Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Antimadridista skrev:
fre maj 29, 2026 5:14 pm
EasyBuddhist skrev:
fre maj 29, 2026 4:47 pm
Siempre Barca skrev:
fre maj 29, 2026 4:38 pm
EasyBuddhist skrev:
fre maj 29, 2026 4:17 pm
Antimadridista skrev:
fre maj 29, 2026 2:44 pm
EasyBuddhist skrev:
fre maj 29, 2026 2:13 pm
DeanCassady skrev:
fre maj 29, 2026 2:06 pm
Det handler vel ikke kun om mængden af spillere i forsvaret, men også om kvaliteten. Ellers kunne vi også tælle ungdomsrækkerne med.
Nej, her er det et simpelt regnestykke. Man har 9 forsvarspillere i truppen, 8 midtbanespillere og 4 angribere. Det er meget simpelt. Først når trupen er komplet, kan man begynde at tænke på at opgradere på de enkelte positioner

Man bør da heller ikke være i tvivl om, Barca har indtil flere opgraderinger på tegnebrættet, men lige nu, handler det om at have det antal spillere i truppen, man skal have. Alt andet er anden prioritering og det kræver sandsynligvis også, nogen forlader klubben. Derfor er det heller ikke så ukomliceret, som det er i angrebet. Der har man simpelthen to gabende tomme pladser for at nå det bare minimum
Forstår nul af din logik?

Fordi du mener man har tilstrækkelig antal forsvarsspillere i truppen (som så også kan anfægtes ud fra om man medtager b-spillere), så kan man ikke konkludere at man mangler en cb på nogen måde!!?? Det er du velkommen til at mene, men det giver ingen mening.

Du vil vente med at handle defensivt til man ved (og hvornår gør man det?) om nogle forlader klubben? Og dermed potentielt ser købsmuligheder forsvinde? Du må jo rette hvis jeg forstår dig forkert?

Dertil putter du Casado og en b-spiller ind i din 7+2. Du kan ikke forvente en b spiller og slet ikke Casado ude af position, at de kan erstatte en starter i en potentiel vigtig periode af sæsonen.

Lad os sige vi er i marts og 3 af de 7 forsvarsspillere ( som det er) er ude i minimum 3 uger samtidig. Uheldigt scenario, men ikke umuligt.
Vi skal møde Bayern*2 Real og Bilbao. Vi har 4 forsvarsspillere tilbage. Kan ikke hvile, rotere eller skifte ud!!
Så vil jeg mene vi er på røven.

Hvis man sku følge din logik, så kunne man også putte Olmo op som mulig 9’er og Fermin som mulig wing! Og så havde man et angreb…

Men det her er 2 ret forskellige syn på en trupsammensætning.

Jeg foretrækker en ekstra cb, med speed og kvalitet. Det ser du ikke nødvendigt. Helt fair.

Og jeg er i øvrigt overhovedet ikke i mod en opgradering af angrebet. Skrev også mine generelle prioriteringer et par sider tilbage. Jeg ønsker blot også en cb
Jeg ved ikke, hvordan jeg skal skrive det mere tydeligt.

Man har 7 spillere til forsvaret, der reelt kan gå ind og gøre krav på en startplads. Det er Cubarsi, Martin, Eric, AC, Araujo, Kounde og Balde. Dertil har man to udviklingsspillere, Espart og Torrents

I angrebet har man 3 spillere, der kan gøre krav på en startplads. Det er Raphinha, Ferran og Yamal. Dertil har man en udviklingsspiller, Roony

Hvis du seriøst ikke mener, man skal forstærke angrebet før noget andet, ja så har vi et vidt forskelligt syn på, hvordan man bygger en trup op
Der er så sandeligt brug for flere offensive spillere, men kvaliteten er allerede høj i angrebet, og med indkøbet af Gordon, kan man sagtens nøjes med mindre profilerede spillere.

At tælle antallet af spillere på positionerne er nødvendigt, men ikke alt sigende. Følger man den logik var det håbløst at hente Joan Garcia i sommers, men vi kan alle blive enige om at det er den signing, der har forhøjet hele holdets kvalitet mest.

