Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

DrGink
Indlæg: 1121
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 1103 gange
Blevet takket: 239 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Dumle skrev:
ons maj 20, 2026 10:37 am
Der er mange rygter derude om Julian Alverez og mange herinde der forståeligt har ham som deres ønsketransfer.

Jeg er personligt heller ikke i tvivl om at bliver transferen en realitet så bliver jeg også glad for ham i vores fronttrio, både som 9er og potentielt LW hvis Raphinha er ukampdygtig.

Dog er jeg også blandt dem der håber vi en dag er dem der finder angriberen lige før han bryder rigtigt igennem, dem der finder diamanten. El Kroupi har jeg set spille her på det seneste mens jeg har fulgt Bournemouths kamp mod en overraskende CL plads der nok døde i aftes, og ham er jeg altså blevet svært begejstret for.

Min frygt bliver lidt at vi køber Alverez for hele banken og så kommer atletico og køber en spiller som Kroupi med penge i overskud til flere forstærkninger.

Egentlig prøver jeg bare at sige jeg håber vi henter Kroupi 😎😎😎
Jeg er nu også egentlig blevet lidt lun på ideen om Kroupi eller et andet subtop talent.
Vedkommende kan komme ind og spille så meget som muligt. Hvis det går galt har man Torres som en ikke-katastrofal backup. Og så er der også løsningen med Olmo eller Fermin som falsk 9'er som yderligere backup.
Det giver, synes jeg, egentlig nok reserveplaner til at man godt kan tillade sig at satse lidt.

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

DrGink skrev:
ons maj 20, 2026 7:19 pm
Dumle skrev:
ons maj 20, 2026 10:37 am
Der er mange rygter derude om Julian Alverez og mange herinde der forståeligt har ham som deres ønsketransfer.

Jeg er personligt heller ikke i tvivl om at bliver transferen en realitet så bliver jeg også glad for ham i vores fronttrio, både som 9er og potentielt LW hvis Raphinha er ukampdygtig.

Dog er jeg også blandt dem der håber vi en dag er dem der finder angriberen lige før han bryder rigtigt igennem, dem der finder diamanten. El Kroupi har jeg set spille her på det seneste mens jeg har fulgt Bournemouths kamp mod en overraskende CL plads der nok døde i aftes, og ham er jeg altså blevet svært begejstret for.

Min frygt bliver lidt at vi køber Alverez for hele banken og så kommer atletico og køber en spiller som Kroupi med penge i overskud til flere forstærkninger.

Egentlig prøver jeg bare at sige jeg håber vi henter Kroupi 😎😎😎
Jeg er nu også egentlig blevet lidt lun på ideen om Kroupi eller et andet subtop talent.
Vedkommende kan komme ind og spille så meget som muligt. Hvis det går galt har man Torres som en ikke-katastrofal backup. Og så er der også løsningen med Olmo eller Fermin som falsk 9'er som yderligere backup.
Det giver, synes jeg, egentlig nok reserveplaner til at man godt kan tillade sig at satse lidt.
Kroupi er meget interessant, men han harmonerer ikke lige med, man går efter en etableret profil
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Mortensen91
Indlæg: 52
Tilmeldt: tors jan 09, 2025 2:24 pm
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Mortensen91 »

EasyBuddhist skrev:
ons maj 20, 2026 7:48 pm
DrGink skrev:
ons maj 20, 2026 7:19 pm
Dumle skrev:
ons maj 20, 2026 10:37 am
Der er mange rygter derude om Julian Alverez og mange herinde der forståeligt har ham som deres ønsketransfer.

Jeg er personligt heller ikke i tvivl om at bliver transferen en realitet så bliver jeg også glad for ham i vores fronttrio, både som 9er og potentielt LW hvis Raphinha er ukampdygtig.

Dog er jeg også blandt dem der håber vi en dag er dem der finder angriberen lige før han bryder rigtigt igennem, dem der finder diamanten. El Kroupi har jeg set spille her på det seneste mens jeg har fulgt Bournemouths kamp mod en overraskende CL plads der nok døde i aftes, og ham er jeg altså blevet svært begejstret for.

Min frygt bliver lidt at vi køber Alverez for hele banken og så kommer atletico og køber en spiller som Kroupi med penge i overskud til flere forstærkninger.

Egentlig prøver jeg bare at sige jeg håber vi henter Kroupi 😎😎😎
Jeg er nu også egentlig blevet lidt lun på ideen om Kroupi eller et andet subtop talent.
Vedkommende kan komme ind og spille så meget som muligt. Hvis det går galt har man Torres som en ikke-katastrofal backup. Og så er der også løsningen med Olmo eller Fermin som falsk 9'er som yderligere backup.
Det giver, synes jeg, egentlig nok reserveplaner til at man godt kan tillade sig at satse lidt.
Kroupi er meget interessant, men han harmonerer ikke lige med, man går efter en etableret profil
Som jeg forstår det så passer Barcelonas DNA og trænings stil heller ikke til at udvikle top angribere da man i stor grad favorisere holdspil, teknik, småspil og samarbejde, hvorimod en målscore tit har brug for nogle andre kompetencer.

Dette taler imod at købe en ung og uprøvet spiller til 9 positionen fordi vores trænings stil / fodbold tilgang ikke er oplagt til at udvikle de kompetencer en topangriber skal have, derfor må vi i større grad hente etablerede spillere på lige den position og så udvikle egne talenter til andre positioner.

Hvad tænker i andre?

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Mortensen91 skrev:
tors maj 21, 2026 8:13 am
EasyBuddhist skrev:
ons maj 20, 2026 7:48 pm
DrGink skrev:
ons maj 20, 2026 7:19 pm
Dumle skrev:
ons maj 20, 2026 10:37 am
Der er mange rygter derude om Julian Alverez og mange herinde der forståeligt har ham som deres ønsketransfer.

Jeg er personligt heller ikke i tvivl om at bliver transferen en realitet så bliver jeg også glad for ham i vores fronttrio, både som 9er og potentielt LW hvis Raphinha er ukampdygtig.

Dog er jeg også blandt dem der håber vi en dag er dem der finder angriberen lige før han bryder rigtigt igennem, dem der finder diamanten. El Kroupi har jeg set spille her på det seneste mens jeg har fulgt Bournemouths kamp mod en overraskende CL plads der nok døde i aftes, og ham er jeg altså blevet svært begejstret for.

Min frygt bliver lidt at vi køber Alverez for hele banken og så kommer atletico og køber en spiller som Kroupi med penge i overskud til flere forstærkninger.

Egentlig prøver jeg bare at sige jeg håber vi henter Kroupi 😎😎😎
Jeg er nu også egentlig blevet lidt lun på ideen om Kroupi eller et andet subtop talent.
Vedkommende kan komme ind og spille så meget som muligt. Hvis det går galt har man Torres som en ikke-katastrofal backup. Og så er der også løsningen med Olmo eller Fermin som falsk 9'er som yderligere backup.
Det giver, synes jeg, egentlig nok reserveplaner til at man godt kan tillade sig at satse lidt.
Kroupi er meget interessant, men han harmonerer ikke lige med, man går efter en etableret profil
Som jeg forstår det så passer Barcelonas DNA og trænings stil heller ikke til at udvikle top angribere da man i stor grad favorisere holdspil, teknik, småspil og samarbejde, hvorimod en målscore tit har brug for nogle andre kompetencer.

Dette taler imod at købe en ung og uprøvet spiller til 9 positionen fordi vores trænings stil / fodbold tilgang ikke er oplagt til at udvikle de kompetencer en topangriber skal have, derfor må vi i større grad hente etablerede spillere på lige den position og så udvikle egne talenter til andre positioner.

Hvad tænker i andre?
Han vil jo skulle indgå i førsteholdstruppen og der tænker jeg, man er ganske udemærket til at udvikle og tilpasse spillestilen for en 9'er også. Især har jeg ingen bekymringer med Flick, da han jo har gjort et ganske udemærket stykke arbejde med Ferran

Kroupi er jo heller ikke nogen traditionel 9'er. Han er en bevægelig satan, der holder baglinjen optaget af at tracke ham og på den måde minder han mig om Eto'o, som jo også havde den del som sin spidskompetence. Dertil er Kroupi en fantastisk afslutter

https://x.com/PARlSIEN/status/2057102669123039435?s=20

https://x.com/gusfop/status/2057159701905777062?s=20

I like :razz:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

#ManCity are now ready to negotiate a sale of Savinho for between €50M-€60M. The 22-year-old is no longer seen as an important part of the squad. [via @ESPNBrasil]
Just saying.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Hristo
Indlæg: 1101
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 294 gange
Blevet takket: 451 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

EasyBuddhist skrev:
tors maj 21, 2026 10:32 am
#ManCity are now ready to negotiate a sale of Savinho for between €50M-€60M. The 22-year-old is no longer seen as an important part of the squad. [via @ESPNBrasil]
Just saying.
Var virkelig god i Girona!
Kan se han primært har spillet højrekant i denne sæson. Er han lige så god i venstre side eller er han en omvendt Marcus Rashford, hvad det angår?

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Hristo skrev:
tors maj 21, 2026 1:15 pm
EasyBuddhist skrev:
tors maj 21, 2026 10:32 am
#ManCity are now ready to negotiate a sale of Savinho for between €50M-€60M. The 22-year-old is no longer seen as an important part of the squad. [via @ESPNBrasil]
Just saying.
Var virkelig god i Girona!
Kan se han primært har spillet højrekant i denne sæson. Er han lige så god i venstre side eller er han en omvendt Marcus Rashford, hvad det angår?
Han spillede mest i venstresiden i Girona og har også gjort det en del for CIty. Jeg synes, han dribler lige godt, om det er fra venstre eller højre, men det er klart, indlæg er bedre fra venstre og skud fra højre
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

EasyBuddhist skrev:
tors maj 21, 2026 1:20 pm
Hristo skrev:
tors maj 21, 2026 1:15 pm
EasyBuddhist skrev:
tors maj 21, 2026 10:32 am
#ManCity are now ready to negotiate a sale of Savinho for between €50M-€60M. The 22-year-old is no longer seen as an important part of the squad. [via @ESPNBrasil]
Just saying.
Var virkelig god i Girona!
Kan se han primært har spillet højrekant i denne sæson. Er han lige så god i venstre side eller er han en omvendt Marcus Rashford, hvad det angår?
Han spillede mest i venstresiden i Girona og har også gjort det en del for CIty. Jeg synes, han dribler lige godt, om det er fra venstre eller højre, men det er klart, indlæg er bedre fra venstre og skud fra højre
Vil lige tilføje, 50-60m er for meget. Omkring 40m plus variabler bør man kunne forhandle sig til. PL klubber vil sikkert melde sig i køen, så hvis man gik efter ham, skulle Savinho være en aktiv medspiller i handlen. Det gode ved ham er, han får kun godt 6m euro brutto om året. Kan man forhandle en lignende aftale(6-8m brutto) med ham, vil han være en stærk og billig backup til begge kanter med potentiale til at bliver starter efter Raphinha
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Hristo
Indlæg: 1101
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 294 gange
Blevet takket: 451 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

EasyBuddhist skrev:
tors maj 21, 2026 1:35 pm
EasyBuddhist skrev:
tors maj 21, 2026 1:20 pm
Hristo skrev:
tors maj 21, 2026 1:15 pm
EasyBuddhist skrev:
tors maj 21, 2026 10:32 am
#ManCity are now ready to negotiate a sale of Savinho for between €50M-€60M. The 22-year-old is no longer seen as an important part of the squad. [via @ESPNBrasil]
Just saying.
Var virkelig god i Girona!
Kan se han primært har spillet højrekant i denne sæson. Er han lige så god i venstre side eller er han en omvendt Marcus Rashford, hvad det angår?
Han spillede mest i venstresiden i Girona og har også gjort det en del for CIty. Jeg synes, han dribler lige godt, om det er fra venstre eller højre, men det er klart, indlæg er bedre fra venstre og skud fra højre
Vil lige tilføje, 50-60m er for meget. Omkring 40m plus variabler bør man kunne forhandle sig til. PL klubber vil sikkert melde sig i køen, så hvis man gik efter ham, skulle Savinho være en aktiv medspiller i handlen. Det gode ved ham er, han får kun godt 6m euro brutto om året. Kan man forhandle en lignende aftale(6-8m brutto) med ham, vil han være en stærk og billig backup til begge kanter med potentiale til at bliver starter efter Raphinha
Hellere ham end Rashford, hvis økonomien kan passe. Han har mere fremtid og Rashford føles som at sætte en endagsspecialist på et cykelhold, som primært skal klatre i bjergene.

DrGink
Indlæg: 1121
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 1103 gange
Blevet takket: 239 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

EasyBuddhist skrev:
tors maj 21, 2026 1:35 pm
EasyBuddhist skrev:
tors maj 21, 2026 1:20 pm
Hristo skrev:
tors maj 21, 2026 1:15 pm
EasyBuddhist skrev:
tors maj 21, 2026 10:32 am
#ManCity are now ready to negotiate a sale of Savinho for between €50M-€60M. The 22-year-old is no longer seen as an important part of the squad. [via @ESPNBrasil]
Just saying.
Var virkelig god i Girona!
Kan se han primært har spillet højrekant i denne sæson. Er han lige så god i venstre side eller er han en omvendt Marcus Rashford, hvad det angår?
Han spillede mest i venstresiden i Girona og har også gjort det en del for CIty. Jeg synes, han dribler lige godt, om det er fra venstre eller højre, men det er klart, indlæg er bedre fra venstre og skud fra højre
Vil lige tilføje, 50-60m er for meget. Omkring 40m plus variabler bør man kunne forhandle sig til. PL klubber vil sikkert melde sig i køen, så hvis man gik efter ham, skulle Savinho være en aktiv medspiller i handlen. Det gode ved ham er, han får kun godt 6m euro brutto om året. Kan man forhandle en lignende aftale(6-8m brutto) med ham, vil han være en stærk og billig backup til begge kanter med potentiale til at bliver starter efter Raphinha
Jeg føler mig også klar til at gå ombord på Savinho toget

DeanCassady
Indlæg: 2107
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 134 gange
Blevet takket: 352 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Hristo skrev:
tors maj 21, 2026 4:37 pm
EasyBuddhist skrev:
tors maj 21, 2026 1:35 pm
EasyBuddhist skrev:
tors maj 21, 2026 1:20 pm
Hristo skrev:
tors maj 21, 2026 1:15 pm
EasyBuddhist skrev:
tors maj 21, 2026 10:32 am
#ManCity are now ready to negotiate a sale of Savinho for between €50M-€60M. The 22-year-old is no longer seen as an important part of the squad. [via @ESPNBrasil]
Just saying.
Var virkelig god i Girona!
Kan se han primært har spillet højrekant i denne sæson. Er han lige så god i venstre side eller er han en omvendt Marcus Rashford, hvad det angår?
Han spillede mest i venstresiden i Girona og har også gjort det en del for CIty. Jeg synes, han dribler lige godt, om det er fra venstre eller højre, men det er klart, indlæg er bedre fra venstre og skud fra højre
Vil lige tilføje, 50-60m er for meget. Omkring 40m plus variabler bør man kunne forhandle sig til. PL klubber vil sikkert melde sig i køen, så hvis man gik efter ham, skulle Savinho være en aktiv medspiller i handlen. Det gode ved ham er, han får kun godt 6m euro brutto om året. Kan man forhandle en lignende aftale(6-8m brutto) med ham, vil han være en stærk og billig backup til begge kanter med potentiale til at bliver starter efter Raphinha
Hellere ham end Rashford, hvis økonomien kan passe. Han har mere fremtid og Rashford føles som at sætte en endagsspecialist på et cykelhold, som primært skal klatre i bjergene.
Helt enig. Hvis prisen er overkommelig, er det bare med at slå til.

Og perfekt analogi mht. Rashford i øvrigt.
Robert Zimmerman

DeanCassady
Indlæg: 2107
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 134 gange
Blevet takket: 352 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Men det lader tilsyneladende til, at det er en endagsspecialist, Flick er ude efter.
Robert Zimmerman

Antimadridista
Indlæg: 11259
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

DeanCassady skrev:
tors maj 21, 2026 8:37 pm
Men det lader tilsyneladende til, at det er en endagsspecialist, Flick er ude efter.
Hmmn. Så havde jeg nok valgt Mathieu Van der Poel i stedet…..

Hristo
Indlæg: 1101
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 294 gange
Blevet takket: 451 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Så skulle AC blive to år mere.
Det må næsten betyde, at centrale forsvar næste år ikke får en større forstærkning. Med AC har vi fem.
Jeg tror ikke klubben vil sælge hverken Eric, Cubarsi eller Martin. Og Araujo vil ikke selv skifte.
AC er god når han er bedst, men han er er hverken fit eller venstrbenet. Jeg ville godt nok hellere have brugt hans løn på en transferfri og venstrebenet Senesi.
Er lidt ærgerlig, selvom jeg holder meget af AC som spiller.
https://www.mundodeportivo.com/futbol/f ... eguir.html

DeanCassady
Indlæg: 2107
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 134 gange
Blevet takket: 352 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Jeg læste lige, at Thiago Silva er fri på markedet, og det slog mig, at - hvis alt andet glipper - kunne man hente ham til en Tek-lignende rolle.

Han har om nogen erfaringen, og jeg tror, at han kunne være en fremragende rollemodel for Cubarsí og co.

Så kan han få en cup-kamp eller to.
Robert Zimmerman

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 67 gæster