Så du mener, at man vil bruge 70-80 millioner – plus løn og alle dertilhørende omkostninger – på en ren rotationsspiller i stil med Rashford? En, der ikke skal være fast mand, men som måske bare skal kastes ind i de sidste 20-30 minutter, eller starte inde en sjælden gang imellem, når behovet opstår?!Option skrev: ↑ons maj 27, 2026 10:32 pmDet logiske kan findes i at Gordon hverken er en erstatning for Lewandowski eller Raphinha. Han er en erstatning for Rashford med et markant højere loft, lavere alder, bedre overall input til holdet som helhed og så for mere eller mindre den præcist samme økonomiske pakke som hvis vi havde købt Rashford fri til trods for indkøbsprisen.Barca80 skrev: ↑ons maj 27, 2026 10:28 pmGrunden til, at du tænker sådan og kommer med denne teori, skyldes, at du – ligesom mange andre – simpelthen ikke kan få ligningen til at gå op. Det virker ulogisk at bruge 70 millioner på en venstre wing, når man for det første allerede har en fast mand på positionen i form af Raphinha, som gør det fremragende, og man for det andet har et langt større behov for en ny 9'er, efter Lewandowski er smuttet.Dumle skrev: ↑ons maj 27, 2026 10:05 pmJeg sad lige i bilen og kiggede rygter og udtalelser om at vi I forbindelse med Gordon købet stadig går efter en 9er.
Så fik jeg en tanke om en teori.
Kunne det i grunden være at Raphinha internt har meldt ud at han er klar til at blive solgt efter vm til Olie staterne for at tjene alt det han kan nå. Og at man i Barca så er kommet det i forkøbet og sikret sig Gordon nu inden alle pludselig ved vi skal have en ny LW.
Og det er netop denne undring, der afføder din teori. For der mangler nogle logiske svar i denne Gordon-transfergåde - den giver umiddelbart ikke mening![]()
Jeg er med på at der ikke er wow-effekt i den her handel, men jeg syntes faktisk at den virker super gennemtænkt!
Det er i så fald svimlende mange penge at kaste efter en breddespiller. Jeg kan kun håbe på, at det ikke ender med at spænde ben for, at vi kan hente den dyre klasse-9'er, vi reelt står og mangler.