Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

DrGink
Indlæg: 1120
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 1103 gange
Blevet takket: 239 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Dytrax skrev:
ons maj 27, 2026 12:28 pm
Things are heating up for Anthony Gordon at Barça! The executives of both clubs have confirmed discussions over a potential package that could reach €90M.

Sources close to the negotiations are hoping for progress before the start of the World Cup.


[Daily Mail Sport]

:eek:
:sick:
Man får lyst til at skrige

DeanCassady
Indlæg: 2106
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 134 gange
Blevet takket: 352 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Bizart hvis den bliver virkeliggjort. Bevares, han er god, og han har om nogen fart i stængerne, men 90 mio. euro? Latterligt.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 9325
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 789 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Hvis de køber det fjols så skriger jeg.. Anthony Gordon er fucking useless.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 907
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Har takket: 320 gange
Blevet takket: 199 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Jeg er klar på Anthony Gordon.

Jeg tror, at det kan blive rigtig godt.

Har en god fornemmelse omkring det.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Newcastle are asking for around €80M for Anthony Gordon.

Barça are not prepared to pay that amount.

Deco and Hansi Flick see him as the player capable of performing the role Marcus Rashford played this season.

The club believe that the Anthony Gordon deal, despite its higher transfer fee, could have a similar financial impact to the Rashford operation because of his lower salary, in addition to Barça’s willingness to offer him a long-term contract due to his age.


[The Athletic]

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Alt over 50m for Gordon er overpris.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 11258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Nej nej nej……det må simpelthen ikke ske det her😵

Vi køber jo heller ikke Delaney som backup bare fordi han er billig… :roll:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Anthony Gordon’s likely arrival this summer does not rule out Barça signing a striker such as Julián Álvarez or João Pedro.

[Gerard Romero]

DrGink
Indlæg: 1120
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 1103 gange
Blevet takket: 239 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Paulinho15 skrev:
ons maj 27, 2026 3:28 pm
Jeg er klar på Anthony Gordon.

Jeg tror, at det kan blive rigtig godt.

Har en god fornemmelse omkring det.
Hvordan i alverden formår du at være så positiv om alt! :lol: :grin:

Hristo
Indlæg: 1101
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 294 gange
Blevet takket: 451 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Jeg ser på ikke Premier League eller Newcastle udover kampene mod Barca hvor jeg mest lagde mærke til at Gordon ligner Rasmus Falk. Hans spil lagde jeg ikke synderligt mærke til. At ligne Rasmus Falk er fedt på Fyn, men er det godt nok til at spille for Barca?
Når jeg kikker FotMob vil jeg vurdere han har haft tre gode sæsoner i Newcastle uden niveauet er på topspiller niveau. Hvis hans samlede pakke er 90 mio svarer det til at købe Rashford tre gange. Jeg vil hellere købe Rashford og så have 60 mio i hånden. Og jeg er ikke vild med Rashford.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Flick er åbenbart den, der har peget på Gordon, hvis man skal tro på rygterne rundt omkring. Det, der måske kan være ideen, er Gordons løbepensum, pres og vilje.

Læste for nogle dage siden at der er tilføjet folk til trænerstaben, der også var tilknyttet Bayern M i 2020/21 sæsonen, hvis jeg husker korrekt og en kommentar i en tråd, skrev noget i retning med at det, Flick ønsker sig, er en "pressure machine" der skal stresse, presse og løbe andre hold flade. Det kan godt give mening, bare ikke til den pris, der nævnes.

Men hvad ved bønder om høns?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Total agreement reached between Anthony Gordon and Barça on personal terms.

Barça are in direct, official talks with Newcastle to close the deal club-to-club.

[Fabrizio Romano]

PuyolErGud
Indlæg: 12903
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 668 gange
Blevet takket: 877 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PuyolErGud »

Sådan rent fokus på selve hans spil, er jeg fint positiv. Han kan om nogen presse og har fine relationer.

Men prisen? Det må være og skal være en and. Helt absurd hvis vi betaler det for ham.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

PuyolErGud skrev:
ons maj 27, 2026 5:07 pm
Sådan rent fokus på selve hans spil, er jeg fint positiv. Han kan om nogen presse og har fine relationer.

Men prisen? Det må være og skal være en and. Helt absurd hvis vi betaler det for ham.
Det er absurd mange penge…

Kvoller
Indlæg: 6825
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 818 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Tænker også prisen er skruet godt op, når det er en englænder. De er altid meget dyrere

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster