Tonsvis af militær udstyr bliver fragtet til satanyahu hver eneste uge i mange år så han kan slår børn ihjel.
Millioner af uskyldige mennesker blev dræbt og sendt på flugt.
Vi er mere designet til krig og ødelæggelse end fred og samhandel.
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
Ok Lopez, men det var ikke våbenhandel jeg tænkte på, derimod beslutningsstrukturen i EU.
Jeg ved det godt. Det var den sætning der fik mig til at skrive det.nosslo15 skrev: ↑fre apr 24, 2026 3:45 pmOk Lopez, men det var ikke våbenhandel jeg tænkte på, derimod beslutningsstrukturen i EU.
Det er alle tiders. Lad os endelig se mere af det.nosslo15 skrev: ↑søn maj 03, 2026 6:03 pmHej Snotface. Så går svenskerne i gang.
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/svens ... t-tankskib
Mon ikke vi kommer til at følge trop, når Løkke "har fået sin vilje". (læs: når der er dannet regering).
Nej, du har formentlig ret. Før valget havde jeg måske haft en lille tro på, at man kunne danne en C,R,M,S,F regering, altså HVIS man skulle gå efter en midterregering. Det er vist sket med det.PuyolErGud skrev: ↑fre maj 08, 2026 5:09 pmUden at vi jo ved særlig meget specifikt om hvad der tales om, så peger det jo mere og mere på, at Lars Løkke nærmer sig et lille storhedsvanvid, ved at ville maksimere udover evne ift. hvilke mandater Moderaterne har fået. Ja, de ligger i midten og har de afgørende, men uden at have noget der ligner flertal selv, må de også selv give sig på nogle punkter, hvis et samarbejde skal op at køre.
Det eneste reelle alternativ ift. hvad de går i gang med nu, er jo en udvidet midterregering, hvor S vil være markant i undertal mod V, M og C. Der er ikke en kinemands chance for, at hele blå blok samlet får stablet noget på benene.
“Nærmer sig” storhedsvanvid……har du levet under en sten i 20 årPuyolErGud skrev: ↑fre maj 08, 2026 5:09 pmUden at vi jo ved særlig meget specifikt om hvad der tales om, så peger det jo mere og mere på, at Lars Løkke nærmer sig et lille storhedsvanvid, ved at ville maksimere udover evne ift. hvilke mandater Moderaterne har fået. Ja, de ligger i midten og har de afgørende, men uden at have noget der ligner flertal selv, må de også selv give sig på nogle punkter, hvis et samarbejde skal op at køre.
Det eneste reelle alternativ ift. hvad de går i gang med nu, er jo en udvidet midterregering, hvor S vil være markant i undertal mod V, M og C. Der er ikke en kinemands chance for, at hele blå blok samlet får stablet noget på benene.
Ja, ville bare ikke lægge for hårdt udAntimadridista skrev: ↑fre maj 08, 2026 6:07 pm“Nærmer sig” storhedsvanvid……har du levet under en sten i 20 årPuyolErGud skrev: ↑fre maj 08, 2026 5:09 pmUden at vi jo ved særlig meget specifikt om hvad der tales om, så peger det jo mere og mere på, at Lars Løkke nærmer sig et lille storhedsvanvid, ved at ville maksimere udover evne ift. hvilke mandater Moderaterne har fået. Ja, de ligger i midten og har de afgørende, men uden at have noget der ligner flertal selv, må de også selv give sig på nogle punkter, hvis et samarbejde skal op at køre.
Det eneste reelle alternativ ift. hvad de går i gang med nu, er jo en udvidet midterregering, hvor S vil være markant i undertal mod V, M og C. Der er ikke en kinemands chance for, at hele blå blok samlet får stablet noget på benene.. Vil mene han har langt passeret det stadie….
![]()
Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster