Jeg vil ikke udelukke det senarie, men som jeg før har sagt, så tror jeg, mange vil blive overrasket over, hvor meget det betyder for fairplay budgettet at være tilbage til 1:1Piquénbauer skrev: ↑fre maj 29, 2026 7:49 amBarcelona know that next summer that is in the summer of 2027 they will most likely be outside 1:1 again because they will have to go to the Montjuic Stadium again for few months while the roof of the Spotify Camp Nou would get installed which will cause income to decrease. Thus, the club is making signings for two summers right now. The big bets are being made now and it is a key and strategic window for Barcelona.
Mange har tilsyneladende glemt, Barca havde et ffp budget på næsten 800m euro, da corona ramte. Jeg tror, vores budget stiger markant og kommer i nærheden af 700m næste sæson
Ovenstående er ren spekulation, men faktum er, at Camp nou står mere og mere færdigt og dermed vil vi se en omsætning der stiger og stiger over de næste mange sæsoner, indtil Espai Barça står helt færdig. Hvis man sæsonen efter kommer til at mangle omsætning pga, man skal spille på montjuic nogle måneder, så har man rigeligt med muligheder for at sælge rettigheder på Camp Nou.
F.eks. så har man jo solgt 5% af VIP kapaciteten for 100m og
alene der har man i teorien en fremtidig indtægt på omkring 2 mia euro, men kan tappe ind i