6 - Gavi

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: 6 - Gavi

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Hristo
Indlæg: 1101
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 294 gange
Blevet takket: 451 gange

Re: 6 - Gavi

Indlæg af Hristo »

EasyBuddhist skrev:
fre maj 22, 2026 7:10 pm
Reelt set blev Gavis udvikling bremset tre måneder inde i hans kun tredje sæson. På det tidspunkt var lige fyldt 20 år(!).
Sidste sæson var en-komme-tilbage-på-tidligere-niveau-sæson. Og denne sæson har været en skade+comeback-sæson. Hvor han så i øvrigt har vist et latterligt højt niveau m.
Da Gavi gik i stykker med ACL i sin tredje sæson, havde han allerede løftet sit niveau markant i både sæson 2 og 3, og spilede sit klart bedste fodbold.
Jeg synes det er alt for tidligt at definere Gavi som spiller og specialist vs generalist. Jeg er egentlig ikke uenig i videoen, jeg synes bare den overser hele udviklingsaspektet, så man får indtrykket af at Gavi er en færdig spiller. Men måske overhørte jeg den del. Min børn sad og snakkede til mig imens:-)

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: 6 - Gavi

Indlæg af EasyBuddhist »

Hristo skrev:
fre maj 22, 2026 8:16 pm
EasyBuddhist skrev:
fre maj 22, 2026 7:10 pm
Reelt set blev Gavis udvikling bremset tre måneder inde i hans kun tredje sæson. På det tidspunkt var lige fyldt 20 år(!).
Sidste sæson var en-komme-tilbage-på-tidligere-niveau-sæson. Og denne sæson har været en skade+comeback-sæson. Hvor han så i øvrigt har vist et latterligt højt niveau m.
Da Gavi gik i stykker med ACL i sin tredje sæson, havde han allerede løftet sit niveau markant i både sæson 2 og 3, og spilede sit klart bedste fodbold.
Jeg synes det er alt for tidligt at definere Gavi som spiller og specialist vs generalist. Jeg er egentlig ikke uenig i videoen, jeg synes bare den overser hele udviklingsaspektet, så man får indtrykket af at Gavi er en færdig spiller. Men måske overhørte jeg den del. Min børn sad og snakkede til mig imens:-)
Jeg er enig i det meste, du siger. Men det er også sandt, hver eneste manager, Gavi har haft, har brugt ham forskelligt. Hans diversitet er mildest talt latterlig, men det eneste, man kan være sikker på, er, hver eneste manager har ham som et sikkert kort i startopstillingen, hvis han ellers er klar. Og, det lige siden han brød igennem som 17årig og uanset om det var på klub eller landshold.

Det eneste jeg vil sige, man med sikkerhed ved med Gavi, er man får en 100% indsats og upåklagelig mentalitet, hvor end han spiller
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

kklaus
Indlæg: 10071
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 653 gange
Blevet takket: 1349 gange

Re: 6 - Gavi

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: 6 - Gavi

Indlæg af FCBarcelonaChr »

kklaus skrev:
man maj 25, 2026 1:54 pm
Gavi ❤️

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 70 gæster