Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 3743
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 226 gange
Blevet takket: 602 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Mésqueunclub skrev:
fre maj 29, 2026 3:07 pm
Er jeg den eneste der er lidt bekymret for at det bliver en Liverpool-situation, hvor vi efter at have vundet mange titler, køber kolossalt ind for kæmpe summer, som giver kæmpe forventninger, men at den næste sæson bliver elendig?

Selvom de signings i det her vindue ser ud til at være LANGT mere strategiske, så kan jeg ikke la’ være med at tænke på Dembele, Coutinho, Griezmann.
Liverpool solgte også ud. De solgte Diaz og mistede Jota. Mo Salah har været ved siden af sig selv. Og Arne Slott har overhovedet ikke kunne få implementeret et system. Liverpool tror jeg ikke vi bliver.

Her virker det mere planlagt og mere gennemtænkt. Systemspillere, ellers havde man ikke gået efter en type som Gordon.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Puyols_garn
Indlæg: 669
Tilmeldt: fre jul 30, 2021 4:16 pm
Har takket: 238 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Puyols_garn »

Piquénbauer skrev:
fre maj 29, 2026 7:49 am
Barcelona know that next summer that is in the summer of 2027 they will most likely be outside 1:1 again because they will have to go to the Montjuic Stadium again for few months while the roof of the Spotify Camp Nou would get installed which will cause income to decrease. Thus, the club is making signings for two summers right now. The big bets are being made now and it is a key and strategic window for Barcelona.
Ved du hvor nyheden kommer fra, Piquenbauer? Jeg er ikke lige stødt på den endnu.

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 963
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Har takket: 322 gange
Blevet takket: 205 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Norbit skrev:
fre maj 29, 2026 3:14 pm
Mésqueunclub skrev:
fre maj 29, 2026 3:07 pm
Er jeg den eneste der er lidt bekymret for at det bliver en Liverpool-situation, hvor vi efter at have vundet mange titler, køber kolossalt ind for kæmpe summer, som giver kæmpe forventninger, men at den næste sæson bliver elendig?

Selvom de signings i det her vindue ser ud til at være LANGT mere strategiske, så kan jeg ikke la’ være med at tænke på Dembele, Coutinho, Griezmann.
Liverpool solgte også ud. De solgte Diaz og mistede Jota. Mo Salah har været ved siden af sig selv. Og Arne Slott har overhovedet ikke kunne få implementeret et system. Liverpool tror jeg ikke vi bliver.

Her virker det mere planlagt og mere gennemtænkt. Systemspillere, ellers havde man ikke gået efter en type som Gordon.
Det er helt klart værd at nævne bekymringen, men jeg er slet ikke bekymret.

Der virker til at være godt styr på tingene og jeg har ikke set nogle tegn på grund til bekymring.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

BarcaForever
Indlæg: 114
Tilmeldt: tirs sep 24, 2024 11:30 am
Har takket: 36 gange
Blevet takket: 22 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af BarcaForever »

Puyols_garn skrev:
fre maj 29, 2026 3:16 pm
Piquénbauer skrev:
fre maj 29, 2026 7:49 am
Barcelona know that next summer that is in the summer of 2027 they will most likely be outside 1:1 again because they will have to go to the Montjuic Stadium again for few months while the roof of the Spotify Camp Nou would get installed which will cause income to decrease. Thus, the club is making signings for two summers right now. The big bets are being made now and it is a key and strategic window for Barcelona.
Ved du hvor nyheden kommer fra, Piquenbauer? Jeg er ikke lige stødt på den endnu.
Jeg tror det må være denne: https://x.com/barcacentre/status/2060236256320049557

Eller: https://x.com/Barca_Buzz/status/2060225874482303073

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9543
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2863 gange
Blevet takket: 1665 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Mésqueunclub skrev:
fre maj 29, 2026 3:07 pm
Er jeg den eneste der er lidt bekymret for at det bliver en Liverpool-situation, hvor vi efter at have vundet mange titler, køber kolossalt ind for kæmpe summer, som giver kæmpe forventninger, men at den næste sæson bliver elendig?

Selvom de signings i det her vindue ser ud til at være LANGT mere strategiske, så kan jeg ikke la’ være med at tænke på Dembele, Coutinho, Griezmann.
Den mest væsentlige forskel, hvis man spørger mig, er sult.
Vi har en ung trup, der er ivrige efter at cementere deres plads i historiebøgerne. Vi har ét af verdens mest strålende talenter i Yamal, der nu får unge, friske spillere, der formentligt også er opsatte på at det her, det skal fungere og der skal vindes.

Derudover Flick, der har fået holdet til at spille seværdigt.
Og det er selvom den høje linje nogle gange får mig til at klemme ballerne sammen i en grad, så jeg efterfølgende er nødt til at bruge brækjern for at få sofaen af.

EasyBuddhist
Indlæg: 5802
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1141 gange
Blevet takket: 1387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Antimadridista skrev:
fre maj 29, 2026 2:44 pm
EasyBuddhist skrev:
fre maj 29, 2026 2:13 pm
DeanCassady skrev:
fre maj 29, 2026 2:06 pm
Det handler vel ikke kun om mængden af spillere i forsvaret, men også om kvaliteten. Ellers kunne vi også tælle ungdomsrækkerne med.
Nej, her er det et simpelt regnestykke. Man har 9 forsvarspillere i truppen, 8 midtbanespillere og 4 angribere. Det er meget simpelt. Først når trupen er komplet, kan man begynde at tænke på at opgradere på de enkelte positioner

Man bør da heller ikke være i tvivl om, Barca har indtil flere opgraderinger på tegnebrættet, men lige nu, handler det om at have det antal spillere i truppen, man skal have. Alt andet er anden prioritering og det kræver sandsynligvis også, nogen forlader klubben. Derfor er det heller ikke så ukomliceret, som det er i angrebet. Der har man simpelthen to gabende tomme pladser for at nå det bare minimum
Forstår nul af din logik?

Fordi du mener man har tilstrækkelig antal forsvarsspillere i truppen (som så også kan anfægtes ud fra om man medtager b-spillere), så kan man ikke konkludere at man mangler en cb på nogen måde!!?? Det er du velkommen til at mene, men det giver ingen mening.

Du vil vente med at handle defensivt til man ved (og hvornår gør man det?) om nogle forlader klubben? Og dermed potentielt ser købsmuligheder forsvinde? Du må jo rette hvis jeg forstår dig forkert?

Dertil putter du Casado og en b-spiller ind i din 7+2. Du kan ikke forvente en b spiller og slet ikke Casado ude af position, at de kan erstatte en starter i en potentiel vigtig periode af sæsonen.

Lad os sige vi er i marts og 3 af de 7 forsvarsspillere ( som det er) er ude i minimum 3 uger samtidig. Uheldigt scenario, men ikke umuligt.
Vi skal møde Bayern*2 Real og Bilbao. Vi har 4 forsvarsspillere tilbage. Kan ikke hvile, rotere eller skifte ud!!
Så vil jeg mene vi er på røven.

Hvis man sku følge din logik, så kunne man også putte Olmo op som mulig 9’er og Fermin som mulig wing! Og så havde man et angreb…

Men det her er 2 ret forskellige syn på en trupsammensætning.

Jeg foretrækker en ekstra cb, med speed og kvalitet. Det ser du ikke nødvendigt. Helt fair.

Og jeg er i øvrigt overhovedet ikke i mod en opgradering af angrebet. Skrev også mine generelle prioriteringer et par sider tilbage. Jeg ønsker blot også en cb
Jeg ved ikke, hvordan jeg skal skrive det mere tydeligt.

Man har 7 spillere til forsvaret, der reelt kan gå ind og gøre krav på en startplads. Det er Cubarsi, Martin, Eric, AC, Araujo, Kounde og Balde. Dertil har man to udviklingsspillere, Espart og Torrents

I angrebet har man 3 spillere, der kan gøre krav på en startplads. Det er Raphinha, Ferran og Yamal. Dertil har man en udviklingsspiller, Roony

Hvis du seriøst ikke mener, man skal forstærke angrebet før noget andet, ja så har vi et vidt forskelligt syn på, hvordan man bygger en trup op
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9543
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2863 gange
Blevet takket: 1665 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barcelona is getting closer to signing Bernardo Silva, with the club working with Mendes on settling the contractual details. Atleti presented a better financial offer, but the player wants Barça.

[@Santi_J_FM]

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 685
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 31 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Siempre Barca »

Jeg er ikke fan af en Alvarez-handel til de summer, der bliver nævnt. Det vil sandsynligvis sætte en stopper for andre handler i dette vindue. Behovet for en stærkere CB er større, og derfor er jeg især ærgerlig over, at vi glippede Senesi, som ser ud til at ende i Tottenham. Venstrebenet, gratis, relativt lav løn og stærk på bolden.

Derudover har jeg svært ved at se, hvor Silva skal passe ind. Hans kvalitet er enorm, men både 6’er- og 8’er-positionen er allerede dækket af fire spillere, som næppe forlader klubben, og som alle er i en alder, hvor de skal have masser af spilletid: Pedri, De Jong, Bernal og Gavi. Casadó er ude, ja, men man har stadig Fermín, Olmo og Eric, der også kan dække ind centralt.

Jeg ved godt, det lyder usexet, men offensivt håber jeg mere på en spiller som Muriqi som alternativ angriber til at aflaste Ferran Torres. Samtidig håber jeg, man sælger Roony og henter en billig kantspiller ind — måske på lån.

Defensivt håber jeg, at man går all in på en dygtig og erfaren midtstopper. Jeg vil til enhver tid foretrække, at pengene bliver brugt på Bastoni eller Schlotterbeck frem for Alvarez. Det er måske ikke den mest glamourøse løsning, men det er nødvendigt.

Ud:

Roony (€10m)
Casadó (€20-35m afhængigt af markedet — jeg kan sagtens se Unai Emery savle over ham)
Fati (€11m)
Rashford (udløb)
Araújo (€20m)
Peña (€5m)
Héctor Fort (€5m)

I alt: ca. €80-85m

Ind:

Gordon (€70m)
Cancelo (€5m)
Bastoni (€60m)
Muriqi (€10m)
Kantspiller på leje

I alt: ca. €145m

Det lyder markant mere fornuftigt end at sprænge banken fuldstændigt.

Garcia / WS

Eric / Kounde, Cubarsí / AC, Bastoni / Maldini, Cancelo / Balde

Pedri / Gavi, Bernal / FDJ

Fermín / Olmo

Yamal / TBC, Ferran / Muriqi, Raphinha / Gordon

Og så ville jeg ærligt talt være ovenud tilfreds.

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 685
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 31 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Siempre Barca »

EasyBuddhist skrev:
fre maj 29, 2026 4:17 pm
Antimadridista skrev:
fre maj 29, 2026 2:44 pm
EasyBuddhist skrev:
fre maj 29, 2026 2:13 pm
DeanCassady skrev:
fre maj 29, 2026 2:06 pm
Det handler vel ikke kun om mængden af spillere i forsvaret, men også om kvaliteten. Ellers kunne vi også tælle ungdomsrækkerne med.
Nej, her er det et simpelt regnestykke. Man har 9 forsvarspillere i truppen, 8 midtbanespillere og 4 angribere. Det er meget simpelt. Først når trupen er komplet, kan man begynde at tænke på at opgradere på de enkelte positioner

Man bør da heller ikke være i tvivl om, Barca har indtil flere opgraderinger på tegnebrættet, men lige nu, handler det om at have det antal spillere i truppen, man skal have. Alt andet er anden prioritering og det kræver sandsynligvis også, nogen forlader klubben. Derfor er det heller ikke så ukomliceret, som det er i angrebet. Der har man simpelthen to gabende tomme pladser for at nå det bare minimum
Forstår nul af din logik?

Fordi du mener man har tilstrækkelig antal forsvarsspillere i truppen (som så også kan anfægtes ud fra om man medtager b-spillere), så kan man ikke konkludere at man mangler en cb på nogen måde!!?? Det er du velkommen til at mene, men det giver ingen mening.

Du vil vente med at handle defensivt til man ved (og hvornår gør man det?) om nogle forlader klubben? Og dermed potentielt ser købsmuligheder forsvinde? Du må jo rette hvis jeg forstår dig forkert?

Dertil putter du Casado og en b-spiller ind i din 7+2. Du kan ikke forvente en b spiller og slet ikke Casado ude af position, at de kan erstatte en starter i en potentiel vigtig periode af sæsonen.

Lad os sige vi er i marts og 3 af de 7 forsvarsspillere ( som det er) er ude i minimum 3 uger samtidig. Uheldigt scenario, men ikke umuligt.
Vi skal møde Bayern*2 Real og Bilbao. Vi har 4 forsvarsspillere tilbage. Kan ikke hvile, rotere eller skifte ud!!
Så vil jeg mene vi er på røven.

Hvis man sku følge din logik, så kunne man også putte Olmo op som mulig 9’er og Fermin som mulig wing! Og så havde man et angreb…

Men det her er 2 ret forskellige syn på en trupsammensætning.

Jeg foretrækker en ekstra cb, med speed og kvalitet. Det ser du ikke nødvendigt. Helt fair.

Og jeg er i øvrigt overhovedet ikke i mod en opgradering af angrebet. Skrev også mine generelle prioriteringer et par sider tilbage. Jeg ønsker blot også en cb
Jeg ved ikke, hvordan jeg skal skrive det mere tydeligt.

Man har 7 spillere til forsvaret, der reelt kan gå ind og gøre krav på en startplads. Det er Cubarsi, Martin, Eric, AC, Araujo, Kounde og Balde. Dertil har man to udviklingsspillere, Espart og Torrents

I angrebet har man 3 spillere, der kan gøre krav på en startplads. Det er Raphinha, Ferran og Yamal. Dertil har man en udviklingsspiller, Roony

Hvis du seriøst ikke mener, man skal forstærke angrebet før noget andet, ja så har vi et vidt forskelligt syn på, hvordan man bygger en trup op
Der er så sandeligt brug for flere offensive spillere, men kvaliteten er allerede høj i angrebet, og med indkøbet af Gordon, kan man sagtens nøjes med mindre profilerede spillere.

At tælle antallet af spillere på positionerne er nødvendigt, men ikke alt sigende. Følger man den logik var det håbløst at hente Joan Garcia i sommers, men vi kan alle blive enige om at det er den signing, der har forhøjet hele holdets kvalitet mest.

All-in på forsvaret. Cubarsi har brug for en dygtig makker til at udvikle sig. Eric har i mine øjne kandiseret til året spiller denne sæson og burde sparke Kounde ud af den position selvom han ikke er naturlig på backen.

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 685
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 31 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Siempre Barca »

Nogen kloge hoveder der kan referere til nyeste nyt om vores økonomiske situation?

EasyBuddhist
Indlæg: 5802
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1141 gange
Blevet takket: 1387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Siempre Barca skrev:
fre maj 29, 2026 4:38 pm
EasyBuddhist skrev:
fre maj 29, 2026 4:17 pm
Antimadridista skrev:
fre maj 29, 2026 2:44 pm
EasyBuddhist skrev:
fre maj 29, 2026 2:13 pm
DeanCassady skrev:
fre maj 29, 2026 2:06 pm
Det handler vel ikke kun om mængden af spillere i forsvaret, men også om kvaliteten. Ellers kunne vi også tælle ungdomsrækkerne med.
Nej, her er det et simpelt regnestykke. Man har 9 forsvarspillere i truppen, 8 midtbanespillere og 4 angribere. Det er meget simpelt. Først når trupen er komplet, kan man begynde at tænke på at opgradere på de enkelte positioner

Man bør da heller ikke være i tvivl om, Barca har indtil flere opgraderinger på tegnebrættet, men lige nu, handler det om at have det antal spillere i truppen, man skal have. Alt andet er anden prioritering og det kræver sandsynligvis også, nogen forlader klubben. Derfor er det heller ikke så ukomliceret, som det er i angrebet. Der har man simpelthen to gabende tomme pladser for at nå det bare minimum
Forstår nul af din logik?

Fordi du mener man har tilstrækkelig antal forsvarsspillere i truppen (som så også kan anfægtes ud fra om man medtager b-spillere), så kan man ikke konkludere at man mangler en cb på nogen måde!!?? Det er du velkommen til at mene, men det giver ingen mening.

Du vil vente med at handle defensivt til man ved (og hvornår gør man det?) om nogle forlader klubben? Og dermed potentielt ser købsmuligheder forsvinde? Du må jo rette hvis jeg forstår dig forkert?

Dertil putter du Casado og en b-spiller ind i din 7+2. Du kan ikke forvente en b spiller og slet ikke Casado ude af position, at de kan erstatte en starter i en potentiel vigtig periode af sæsonen.

Lad os sige vi er i marts og 3 af de 7 forsvarsspillere ( som det er) er ude i minimum 3 uger samtidig. Uheldigt scenario, men ikke umuligt.
Vi skal møde Bayern*2 Real og Bilbao. Vi har 4 forsvarsspillere tilbage. Kan ikke hvile, rotere eller skifte ud!!
Så vil jeg mene vi er på røven.

Hvis man sku følge din logik, så kunne man også putte Olmo op som mulig 9’er og Fermin som mulig wing! Og så havde man et angreb…

Men det her er 2 ret forskellige syn på en trupsammensætning.

Jeg foretrækker en ekstra cb, med speed og kvalitet. Det ser du ikke nødvendigt. Helt fair.

Og jeg er i øvrigt overhovedet ikke i mod en opgradering af angrebet. Skrev også mine generelle prioriteringer et par sider tilbage. Jeg ønsker blot også en cb
Jeg ved ikke, hvordan jeg skal skrive det mere tydeligt.

Man har 7 spillere til forsvaret, der reelt kan gå ind og gøre krav på en startplads. Det er Cubarsi, Martin, Eric, AC, Araujo, Kounde og Balde. Dertil har man to udviklingsspillere, Espart og Torrents

I angrebet har man 3 spillere, der kan gøre krav på en startplads. Det er Raphinha, Ferran og Yamal. Dertil har man en udviklingsspiller, Roony

Hvis du seriøst ikke mener, man skal forstærke angrebet før noget andet, ja så har vi et vidt forskelligt syn på, hvordan man bygger en trup op
Der er så sandeligt brug for flere offensive spillere, men kvaliteten er allerede høj i angrebet, og med indkøbet af Gordon, kan man sagtens nøjes med mindre profilerede spillere.

At tælle antallet af spillere på positionerne er nødvendigt, men ikke alt sigende. Følger man den logik var det håbløst at hente Joan Garcia i sommers, men vi kan alle blive enige om at det er den signing, der har forhøjet hele holdets kvalitet mest.

All-in på forsvaret. Cubarsi har brug for en dygtig makker til at udvikle sig. Eric har i mine øjne kandiseret til året spiller denne sæson og burde sparke Kounde ud af den position selvom han ikke er naturlig på backen.
Nu gik snakken på, man ikke forstod hvorfor, man brugte 70m på Gordon før man forstærkede forsvaret. Det er den ene ting. Den anden er, Barca har mistet sin førsteangriber. I hvilken verden kan Barca gå ind i en sæson uden en førsteangriber? Allerede denne sæson har man mistet markant på det parameter, da Lewa jo er mere eller mindre færdig på topplan

En top 9'er er derfor det klart det altoverkyggende mål for vinduet. Det kan og skal der ikke herske den mindste tvivl om og jeg ville bruge én eneste krone på noget som helst andet, før det mål er opfyldt
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Filten
Indlæg: 3091
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Geografisk sted: Randers
Har takket: 519 gange
Blevet takket: 313 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Nogen der har nyt ift. Alvarez handlen?
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Antimadridista
Indlæg: 11265
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1849 gange
Blevet takket: 1215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
fre maj 29, 2026 4:17 pm
Antimadridista skrev:
fre maj 29, 2026 2:44 pm
EasyBuddhist skrev:
fre maj 29, 2026 2:13 pm
DeanCassady skrev:
fre maj 29, 2026 2:06 pm
Det handler vel ikke kun om mængden af spillere i forsvaret, men også om kvaliteten. Ellers kunne vi også tælle ungdomsrækkerne med.
Nej, her er det et simpelt regnestykke. Man har 9 forsvarspillere i truppen, 8 midtbanespillere og 4 angribere. Det er meget simpelt. Først når trupen er komplet, kan man begynde at tænke på at opgradere på de enkelte positioner

Man bør da heller ikke være i tvivl om, Barca har indtil flere opgraderinger på tegnebrættet, men lige nu, handler det om at have det antal spillere i truppen, man skal have. Alt andet er anden prioritering og det kræver sandsynligvis også, nogen forlader klubben. Derfor er det heller ikke så ukomliceret, som det er i angrebet. Der har man simpelthen to gabende tomme pladser for at nå det bare minimum
Forstår nul af din logik?

Fordi du mener man har tilstrækkelig antal forsvarsspillere i truppen (som så også kan anfægtes ud fra om man medtager b-spillere), så kan man ikke konkludere at man mangler en cb på nogen måde!!?? Det er du velkommen til at mene, men det giver ingen mening.

Du vil vente med at handle defensivt til man ved (og hvornår gør man det?) om nogle forlader klubben? Og dermed potentielt ser købsmuligheder forsvinde? Du må jo rette hvis jeg forstår dig forkert?

Dertil putter du Casado og en b-spiller ind i din 7+2. Du kan ikke forvente en b spiller og slet ikke Casado ude af position, at de kan erstatte en starter i en potentiel vigtig periode af sæsonen.

Lad os sige vi er i marts og 3 af de 7 forsvarsspillere ( som det er) er ude i minimum 3 uger samtidig. Uheldigt scenario, men ikke umuligt.
Vi skal møde Bayern*2 Real og Bilbao. Vi har 4 forsvarsspillere tilbage. Kan ikke hvile, rotere eller skifte ud!!
Så vil jeg mene vi er på røven.

Hvis man sku følge din logik, så kunne man også putte Olmo op som mulig 9’er og Fermin som mulig wing! Og så havde man et angreb…

Men det her er 2 ret forskellige syn på en trupsammensætning.

Jeg foretrækker en ekstra cb, med speed og kvalitet. Det ser du ikke nødvendigt. Helt fair.

Og jeg er i øvrigt overhovedet ikke i mod en opgradering af angrebet. Skrev også mine generelle prioriteringer et par sider tilbage. Jeg ønsker blot også en cb
Jeg ved ikke, hvordan jeg skal skrive det mere tydeligt.

Man har 7 spillere til forsvaret, der reelt kan gå ind og gøre krav på en startplads. Det er Cubarsi, Martin, Eric, AC, Araujo, Kounde og Balde. Dertil har man to udviklingsspillere, Espart og Torrents

I angrebet har man 3 spillere, der kan gøre krav på en startplads. Det er Raphinha, Ferran og Yamal. Dertil har man en udviklingsspiller, Roony

Hvis du seriøst ikke mener, man skal forstærke angrebet før noget andet, ja så har vi et vidt forskelligt syn på, hvordan man bygger en trup op
Easy. Ved ikke helt hvorfor, men du læser lidt mit skriv som fanden læser bibelen….så jeg tror jeg lader mine ord om det her være sagt.

Ift regelret konsekvent, uden undtagelser, at opgradere angreb, før forsvar, så missede jeg timerne da de fodboldbestemmelser blev vedtaget.

JayBird10
Indlæg: 34
Tilmeldt: ons apr 24, 2024 10:41 am
Har takket: 105 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af JayBird10 »

Filten skrev:
fre maj 29, 2026 4:55 pm
Nogen der har nyt ift. Alvarez handlen?
Ifølge Romano har AM blankt afvist €100 millioner som Barca har tilbudt.

Antimadridista
Indlæg: 11265
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1849 gange
Blevet takket: 1215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
fre maj 29, 2026 4:47 pm
Siempre Barca skrev:
fre maj 29, 2026 4:38 pm
EasyBuddhist skrev:
fre maj 29, 2026 4:17 pm
Antimadridista skrev:
fre maj 29, 2026 2:44 pm
EasyBuddhist skrev:
fre maj 29, 2026 2:13 pm
DeanCassady skrev:
fre maj 29, 2026 2:06 pm
Det handler vel ikke kun om mængden af spillere i forsvaret, men også om kvaliteten. Ellers kunne vi også tælle ungdomsrækkerne med.
Nej, her er det et simpelt regnestykke. Man har 9 forsvarspillere i truppen, 8 midtbanespillere og 4 angribere. Det er meget simpelt. Først når trupen er komplet, kan man begynde at tænke på at opgradere på de enkelte positioner

Man bør da heller ikke være i tvivl om, Barca har indtil flere opgraderinger på tegnebrættet, men lige nu, handler det om at have det antal spillere i truppen, man skal have. Alt andet er anden prioritering og det kræver sandsynligvis også, nogen forlader klubben. Derfor er det heller ikke så ukomliceret, som det er i angrebet. Der har man simpelthen to gabende tomme pladser for at nå det bare minimum
Forstår nul af din logik?

Fordi du mener man har tilstrækkelig antal forsvarsspillere i truppen (som så også kan anfægtes ud fra om man medtager b-spillere), så kan man ikke konkludere at man mangler en cb på nogen måde!!?? Det er du velkommen til at mene, men det giver ingen mening.

Du vil vente med at handle defensivt til man ved (og hvornår gør man det?) om nogle forlader klubben? Og dermed potentielt ser købsmuligheder forsvinde? Du må jo rette hvis jeg forstår dig forkert?

Dertil putter du Casado og en b-spiller ind i din 7+2. Du kan ikke forvente en b spiller og slet ikke Casado ude af position, at de kan erstatte en starter i en potentiel vigtig periode af sæsonen.

Lad os sige vi er i marts og 3 af de 7 forsvarsspillere ( som det er) er ude i minimum 3 uger samtidig. Uheldigt scenario, men ikke umuligt.
Vi skal møde Bayern*2 Real og Bilbao. Vi har 4 forsvarsspillere tilbage. Kan ikke hvile, rotere eller skifte ud!!
Så vil jeg mene vi er på røven.

Hvis man sku følge din logik, så kunne man også putte Olmo op som mulig 9’er og Fermin som mulig wing! Og så havde man et angreb…

Men det her er 2 ret forskellige syn på en trupsammensætning.

Jeg foretrækker en ekstra cb, med speed og kvalitet. Det ser du ikke nødvendigt. Helt fair.

Og jeg er i øvrigt overhovedet ikke i mod en opgradering af angrebet. Skrev også mine generelle prioriteringer et par sider tilbage. Jeg ønsker blot også en cb
Jeg ved ikke, hvordan jeg skal skrive det mere tydeligt.

Man har 7 spillere til forsvaret, der reelt kan gå ind og gøre krav på en startplads. Det er Cubarsi, Martin, Eric, AC, Araujo, Kounde og Balde. Dertil har man to udviklingsspillere, Espart og Torrents

I angrebet har man 3 spillere, der kan gøre krav på en startplads. Det er Raphinha, Ferran og Yamal. Dertil har man en udviklingsspiller, Roony

Hvis du seriøst ikke mener, man skal forstærke angrebet før noget andet, ja så har vi et vidt forskelligt syn på, hvordan man bygger en trup op
Der er så sandeligt brug for flere offensive spillere, men kvaliteten er allerede høj i angrebet, og med indkøbet af Gordon, kan man sagtens nøjes med mindre profilerede spillere.

At tælle antallet af spillere på positionerne er nødvendigt, men ikke alt sigende. Følger man den logik var det håbløst at hente Joan Garcia i sommers, men vi kan alle blive enige om at det er den signing, der har forhøjet hele holdets kvalitet mest.

All-in på forsvaret. Cubarsi har brug for en dygtig makker til at udvikle sig. Eric har i mine øjne kandiseret til året spiller denne sæson og burde sparke Kounde ud af den position selvom han ikke er naturlig på backen.
Nu gik snakken på, man ikke forstod hvorfor, man brugte 70m på Gordon før man forstærkede forsvaret. Det er den ene ting. Den anden er, Barca har mistet sin førsteangriber. I hvilken verden kan Barca gå ind i en sæson uden en førsteangriber? Allerede denne sæson har man mistet markant på det parameter, da Lewa jo er mere eller mindre færdig på topplan

En top 9'er er derfor det klart det altoverkyggende mål for vinduet. Det kan og skal der ikke herske den mindste tvivl om og jeg ville bruge én eneste krone på noget som helst andet, før det mål er opfyldt
Hvis det er mig du hentyder til i det du nævner her ift Gordon/før forsvaret, så har du i hvert fald misforstået mig, for det har jeg aldrig antydet.

Kun at en cb for mig er lige så vigtig som at gå all in på angrebet. Hvis man bruger rub og stup på offensiven, så har man fejlet i mine øjne, selvom jeg selvfølgelig vil begejstres over en evt Alvarez handel
Senest rettet af Antimadridista fre maj 29, 2026 5:18 pm, rettet i alt 2 gange.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster