Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
Mésqueunclub
- Indlæg: 458
- Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
- Har takket: 20 gange
- Blevet takket: 69 gange
Re: Transferrygter
Gad vide om grunden til at de bruger så store summer på angrebsspillere, og man undrer sig over CB positionen, og hvordan de skulle få råd til det, er fordi de hemmeligt har en aftale på plads med en transfersfri Konate?
Senest rettet af Mésqueunclub fre maj 29, 2026 6:30 pm, rettet i alt 1 gang.
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
- Barca80
- Indlæg: 3486
- Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
- Har takket: 109 gange
- Blevet takket: 430 gange
Re: Transferrygter
Selvfølgelig var det ikke det jeg pointerede. Endnu engang bliver mine ord fuldstændig forvrænget. Det er ærlig talt håbløst at debattere på den her mådePiquénbauer skrev: ↑fre maj 29, 2026 7:00 amDu tror ikke at Flick har noget at skulle have sagt? Er det bare deco som styrer showet?Barca80 skrev: ↑tors maj 28, 2026 10:13 pmSe, det er en præmis, jeg simpelthen ikke kan lege med på, for det er rene påstande. Vi aner reelt ikke, hvad Flick ønsker, og hvad han får. Ja, medierne skriver det ene rygte efter det andet om, hvem der vil have hvad – men hvad der reelt bliver talt om bag lukkede døre, kan hverken du eller jeg forholde os til.Piquénbauer skrev: ↑tors maj 28, 2026 10:04 pmDet gør man fordi det er det flick mener holder har brug for. Hvis flick mente holdet havde brug for det du efterspørger så var det det man købte. Længere er den som sådan ikke. Det her er jo ikke deco der bare fyrer den af.
Gordon var flicks mand. Flick sagde nej til bastoni. Flick mener at offensiven er vigtigere end defensiven og dem der bliver købt til offensiven har alle det tilfælles at de arbejder hårdt.
Det er fint at forholde sig kritisk til transfers osv men det er ret åbenlyst hvad der sker lige pt og hvad flick finder vigtigst at få på plads.
Jeg påpeger noget, som alle har mulighed for at observere: Det, der rent faktisk sker på banen, hvor manglerne er, og hvordan taktikken fungerer. Her kan vi sagtens have forskellige analyser, men det kræver, at du argumenterer ud fra det, vi ser – i stedet for bare at antage hvad Flick synes eller tænker.
Jeg har personligt svært ved at se hvordan ledelsen ikke vægter inputs fra den nok mest populære træner siden pep. Jeg har også lidt på fornemmelsen at transfers har spillet en rolle i at Flick lige netop har valgt at forlænge sin kontrakt.
-
Antimadridista
- Indlæg: 11259
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: Transferrygter
Altså jeg gad virkelig godt en kvalitets cb. Men Konate er efter min mening ikke på den hylde. Han var lovende for nogle år siden, men er faldet i niveau. I hvert fald ud fra hvad jeg har observeret….Mésqueunclub skrev: ↑fre maj 29, 2026 6:28 pmGad vide om grunden til at de bruger så store summer på angrebsspillere, og man undrer sig over CB positionen, og hvordan de skulle få råd til det, er fordi de hemmeligt har en aftale på plads med en transfersfri Konate?
- Puyols_garn
- Indlæg: 669
- Tilmeldt: fre jul 30, 2021 4:16 pm
- Har takket: 238 gange
- Blevet takket: 209 gange
Re: Transferrygter
Personligt hælder jeg mest til Dennis Flinta. Der er en mand som både kan spille 9'er og CB, og det ville være en oplagt mulighed for at bevise, at han har niveau til mere end Silkeborg!Hristo skrev: ↑fre maj 29, 2026 6:22 pmJeg kunne ikke lade være med at grine, da jeg scrollede forbi både deres Yamal-announcement og efterfølgende Pedri.Puyols_garn skrev: ↑fre maj 29, 2026 6:15 pmDebí tirar más fotos de cuando te tuveDytrax skrev: ↑fre maj 29, 2026 6:03 pmAtlético Madrid on x:
HERE WE GO! We have sent a fax to FC Barcelona with our transfer offer: 4 tickets to tomorrow's Bad Bunny concert, a one-year subscription to ABC, and a bag of sunflower seeds. We are eagerly awaiting their response so we can prepare the announcement.
Og et billede af Yamal i Atlético trøjen.![]()
![]()
Det bliver en trist sommer, men Laporta, Yuste, Manana, og Masip kommer i det mindste til at have en fest på Metropolitano![]()
Kunne være ekstra fedt, hvis Alvarez blot er et røgslør, mens vi laver en rigtig signing. Jeg tager hellere yngre og billigere angriber som Pedro, end en Alvarez som IMO aldrig bliver 120M værd. Jeg ved godt han er god, men så god er han altså bare ikke.
https://www.marca.com/futbol/atletico/2 ... pipas.html
Spøg til side, så lyder det til Chelsea ikke er videre interesserede i at sælge. Atlético lyder heller ikke super begejstrede med deres trolling, men omvendt kunne det være fordi de føler sig lidt pressede af situationen i øjeblikket
-
Antimadridista
- Indlæg: 11259
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: Transferrygter
Generelt har der været ET sted hvor Atlético lidt har haft overhånden over os de seneste år…..når vi handler indbyrdesPuyols_garn skrev: ↑fre maj 29, 2026 6:39 pmPersonligt hælder jeg mest til Dennis Flinta. Der er en mand som både kan spille 9'er og CB, og det ville være en oplagt mulighed for at bevise, at han har niveau til mere end Silkeborg!Hristo skrev: ↑fre maj 29, 2026 6:22 pmJeg kunne ikke lade være med at grine, da jeg scrollede forbi både deres Yamal-announcement og efterfølgende Pedri.Puyols_garn skrev: ↑fre maj 29, 2026 6:15 pmDebí tirar más fotos de cuando te tuveDytrax skrev: ↑fre maj 29, 2026 6:03 pmAtlético Madrid on x:
HERE WE GO! We have sent a fax to FC Barcelona with our transfer offer: 4 tickets to tomorrow's Bad Bunny concert, a one-year subscription to ABC, and a bag of sunflower seeds. We are eagerly awaiting their response so we can prepare the announcement.
Og et billede af Yamal i Atlético trøjen.![]()
![]()
Det bliver en trist sommer, men Laporta, Yuste, Manana, og Masip kommer i det mindste til at have en fest på Metropolitano![]()
Kunne være ekstra fedt, hvis Alvarez blot er et røgslør, mens vi laver en rigtig signing. Jeg tager hellere yngre og billigere angriber som Pedro, end en Alvarez som IMO aldrig bliver 120M værd. Jeg ved godt han er god, men så god er han altså bare ikke.
https://www.marca.com/futbol/atletico/2 ... pipas.html
Spøg til side, så lyder det til Chelsea ikke er videre interesserede i at sælge. Atlético lyder heller ikke super begejstrede med deres trolling, men omvendt kunne det være fordi de føler sig lidt pressede af situationen i øjeblikket![]()
- Barca80
- Indlæg: 3486
- Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
- Har takket: 109 gange
- Blevet takket: 430 gange
Re: Transferrygter
Ok så vi bruger 250 mio. for at få "verdens stærkeste angreb" blot fordi vi er Barcelona, og vi kører bare en sæson mere med Araujo, Gerard Martin, Balde, AC, Cubarsi osv.? Got it! 
- Puyols_garn
- Indlæg: 669
- Tilmeldt: fre jul 30, 2021 4:16 pm
- Har takket: 238 gange
- Blevet takket: 209 gange
Re: Transferrygter
Sælge katten i sækken for vulgære beløber til en køber der bare vil have nyt legetøj, og så købe tilbage til spotpris kort tid efter når de bliver træt af det igen?Antimadridista skrev: ↑fre maj 29, 2026 6:42 pmGenerelt har der været ET sted hvor Atlético lidt har haft overhånden over os de seneste år…..når vi handler indbyrdesPuyols_garn skrev: ↑fre maj 29, 2026 6:39 pmPersonligt hælder jeg mest til Dennis Flinta. Der er en mand som både kan spille 9'er og CB, og det ville være en oplagt mulighed for at bevise, at han har niveau til mere end Silkeborg!Hristo skrev: ↑fre maj 29, 2026 6:22 pmJeg kunne ikke lade være med at grine, da jeg scrollede forbi både deres Yamal-announcement og efterfølgende Pedri.Puyols_garn skrev: ↑fre maj 29, 2026 6:15 pmDebí tirar más fotos de cuando te tuveDytrax skrev: ↑fre maj 29, 2026 6:03 pmAtlético Madrid on x:
HERE WE GO! We have sent a fax to FC Barcelona with our transfer offer: 4 tickets to tomorrow's Bad Bunny concert, a one-year subscription to ABC, and a bag of sunflower seeds. We are eagerly awaiting their response so we can prepare the announcement.
Og et billede af Yamal i Atlético trøjen.![]()
![]()
Det bliver en trist sommer, men Laporta, Yuste, Manana, og Masip kommer i det mindste til at have en fest på Metropolitano![]()
Kunne være ekstra fedt, hvis Alvarez blot er et røgslør, mens vi laver en rigtig signing. Jeg tager hellere yngre og billigere angriber som Pedro, end en Alvarez som IMO aldrig bliver 120M værd. Jeg ved godt han er god, men så god er han altså bare ikke.
https://www.marca.com/futbol/atletico/2 ... pipas.html
Spøg til side, så lyder det til Chelsea ikke er videre interesserede i at sælge. Atlético lyder heller ikke super begejstrede med deres trolling, men omvendt kunne det være fordi de føler sig lidt pressede af situationen i øjeblikket![]()
![]()
Handelsbalancen har i hvert fald været lidt i deres favør over de sidste år, men sådan er det nogle gange at være lillebror. Okay, det at vi ikke har været super skarpe i vores transfermål har vidst også en del at skulle have sagt
Jeg håber (og tror) man har en lidt bedre plan for Álvarez end man havde med Griezmann, men risikoen for et flop kan aldrig udelukkes uanset om man gør sit forarbejde ordentligt.
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Transferrygter
Jeg føler, Osimhen bliver præsenteret snart..
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
DrGink
- Indlæg: 1121
- Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
- Har takket: 1103 gange
- Blevet takket: 239 gange
Re: Transferrygter
Altså der er jo en del der har den analyse at angrebets pres er den største defensive problematik vi har. Det kan man være enig eller uenig i. Med købet af Gordon er det dog helt tydeligt at nogen i klubben også har den analyse. Ellers er det godt nok en usexet signing
Men det er selvfølgelig helt fair at mene forsvaret er det primære problem.
-
Filten
- Indlæg: 3090
- Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
- Geografisk sted: Randers
- Har takket: 519 gange
- Blevet takket: 313 gange
Re: Transferrygter
Det vil være noget af en nedgradering ift Alvarez
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano
- Puyols_garn
- Indlæg: 669
- Tilmeldt: fre jul 30, 2021 4:16 pm
- Har takket: 238 gange
- Blevet takket: 209 gange
Re: Transferrygter
Jeg så også gerne en CB, men jeg ved ærligt talt ikke helt hvem det skulle være. Der er ikke mange spillere jeg lige kan komme i tanke om som jeg tænker ville gøre en meget stor forskel, i hvert fald ikke hvis det er til bedste XI og ikke bare som AC erstatning (Senesi). Vuskovic ser sygt lovende ud, men gad vide om han ville passe ind i systemet? HSV forsvarer meget anderledes end vi gør. Senesi tror jeg ikke ville være en kæmpe opgradering over Martín sådan som han har udviklet sig. Bastoni er dygtig til at føre bolden frem, men jeg ser ham ikke som en spiller der regelmæssigt kan rave kastanjerne ud af ilden for os i en 4-backkæde. Jeg har bare lidt svært ved at se hvem det er som skulle løfte niveauet gevaldigt. Jeg ved godt Araújo ikke har nogen stor stjerne herinde, men hvis der var en spiller tilgængelig med hans fart, styrke, evner i egen boks, kombineret med lidt bedre teknik og dømmekraft, så kunne jeg godt se idéen i at prioritere CB lidt højere. Hvis vi kunne klone VVD fra 18/19 så ville jeg være helt med.
Hvis ikke Araújo eller AC er på vej videre, så ser jeg bare ikke helt det samme behov som i angrebet, eller på venstrebacken for den sags skyld. Hvis vi skulle nedprioritere andetsteds for at forstærke CB (ordentligt), så ville jeg hellere droppe Bernardo end én af LW + ST (Ikke på grund af hans niveau, jeg synes Bernardo er verdensklasse). Samme problem, jeg ved ikke helt hvem vi så skulle hente som CB
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Transferrygter
På nogen måder lidt, på andre måder en opgradering
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
BarcaForever
- Indlæg: 107
- Tilmeldt: tirs sep 24, 2024 11:30 am
- Har takket: 36 gange
- Blevet takket: 18 gange
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Transferrygter
Han er faldet af på den. Hans store force var at kunne dække store områder. Det kan han ikke i samme omfang længereAntimadridista skrev: ↑fre maj 29, 2026 6:38 pmAltså jeg gad virkelig godt en kvalitets cb. Men Konate er efter min mening ikke på den hylde. Han var lovende for nogle år siden, men er faldet i niveau. I hvert fald ud fra hvad jeg har observeret….Mésqueunclub skrev: ↑fre maj 29, 2026 6:28 pmGad vide om grunden til at de bruger så store summer på angrebsspillere, og man undrer sig over CB positionen, og hvordan de skulle få råd til det, er fordi de hemmeligt har en aftale på plads med en transfersfri Konate?
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 85 gæster