14 - Marcus Rashford

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Paulinho15
Har takket: 320 gange
Blevet takket: 199 gange

Re: 14 - Marcus Rashford

Indlæg af Paulinho15 »

Madameskrald skrev:
søn maj 24, 2026 2:34 pm
Aktuelt har vi en top præsterende venstrekant i Raphinha, så vi har `råd` til at købe en yngre udviklingsspiller til positionen, der på sigt potentielt kan overtage for Raphinha.

Rashford har ikke noget udviklingspotentiale, og har godt nok nogle fine spidskompetencer, men hans bundniveau er meget lavt… han er alt for ustabil til pris og løn. Med samme samlede udgift tænker jeg, at vi kan finde en spændende udviklingsspiller, der kan bidrage på samme niveau nu og med et højere loft…

Jeg vil hellere have Torres/Fermin som reserve på kanten, og så undvære en erstatning for Rashford med Rashford.
Det kan jeg også godt acceptere :thumbup:
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Antimadridista
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Indlæg af Antimadridista »

Prisen er underordnet. At have Rashford rendende i truppen i 5 år vil være komplet råddent.

Han bliver lynhurtig overhalet af en b-spiller når først han har sin lange kontakt på plads og så har vi en feriespiller hængende år ud og år ind… :roll:

Drake
Har takket: 3014 gange
Blevet takket: 231 gange

Indlæg af Drake »

Madameskrald skrev:
søn maj 24, 2026 2:34 pm
Aktuelt har vi en top præsterende venstrekant i Raphinha, så vi har `råd` til at købe en yngre udviklingsspiller til positionen, der på sigt potentielt kan overtage for Raphinha.

Rashford har ikke noget udviklingspotentiale, og har godt nok nogle fine spidskompetencer, men hans bundniveau er meget lavt… han er alt for ustabil til pris og løn. Med samme samlede udgift tænker jeg, at vi kan finde en spændende udviklingsspiller, der kan bidrage på samme niveau nu og med et højere loft…

Jeg vil hellere have Torres/Fermin som reserve på kanten, og så undvære en erstatning for Rashford med Rashford.
Det er simpelthen spot on, kunne ikke havde sagt det bedre selv :razz: :thumbup:
Visca Barca, Visca Cataluña🔵🔴

Besvar