Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 963
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Har takket: 322 gange
Blevet takket: 205 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Dytrax skrev:
ons maj 27, 2026 7:41 pm
Hristo skrev:
ons maj 27, 2026 6:53 pm
Dytrax skrev:
ons maj 27, 2026 6:46 pm
Barça see Bernardo Silva as a good market opportunity, as he would arrive on a free transfer.


Flick would still need to be convinced, as he believes he already has enough midfielders.

The Portuguese player is very eager to play for Barça.

[RAC1]
Jeg ved godt fodbold er præget af analyser af spilleren, passer de ind osv. Men det vil overraske mig hvis en manager som Flick er i en fase, hvor han nu skal overbevises om Silva. Jeg tænker han godt ved hvad han kan tilbyde og også godt kender sine behov ift spillere. Så medmindre Silva er en plan b, ville jeg gå ud fra at Flick upfront kan sige: ham har jeg brug for eller det omvendte. Deco og Flick snakker forhåbentlig også sammen i løbet af sæsonen.
Jeg synes klart vi skal signe Silva som en backup for Yamal og Pedri. Klassespiller som altid giver 110% med kæmpe rutine og stærk vindermentalitet

Hvis vi sælger Casado, hvilket det tyder på, er det yderligere incitament til at få Silva på fri transfer.
Enig, men hvordan tyder det på et salg af Casado? Synes ikke jeg har set noget om det. Han har vist også lige udtalt for nylig, at han håber på at blive i Barca i mange år.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Kvoller
Indlæg: 6831
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 1175 gange
Blevet takket: 822 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Så er den Here we go ved Fabrizio Romano. 70 mio der kan gå op til 80

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 3506
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 431 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Jeg kan kun leve med, at man bruger 70-80 millioner på Anthony Gordon, hvis klubben samtidig henter en kvalitets-9’er og får styrket andre tydelige problempositioner som backerne. Ellers har jeg meget svært ved at se, hvordan prioriteringen giver mening.

Måske en idé om hvilke ændringer der sker til sommer:

UD:

Szczesny eller ter Stegen
Araujo eller AC
Kounde
Casado
Rashford
Bardghji
Lewandowski

IND:

Ny HB ?
Ny CB ?
Cancelo
Anthony Gordon
Ny Nier (J. Pedro ?)

Drake
Indlæg: 4637
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 3022 gange
Blevet takket: 233 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Gordon har scoret 17 mål denne sæson, hvor 9 har været på straffespark, og 6 i CL må lorte hold som Qarabağ og Union SG.

Så han har reelt kun scoret 2 mål og lavet 5 assist i 46 kampe :!: :!: :!: :!: :sick: :silent: :wtf:

HOLD KÆFT en verdensklasse spiller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen:

Det er jo fuldstændig til grin!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad: :mad: :mad: :mad:

VI kunne få Diamande eller Barcola for samme pris eller 20 mil mere!!!!!!!!!!!!! :sick: :clap: :crazy: :silent: :wtf: :mad:
Visca Barca, Visca Cataluña🔵🔴

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 3506
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 431 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Billede

Jeg håber virkelig, virkelig, at jeg bliver gjort til skamme.

Jeg håber ikke, at jeg i løbet af den kommende sæson kommer til at føle mig nødsaget til at svine Deco til på grund af Anthony Gordons præstationer. Jeg håber oprigtigt, at jeg tager fejl. Jeg håber, at Deco for en gangs skyld har set rigtigt. Og for Barcelonas skyld håber jeg virkelig ikke, at Gordon ender som en fiasko. Jeg håber. Jeg håber.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 9326
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 789 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

WHY AF ALLE SPILLERE I VERDEN.. Det fjols.. Deco. Du er enten gal eller genial og jeg ved godt hvad hold jeg er på.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Drake
Indlæg: 4637
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 3022 gange
Blevet takket: 233 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

DECO OUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
Visca Barca, Visca Cataluña🔵🔴

BarcaForever
Indlæg: 114
Tilmeldt: tirs sep 24, 2024 11:30 am
Har takket: 36 gange
Blevet takket: 22 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af BarcaForever »

Drake skrev:
ons maj 27, 2026 8:47 pm
DECO OUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
Stop dig selv!

Piquénbauer
Indlæg: 25515
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1629 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg må indrømme at jeg er lidt overrasket over at se reaktionerne når vi har set flick-bold i to sæsoner. Ja han koster en del (hvem gør ikke det?) men som profil er han skræddersyet til flick-bold. Og med de mange skader til raph så bliver gordon virkelig en god profil at have i truppen.

Jeg er ikke et sekund i tvivl om at dette er mere en flick spiller end en deco spiller. Det er Barcas måde at vise tillid til flick.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25515
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1629 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

BREAKING: Barcelona is clear — after Anthony Gordon, they want a striker. @CatalunyaRadio
Og vi vil stadig have en angriber. Det er bastoni som ikke kommer og han ville ikke have gjort den store forskel alligevel.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4637
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 3022 gange
Blevet takket: 233 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

BarcaForever skrev:
ons maj 27, 2026 8:51 pm
Drake skrev:
ons maj 27, 2026 8:47 pm
DECO OUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
Stop dig selv!
Stop dig selv!
Visca Barca, Visca Cataluña🔵🔴

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9543
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2863 gange
Blevet takket: 1665 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

The math behind Anthony Gordon's transfer to Barcelona:

- Assuming a €70m fixed fee, over a 5 year contract, would mean €14m in amortization
- Around €11m in gross salary, would be a total of €25m in FFP space per season

By comparison, Marcus Rashford:
- €30m fee over 3 years, €10m in amortization

- Assuming he earns the same as he does in the loan contract now, €14m gross, meaning €24m in FFP space per season
Anthony Gordon and Marcus Rashford would cost around the same in financial fair play space for Barcelona.


[@aPartidoUnico]

DeanCassady
Indlæg: 2117
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 356 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Han er da afgjort et bedre alternativ end Rashford, men jeg synes fandeme, at prisen er svær at sluge.
Robert Zimmerman

DeanCassady
Indlæg: 2117
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 356 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Kom så i øvrigt med både Cancelo og Bernardo de næste par dage, nu vi er i gang.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9543
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2863 gange
Blevet takket: 1665 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Deco met with Dani Olmo’s agents, Andy Bara and Juanma Lopez.

Juanma Lopez is acting as a mediator between Barça and Atlético Madrid to potentially bring in Julián Álvarez, who remains the club’s number one target.

[Diario Sport]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster