Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Diabolito skrev:
ons maj 27, 2026 6:49 pm
Det er vel for fanden ikke et tilfælde at Gorden er rygtet til alle de bedste hold i verden. Bayern har været topdestinationen længe, PSG har vist forhørt sig, og tænker ikke der er én PM klub der ikke ville hapse ham.

Så kan alle vi sofaeksperter jo sagtens sidde og kloge os bag en skærm, men der må sgu være noget om ham. Og nej, jeg ser aldrig Newcastle kampe, så jeg kan 100 % ikke bedømme ham.
Det er det samme her. Jeg ser ikke Newcastle og kan derfor ikke bygge på andet end highlights og det, der skrives om ham diverse steder.
Jeg tænker umiddelbart det er positivt, eneste anke er prisen, men det er den vej det går i fodbold lige nu.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Agreement in principle reached between Newcastle and Barcelona for Anthony Gordon, and now confirmed. Deal worth €80m + bonuses, with medical pencilled for this week.

[@JacobsBen]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Anthony Gordon's agent has been in Barcelona since yesterday finalizing the move.

[El Chiringuito TV]

Via: Fabrizio Romano

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 3486
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 430 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Der er næppe nogen tvivl om, at Anthony Gordon har kvalitet på banen.

Spørgsmålet er bare, om det er en kvalitet, der retfærdiggør en pris på 70-80 millioner i en tid, hvor økonomien stadig er stram. Hvorfor bruge så mange penge på en spiller, der hverken taler spansk eller kender La Liga? Og har holdet overhovedet brug for en venstrekant, når Raphinha allerede er fast mand? Det virker svært at forestille sig, at Gordon skal hentes ind som rotationsspiller til den pris. Var planen ikke snarere at bruge de penge på en afløser for Robert Lewandowski? Og hvad med.. Og hvorfor.. Og sådan kunne man blive ved.

Deco bliver nødt til at give nogle klare svar på de spørgsmål ASAP !! :roll:

Piquénbauer
Indlæg: 25515
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1629 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Fremragende presspil som på mange måder kan spilles som raph med fart og dybdeløb. Og som kan supplere helt fremme. Jaja det er mange penge men det her hjælper os mere end bastoni defensivt hvor vi ikke behøver se på rash gå rundt.

Nu mangler vi bare en angriber. Og så må cancelo også godt lige blive købt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Dumle
Indlæg: 974
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dumle »

Man kunne jo håbe på at resultatet af Gordon til Barca og en flok bedre medspillere kunne give os noget af det samme resultat som da psg skrev med Kvara.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Hristo skrev:
ons maj 27, 2026 6:53 pm
Dytrax skrev:
ons maj 27, 2026 6:46 pm
Barça see Bernardo Silva as a good market opportunity, as he would arrive on a free transfer.


Flick would still need to be convinced, as he believes he already has enough midfielders.

The Portuguese player is very eager to play for Barça.

[RAC1]
Jeg ved godt fodbold er præget af analyser af spilleren, passer de ind osv. Men det vil overraske mig hvis en manager som Flick er i en fase, hvor han nu skal overbevises om Silva. Jeg tænker han godt ved hvad han kan tilbyde og også godt kender sine behov ift spillere. Så medmindre Silva er en plan b, ville jeg gå ud fra at Flick upfront kan sige: ham har jeg brug for eller det omvendte. Deco og Flick snakker forhåbentlig også sammen i løbet af sæsonen.
Jeg synes klart vi skal signe Silva som en backup for Yamal og Pedri. Klassespiller som altid giver 110% med kæmpe rutine og stærk vindermentalitet

Hvis vi sælger Casado, hvilket det tyder på, er det yderligere incitament til at få Silva på fri transfer.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 3486
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 430 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Det vil da også være et gigantisk slag i ansigtet på Marcus Rashford, hvis man vælger ikke at købe ham for de cirka 30 millioner, han angiveligt er sat til — for så i stedet at hente en anden englænder ind til mere end dobbelt pris :-o

Men jeg skal lige have afklaret én ting: Er planen at hente Anthony Gordon ind for primært at spille som 9’er? Hvis ikke, så har jeg svært ved at forstå, hvordan man både vil bruge enorme summer på Gordon og samtidig hente en dyr afløser for Robert Lewandowski i det samme transfervindue. Det virker økonomisk meget svært at få til at hænge sammen :|

Kvoller
Indlæg: 6825
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 818 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Barcelona are closing in on Anthony Gordon deal, here we go expected soon! 💣

Understand Barça will pay €70m fixed fee plus add-ons, total package can go slightly over €80m.

#NUFC board prepared to accept but owners green light needed. ⏳
Shit det gik stærkt

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 3486
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 430 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Kvoller skrev:
ons maj 27, 2026 7:54 pm
Barcelona are closing in on Anthony Gordon deal, here we go expected soon! 💣

Understand Barça will pay €70m fixed fee plus add-ons, total package can go slightly over €80m.

#NUFC board prepared to accept but owners green light needed. ⏳
Shit det gik stærkt
Jeg er mildest talt i chok. Jeg fatter simpelthen ikke den her transfer. Jeg sidder tilbage med mindst 6-7 spørgsmål, som jeg overhovedet ikke kan få til at hænge sammen. Jeg håber stadig det er en dårlig joke.

Piquénbauer
Indlæg: 25515
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1629 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

UST IN: Barcelona insists that the signing of Anthony Gordon is NOT related to a potential striker signing, with Alvarez/Joao Pedro still among its targets.
@samuelmarsden

Club sources insist that Barcelona will able to make significant signings this summer, following returning to the Camp Nou and lowering it’s wage bill.
@samuelmarsden
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

BarcaForever
Indlæg: 107
Tilmeldt: tirs sep 24, 2024 11:30 am
Har takket: 36 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af BarcaForever »

Kvoller skrev:
ons maj 27, 2026 7:54 pm
Barcelona are closing in on Anthony Gordon deal, here we go expected soon! 💣

Understand Barça will pay €70m fixed fee plus add-ons, total package can go slightly over €80m.

#NUFC board prepared to accept but owners green light needed. ⏳
Shit det gik stærkt
Sådan er det, når man har penge nok... :crazy:

Madameskrald
Indlæg: 1561
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 264 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Gordon har spillet meget få kampe for Newcastle som 9’er.
Gordon er en helt anden spiller end Rashford 1 meget energisk og agressiv. Ligner på den måde Raphinha en del… knap så mange målfarlig, men den del har Raph så også lagt på for alvor i Barca.

Jeg vil langt hellere have Gordon end Rashford, men til den pris havde jeg nok satset på et lidt sikre kort eller højere loft flairmæssigt..

Drake
Indlæg: 4631
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 3015 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Nej nej nej nej, please lad det være en dårlig joke :eek: :mad:

Hold kæft vores angreb bliver røvsygt at kigge på, hvis Yamal ikke spiller fremragende i hver kamp i 90 min, han er det eneste er kan noget på egen hånd :crazy: :silent:
Visca Barca, Visca Cataluña🔵🔴

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 907
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Har takket: 320 gange
Blevet takket: 199 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Jeg synes, at Sørens artikel her beskriver Anthony Gordon meget godt og hvad han kan bidrage med: https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis ... ordon.html

Jeg ville have skrevet et indlæg med nogenlunde samme beskrivelse. Jeg har som bekendt ikke kendt så meget til Gordon eller set så meget til ham, men den her mulige tilgang får mig til at trippe og hoppe af glade.

Ud fra den video, jeg har lige har lagt op, og set med ham, så synes jeg, at han minder en smule om Neymar uden dog at være det samme.

Min analyse er, at der er tale om en simpel og hårdtarbejdende spiller, der kan sit kram. Ser ud til at have et lavt bundniveau og muligt rigtigt højt topniveau.

Ud fra beskrivelsen i artiklen og Flicks ønsker, og ud fra hvad jeg har set, så minder han også om Luis Diaz, som jeg efter min mening mener, at vi skulle have købt sidste sommer.

Jeg tror ikke, at Anthony Gordon er på niveau med Luis Diaz endnu, men med sine fire år yngre i en alder på 25 år har han bestemt potentiale til mere.

Som artiklen er inde på, så virker det til, at det er Hansi Flick, der ønsker Gordon, og at han mener, at englænderen kan tage et skridt til næste niveau i et godt spillende og offensivt Barca hold.

Gordon ser ud til at være skarp foran mål, kan bruge begge ben og kan dække begge kanter. Hvis jeg var sportsdirektør i Barca, så havde jeg hentet Luis Diaz sidste sommer uden tvivl.

Det skete ikke, så hvis jeg var sportsdirektør nu, så ville jeg uden tvivl gå efter Anthony Gordon. Raphinha er starter på venstre kant og Yamal er starter på højre kant, men vi har brug for mere bredde og mere kvalitet.

Der er så mange kampe, og med risiko for skader til alle spillere, herunder Yamal og Rapinhha, så giver det mening at hente Gordon, der nok skal komme til at få sine kampe.

Han kan potentielt også være en god erstatning for Raphinha på sigt, og jeg kom også frem til samme analyse som Flick angiveligt har i artiklen, at Gordon kan løfte sit niveau i Barcas miljø inden jeg havde læst den.

Jeg forstår hvorfor Flick gerne vil have ham. Se på hvordan han har udviklet de andre spillere. Med hensyn til prisen, så kan jeg ikke sige så meget om det, men spillerne koster det de koster.

Jeg tænker ikke så meget på prisen, og jeg går ikke op i hvad de koster eller hvad de får i løn. Det jeg går op i er hvad de leverer på banen, og her tror jeg, at Anthony Gordon har rigtig gode muligheder for at lykkes.

Han virker til at være en jordnær spiller, der har den rette indstiling. En tilgang af ham kan gå hen og blive rigtig giftigt for modstanderne, og jeg kan sagtens se ham for mig på venstrekanten.

Der er hermed grønt lys for mig i forhold til en tilgang af ham. Jeg håber og tror på, at vi lykkes med at hente ham, og så ser jeg gerne, at vi springer banken for Julian Alvarez samt henter Cancelo permanent og henter Bernardo på en fri.

Jeg tror ikke vi får en ny central forsvarsspiller, da vi har fem nu med den mulige forlængelse af AC. Det er et sted, der godt kan forstærkes og forbedres med de rette profiler.

Men jeg tror, at det kræver et salg af enten Araujo, Kounde eller at AC ikke forlænger. Jeg gad godt have en ny venstre back ind i Grimaldo, så Cancelo kan frigives til højre back, men om der er penge til ham også ved jeg ikke.

Alternativt skulle klubben hente Vlahovic på en fri transfer så, og lade være med at hente Alvarez. Når alt kommer til alt, så stoler jeg på ledelsen herunder Hansi Flick, Deco og Laporta, der gør et glimrende stykke arbejde.

Jeg har fuld tillid til dem! :thumbup:
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster