Er jeg den eneste der er lidt bekymret for at det bliver en Liverpool-situation, hvor vi efter at have vundet mange titler, køber kolossalt ind for kæmpe summer, som giver kæmpe forventninger, men at den næste sæson bliver elendig?
Selvom de signings i det her vindue ser ud til at være LANGT mere strategiske, så kan jeg ikke la’ være med at tænke på Dembele, Coutinho, Griezmann.
Liverpool solgte også ud. De solgte Diaz og mistede Jota. Mo Salah har været ved siden af sig selv. Og Arne Slott har overhovedet ikke kunne få implementeret et system. Liverpool tror jeg ikke vi bliver.
Her virker det mere planlagt og mere gennemtænkt. Systemspillere, ellers havde man ikke gået efter en type som Gordon.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
Barcelona know that next summer that is in the summer of 2027 they will most likely be outside 1:1 again because they will have to go to the Montjuic Stadium again for few months while the roof of the Spotify Camp Nou would get installed which will cause income to decrease. Thus, the club is making signings for two summers right now. The big bets are being made now and it is a key and strategic window for Barcelona.
Ved du hvor nyheden kommer fra, Piquenbauer? Jeg er ikke lige stødt på den endnu.
Er jeg den eneste der er lidt bekymret for at det bliver en Liverpool-situation, hvor vi efter at have vundet mange titler, køber kolossalt ind for kæmpe summer, som giver kæmpe forventninger, men at den næste sæson bliver elendig?
Selvom de signings i det her vindue ser ud til at være LANGT mere strategiske, så kan jeg ikke la’ være med at tænke på Dembele, Coutinho, Griezmann.
Liverpool solgte også ud. De solgte Diaz og mistede Jota. Mo Salah har været ved siden af sig selv. Og Arne Slott har overhovedet ikke kunne få implementeret et system. Liverpool tror jeg ikke vi bliver.
Her virker det mere planlagt og mere gennemtænkt. Systemspillere, ellers havde man ikke gået efter en type som Gordon.
Det er helt klart værd at nævne bekymringen, men jeg er slet ikke bekymret.
Der virker til at være godt styr på tingene og jeg har ikke set nogle tegn på grund til bekymring.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
Barcelona know that next summer that is in the summer of 2027 they will most likely be outside 1:1 again because they will have to go to the Montjuic Stadium again for few months while the roof of the Spotify Camp Nou would get installed which will cause income to decrease. Thus, the club is making signings for two summers right now. The big bets are being made now and it is a key and strategic window for Barcelona.
Ved du hvor nyheden kommer fra, Piquenbauer? Jeg er ikke lige stødt på den endnu.
Er jeg den eneste der er lidt bekymret for at det bliver en Liverpool-situation, hvor vi efter at have vundet mange titler, køber kolossalt ind for kæmpe summer, som giver kæmpe forventninger, men at den næste sæson bliver elendig?
Selvom de signings i det her vindue ser ud til at være LANGT mere strategiske, så kan jeg ikke la’ være med at tænke på Dembele, Coutinho, Griezmann.
Den mest væsentlige forskel, hvis man spørger mig, er sult.
Vi har en ung trup, der er ivrige efter at cementere deres plads i historiebøgerne. Vi har ét af verdens mest strålende talenter i Yamal, der nu får unge, friske spillere, der formentligt også er opsatte på at det her, det skal fungere og der skal vindes.
Derudover Flick, der har fået holdet til at spille seværdigt.
Og det er selvom den høje linje nogle gange får mig til at klemme ballerne sammen i en grad, så jeg efterfølgende er nødt til at bruge brækjern for at få sofaen af.
Det handler vel ikke kun om mængden af spillere i forsvaret, men også om kvaliteten. Ellers kunne vi også tælle ungdomsrækkerne med.
Nej, her er det et simpelt regnestykke. Man har 9 forsvarspillere i truppen, 8 midtbanespillere og 4 angribere. Det er meget simpelt. Først når trupen er komplet, kan man begynde at tænke på at opgradere på de enkelte positioner
Man bør da heller ikke være i tvivl om, Barca har indtil flere opgraderinger på tegnebrættet, men lige nu, handler det om at have det antal spillere i truppen, man skal have. Alt andet er anden prioritering og det kræver sandsynligvis også, nogen forlader klubben. Derfor er det heller ikke så ukomliceret, som det er i angrebet. Der har man simpelthen to gabende tomme pladser for at nå det bare minimum
Forstår nul af din logik?
Fordi du mener man har tilstrækkelig antal forsvarsspillere i truppen (som så også kan anfægtes ud fra om man medtager b-spillere), så kan man ikke konkludere at man mangler en cb på nogen måde!!?? Det er du velkommen til at mene, men det giver ingen mening.
Du vil vente med at handle defensivt til man ved (og hvornår gør man det?) om nogle forlader klubben? Og dermed potentielt ser købsmuligheder forsvinde? Du må jo rette hvis jeg forstår dig forkert?
Dertil putter du Casado og en b-spiller ind i din 7+2. Du kan ikke forvente en b spiller og slet ikke Casado ude af position, at de kan erstatte en starter i en potentiel vigtig periode af sæsonen.
Lad os sige vi er i marts og 3 af de 7 forsvarsspillere ( som det er) er ude i minimum 3 uger samtidig. Uheldigt scenario, men ikke umuligt.
Vi skal møde Bayern*2 Real og Bilbao. Vi har 4 forsvarsspillere tilbage. Kan ikke hvile, rotere eller skifte ud!!
Så vil jeg mene vi er på røven.
Hvis man sku følge din logik, så kunne man også putte Olmo op som mulig 9’er og Fermin som mulig wing! Og så havde man et angreb…
Men det her er 2 ret forskellige syn på en trupsammensætning.
Jeg foretrækker en ekstra cb, med speed og kvalitet. Det ser du ikke nødvendigt. Helt fair.
Og jeg er i øvrigt overhovedet ikke i mod en opgradering af angrebet. Skrev også mine generelle prioriteringer et par sider tilbage. Jeg ønsker blot også en cb
Jeg ved ikke, hvordan jeg skal skrive det mere tydeligt.
Man har 7 spillere til forsvaret, der reelt kan gå ind og gøre krav på en startplads. Det er Cubarsi, Martin, Eric, AC, Araujo, Kounde og Balde. Dertil har man to udviklingsspillere, Espart og Torrents
I angrebet har man 3 spillere, der kan gøre krav på en startplads. Det er Raphinha, Ferran og Yamal. Dertil har man en udviklingsspiller, Roony
Hvis du seriøst ikke mener, man skal forstærke angrebet før noget andet, ja så har vi et vidt forskelligt syn på, hvordan man bygger en trup op
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
Barcelona is getting closer to signing Bernardo Silva, with the club working with Mendes on settling the contractual details. Atleti presented a better financial offer, but the player wants Barça.
Jeg er ikke fan af en Alvarez-handel til de summer, der bliver nævnt. Det vil sandsynligvis sætte en stopper for andre handler i dette vindue. Behovet for en stærkere CB er større, og derfor er jeg især ærgerlig over, at vi glippede Senesi, som ser ud til at ende i Tottenham. Venstrebenet, gratis, relativt lav løn og stærk på bolden.
Derudover har jeg svært ved at se, hvor Silva skal passe ind. Hans kvalitet er enorm, men både 6’er- og 8’er-positionen er allerede dækket af fire spillere, som næppe forlader klubben, og som alle er i en alder, hvor de skal have masser af spilletid: Pedri, De Jong, Bernal og Gavi. Casadó er ude, ja, men man har stadig Fermín, Olmo og Eric, der også kan dække ind centralt.
Jeg ved godt, det lyder usexet, men offensivt håber jeg mere på en spiller som Muriqi som alternativ angriber til at aflaste Ferran Torres. Samtidig håber jeg, man sælger Roony og henter en billig kantspiller ind — måske på lån.
Defensivt håber jeg, at man går all in på en dygtig og erfaren midtstopper. Jeg vil til enhver tid foretrække, at pengene bliver brugt på Bastoni eller Schlotterbeck frem for Alvarez. Det er måske ikke den mest glamourøse løsning, men det er nødvendigt.
Ud:
Roony (€10m)
Casadó (€20-35m afhængigt af markedet — jeg kan sagtens se Unai Emery savle over ham)
Fati (€11m)
Rashford (udløb)
Araújo (€20m)
Peña (€5m)
Héctor Fort (€5m)
I alt: ca. €80-85m
Ind:
Gordon (€70m)
Cancelo (€5m)
Bastoni (€60m)
Muriqi (€10m)
Kantspiller på leje
I alt: ca. €145m
Det lyder markant mere fornuftigt end at sprænge banken fuldstændigt.
Det handler vel ikke kun om mængden af spillere i forsvaret, men også om kvaliteten. Ellers kunne vi også tælle ungdomsrækkerne med.
Nej, her er det et simpelt regnestykke. Man har 9 forsvarspillere i truppen, 8 midtbanespillere og 4 angribere. Det er meget simpelt. Først når trupen er komplet, kan man begynde at tænke på at opgradere på de enkelte positioner
Man bør da heller ikke være i tvivl om, Barca har indtil flere opgraderinger på tegnebrættet, men lige nu, handler det om at have det antal spillere i truppen, man skal have. Alt andet er anden prioritering og det kræver sandsynligvis også, nogen forlader klubben. Derfor er det heller ikke så ukomliceret, som det er i angrebet. Der har man simpelthen to gabende tomme pladser for at nå det bare minimum
Forstår nul af din logik?
Fordi du mener man har tilstrækkelig antal forsvarsspillere i truppen (som så også kan anfægtes ud fra om man medtager b-spillere), så kan man ikke konkludere at man mangler en cb på nogen måde!!?? Det er du velkommen til at mene, men det giver ingen mening.
Du vil vente med at handle defensivt til man ved (og hvornår gør man det?) om nogle forlader klubben? Og dermed potentielt ser købsmuligheder forsvinde? Du må jo rette hvis jeg forstår dig forkert?
Dertil putter du Casado og en b-spiller ind i din 7+2. Du kan ikke forvente en b spiller og slet ikke Casado ude af position, at de kan erstatte en starter i en potentiel vigtig periode af sæsonen.
Lad os sige vi er i marts og 3 af de 7 forsvarsspillere ( som det er) er ude i minimum 3 uger samtidig. Uheldigt scenario, men ikke umuligt.
Vi skal møde Bayern*2 Real og Bilbao. Vi har 4 forsvarsspillere tilbage. Kan ikke hvile, rotere eller skifte ud!!
Så vil jeg mene vi er på røven.
Hvis man sku følge din logik, så kunne man også putte Olmo op som mulig 9’er og Fermin som mulig wing! Og så havde man et angreb…
Men det her er 2 ret forskellige syn på en trupsammensætning.
Jeg foretrækker en ekstra cb, med speed og kvalitet. Det ser du ikke nødvendigt. Helt fair.
Og jeg er i øvrigt overhovedet ikke i mod en opgradering af angrebet. Skrev også mine generelle prioriteringer et par sider tilbage. Jeg ønsker blot også en cb
Jeg ved ikke, hvordan jeg skal skrive det mere tydeligt.
Man har 7 spillere til forsvaret, der reelt kan gå ind og gøre krav på en startplads. Det er Cubarsi, Martin, Eric, AC, Araujo, Kounde og Balde. Dertil har man to udviklingsspillere, Espart og Torrents
I angrebet har man 3 spillere, der kan gøre krav på en startplads. Det er Raphinha, Ferran og Yamal. Dertil har man en udviklingsspiller, Roony
Hvis du seriøst ikke mener, man skal forstærke angrebet før noget andet, ja så har vi et vidt forskelligt syn på, hvordan man bygger en trup op
Der er så sandeligt brug for flere offensive spillere, men kvaliteten er allerede høj i angrebet, og med indkøbet af Gordon, kan man sagtens nøjes med mindre profilerede spillere.
At tælle antallet af spillere på positionerne er nødvendigt, men ikke alt sigende. Følger man den logik var det håbløst at hente Joan Garcia i sommers, men vi kan alle blive enige om at det er den signing, der har forhøjet hele holdets kvalitet mest.
All-in på forsvaret. Cubarsi har brug for en dygtig makker til at udvikle sig. Eric har i mine øjne kandiseret til året spiller denne sæson og burde sparke Kounde ud af den position selvom han ikke er naturlig på backen.
Det handler vel ikke kun om mængden af spillere i forsvaret, men også om kvaliteten. Ellers kunne vi også tælle ungdomsrækkerne med.
Nej, her er det et simpelt regnestykke. Man har 9 forsvarspillere i truppen, 8 midtbanespillere og 4 angribere. Det er meget simpelt. Først når trupen er komplet, kan man begynde at tænke på at opgradere på de enkelte positioner
Man bør da heller ikke være i tvivl om, Barca har indtil flere opgraderinger på tegnebrættet, men lige nu, handler det om at have det antal spillere i truppen, man skal have. Alt andet er anden prioritering og det kræver sandsynligvis også, nogen forlader klubben. Derfor er det heller ikke så ukomliceret, som det er i angrebet. Der har man simpelthen to gabende tomme pladser for at nå det bare minimum
Forstår nul af din logik?
Fordi du mener man har tilstrækkelig antal forsvarsspillere i truppen (som så også kan anfægtes ud fra om man medtager b-spillere), så kan man ikke konkludere at man mangler en cb på nogen måde!!?? Det er du velkommen til at mene, men det giver ingen mening.
Du vil vente med at handle defensivt til man ved (og hvornår gør man det?) om nogle forlader klubben? Og dermed potentielt ser købsmuligheder forsvinde? Du må jo rette hvis jeg forstår dig forkert?
Dertil putter du Casado og en b-spiller ind i din 7+2. Du kan ikke forvente en b spiller og slet ikke Casado ude af position, at de kan erstatte en starter i en potentiel vigtig periode af sæsonen.
Lad os sige vi er i marts og 3 af de 7 forsvarsspillere ( som det er) er ude i minimum 3 uger samtidig. Uheldigt scenario, men ikke umuligt.
Vi skal møde Bayern*2 Real og Bilbao. Vi har 4 forsvarsspillere tilbage. Kan ikke hvile, rotere eller skifte ud!!
Så vil jeg mene vi er på røven.
Hvis man sku følge din logik, så kunne man også putte Olmo op som mulig 9’er og Fermin som mulig wing! Og så havde man et angreb…
Men det her er 2 ret forskellige syn på en trupsammensætning.
Jeg foretrækker en ekstra cb, med speed og kvalitet. Det ser du ikke nødvendigt. Helt fair.
Og jeg er i øvrigt overhovedet ikke i mod en opgradering af angrebet. Skrev også mine generelle prioriteringer et par sider tilbage. Jeg ønsker blot også en cb
Jeg ved ikke, hvordan jeg skal skrive det mere tydeligt.
Man har 7 spillere til forsvaret, der reelt kan gå ind og gøre krav på en startplads. Det er Cubarsi, Martin, Eric, AC, Araujo, Kounde og Balde. Dertil har man to udviklingsspillere, Espart og Torrents
I angrebet har man 3 spillere, der kan gøre krav på en startplads. Det er Raphinha, Ferran og Yamal. Dertil har man en udviklingsspiller, Roony
Hvis du seriøst ikke mener, man skal forstærke angrebet før noget andet, ja så har vi et vidt forskelligt syn på, hvordan man bygger en trup op
Der er så sandeligt brug for flere offensive spillere, men kvaliteten er allerede høj i angrebet, og med indkøbet af Gordon, kan man sagtens nøjes med mindre profilerede spillere.
At tælle antallet af spillere på positionerne er nødvendigt, men ikke alt sigende. Følger man den logik var det håbløst at hente Joan Garcia i sommers, men vi kan alle blive enige om at det er den signing, der har forhøjet hele holdets kvalitet mest.
All-in på forsvaret. Cubarsi har brug for en dygtig makker til at udvikle sig. Eric har i mine øjne kandiseret til året spiller denne sæson og burde sparke Kounde ud af den position selvom han ikke er naturlig på backen.
Nu gik snakken på, man ikke forstod hvorfor, man brugte 70m på Gordon før man forstærkede forsvaret. Det er den ene ting. Den anden er, Barca har mistet sin førsteangriber. I hvilken verden kan Barca gå ind i en sæson uden en førsteangriber? Allerede denne sæson har man mistet markant på det parameter, da Lewa jo er mere eller mindre færdig på topplan
En top 9'er er derfor det klart det altoverkyggende mål for vinduet. Det kan og skal der ikke herske den mindste tvivl om og jeg ville bruge én eneste krone på noget som helst andet, før det mål er opfyldt
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
Det handler vel ikke kun om mængden af spillere i forsvaret, men også om kvaliteten. Ellers kunne vi også tælle ungdomsrækkerne med.
Nej, her er det et simpelt regnestykke. Man har 9 forsvarspillere i truppen, 8 midtbanespillere og 4 angribere. Det er meget simpelt. Først når trupen er komplet, kan man begynde at tænke på at opgradere på de enkelte positioner
Man bør da heller ikke være i tvivl om, Barca har indtil flere opgraderinger på tegnebrættet, men lige nu, handler det om at have det antal spillere i truppen, man skal have. Alt andet er anden prioritering og det kræver sandsynligvis også, nogen forlader klubben. Derfor er det heller ikke så ukomliceret, som det er i angrebet. Der har man simpelthen to gabende tomme pladser for at nå det bare minimum
Forstår nul af din logik?
Fordi du mener man har tilstrækkelig antal forsvarsspillere i truppen (som så også kan anfægtes ud fra om man medtager b-spillere), så kan man ikke konkludere at man mangler en cb på nogen måde!!?? Det er du velkommen til at mene, men det giver ingen mening.
Du vil vente med at handle defensivt til man ved (og hvornår gør man det?) om nogle forlader klubben? Og dermed potentielt ser købsmuligheder forsvinde? Du må jo rette hvis jeg forstår dig forkert?
Dertil putter du Casado og en b-spiller ind i din 7+2. Du kan ikke forvente en b spiller og slet ikke Casado ude af position, at de kan erstatte en starter i en potentiel vigtig periode af sæsonen.
Lad os sige vi er i marts og 3 af de 7 forsvarsspillere ( som det er) er ude i minimum 3 uger samtidig. Uheldigt scenario, men ikke umuligt.
Vi skal møde Bayern*2 Real og Bilbao. Vi har 4 forsvarsspillere tilbage. Kan ikke hvile, rotere eller skifte ud!!
Så vil jeg mene vi er på røven.
Hvis man sku følge din logik, så kunne man også putte Olmo op som mulig 9’er og Fermin som mulig wing! Og så havde man et angreb…
Men det her er 2 ret forskellige syn på en trupsammensætning.
Jeg foretrækker en ekstra cb, med speed og kvalitet. Det ser du ikke nødvendigt. Helt fair.
Og jeg er i øvrigt overhovedet ikke i mod en opgradering af angrebet. Skrev også mine generelle prioriteringer et par sider tilbage. Jeg ønsker blot også en cb
Jeg ved ikke, hvordan jeg skal skrive det mere tydeligt.
Man har 7 spillere til forsvaret, der reelt kan gå ind og gøre krav på en startplads. Det er Cubarsi, Martin, Eric, AC, Araujo, Kounde og Balde. Dertil har man to udviklingsspillere, Espart og Torrents
I angrebet har man 3 spillere, der kan gøre krav på en startplads. Det er Raphinha, Ferran og Yamal. Dertil har man en udviklingsspiller, Roony
Hvis du seriøst ikke mener, man skal forstærke angrebet før noget andet, ja så har vi et vidt forskelligt syn på, hvordan man bygger en trup op
Easy. Ved ikke helt hvorfor, men du læser lidt mit skriv som fanden læser bibelen….så jeg tror jeg lader mine ord om det her være sagt.
Ift regelret konsekvent, uden undtagelser, at opgradere angreb, før forsvar, så missede jeg timerne da de fodboldbestemmelser blev vedtaget.
Det handler vel ikke kun om mængden af spillere i forsvaret, men også om kvaliteten. Ellers kunne vi også tælle ungdomsrækkerne med.
Nej, her er det et simpelt regnestykke. Man har 9 forsvarspillere i truppen, 8 midtbanespillere og 4 angribere. Det er meget simpelt. Først når trupen er komplet, kan man begynde at tænke på at opgradere på de enkelte positioner
Man bør da heller ikke være i tvivl om, Barca har indtil flere opgraderinger på tegnebrættet, men lige nu, handler det om at have det antal spillere i truppen, man skal have. Alt andet er anden prioritering og det kræver sandsynligvis også, nogen forlader klubben. Derfor er det heller ikke så ukomliceret, som det er i angrebet. Der har man simpelthen to gabende tomme pladser for at nå det bare minimum
Forstår nul af din logik?
Fordi du mener man har tilstrækkelig antal forsvarsspillere i truppen (som så også kan anfægtes ud fra om man medtager b-spillere), så kan man ikke konkludere at man mangler en cb på nogen måde!!?? Det er du velkommen til at mene, men det giver ingen mening.
Du vil vente med at handle defensivt til man ved (og hvornår gør man det?) om nogle forlader klubben? Og dermed potentielt ser købsmuligheder forsvinde? Du må jo rette hvis jeg forstår dig forkert?
Dertil putter du Casado og en b-spiller ind i din 7+2. Du kan ikke forvente en b spiller og slet ikke Casado ude af position, at de kan erstatte en starter i en potentiel vigtig periode af sæsonen.
Lad os sige vi er i marts og 3 af de 7 forsvarsspillere ( som det er) er ude i minimum 3 uger samtidig. Uheldigt scenario, men ikke umuligt.
Vi skal møde Bayern*2 Real og Bilbao. Vi har 4 forsvarsspillere tilbage. Kan ikke hvile, rotere eller skifte ud!!
Så vil jeg mene vi er på røven.
Hvis man sku følge din logik, så kunne man også putte Olmo op som mulig 9’er og Fermin som mulig wing! Og så havde man et angreb…
Men det her er 2 ret forskellige syn på en trupsammensætning.
Jeg foretrækker en ekstra cb, med speed og kvalitet. Det ser du ikke nødvendigt. Helt fair.
Og jeg er i øvrigt overhovedet ikke i mod en opgradering af angrebet. Skrev også mine generelle prioriteringer et par sider tilbage. Jeg ønsker blot også en cb
Jeg ved ikke, hvordan jeg skal skrive det mere tydeligt.
Man har 7 spillere til forsvaret, der reelt kan gå ind og gøre krav på en startplads. Det er Cubarsi, Martin, Eric, AC, Araujo, Kounde og Balde. Dertil har man to udviklingsspillere, Espart og Torrents
I angrebet har man 3 spillere, der kan gøre krav på en startplads. Det er Raphinha, Ferran og Yamal. Dertil har man en udviklingsspiller, Roony
Hvis du seriøst ikke mener, man skal forstærke angrebet før noget andet, ja så har vi et vidt forskelligt syn på, hvordan man bygger en trup op
Der er så sandeligt brug for flere offensive spillere, men kvaliteten er allerede høj i angrebet, og med indkøbet af Gordon, kan man sagtens nøjes med mindre profilerede spillere.
At tælle antallet af spillere på positionerne er nødvendigt, men ikke alt sigende. Følger man den logik var det håbløst at hente Joan Garcia i sommers, men vi kan alle blive enige om at det er den signing, der har forhøjet hele holdets kvalitet mest.
All-in på forsvaret. Cubarsi har brug for en dygtig makker til at udvikle sig. Eric har i mine øjne kandiseret til året spiller denne sæson og burde sparke Kounde ud af den position selvom han ikke er naturlig på backen.
Nu gik snakken på, man ikke forstod hvorfor, man brugte 70m på Gordon før man forstærkede forsvaret. Det er den ene ting. Den anden er, Barca har mistet sin førsteangriber. I hvilken verden kan Barca gå ind i en sæson uden en førsteangriber? Allerede denne sæson har man mistet markant på det parameter, da Lewa jo er mere eller mindre færdig på topplan
En top 9'er er derfor det klart det altoverkyggende mål for vinduet. Det kan og skal der ikke herske den mindste tvivl om og jeg ville bruge én eneste krone på noget som helst andet, før det mål er opfyldt
Hvis det er mig du hentyder til i det du nævner her ift Gordon/før forsvaret, så har du i hvert fald misforstået mig, for det har jeg aldrig antydet.
Kun at en cb for mig er lige så vigtig som at gå all in på angrebet. Hvis man bruger rub og stup på offensiven, så har man fejlet i mine øjne, selvom jeg selvfølgelig vil begejstres over en evt Alvarez handel
Senest rettet af Antimadridista fre maj 29, 2026 5:18 pm, rettet i alt 2 gange.