Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Dytrax
- Indlæg: 9543
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2863 gange
- Blevet takket: 1665 gange
Re: Transferrygter
Hvis vi ser bort fra Alvarez (Selv om jeg tror han kommer), har vi allerede forstærket væsentligt. Jeg ved godt Gordon måske ikke er drømmesigning, men han er en arbejdshest med kæmpe løbepensum. Han er ikke uden evner teknisk, kan skyde med begge fødder og har øje for medspillere.
Når vi taber bolden, vil genpresset med de to være væsentligt bedre end det vi har set med Robert og Rashford og det alene, vil lette noget af presset på forsvaret.
Når det så er sagt, kunne jeg godt tænke mig vi fik en enkelt spiller ind med erfaring og lederevner, der kan svinge taktstokken.
Når vi taber bolden, vil genpresset med de to være væsentligt bedre end det vi har set med Robert og Rashford og det alene, vil lette noget af presset på forsvaret.
Når det så er sagt, kunne jeg godt tænke mig vi fik en enkelt spiller ind med erfaring og lederevner, der kan svinge taktstokken.
- Paulinho15
- Indlæg: 963
- Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
- Har takket: 322 gange
- Blevet takket: 205 gange
Re: Transferrygter
Enig, men det betyder nok, at en forsvarsspiller skal ud eller at der ikke forlænges med AC. Jeg har ikke noget imod et salg af Kounde - især med tanke på prisen, der har været nævnt, men jeg beholder ham også gerne.Dytrax skrev: ↑fre maj 29, 2026 1:05 pmHvis vi ser bort fra Alvarez (Selv om jeg tror han kommer), har vi allerede forstærket væsentligt. Jeg ved godt Gordon måske ikke er drømmesigning, men han er en arbejdshest med kæmpe løbepensum. Han er ikke uden evner teknisk, kan skyde med begge fødder og har øje for medspillere.
Når vi taber bolden, vil genpresset med de to være væsentligt bedre end det vi har set med Robert og Rashford og det alene, vil lette noget af presset på forsvaret.
Når det så er sagt, kunne jeg godt tænke mig vi fik en enkelt spiller ind med erfaring og lederevner, der kan svinge taktstokken.
Araujo er personligt en af mine favoritspillere, men niveauet har ikke været samme som tidligere, så jeg er heller ikke imod et salg af ham. Jeg kan godt se ham i Inter, som der har været rygter om vil have ham.
Jeg ved ikke med AC. Han jo rigtig god, når han er klar, men har ikke været det i to år. Han er ok at beholde på en mindre kontrakt end den vi har nu.
Tror ikke Gerard Martin bliver solgt - og det gør Eric og Cubarsi heller ikke.
AC og Araujo var på et meget højt niveau sammen i den mesterskabsæson de spillede sammen, men det er desværre længe siden nu, så der kan godt trænge til forandring i forsvaret.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
- Champione
- Indlæg: 1646
- Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
- Geografisk sted: København
- Har takket: 26 gange
- Blevet takket: 195 gange
Re: Transferrygter
Kunne han være noget?BREAKING: Ibrahima Konaté leaves Liverpool as free agent, decision made.
After advanced talks to stay with fresh deal and confirmation from the player in April, Konaté leaves as no final agreement has been found.
Negotiations over, as
@TalkSport
reports.
---------------------------------------
Barca is my religion!
Barca is my religion!
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5802
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1141 gange
- Blevet takket: 1387 gange
Re: Transferrygter
Ok, hvordan ville du sætte regnestykket op så?Antimadridista skrev: ↑fre maj 29, 2026 12:07 pmJeg tror vi bruger forskellig matematik. Har ikke mere at sige til detEasyBuddhist skrev: ↑fre maj 29, 2026 12:01 pmSimpel regnestykkeAntimadridista skrev: ↑fre maj 29, 2026 11:44 amSelvfølgelig mangler vi en cb.EasyBuddhist skrev: ↑fre maj 29, 2026 9:39 amJo, vi mangler nul i forsvaret. Cancelo blev hentet ind i vinters pga AC's skade. Man valgte så at hente en back, da Martin gjorde det fint som CBAntimadridista skrev: ↑fre maj 29, 2026 8:22 amIsoleret fra de offensive pladser, hvor vi selvfølgelig skal erstatte Lewan og Rashford, så mangler vi ikke nul i forsvaret.
Hvis vi får Cancelo, så vil jeg være ok med:
Cancelo, Balde
Kounde, Eric
Selvom jeg ku se en fordel i at skibbe Kounde for de summer der florerer..
Men cb. Her har vi unge Cubarsi og Martin. AC er altid skadet, Araujo har jeg ingen tillid til og Eric/Kounde skal dække hb, så dem kan man ikke kalkulere med.
Cubarsi og Martin er et ok par, men så heller ikke mere. Er den ene væk, så bliver det rigtig kritisk
Der kan simpelthen ikke være nogen tvivl om at en CB må stå meget højt på prioriteringslisten.!
Det ændrer dog ikke på, man lige nu har Cubarsi, Eric, AC, Araujo, Kounde, Balde og Martin til fire positioner. Man kan argumentere for, man mangler en enkelt back, men ikke en CB. Her har man så Xavi Espart og Jofre Torrents på de yderste positioner, ligesom man har Casado på midten og Roony i angrebet, men selv her, er man dårligere dækket ind i angrebet, da man i forvejen er fuldt besat på positionerne i forsvar og på midten
Optimalt set havde man 6 spillere til angrebet + Roony(eller en anden udviklingsspiller), så selv når man har hentet to angribere, så står man kun lige så stærkt besat, som forsvaret er nu
Så kan man selvfølgelig begynde at snakke om kvalitet og om profiler og så videre, men det hjælper intet, så længe man ikke engang har nok angribere til at fylde holdkortet ud. Derfor er angrebet den altoverskyggende prioritet for nuværende
I øvrigt vil angrebet altid have første prioritet i Barca og kan man ikke affinde sig med det, så følger man nok den forkerte klub og det specielt under Flick
Som sagt går Eric og Kounde til hb. Det giver AC (kronisk skadet) og Araujo (kronisk hjerneblødning & af glas) som reserver til et uerfarent men fint par i Cubarsi og Martin. Det siger sig selv at det er meget tyndt.
7 mand er i øvrigt heller ikke meget til 4 pladser. Heraf er Balde, Araujo og AC ofte skadede.
Om Flick så tager chancen og undlader at prioritere defensiven, det er så en anden sag
“Følger den forkerte klub”. Kom lige ned på jorden en gang Easy!
Målmænd, 1 position
Trup 2 + 1
Forsvar, 4 positioner
Trup 7 + 2
Midtbane, 3 positioner
Trup 6 + 2
Angreb, 3 positioner
Trup 3 + 1
Hvor ville du vælge at forstærke holdet?
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
DeanCassady
- Indlæg: 2117
- Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
- Har takket: 137 gange
- Blevet takket: 356 gange
Re: Transferrygter
Det handler vel ikke kun om mængden af spillere i forsvaret, men også om kvaliteten. Ellers kunne vi også tælle ungdomsrækkerne med.
Robert Zimmerman
- Paulinho15
- Indlæg: 963
- Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
- Har takket: 322 gange
- Blevet takket: 205 gange
Re: Transferrygter
I princippet har vi nok antal forsvarsspillere. Jeg tror også, at det flere påpeger er kvaliteten af dem vi har.DeanCassady skrev: ↑fre maj 29, 2026 2:06 pmDet handler vel ikke kun om mængden af spillere i forsvaret, men også om kvaliteten. Ellers kunne vi også tælle ungdomsrækkerne med.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5802
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1141 gange
- Blevet takket: 1387 gange
Re: Transferrygter
Nej, her er det et simpelt regnestykke. Man har 9 forsvarspillere i truppen, 8 midtbanespillere og 4 angribere. Det er meget simpelt. Først når trupen er komplet, kan man begynde at tænke på at opgradere på de enkelte positionerDeanCassady skrev: ↑fre maj 29, 2026 2:06 pmDet handler vel ikke kun om mængden af spillere i forsvaret, men også om kvaliteten. Ellers kunne vi også tælle ungdomsrækkerne med.
Man bør da heller ikke være i tvivl om, Barca har indtil flere opgraderinger på tegnebrættet, men lige nu, handler det om at have det antal spillere i truppen, man skal have. Alt andet er anden prioritering og det kræver sandsynligvis også, nogen forlader klubben. Derfor er det heller ikke så ukomliceret, som det er i angrebet. Der har man simpelthen to gabende tomme pladser for at nå det bare minimum
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
DeanCassady
- Indlæg: 2117
- Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
- Har takket: 137 gange
- Blevet takket: 356 gange
Re: Transferrygter
Bournemouth mangler ikke penge og er kvalificeret til Europa, så mit bud er han vil koste minimum 80 med variabler op til 100. PL klubber er bare dyre og handle medAntimadridista skrev: ↑fre maj 29, 2026 12:56 pmSom udgangspunkt enig. 120 som start forhandling vedr Alvarez er højt!
Men samtidig….Gordon 80…så er det måske bare de priser der eksisterer hvis deter kvalitet som man VIL ha!?
Junior! Nogen indikation på hvad han koster?
- Dytrax
- Indlæg: 9543
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2863 gange
- Blevet takket: 1665 gange
Re: Transferrygter
Official negotiations have begun between Barça and Atlético Madrid over the transfer of Julián Álvarez.
Atlético Madrid are not interested in Barça’s €100 million offer.
Barça are prepared to submit an improved offer worth €135 million, including bonuses.
Negotiations are progressing, with Deco, Julián Álvarez’s representatives, and Juanma López continuing talks with Atlético Madrid.
Barça and Julián Álvarez are pushing Atlético Madrid to finalize an agreement in the coming days, before the start of the World Cup.
[Veronica Brunati]
- Paulinho15
- Indlæg: 963
- Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
- Har takket: 322 gange
- Blevet takket: 205 gange
Re: Transferrygter
Dytrax skrev: ↑fre maj 29, 2026 2:41 pmOfficial negotiations have begun between Barça and Atlético Madrid over the transfer of Julián Álvarez.
Atlético Madrid are not interested in Barça’s €100 million offer.
Barça are prepared to submit an improved offer worth €135 million, including bonuses.
Negotiations are progressing, with Deco, Julián Álvarez’s representatives, and Juanma López continuing talks with Atlético Madrid.
Barça and Julián Álvarez are pushing Atlético Madrid to finalize an agreement in the coming days, before the start of the World Cup.
[Veronica Brunati]
![]()
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
Antimadridista
- Indlæg: 11265
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1849 gange
- Blevet takket: 1215 gange
Re: Transferrygter
Forstår nul af din logik?EasyBuddhist skrev: ↑fre maj 29, 2026 2:13 pmNej, her er det et simpelt regnestykke. Man har 9 forsvarspillere i truppen, 8 midtbanespillere og 4 angribere. Det er meget simpelt. Først når trupen er komplet, kan man begynde at tænke på at opgradere på de enkelte positionerDeanCassady skrev: ↑fre maj 29, 2026 2:06 pmDet handler vel ikke kun om mængden af spillere i forsvaret, men også om kvaliteten. Ellers kunne vi også tælle ungdomsrækkerne med.
Man bør da heller ikke være i tvivl om, Barca har indtil flere opgraderinger på tegnebrættet, men lige nu, handler det om at have det antal spillere i truppen, man skal have. Alt andet er anden prioritering og det kræver sandsynligvis også, nogen forlader klubben. Derfor er det heller ikke så ukomliceret, som det er i angrebet. Der har man simpelthen to gabende tomme pladser for at nå det bare minimum
Fordi du mener man har tilstrækkelig antal forsvarsspillere i truppen (som så også kan anfægtes ud fra om man medtager b-spillere), så kan man ikke konkludere at man mangler en cb på nogen måde!!?? Det er du velkommen til at mene, men det giver ingen mening.
Du vil vente med at handle defensivt til man ved (og hvornår gør man det?) om nogle forlader klubben? Og dermed potentielt ser købsmuligheder forsvinde? Du må jo rette hvis jeg forstår dig forkert?
Dertil putter du Casado og en b-spiller ind i din 7+2. Du kan ikke forvente en b spiller og slet ikke Casado ude af position, at de kan erstatte en starter i en potentiel vigtig periode af sæsonen.
Lad os sige vi er i marts og 3 af de 7 forsvarsspillere ( som det er) er ude i minimum 3 uger samtidig. Uheldigt scenario, men ikke umuligt.
Vi skal møde Bayern*2 Real og Bilbao. Vi har 4 forsvarsspillere tilbage. Kan ikke hvile, rotere eller skifte ud!!
Så vil jeg mene vi er på røven.
Hvis man sku følge din logik, så kunne man også putte Olmo op som mulig 9’er og Fermin som mulig wing! Og så havde man et angreb…
Men det her er 2 ret forskellige syn på en trupsammensætning.
Jeg foretrækker en ekstra cb, med speed og kvalitet. Det ser du ikke nødvendigt. Helt fair.
Og jeg er i øvrigt overhovedet ikke i mod en opgradering af angrebet. Skrev også mine generelle prioriteringer et par sider tilbage. Jeg ønsker blot også en cb
- Paulinho15
- Indlæg: 963
- Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
- Har takket: 322 gange
- Blevet takket: 205 gange
Re: Transferrygter
Vi står i en situation nu hvor vi potentielt har Gordon, Alvarez og Bernardo på plads inden VM. Hvis det lykkes, så er det godt arbejde af ledelsen 
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
Re: Transferrygter
Jeg er tæt på at trække alt i land jeg har sagt om Deco hvis det lykkes.Paulinho15 skrev: ↑fre maj 29, 2026 2:52 pmVi står i en situation nu hvor vi potentielt har Gordon, Alvarez og Bernardo på plads inden VM. Hvis det lykkes, så er det godt arbejde af ledelsen![]()
-
Mésqueunclub
- Indlæg: 459
- Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
- Har takket: 20 gange
- Blevet takket: 69 gange
Re: Transferrygter
Er jeg den eneste der er lidt bekymret for at det bliver en Liverpool-situation, hvor vi efter at have vundet mange titler, køber kolossalt ind for kæmpe summer, som giver kæmpe forventninger, men at den næste sæson bliver elendig?
Selvom de signings i det her vindue ser ud til at være LANGT mere strategiske, så kan jeg ikke la’ være med at tænke på Dembele, Coutinho, Griezmann.
Selvom de signings i det her vindue ser ud til at være LANGT mere strategiske, så kan jeg ikke la’ være med at tænke på Dembele, Coutinho, Griezmann.
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster