Det kan jeg også godt acceptereMadameskrald skrev: ↑søn maj 24, 2026 2:34 pmAktuelt har vi en top præsterende venstrekant i Raphinha, så vi har `råd` til at købe en yngre udviklingsspiller til positionen, der på sigt potentielt kan overtage for Raphinha.
Rashford har ikke noget udviklingspotentiale, og har godt nok nogle fine spidskompetencer, men hans bundniveau er meget lavt… han er alt for ustabil til pris og løn. Med samme samlede udgift tænker jeg, at vi kan finde en spændende udviklingsspiller, der kan bidrage på samme niveau nu og med et højere loft…
Jeg vil hellere have Torres/Fermin som reserve på kanten, og så undvære en erstatning for Rashford med Rashford.
Marcus Rashford
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Paulinho15
- Har takket: 377 gange
- Blevet takket: 286 gange
Re: 14 - Marcus Rashford
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
Antimadridista
- Har takket: 1990 gange
- Blevet takket: 1298 gange
Prisen er underordnet. At have Rashford rendende i truppen i 5 år vil være komplet råddent.
Han bliver lynhurtig overhalet af en b-spiller når først han har sin lange kontakt på plads og så har vi en feriespiller hængende år ud og år ind…
Han bliver lynhurtig overhalet af en b-spiller når først han har sin lange kontakt på plads og så har vi en feriespiller hængende år ud og år ind…
-
Drake
- Har takket: 3130 gange
- Blevet takket: 248 gange
Det er simpelthen spot on, kunne ikke havde sagt det bedre selvMadameskrald skrev: ↑søn maj 24, 2026 2:34 pmAktuelt har vi en top præsterende venstrekant i Raphinha, så vi har `råd` til at købe en yngre udviklingsspiller til positionen, der på sigt potentielt kan overtage for Raphinha.
Rashford har ikke noget udviklingspotentiale, og har godt nok nogle fine spidskompetencer, men hans bundniveau er meget lavt… han er alt for ustabil til pris og løn. Med samme samlede udgift tænker jeg, at vi kan finde en spændende udviklingsspiller, der kan bidrage på samme niveau nu og med et højere loft…
Jeg vil hellere have Torres/Fermin som reserve på kanten, og så undvære en erstatning for Rashford med Rashford.
Visca Barca, Visca Cataluña🔵🔴
- Paulinho15
- Har takket: 377 gange
- Blevet takket: 286 gange
Hvis Marcus Rashford skifter til Real Madrid, hvordan vil i så reagere herinde?
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
DrGink
- Har takket: 1203 gange
- Blevet takket: 253 gange
Jeg tror umiddelbart jeg vil grine min røv i laser. ENDNU en venstresidig angriber til samlingen af Mbappe og Vinicius (og vel egentlig også Rodrygo).Paulinho15 skrev: ↑søn jun 07, 2026 3:40 pmHvis Marcus Rashford skifter til Real Madrid, hvordan vil i så reagere herinde?
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1315 gange
- Blevet takket: 1501 gange
Ser ud som om, Rashford har opgivet Barca i denne omgang og rygter er da også fldstændig væk. Kan være, han er tæt på en ny klub.Rashford, via IG: “I'm very grateful to everyone at the club for making my time l such a positive and memorable experience. I've enjoyed every moment and will take many special memories with me. I wish the club and all its supporters the very best of luck and every success in the season ahead. Visca el Barça”
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den