All-in på forsvaret. Cubarsi har brug for en dygtig makker til at udvikle sig. Eric har i mine øjne kandiseret til året spiller denne sæson og burde sparke Kounde ud af den position selvom han ikke er naturlig på backen.
Nu gik snakken på, man ikke forstod hvorfor, man brugte 70m på Gordon før man forstærkede forsvaret. Det er den ene ting. Den anden er, Barca har mistet sin førsteangriber. I hvilken verden kan Barca gå ind i en sæson uden en førsteangriber? Allerede denne sæson har man mistet markant på det parameter, da Lewa jo er mere eller mindre færdig på topplan

En top 9'er er derfor det klart det altoverkyggende mål for vinduet. Det kan og skal der ikke herske den mindste tvivl om og jeg ville bruge én eneste krone på noget som helst andet, før det mål er opfyldt
Hvis det er mig du hentyder til i det du nævner her ift Gordon/før forsvaret, så har du i hvert fald misforstået mig, for det har jeg aldrig antydet.
Ok, men det var der andre herinde, der ikke kunne se
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Siempre Barca
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 31 gange

Indlæg af Siempre Barca »

EasyBuddhist skrev:
Siempre Barca skrev:
EasyBuddhist skrev:
Antimadridista skrev:
EasyBuddhist skrev:
DeanCassady skrev:
Det handler vel ikke kun om mængden af spillere i forsvaret, men også om kvaliteten. Ellers kunne vi også tælle ungdomsrækkerne med.
Nej, her er det et simpelt regnestykke. Man har 9 forsvarspillere i truppen, 8 midtbanespillere og 4 angribere. Det er meget simpelt. Først når trupen er komplet, kan man begynde at tænke på at opgradere på de enkelte positioner

Man bør da heller ikke være i tvivl om, Barca har indtil flere opgraderinger på tegnebrættet, men lige nu, handler det om at have det antal spillere i truppen, man skal have. Alt andet er anden prioritering og det kræver sandsynligvis også, nogen forlader klubben. Derfor er det heller ikke så ukomliceret, som det er i angrebet. Der har man simpelthen to gabende tomme pladser for at nå det bare minimum

Fordi du mener man har tilstrækkelig antal forsvarsspillere i truppen (som så også kan anfægtes ud fra om man medtager b-spillere), så kan man ikke konkludere at man mangler en cb på nogen måde!!?? Det er du velkommen til at mene, men det giver ingen mening.

Du vil vente med at handle defensivt til man ved (og hvornår gør man det?) om nogle forlader klubben? Og dermed potentielt ser købsmuligheder forsvinde? Du må jo rette hvis jeg forstår dig forkert?

Dertil putter du Casado og en b-spiller ind i din 7+2. Du kan ikke forvente en b spiller og slet ikke Casado ude af position, at de kan erstatte en starter i en potentiel vigtig periode af sæsonen.

Lad os sige vi er i marts og 3 af de 7 forsvarsspillere ( som det er) er ude i minimum 3 uger samtidig. Uheldigt scenario, men ikke umuligt.
Vi skal møde Bayern*2 Real og Bilbao. Vi har 4 forsvarsspillere tilbage. Kan ikke hvile, rotere eller skifte ud!!

Hvis man sku følge din logik, så kunne man også putte Olmo op som mulig 9’er og Fermin som mulig wing! Og så havde man et angreb…

Jeg foretrækker en ekstra cb, med speed og kvalitet. Det ser du ikke nødvendigt. Helt fair.

Og jeg er i øvrigt overhovedet ikke i mod en opgradering af angrebet. Skrev også mine generelle prioriteringer et par sider tilbage. Jeg ønsker blot også en cb

Man har 7 spillere til forsvaret, der reelt kan gå ind og gøre krav på en startplads. Det er Cubarsi, Martin, Eric, AC, Araujo, Kounde og Balde. Dertil har man to udviklingsspillere, Espart og Torrents

I angrebet har man 3 spillere, der kan gøre krav på en startplads. Det er Raphinha, Ferran og Yamal. Dertil har man en udviklingsspiller, Roony

Hvis du seriøst ikke mener, man skal forstærke angrebet før noget andet, ja så har vi et vidt forskelligt syn på, hvordan man bygger en trup op
Der er så sandeligt brug for flere offensive spillere, men kvaliteten er allerede høj i angrebet, og med indkøbet af Gordon, kan man sagtens nøjes med mindre profilerede spillere.

At tælle antallet af spillere på positionerne er nødvendigt, men ikke alt sigende. Følger man den logik var det håbløst at hente Joan Garcia i sommers, men vi kan alle blive enige om at det er den signing, der har forhøjet hele holdets kvalitet mest.

All-in på forsvaret. Cubarsi har brug for en dygtig makker til at udvikle sig. Eric har i mine øjne kandiseret til året spiller denne sæson og burde sparke Kounde ud af den position selvom han ikke er naturlig på backen.
Nu gik snakken på, man ikke forstod hvorfor, man brugte 70m på Gordon før man forstærkede forsvaret. Det er den ene ting. Den anden er, Barca har mistet sin førsteangriber. I hvilken verden kan Barca gå ind i en sæson uden en førsteangriber? Allerede denne sæson har man mistet markant på det parameter, da Lewa jo er mere eller mindre færdig på topplan

En top 9'er er derfor det klart det altoverkyggende mål for vinduet. Det kan og skal der ikke herske den mindste tvivl om og jeg ville bruge én eneste krone på noget som helst andet, før det mål er opfyldt
I den ideelle verden ville man bruge penge på både en top angriber og forstærkning til det defensive. Økonomien er dog langt fra ideel og der skal derfor prioriteres at balancere truppen med styrke i begge ender.

Lewa har ikke på noget tidspunkt været første angriber denne sæson. Vi mister en back up angriber. Med tilgangen af Gordon har du Ferran og Gordon som kan dække pladsen, mens Olmo og Raphinha som potentielt kan udfylde rollen som falsk 9'ere.

Jeg er enig i at Barca altid skal have den stærkeste offensiv i verden. Men behovet er større i det defensive. Tænker man tilbage på de seneste sæsoners exit fra Champions League, må man sandeligt realisere at vores offensive gjorde det mere end outstanding, mens det defensive kostede os exit.

Cryuffs filosofi om at enten have det bedste forsvar eller angreb vinder mesterskabet holder ikke i moderne fodbold. Det nytter ikke at score 4 må, hvis du indkassere 5.

Men jeg enig i din pointe om at de mest sexede Barca hold har haft den bedste trio upfront. Vi er bare ikke i den mest sexede situation pt.

Jeg tror faktisk vi alle undervurdere tilgangen af Gordon. Det er en markant forstærkning, der kan dække alle plader i front, og meget vel kan ende med at skubbe Ferran ude af startopstillingen.
Senest rettet af Siempre Barca fre maj 29, 2026 5:19 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Paulinho15
Har takket: 320 gange
Blevet takket: 199 gange

Indlæg af Paulinho15 »

JayBird10 skrev:
fre maj 29, 2026 5:09 pm
Filten skrev:
fre maj 29, 2026 4:55 pm
Nogen der har nyt ift. Alvarez handlen?
Ifølge Romano har AM blankt afvist €100 millioner som Barca har tilbudt.
Der er vist en ny YouTube-video på hans kanal lagt ud for lidt over en time siden.

Alvarez nævnes vist i overskriften, men har ikke set videoen endnu.

Hvad det drejer sig om ved jeg ikke. Jeg følger med i Giroen lige nu! ;-)

Måske det kunne handle om, at Atleti har afvist 100 mio. euro, men at Barca vil fortsætte forhandlingerne.

Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Antimadridista
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Indlæg af Antimadridista »

Er det så ikke nu at Alvarez viser sig at være røgslør for en anden handel….!!!

Eller man presser Atlético ved åbent at igangsætte interesse og evt bud på andre…!?

Brugeravatar
Paulinho15
Har takket: 320 gange
Blevet takket: 199 gange

Indlæg af Paulinho15 »

Antimadridista skrev:
fre maj 29, 2026 5:26 pm

Eller man presser Atlético ved åbent at igangsætte interesse og evt bud på andre…!?
Jeg tror ikke Atlei føler sig presset til at sælge.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

EasyBuddhist
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

Siempre Barca skrev:
fre maj 29, 2026 5:17 pm
EasyBuddhist skrev:
Siempre Barca skrev:
EasyBuddhist skrev:
Antimadridista skrev:
EasyBuddhist skrev:
DeanCassady skrev:

I den ideelle verden ville man bruge penge på både en top angriber og forstærkning til defensive. Økonomien er dog langt fra ideel og der skal derfor prioriteres at balancere truppen med styrke i begge ender.

Lewa har ikke på noget tidspunkt været første angriber denne sæson. Vi mister en back up angriber. Med tilgangen af Gordon har du Ferran og Gordon som kan dække pladsen, men Olmo og Raphinha som potentielt kan udfylde rollen som falsk 9'ere.

Jeg er enig i at Barca altid skal have den stærkeste offensiv i verden. Men behovet er større i det defensive. Tænker man tilbage på de seneste sæsoners exit fra Champions League, må man sandeligt realisere at vores offensive gjorde det mere end outstanding, mens det defensive kostede os exit.

Cryuffs filosofi om at enten have det bedste forsvar eller angreb vinder mesterskabet holder ikke i moderne fodbold. Det nytter ikke at scor 4, hvis du indkassere 5.

Men jeg enig i din pointe om at de mest sexede Barca hold har haft den bedste trio upfront. Vi er bare ikke i den mest sexede situation pt.

Jeg tror faktisk vi alle undervurdere tilgangen af Gordon. Det er en markant forstærkning, der kan dække alle plader i front, og meget vel kan ende med at skubbe Ferran ude af startopstillingen.
Man kommer selvfølgelig til at bruge midler på forsvaret også. Det som er pointen her og det som nogen har kritiseret er, man bruger(for) mange midler på angrebet

Det er ligesom om, det er fløjet hen over hovedet på nogle, man har mistet to femtedele af angrebet

I min verden, så bruger man hver eneste euro, Rashford og Lewa har efterladt i ffp regnskabet på at hente to erstatninger. Og, jeg mener, hver eneste euro

I første omgang har man så brugt Rashford budgettet på at hente Gordon og det er jeg henrykt over. Nu gælder det Lewa budgettet og det skal bruges fuldt ud, og gerne mere til, at hente en top 9'er

Forsvaret må vente
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Indlæg af Antimadridista »

Paulinho15 skrev:
fre maj 29, 2026 5:27 pm
Antimadridista skrev:
fre maj 29, 2026 5:26 pm

Jeg tror ikke Atlei føler sig presset til at sælge.
Det gør de nok ikke nej. Men så længe de ikke melder ud at han ikke er til salg, så har de et eller andet sted, en interesse i forhandling og potentielt i sidste ende en handel.

Men kunne da være morsomt om Pedro pludselig blev spottet…..

Brugeravatar
Puyols_garn
Har takket: 238 gange
Blevet takket: 209 gange

Indlæg af Puyols_garn »

EasyBuddhist skrev:
fre maj 29, 2026 8:18 am
Piquénbauer skrev:
fre maj 29, 2026 7:49 am
Barcelona know that next summer that is in the summer of 2027 they will most likely be outside 1:1 again because they will have to go to the Montjuic Stadium again for few months while the roof of the Spotify Camp Nou would get installed which will cause income to decrease. Thus, the club is making signings for two summers right now. The big bets are being made now and it is a key and strategic window for Barcelona.
Jeg vil ikke udelukke det senarie, men som jeg før har sagt, så tror jeg, mange vil blive overrasket over, hvor meget det betyder for fairplay budgettet at være tilbage til 1:1

Mange har tilsyneladende glemt, Barca havde et ffp budget på næsten 800m euro, da corona ramte. Jeg tror, vores budget stiger markant og kommer i nærheden af 700m næste sæson

Ovenstående er ren spekulation, men faktum er, at Camp nou står mere og mere færdigt og dermed vil vi se en omsætning der stiger og stiger over de næste mange sæsoner, indtil Espai Barça står helt færdig. Hvis man sæsonen efter kommer til at mangle omsætning pga, man skal spille på montjuic nogle måneder, så har man rigeligt med muligheder for at sælge rettigheder på Camp Nou.

F.eks. så har man jo solgt 5% af VIP kapaciteten for 100m og
alene der har man i teorien en fremtidig indtægt på omkring 2 mia euro, men kan tappe ind i
Vores SCL lød på €671,5m i september 2019, og det var nogle måneder forinden det første bekræftede tilfælde af COVID-19 smitte i Spanien. Vi havde i den sæson budgetteret med cirka €1050m i omsætning, inden Corona ramte. Jeg har set rygter om alt mellem €1100m til €1200m i projiceret omsætning for 26/27. Det er højere end i budgettet for 19/20, men vores projicerede 'strukturelle' udgifter (fratrukket sportslønninger og amortisering af spillerkøb) var også cirka €100m lavere i 19/20 budgettet end i 25/26 budgettet, og de kommer nok til at stige yderligere i 26/27 budgettet som følge af vores tilbagevenden til Camp Nou og væksten i BLM. Det er bare for at sige, at omsætningen nok er højere end dengang, men de 'ikke-sportslige' udgifter er også markant højere. Jeg ville passe på med at gange salgsprisen op på den måde med VIP sæderne. Ud fra ordlyden i vores årsrapport fra 24/25 så lyder det til, at det er nogle særligt eksklusive pladser som man har solgt rettighederne til. Der er et stort spænd mellem de billigste og dyreste VIP-sæder. Jeg må indrømme jeg heller ikke er fan af at sælge rettighederne til flere fremtidige indtægter end hvad vi allerede har gjort.

Jeg så lige nyheden om Álvarez i RAC1 (Jeg fandt den, Piquenbauer :grin:). De siger vi burde have registreringskapacitet til både Gordon og Álvarez på nuværende tidspunkt, såfremt sidstnævnte ikke koster mere end €120m. Klubbens skulle have sat deres loft på €100m. Hvis det holder vand (og efter Caso Olmo vil jeg se det før jeg føler mig helt sikker :shifty:), så kunne jeg godt se os have en indledende SCL på omkring €600m. Det er bare et meget groft slag på tasken på baggrund af vores 25/26 budget, hvad vi sparer ved Lewandowskis afgang, og hvad Gordon + Álvarez belaster trupomkostningerne med ud fra de nævnte beløb. Det er et meget groft overslag, og det afhænger som sagt af, at det der står i RAC1 er korrekt.

Lille sidespring: Når Camp Nou står helt færdig, så har vi også et €1.500m anlægsaktiv der skal nedskrives årligt over dets forventede brugstid, nok et sted mellem 25 til 50 år. Ved en forventet brugstid på 30 år ville det være €50m ekstra udgifter om året, og så er der også finansieringsomkostningerne derudover. Bare lige for at sige, at det nok skal blive godt, men stigninger fra visse indtægtskilder (som BLM og stadion) fører også til øgede driftsomkostninger, og de kan være ret store, så det er langtfra alle de nye indtægter der bliver til frie midler. Real Madrid har fx næsten fordoblet deres omsætning fra Bernabeu fra 23/24 til 24/25 efter renoveringen stod færdig (sådan da), men deres SCL har ikke rykket sig meget tilnærmelsesvis ligeså meget som hverken den samlede omsætning, eller omsætningen fra Bernabeu specifikt. Hvis vi kigger over en lidt længere tidshorisont, så var deres SCL på €683m i sommeren 22, €727m i sommeren 23, €755m i sommeren 24, og €761m i sommeren 25. Deres omsætning er steget fra €720m i 21/22 til €1185m i 24/25. Deres omsætning er steget med €465m i perioden, men deres SCL er kun er steget med lidt under €80m i samme periode. Det er bare for at give et eksempel på, hvordan al omsætning ikke er lige når det kommer til SCL

Brugeravatar
Puyols_garn

Indlæg af Puyols_garn »

BarcaForever skrev:
fre maj 29, 2026 3:44 pm
Puyols_garn skrev:
fre maj 29, 2026 3:16 pm
Piquénbauer skrev:
fre maj 29, 2026 7:49 am
Barcelona know that next summer that is in the summer of 2027 they will most likely be outside 1:1 again because they will have to go to the Montjuic Stadium again for few months while the roof of the Spotify Camp Nou would get installed which will cause income to decrease. Thus, the club is making signings for two summers right now. The big bets are being made now and it is a key and strategic window for Barcelona.
Ved du hvor nyheden kommer fra, Piquenbauer? Jeg er ikke lige stødt på den endnu.
Jeg tror det må være denne: https://x.com/barcacentre/status/2060236256320049557

Eller: https://x.com/Barca_Buzz/status/2060225874482303073
Tak, jeg fandt originalen :grin:

https://www.rac1.cat/televisio/20260529 ... tmana.html

Ift det med den økonomiske situation, så står der lidt om det i artiklen (I hvert fald ift hvor meget registreringskapacitet vi skulle have i øjeblikket). Jeg prøvede at ekstrapolere lidt på det der står i artiklen i mit sidste indlæg, men skud fra hoften på baggrund af lidt 'back-of-the-envelope beregninger' er nok det bedste vi har indtil september og oktober (medmindre nogen herinde har en kilde :shifty:)

DeanCassady
Har takket: 134 gange
Blevet takket: 352 gange

Indlæg af DeanCassady »

Mon ikke det her er én af grundene til, at Flick vil have ham.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Indlæg af Dytrax »

Atlético Madrid on x:

HERE WE GO! We have sent a fax to FC Barcelona with our transfer offer: 4 tickets to tomorrow's Bad Bunny concert, a one-year subscription to ABC, and a bag of sunflower seeds. We are eagerly awaiting their response so we can prepare the announcement.

Og et billede af Yamal i Atlético trøjen.

Brugeravatar
Siempre Barca
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 31 gange

Indlæg af Siempre Barca »

Dytrax skrev:
fre maj 29, 2026 6:03 pm
Atlético Madrid on x:

HERE WE GO! We have sent a fax to FC Barcelona with our transfer offer: 4 tickets to tomorrow's Bad Bunny concert, a one-year subscription to ABC, and a bag of sunflower seeds. We are eagerly awaiting their response so we can prepare the announcement.

No deal.

BarcaForever
Har takket: 36 gange
Blevet takket: 18 gange

Indlæg af BarcaForever »

Dytrax skrev:
Atlético Madrid on x:

Det er faktisk sjovt! :thumbup:

Brugeravatar
Puyols_garn

Indlæg af Puyols_garn »

Dytrax skrev:
Atlético Madrid on x:

Debí tirar más fotos de cuando te tuve :cry: :cry:

Det bliver en trist sommer, men Laporta, Yuste, Manana, og Masip kommer i det mindste til at have en fest på Metropolitano :lol:

Edit: Hvis vi nu giver Florentino det ABC abonnement, mon ikke han så kan sende fortrinsretten til Nico Paz vores vej? :think:

Hristo
Har takket: 294 gange
Blevet takket: 451 gange

Indlæg af Hristo »

Puyols_garn skrev:
fre maj 29, 2026 6:15 pm
Dytrax skrev:
Atlético Madrid on x:

Debí tirar más fotos de cuando te tuve :cry: :cry:

Det bliver en trist sommer, men Laporta, Yuste, Manana, og Masip kommer i det mindste til at have en fest på Metropolitano :lol:
Jeg kunne ikke lade være med at grine, da jeg scrollede forbi både deres Yamal-announcement og efterfølgende Pedri.

Kunne være ekstra fedt, hvis Alvarez blot er et røgslør, mens vi laver en rigtig signing. Jeg tager hellere yngre og billigere angriber som Pedro, end en Alvarez som IMO aldrig bliver 120M værd. Jeg ved godt han er god, men så god er han altså bare ikke.

https://www.marca.com/futbol/atletico/2 ... pipas.html

Besvar