Åh jeg gider ikke en halvgod englænder til en bondegård, men jeg gider heller ikke være sur. Jeg drømte bare om arbejdssomme marokkanere med konstante udfordringer eller dynamiske brasilianerne som dækker begge kanter og måske havde brug for at skifte Manchester ud med Barcelona. Sådan en blegfis fra Nordengland er sgu ikke helt det samme. Også fordi alle de englændere jeg har mødt i Spanien som regel er har været ret berusede og lidt ubehagelige… Nå, men jeg tror det bliver skidegodt alligevel! Vi har jo også en masse penge der bare skal have ben at gå på:-)
Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
Hristo
- Har takket: 307 gange
- Blevet takket: 481 gange
Re: Transferrygter
- Paulinho15
- Har takket: 347 gange
- Blevet takket: 244 gange
Jeg har godt lige fulgt med i tråden her med Gordon. Jeg har ikke set ham spille, men jeg har en rigtig god fornemmelse omkring ham. Jeg tror, at det her kan blive rigtig godt.
Særligt også når Flick peger på ham. Tænk hvordan Flick har forvandlet spillerne. Han vil kunne tage Gordon til et nyt niveau. Ham her vil jeg gerne have.
Vil også gerne svare på DrGinks kommentar, men er lidt træt og presset af min angst og mulige komplekse PTSD lige nu, så skal lige sunde mig tage mig af nogle andre ting lige nu.
Men det her... Det er virkelig spændende... Det får mig op af stolen og jeg tror, at det har potentiale til at blive rigtig godt. Hvad den rette pris er kan jeg nok ikke vurdere.
Særligt også når Flick peger på ham. Tænk hvordan Flick har forvandlet spillerne. Han vil kunne tage Gordon til et nyt niveau. Ham her vil jeg gerne have.
Vil også gerne svare på DrGinks kommentar, men er lidt træt og presset af min angst og mulige komplekse PTSD lige nu, så skal lige sunde mig tage mig af nogle andre ting lige nu.
Men det her... Det er virkelig spændende... Det får mig op af stolen og jeg tror, at det har potentiale til at blive rigtig godt. Hvad den rette pris er kan jeg nok ikke vurdere.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
Hristo
Pas på dig selv, champ!Paulinho15 skrev: ↑ons maj 27, 2026 5:42 pmJeg har godt lige fulgt med i tråden her med Gordon. Jeg har ikke set ham spille, men jeg har en rigtig god fornemmelse omkring ham. Jeg tror, at det her kan blive rigtig godt.
-
Dumle
- Har takket: 2 gange
- Blevet takket: 185 gange
Hvis basisprisen ender på omkring de 60 mil euro og resten op til 75 bliver præstations relateret så kunne jeg godt se det for mig.
Jeg kunne også godt set det for mig med ham som CF med Raphinha og Yamal på kanterne, det ville give en meget presaktiv front trio. Er der andre jeg hellere vil have, ja men jeg tror ikke Alvarez, Osimhen eller Lautaro er realistiske.
Der er også begyndende rygter om Gvardiol, og med Peps afgang plus en kontrakt han umiddelbart ikke vil forny så ville han være tæt på en ønske LCB i mine øjne selvom han har spillet meget LB.
Kunne de presses ind for de 160-180 mil euro der siges at være vores teansferbudget med lidt gratis spillere som Bernardo oven i vil jeg gå ind til næste sæson tilfreds.
Yan Diomante siges at blive forlænget med frikøbsklausul, så alt efter dens størrelse kunne det være interessant i 2027 evt når vi måske skal til at erstatte Raphinha, hvis ellers Gordon ankommer og ender som primært CF.
Jeg er bare spændt for der er virkelig mange scenarier i spil, og mange af dem synes jeg er gode løsninger, det jeg faktisk håber aller mest for i scenarierne er at vi henter Bernardo Silva på fri for han kan løse så mange af vores problemer sidst i sæsonen for han vil virkelig kunne spare lidt minutter for både Pedri og Yamal.
Jeg ville heller ikke være ked af en 1 årig flyer med option på 1 år mere på at genforene Flick med Sancho
Jeg kunne også godt set det for mig med ham som CF med Raphinha og Yamal på kanterne, det ville give en meget presaktiv front trio. Er der andre jeg hellere vil have, ja men jeg tror ikke Alvarez, Osimhen eller Lautaro er realistiske.
Der er også begyndende rygter om Gvardiol, og med Peps afgang plus en kontrakt han umiddelbart ikke vil forny så ville han være tæt på en ønske LCB i mine øjne selvom han har spillet meget LB.
Kunne de presses ind for de 160-180 mil euro der siges at være vores teansferbudget med lidt gratis spillere som Bernardo oven i vil jeg gå ind til næste sæson tilfreds.
Yan Diomante siges at blive forlænget med frikøbsklausul, så alt efter dens størrelse kunne det være interessant i 2027 evt når vi måske skal til at erstatte Raphinha, hvis ellers Gordon ankommer og ender som primært CF.
Jeg er bare spændt for der er virkelig mange scenarier i spil, og mange af dem synes jeg er gode løsninger, det jeg faktisk håber aller mest for i scenarierne er at vi henter Bernardo Silva på fri for han kan løse så mange af vores problemer sidst i sæsonen for han vil virkelig kunne spare lidt minutter for både Pedri og Yamal.
Jeg ville heller ikke være ked af en 1 årig flyer med option på 1 år mere på at genforene Flick med Sancho
Senest rettet af Dumle ons maj 27, 2026 5:48 pm, rettet i alt 1 gang.
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2924 gange
- Blevet takket: 1715 gange
𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: Barcelona have finally submitted their first bid for Anthony Gordon — €80m fixed + bonuses.
[@David_Ornstein]
- Barca80
- Har takket: 113 gange
- Blevet takket: 436 gange
Det må være en kæmpe joke. Ja Deco tager hovedløse beslutninger. Men ikke til den grad vel??
-
Drake
- Har takket: 3087 gange
- Blevet takket: 241 gange
Kæmpe nej tak til Anthony Gordon!
Det må være en kæmpe and!
Det virker som om temaet til vores nye venstrekant er at de ikke er en elite dribler, som vi har brug for
Fuldstændig håbløst
Det må være en kæmpe and!
Det virker som om temaet til vores nye venstrekant er at de ikke er en elite dribler, som vi har brug for
Fuldstændig håbløst
Visca Barca, Visca Cataluña🔵🔴
- Paulinho15
Synes, at det her ser rigtig godt ud!
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
- Paulinho15
Jeg er som sådan enig. Tror dog ikke Flick har haft SanchoDumle skrev: ↑ons maj 27, 2026 5:47 pmHvis basisprisen ender på omkring de 60 mil euro og resten op til 75 bliver præstations relateret så kunne jeg godt se det for mig.
- Paulinho15
Tak! Jeg prøver!Hristo skrev: ↑ons maj 27, 2026 5:46 pmPas på dig selv, champ!Paulinho15 skrev: ↑ons maj 27, 2026 5:42 pmJeg har godt lige fulgt med i tråden her med Gordon. Jeg har ikke set ham spille, men jeg har en rigtig god fornemmelse omkring ham. Jeg tror, at det her kan blive rigtig godt.
-
JayBird10
- Har takket: 135 gange
- Blevet takket: 15 gange
Håber da det en and, for ellers udstiller det i den grad Deco's inkompetence.
€80 millioner for en LW som ikke er i nærheden af at være de penge værd.
I 2026 har han spiller 46 kampe med G/A på 21.
Til sammenligning gjorde en middelmådig Rashford det bedre i 2026 med G/A på 28.
Troede Deco var i London pgs. Joao Pedro.
Kære Gud, lads det nu bar være en joke....
€80 millioner for en LW som ikke er i nærheden af at være de penge værd.
I 2026 har han spiller 46 kampe med G/A på 21.
Til sammenligning gjorde en middelmådig Rashford det bedre i 2026 med G/A på 28.
Troede Deco var i London pgs. Joao Pedro.
Kære Gud, lads det nu bar være en joke....
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2924 gange
- Blevet takket: 1715 gange
Barça see Bernardo Silva as a good market opportunity, as he would arrive on a free transfer.
Flick would still need to be convinced, as he believes he already has enough midfielders.
The Portuguese player is very eager to play for Barça.
[RAC1]
- Diabolito
- Geografisk sted: København
- Har takket: 19 gange
- Blevet takket: 66 gange
Det er vel for fanden ikke et tilfælde at Gorden er rygtet til alle de bedste hold i verden. Bayern har været topdestinationen længe, PSG har vist forhørt sig, og tænker ikke der er én PM klub der ikke ville hapse ham.
Så kan alle vi sofaeksperter jo sagtens sidde og kloge os bag en skærm, men der må sgu være noget om ham. Og nej, jeg ser aldrig Newcastle kampe, så jeg kan 100 % ikke bedømme ham.
Så kan alle vi sofaeksperter jo sagtens sidde og kloge os bag en skærm, men der må sgu være noget om ham. Og nej, jeg ser aldrig Newcastle kampe, så jeg kan 100 % ikke bedømme ham.
El Señor de las Tartas
-
Hristo
Jeg ved godt fodbold er præget af analyser af spilleren, passer de ind osv. Men det vil overraske mig hvis en manager som Flick er i en fase, hvor han nu skal overbevises om Silva. Jeg tænker han godt ved hvad han kan tilbyde og også godt kender sine behov ift spillere. Så medmindre Silva er en plan b, ville jeg gå ud fra at Flick upfront kan sige: ham har jeg brug for eller det omvendte. Deco og Flick snakker forhåbentlig også sammen i løbet af sæsonen.
Jeg synes klart vi skal signe Silva som en backup for Yamal og Pedri. Klassespiller som altid giver 110% med kæmpe rutine og stærk vindermentalitet
- Michman
- Har takket: 3 gange
- Blevet takket: 797 gange
Newcastle fans vil grine deres røv i laser.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..