Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Paulinho15
Har takket: 377 gange
Blevet takket: 286 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Går der nogle rygter om hvad det koster at hente Abde tilbage?

Han vil være et godt supplement til truppen og scorede et godt mål mod os senest for Real Betis.

Han har sulten og viljen til at arbejde.

Mener, at vi har noget videresalgsklausul.

Hvad med en tilbagekøbsklausul?

Plus han er nok også billigere iøn end Marcus Rashford :glad:
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Filten
Geografisk sted: Randers
Har takket: 523 gange
Blevet takket: 323 gange

Indlæg af Filten »

Paulinho15 skrev:
søn maj 24, 2026 7:16 pm

Han vil være et godt supplement til truppen og scorede et godt mål mod os senest for Real Betis.

Lad os købe ind til startelveren først. :grin:
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

Filten skrev:
søn maj 24, 2026 7:50 pm
Paulinho15 skrev:
søn maj 24, 2026 7:16 pm

Lad os købe ind til startelveren først. :grin:
:lol:
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

Hvad tænker folk om at satse på Ferran og hente Dusan Vlahocic på en fri transfer til angriber-positionen? Her tænker jeg, at det er en økonomisk attraktiv løsning, der godt kan lykkes.

Tror det bliver svært at hente Kane, Alvarez, Osimhen og Lautaro. Så er der Joao Pedro og Goncalo Ramos, der måske kan hentes. Goncalo Ramos er nok den nemmeste at hente, da han gerne vil væk.

Bayern München vil nok ikke sælge Kane. Alvarez bliver svinedyr. Osimhen bliver nok også dyr og det samme med Lautaro, som jeg ikke tror vil væk fra Inter.

Joao Pedro vil gerne til Barca, som jeg forstår, men Chelsea vil tilsyneladende ikke sælge. Jeg tror, at vi har råd til at købe den angriber vi gerne vil have.

Spørgsmålet er bare om det er bedre at hente en gratis Vlahovic og saste på ham og Ferran til angrebet. Det tror jeg godt kan lykkes.

Så kan pengene bruges på at forstærke andre positioner eller gemmes til de rette muligheder opstår. Ud fra et økonomisk perspektiv synes jeg, at dette er den fornuftige løsning.

Men hvis vi har pengene og kan købe enten Kane, Alvarez, Osimhen eller Lautaro, så foretrækker jeg selvfølgelig det. Er åbnen for Goncalo Ramos og Joao Pedro.

Brugeravatar
Barca80
Har takket: 120 gange
Blevet takket: 445 gange

Indlæg af Barca80 »

Den her viser ikke bare tilfældige clips af hans skills, men forklarer hele baggrunden for, hvorfor Barca-ledelsen netop ønsker João Pedro :ned:

Brugeravatar
Barca80

Indlæg af Barca80 »

Ovenstående video er et kig værd. For mig minder han om Raphinha, bare mere formet som en nier. Han er energisk, løber, presser, har god spilforståelse og er teknisk stærk. Han er også mere end fin foran mål med 15 mål i Premier League.

Det er også ret bemærkelsesværdigt, at Ancelotti ikke udtager ham til VM, på bekostning af niertyper som Endrick og Cunha, som har scoret langt færre mål i denne sæson. Men det er jo blot positivt for Barca — hvis vi altså får ham.

Jeg ved ikke, om han er den allerbedste løsning, men han er en rigtig god løsning, som giver mening i disse stramme tider :thumbup:

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2984 gange
Blevet takket: 1739 gange

Indlæg af Dytrax »

▪️ Julián Álvarez has decided to leave Atlético Madrid.

▪️ The player wants to join Barça.

▪️ Before informing Atlético about it, Julián and his agents want Barça to prove that they are capable of completing the signing and returning to the 1:1 rule.

▪️ Barça will return to the 1:1 rule at the beginning of the summer, and negotiations will start then.

[El Chiringuito TV]

Brugeravatar
Barca80

Indlæg af Barca80 »

Dytrax skrev:
man maj 25, 2026 1:25 am
▪️ Julián Álvarez has decided to leave Atlético Madrid.

▪️ The player wants to join Barça.

▪️ Before informing Atlético about it, Julián and his agents want Barça to prove that they are capable of completing the signing and returning to the 1:1 rule.

▪️ Barça will return to the 1:1 rule at the beginning of the summer, and negotiations will start then.

[El Chiringuito TV]
Åhh nej, Nico Williams sagaen om igen - og det bliver sikkert hele sommeren igennem, helt frem til transfervinduets lukketid :clap:

DrGink
Har takket: 1204 gange
Blevet takket: 253 gange

Indlæg af DrGink »

Barca80 skrev:
man maj 25, 2026 12:01 am
Ovenstående video er et kig værd. For mig minder han om Raphinha, bare mere formet som en nier. Han er energisk, løber, presser, har god spilforståelse og er teknisk stærk. Han er også mere end fin foran mål med 15 mål i Premier League.

Det er også ret bemærkelsesværdigt, at Ancelotti ikke udtager ham til VM, på bekostning af niertyper som Endrick og Cunha, som har scoret langt færre mål i denne sæson. Men det er jo blot positivt for Barca — hvis vi altså får ham.

Jeg ved ikke, om han er den allerbedste løsning, men han er en rigtig god løsning, som giver mening i disse stramme tider :thumbup:
Jeg er superhyped på Joao pedro. Jeg tror desværre ikke han er billig. Chelsea betalte ca 60 mio euro for ham og han får 9 mio euro om året. Han har været hos dem en sæson og har kontrakt frem til 2033. Han passer godt ind hos Xabi Alonso. Og han har gjort det rigtig godt i det år han har været hos Chelsea.
Omvendt begynder Chelsea vist efterhånden at have nogle ffp problemer.

Hvis han skulle skifte ville vi nok se på minimum 80 mio euro og 50 procent oveni hans nuværende løn. Lad os nu sige han bare rigtig gerne vil skifte til Barca og går med til at beholde sin nuværende løn(som er på niveau med ferran torres) på ca 10 mio euro om året. Det bliver på samlet 130 mio euro på en femårig kontrakt, svarende til ca 25 mio euro om året. Det er vist alle Lewandowski pengene. Hvis vi nu i stedet lidt mere pessimistisk siger Chelsea vil have 100 mio euro og han selv skal have 15 mio euro om året(halvanden mio under under yamal og 5 mio mindre end Lewandowski). Så lander vi på 175 mio euro for 5 år svt. 35 mio euro om året. Det er alligevel ret meget i forhold til de risici der er med ham vs Alvarez.
Det rigtige beløb ligger nok et sted mellem de 2. Jeg synes bare ikke han er en no-brainer når man tager det hele med. Omvendt skal man jo også turde satse af og til og han er da bestemt ikke et dårligt bud.

DrGink

Indlæg af DrGink »

Paulinho15 skrev:
søn maj 24, 2026 10:00 pm
Hvad tænker folk om at satse på Ferran og hente Dusan Vlahocic på en fri transfer til angriber-positionen? Her tænker jeg, at det er en økonomisk attraktiv løsning, der godt kan lykkes.

Tror det bliver svært at hente Kane, Alvarez, Osimhen og Lautaro. Så er der Joao Pedro og Goncalo Ramos, der måske kan hentes. Goncalo Ramos er nok den nemmeste at hente, da han gerne vil væk.

Bayern München vil nok ikke sælge Kane. Alvarez bliver svinedyr. Osimhen bliver nok også dyr og det samme med Lautaro, som jeg ikke tror vil væk fra Inter.

Joao Pedro vil gerne til Barca, som jeg forstår, men Chelsea vil tilsyneladende ikke sælge. Jeg tror, at vi har råd til at købe den angriber vi gerne vil have.

Spørgsmålet er bare om det er bedre at hente en gratis Vlahovic og saste på ham og Ferran til angrebet. Det tror jeg godt kan lykkes.

Så kan pengene bruges på at forstærke andre positioner eller gemmes til de rette muligheder opstår. Ud fra et økonomisk perspektiv synes jeg, at dette er den fornuftige løsning.

Men hvis vi har pengene og kan købe enten Kane, Alvarez, Osimhen eller Lautaro, så foretrækker jeg selvfølgelig det. Er åbnen for Goncalo Ramos og Joao Pedro.
Jeg er blevet mere hooked på goncalo ramos. Tror der er stort uforløst potentiale. Han spiller ikke fast i psg fordi de er vanvittige offensivt. Han arbejder godt og afslutter godt. Har en xg og xgot på ca 0,6 pr 90 minutter, men færre mål hvilke betyder der burde være noget at hente. Det forlyder han er top professionel men vil væk fra psg fordi han ønsker at spille mere, men brokker sig iøvrigt ikke.

Får pt ca 9 mio euro i løn. Med lidt held kan man få ham på 9 mio euro og til en pris på 35 som der pt er på transfermarkt. Det giver over 5 år en pris på 80 mio euro og dermed kun ca 15 mio euro årligt. Det er et sats der giver fint mening imo.

Jeg synes som tidligere beskrevet det er bedre at satse på subtop spillere der har mere potentiale end de pt frembyder og så har vi ellers en backup plan med Torres og olmo som (falske) 9'ere, der ikke er katastrofal.

Ramos( eller Joao Pedro/kroupi), Savinho, Cancelo og så en ventrefodet forsvarspiller(eller blot en møg erfaren - Thiago?) - så synes jeg det er en fantastisk transfersæson.

Så selvfølgelig ender det i en 5 sæson af Vil han/Vil han ikke. Denne gang med Alvarez - tidligere med Nico og Griezmann. Og vi står tilbage med lange næser til efteråret. :lol:

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

▪️ Julián Álvarez wants to join Barça.

▪️ Atlético Madrid are demanding €150M and will never agree to a lower fee.

▪️ Julián Álvarez wants a better project to compete for trophies.

[MARCA]
"€ 150M og.... Atlanterhavet!"

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

Dytrax skrev:
man maj 25, 2026 5:12 pm
▪️ Julián Álvarez wants to join Barça.

▪️ Atlético Madrid are demanding €150M and will never agree to a lower fee.

▪️ Julián Álvarez wants a better project to compete for trophies.

[MARCA]
"€ 150M og.... Atlanterhavet!"
Køb! :lol:

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

Hvordan foregår det her spil med spillerens ønske om at skifte eller blive i klubberne?

Fx Marca skriver melder angiveligt, at Alvarez vil væk.

Er det noget de finder på eller har de kilder til Alvarez lejr eller ham selv, som fortæller han vil væk?

Hvilken interesse kan Alvarez have i at melde til en avis han vil væk?

Forstår I hvad jeg fisker efter?

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

Jeg tænker at rådgiverne omkring ham lader noget sive til pressen, for på den måde at lægge pres på Atletico og samtidigt signalere til interesserede, at han er på markedet såfremt de har økonomien til det. Har tidligere læst at PSG også har snøren ude efter ham og dem kan vi næppe matche ift. samlet pakke.

DrGink

Indlæg af DrGink »

Dytrax skrev:
man maj 25, 2026 5:41 pm
Jeg tænker at rådgiverne omkring ham lader noget sive til pressen, for på den måde at lægge pres på Atletico og samtidigt signalere til interesserede, at han er på markedet såfremt de har økonomien til det. Har tidligere læst at PSG også har snøren ude efter ham og dem kan vi næppe matche ift. samlet pakke.
Så Alvarez til PSG og så er Ramos endnu mere i overskud og skifter billigt til Barca

Besvar