chart. :)
Er det ikke kun La Liga?

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 3486
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 430 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Billede

Man forstår jo godt hvorfor Alvarez vil væk. En klub med to titler i Europa i form af Europa League og Super Cup, samt to La Liga titler i de seneste 12 år.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 3486
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 430 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Atl. Madrids officielle side kører meget sarkastiske indlæg rettet mod Barca. Lidt barnligt, men sjovt:

Yamal i Atl. Madrid trøje: https://x.com/atletienglish/status/2060 ... 51027?s=20

Barca fremstår som en løve, men i virkeligheden er en hund: https://x.com/atletienglish/status/2060 ... 82613?s=20

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: KongenINord og 65 gæster