Det kan jeg også godt acceptereMadameskrald skrev: ↑søn maj 24, 2026 2:34 pmAktuelt har vi en top præsterende venstrekant i Raphinha, så vi har `råd` til at købe en yngre udviklingsspiller til positionen, der på sigt potentielt kan overtage for Raphinha.
Rashford har ikke noget udviklingspotentiale, og har godt nok nogle fine spidskompetencer, men hans bundniveau er meget lavt… han er alt for ustabil til pris og løn. Med samme samlede udgift tænker jeg, at vi kan finde en spændende udviklingsspiller, der kan bidrage på samme niveau nu og med et højere loft…
Jeg vil hellere have Torres/Fermin som reserve på kanten, og så undvære en erstatning for Rashford med Rashford.
14 - Marcus Rashford
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Paulinho15
- Har takket: 320 gange
- Blevet takket: 199 gange
Re: 14 - Marcus Rashford
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
Antimadridista
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Prisen er underordnet. At have Rashford rendende i truppen i 5 år vil være komplet råddent.
Han bliver lynhurtig overhalet af en b-spiller når først han har sin lange kontakt på plads og så har vi en feriespiller hængende år ud og år ind…
Han bliver lynhurtig overhalet af en b-spiller når først han har sin lange kontakt på plads og så har vi en feriespiller hængende år ud og år ind…
-
Drake
- Har takket: 3014 gange
- Blevet takket: 231 gange
Det er simpelthen spot on, kunne ikke havde sagt det bedre selvMadameskrald skrev: ↑søn maj 24, 2026 2:34 pmAktuelt har vi en top præsterende venstrekant i Raphinha, så vi har `råd` til at købe en yngre udviklingsspiller til positionen, der på sigt potentielt kan overtage for Raphinha.
Rashford har ikke noget udviklingspotentiale, og har godt nok nogle fine spidskompetencer, men hans bundniveau er meget lavt… han er alt for ustabil til pris og løn. Med samme samlede udgift tænker jeg, at vi kan finde en spændende udviklingsspiller, der kan bidrage på samme niveau nu og med et højere loft…
Jeg vil hellere have Torres/Fermin som reserve på kanten, og så undvære en erstatning for Rashford med Rashford.
Visca Barca, Visca Cataluña🔵🔴