Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
fre maj 29, 2026 7:49 am
Barcelona know that next summer that is in the summer of 2027 they will most likely be outside 1:1 again because they will have to go to the Montjuic Stadium again for few months while the roof of the Spotify Camp Nou would get installed which will cause income to decrease. Thus, the club is making signings for two summers right now. The big bets are being made now and it is a key and strategic window for Barcelona.
Jeg vil ikke udelukke det senarie, men som jeg før har sagt, så tror jeg, mange vil blive overrasket over, hvor meget det betyder for fairplay budgettet at være tilbage til 1:1

Mange har tilsyneladende glemt, Barca havde et ffp budget på næsten 800m euro, da corona ramte. Jeg tror, vores budget stiger markant og kommer i nærheden af 700m næste sæson

Ovenstående er ren spekulation, men faktum er, at Camp nou står mere og mere færdigt og dermed vil vi se en omsætning der stiger og stiger over de næste mange sæsoner, indtil Espai Barça står helt færdig. Hvis man sæsonen efter kommer til at mangle omsætning pga, man skal spille på montjuic nogle måneder, så har man rigeligt med muligheder for at sælge rettigheder på Camp Nou.

F.eks. så har man jo solgt 5% af VIP kapaciteten for 100m og
alene der har man i teorien en fremtidig indtægt på omkring 2 mia euro, men kan tappe ind i
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 11258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Isoleret fra de offensive pladser, hvor vi selvfølgelig skal erstatte Lewan og Rashford, så mangler vi ikke nul i forsvaret.

Hvis vi får Cancelo, så vil jeg være ok med:

Cancelo, Balde
Kounde, Eric

Selvom jeg ku se en fordel i at skibbe Kounde for de summer der florerer..

Men cb. Her har vi unge Cubarsi og Martin. AC er altid skadet, Araujo har jeg ingen tillid til og Eric/Kounde skal dække hb, så dem kan man ikke kalkulere med.

Cubarsi og Martin er et ok par, men så heller ikke mere. Er den ene væk, så bliver det rigtig kritisk

Der kan simpelthen ikke være nogen tvivl om at en CB må stå meget højt på prioriteringslisten.!

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Antimadridista skrev:
fre maj 29, 2026 8:22 am
Isoleret fra de offensive pladser, hvor vi selvfølgelig skal erstatte Lewan og Rashford, så mangler vi ikke nul i forsvaret.

Hvis vi får Cancelo, så vil jeg være ok med:

Cancelo, Balde
Kounde, Eric

Selvom jeg ku se en fordel i at skibbe Kounde for de summer der florerer..

Men cb. Her har vi unge Cubarsi og Martin. AC er altid skadet, Araujo har jeg ingen tillid til og Eric/Kounde skal dække hb, så dem kan man ikke kalkulere med.

Cubarsi og Martin er et ok par, men så heller ikke mere. Er den ene væk, så bliver det rigtig kritisk

Der kan simpelthen ikke være nogen tvivl om at en CB må stå meget højt på prioriteringslisten.!
Jo, vi mangler nul i forsvaret. Cancelo blev hentet ind i vinters pga AC's skade. Man valgte så at hente en back, da Martin gjorde det fint som CB

Det ændrer dog ikke på, man lige nu har Cubarsi, Eric, AC, Araujo, Kounde, Balde og Martin til fire positioner. Man kan argumentere for, man mangler en enkelt back, men ikke en CB. Her har man så Xavi Espart og Jofre Torrents på de yderste positioner, ligesom man har Casado på midten og Roony i angrebet, men selv her, er man dårligere dækket ind i angrebet, da man i forvejen er fuldt besat på positionerne i forsvar og på midten

Optimalt set havde man 6 spillere til angrebet + Roony(eller en anden udviklingsspiller), så selv når man har hentet to angribere, så står man kun lige så stærkt besat, som forsvaret er nu

Så kan man selvfølgelig begynde at snakke om kvalitet og om profiler og så videre, men det hjælper intet, så længe man ikke engang har nok angribere til at fylde holdkortet ud. Derfor er angrebet den altoverskyggende prioritet for nuværende

I øvrigt vil angrebet altid have første prioritet i Barca og kan man ikke affinde sig med det, så følger man nok den forkerte klub og det specielt under Flick
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 3739
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 226 gange
Blevet takket: 601 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Nu meldes der også enighed med Bernando Silva?!

Hvad sker der. Er Deco gået FM mode. Det er jo et crazy setup. Både start 11 og reserver ser pludselig vanvittigt ud, hvis det virkelig holder stik med både Går-den, Alvarez og Silva.

Start 11:
Pedri - FdJ
Yamal - Gavi - Raphinha
Alvarez

Backup:
Bernal - Bernando
Fermin - Olmo - Gordon
Torres
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Antimadridista
Indlæg: 11258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
fre maj 29, 2026 9:39 am
Antimadridista skrev:
fre maj 29, 2026 8:22 am
Isoleret fra de offensive pladser, hvor vi selvfølgelig skal erstatte Lewan og Rashford, så mangler vi ikke nul i forsvaret.

Hvis vi får Cancelo, så vil jeg være ok med:

Cancelo, Balde
Kounde, Eric

Selvom jeg ku se en fordel i at skibbe Kounde for de summer der florerer..

Men cb. Her har vi unge Cubarsi og Martin. AC er altid skadet, Araujo har jeg ingen tillid til og Eric/Kounde skal dække hb, så dem kan man ikke kalkulere med.

Cubarsi og Martin er et ok par, men så heller ikke mere. Er den ene væk, så bliver det rigtig kritisk

Der kan simpelthen ikke være nogen tvivl om at en CB må stå meget højt på prioriteringslisten.!
Jo, vi mangler nul i forsvaret. Cancelo blev hentet ind i vinters pga AC's skade. Man valgte så at hente en back, da Martin gjorde det fint som CB

Det ændrer dog ikke på, man lige nu har Cubarsi, Eric, AC, Araujo, Kounde, Balde og Martin til fire positioner. Man kan argumentere for, man mangler en enkelt back, men ikke en CB. Her har man så Xavi Espart og Jofre Torrents på de yderste positioner, ligesom man har Casado på midten og Roony i angrebet, men selv her, er man dårligere dækket ind i angrebet, da man i forvejen er fuldt besat på positionerne i forsvar og på midten

Optimalt set havde man 6 spillere til angrebet + Roony(eller en anden udviklingsspiller), så selv når man har hentet to angribere, så står man kun lige så stærkt besat, som forsvaret er nu

Så kan man selvfølgelig begynde at snakke om kvalitet og om profiler og så videre, men det hjælper intet, så længe man ikke engang har nok angribere til at fylde holdkortet ud. Derfor er angrebet den altoverskyggende prioritet for nuværende

I øvrigt vil angrebet altid have første prioritet i Barca og kan man ikke affinde sig med det, så følger man nok den forkerte klub og det specielt under Flick
Selvfølgelig mangler vi en cb.

Som sagt går Eric og Kounde til hb. Det giver AC (kronisk skadet) og Araujo (kronisk hjerneblødning & af glas) som reserver til et uerfarent men fint par i Cubarsi og Martin. Det siger sig selv at det er meget tyndt.

7 mand er i øvrigt heller ikke meget til 4 pladser. Heraf er Balde, Araujo og AC ofte skadede.

Om Flick så tager chancen og undlader at prioritere defensiven, det er så en anden sag

“Følger den forkerte klub”. Kom lige ned på jorden en gang Easy!

Antimadridista
Indlæg: 11258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Norbit skrev:
fre maj 29, 2026 11:44 am
Nu meldes der også enighed med Bernando Silva?!

Hvad sker der. Er Deco gået FM mode. Det er jo et crazy setup. Både start 11 og reserver ser pludselig vanvittigt ud, hvis det virkelig holder stik med både Går-den, Alvarez og Silva.

Start 11:
Pedri - FdJ
Yamal - Gavi - Raphinha
Alvarez

Backup:
Bernal - Bernando
Fermin - Olmo - Gordon
Torres
Føles helt mærkeligt efter de seneste år, at ting sker og i den fart!

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Antimadridista skrev:
fre maj 29, 2026 11:44 am
EasyBuddhist skrev:
fre maj 29, 2026 9:39 am
Antimadridista skrev:
fre maj 29, 2026 8:22 am
Isoleret fra de offensive pladser, hvor vi selvfølgelig skal erstatte Lewan og Rashford, så mangler vi ikke nul i forsvaret.

Hvis vi får Cancelo, så vil jeg være ok med:

Cancelo, Balde
Kounde, Eric

Selvom jeg ku se en fordel i at skibbe Kounde for de summer der florerer..

Men cb. Her har vi unge Cubarsi og Martin. AC er altid skadet, Araujo har jeg ingen tillid til og Eric/Kounde skal dække hb, så dem kan man ikke kalkulere med.

Cubarsi og Martin er et ok par, men så heller ikke mere. Er den ene væk, så bliver det rigtig kritisk

Der kan simpelthen ikke være nogen tvivl om at en CB må stå meget højt på prioriteringslisten.!
Jo, vi mangler nul i forsvaret. Cancelo blev hentet ind i vinters pga AC's skade. Man valgte så at hente en back, da Martin gjorde det fint som CB

Det ændrer dog ikke på, man lige nu har Cubarsi, Eric, AC, Araujo, Kounde, Balde og Martin til fire positioner. Man kan argumentere for, man mangler en enkelt back, men ikke en CB. Her har man så Xavi Espart og Jofre Torrents på de yderste positioner, ligesom man har Casado på midten og Roony i angrebet, men selv her, er man dårligere dækket ind i angrebet, da man i forvejen er fuldt besat på positionerne i forsvar og på midten

Optimalt set havde man 6 spillere til angrebet + Roony(eller en anden udviklingsspiller), så selv når man har hentet to angribere, så står man kun lige så stærkt besat, som forsvaret er nu

Så kan man selvfølgelig begynde at snakke om kvalitet og om profiler og så videre, men det hjælper intet, så længe man ikke engang har nok angribere til at fylde holdkortet ud. Derfor er angrebet den altoverskyggende prioritet for nuværende

I øvrigt vil angrebet altid have første prioritet i Barca og kan man ikke affinde sig med det, så følger man nok den forkerte klub og det specielt under Flick
Selvfølgelig mangler vi en cb.

Som sagt går Eric og Kounde til hb. Det giver AC (kronisk skadet) og Araujo (kronisk hjerneblødning & af glas) som reserver til et uerfarent men fint par i Cubarsi og Martin. Det siger sig selv at det er meget tyndt.

7 mand er i øvrigt heller ikke meget til 4 pladser. Heraf er Balde, Araujo og AC ofte skadede.

Om Flick så tager chancen og undlader at prioritere defensiven, det er så en anden sag

“Følger den forkerte klub”. Kom lige ned på jorden en gang Easy!
Simpel regnestykke

Målmænd, 1 position

Trup 2 + 1

Forsvar, 4 positioner

Trup 7 + 2

Midtbane, 3 positioner

Trup 6 + 2

Angreb, 3 positioner

Trup 3 + 1

Hvor ville du vælge at forstærke holdet?
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

DeanCassady
Indlæg: 2106
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 134 gange
Blevet takket: 352 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Det har han vel lige fortalt.
Robert Zimmerman

Antimadridista
Indlæg: 11258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
fre maj 29, 2026 12:01 pm
Antimadridista skrev:
fre maj 29, 2026 11:44 am
EasyBuddhist skrev:
fre maj 29, 2026 9:39 am
Antimadridista skrev:
fre maj 29, 2026 8:22 am
Isoleret fra de offensive pladser, hvor vi selvfølgelig skal erstatte Lewan og Rashford, så mangler vi ikke nul i forsvaret.

Hvis vi får Cancelo, så vil jeg være ok med:

Cancelo, Balde
Kounde, Eric

Selvom jeg ku se en fordel i at skibbe Kounde for de summer der florerer..

Men cb. Her har vi unge Cubarsi og Martin. AC er altid skadet, Araujo har jeg ingen tillid til og Eric/Kounde skal dække hb, så dem kan man ikke kalkulere med.

Cubarsi og Martin er et ok par, men så heller ikke mere. Er den ene væk, så bliver det rigtig kritisk

Der kan simpelthen ikke være nogen tvivl om at en CB må stå meget højt på prioriteringslisten.!
Jo, vi mangler nul i forsvaret. Cancelo blev hentet ind i vinters pga AC's skade. Man valgte så at hente en back, da Martin gjorde det fint som CB

Det ændrer dog ikke på, man lige nu har Cubarsi, Eric, AC, Araujo, Kounde, Balde og Martin til fire positioner. Man kan argumentere for, man mangler en enkelt back, men ikke en CB. Her har man så Xavi Espart og Jofre Torrents på de yderste positioner, ligesom man har Casado på midten og Roony i angrebet, men selv her, er man dårligere dækket ind i angrebet, da man i forvejen er fuldt besat på positionerne i forsvar og på midten

Optimalt set havde man 6 spillere til angrebet + Roony(eller en anden udviklingsspiller), så selv når man har hentet to angribere, så står man kun lige så stærkt besat, som forsvaret er nu

Så kan man selvfølgelig begynde at snakke om kvalitet og om profiler og så videre, men det hjælper intet, så længe man ikke engang har nok angribere til at fylde holdkortet ud. Derfor er angrebet den altoverskyggende prioritet for nuværende

I øvrigt vil angrebet altid have første prioritet i Barca og kan man ikke affinde sig med det, så følger man nok den forkerte klub og det specielt under Flick
Selvfølgelig mangler vi en cb.

Som sagt går Eric og Kounde til hb. Det giver AC (kronisk skadet) og Araujo (kronisk hjerneblødning & af glas) som reserver til et uerfarent men fint par i Cubarsi og Martin. Det siger sig selv at det er meget tyndt.

7 mand er i øvrigt heller ikke meget til 4 pladser. Heraf er Balde, Araujo og AC ofte skadede.

Om Flick så tager chancen og undlader at prioritere defensiven, det er så en anden sag

“Følger den forkerte klub”. Kom lige ned på jorden en gang Easy!
Simpel regnestykke

Målmænd, 1 position

Trup 2 + 1

Forsvar, 4 positioner

Trup 7 + 2

Midtbane, 3 positioner

Trup 6 + 2

Angreb, 3 positioner

Trup 3 + 1

Hvor ville du vælge at forstærke holdet?
Jeg tror vi bruger forskellig matematik. Har ikke mere at sige til det

Dumle
Indlæg: 974
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dumle »

Norbit skrev:
fre maj 29, 2026 11:44 am
Nu meldes der også enighed med Bernando Silva?!

Hvad sker der. Er Deco gået FM mode. Det er jo et crazy setup. Både start 11 og reserver ser pludselig vanvittigt ud, hvis det virkelig holder stik med både Går-den, Alvarez og Silva.

Start 11:
Pedri - FdJ
Yamal - Gavi - Raphinha
Alvarez

Backup:
Bernal - Bernando
Fermin - Olmo - Gordon
Torres
Ja det ser efterhånden farligt ud når man følger rygtebørsen.

Dog så jeg gerne FdJ i start 11eren blev erstattet af gavi som så bliver erstattet af Fermin.

Og lad så Deco gå fuld FM mode og køb Gvardiol som også nævnes flere steder.

Så kan vi holde igen med transferen 2-4 år igen

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 913
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 18 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Diabolito »

Sådan som jeg har forstået det – og jeg kan sagtens have misforstået noget af det – har Barcelonas problem ikke nødvendigvis været mangel på penge, men snarere at de har været begrænset af La Ligas løn- og registreringsregler.

Derfor er min opfattelse, at klubben godt kan have haft stærke indtægter, solgt aktiver eller på andre måder skabt økonomisk råderum, uden at det automatisk gav plads til at registrere nye spillere eller øge lønbudgettet.

Med andre ord: Problemet har i høj grad været lønloftet og registreringskapaciteten, ikke nødvendigvis at der manglede penge i kassen. Derfor kan man godt argumentere for, at Barça i flere år har haft økonomisk mulighed for at investere, men ikke har haft mulighed for at omsætte det til spillerlønninger på grund af reglerne.

Ret mig endelig hvis jeg siger noget vrøvl.

Med andre ord; Ja, det er mange penge. Men det er vel for fanden også en kulmination af mange års transfers der lægges i ét år. Sammenhold det med Easys skriv omkring 2027 og tilbage til Montjuic, så synes jeg faktisk ikke vi skal være så overraskede over at vi kan/vil bruge så mange penge lige her og nu. Jeg tror det bliver et VILDT transfervindue.
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Atlético Madrid want to start negotiations at a price of €120M.

They will reject the first offer.

[Gerard Romero]

DeanCassady
Indlæg: 2106
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 134 gange
Blevet takket: 352 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Junior Kroupi, Junior Kroupi.
Robert Zimmerman

Antimadridista
Indlæg: 11258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

DeanCassady skrev:
fre maj 29, 2026 12:46 pm
Junior Kroupi, Junior Kroupi.
Som udgangspunkt enig. 120 som start forhandling vedr Alvarez er højt!

Men samtidig….Gordon 80…så er det måske bare de priser der eksisterer hvis deter kvalitet som man VIL ha!?

Junior! Nogen indikation på hvad han koster?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Negotiations between Bernardo Silva and Barça are progressing extremely well.

Bernardo Silva is literally prepared to do everything possible to make the move happen and play at Camp Nou.

Bernardo Silva is willing to take a 50% pay cut from his Manchester City salary in order to join Barça.

[A BOLA]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster