Der er mange rygter derude om Julian Alverez og mange herinde der forståeligt har ham som deres ønsketransfer.
Jeg er personligt heller ikke i tvivl om at bliver transferen en realitet så bliver jeg også glad for ham i vores fronttrio, både som 9er og potentielt LW hvis Raphinha er ukampdygtig.
Dog er jeg også blandt dem der håber vi en dag er dem der finder angriberen lige før han bryder rigtigt igennem, dem der finder diamanten. El Kroupi har jeg set spille her på det seneste mens jeg har fulgt Bournemouths kamp mod en overraskende CL plads der nok døde i aftes, og ham er jeg altså blevet svært begejstret for.
Min frygt bliver lidt at vi køber Alverez for hele banken og så kommer atletico og køber en spiller som Kroupi med penge i overskud til flere forstærkninger.
Egentlig prøver jeg bare at sige jeg håber vi henter Kroupi
Jeg er nu også egentlig blevet lidt lun på ideen om Kroupi eller et andet subtop talent.
Vedkommende kan komme ind og spille så meget som muligt. Hvis det går galt har man Torres som en ikke-katastrofal backup. Og så er der også løsningen med Olmo eller Fermin som falsk 9'er som yderligere backup.
Det giver, synes jeg, egentlig nok reserveplaner til at man godt kan tillade sig at satse lidt.
Der er mange rygter derude om Julian Alverez og mange herinde der forståeligt har ham som deres ønsketransfer.
Jeg er personligt heller ikke i tvivl om at bliver transferen en realitet så bliver jeg også glad for ham i vores fronttrio, både som 9er og potentielt LW hvis Raphinha er ukampdygtig.
Dog er jeg også blandt dem der håber vi en dag er dem der finder angriberen lige før han bryder rigtigt igennem, dem der finder diamanten. El Kroupi har jeg set spille her på det seneste mens jeg har fulgt Bournemouths kamp mod en overraskende CL plads der nok døde i aftes, og ham er jeg altså blevet svært begejstret for.
Min frygt bliver lidt at vi køber Alverez for hele banken og så kommer atletico og køber en spiller som Kroupi med penge i overskud til flere forstærkninger.
Egentlig prøver jeg bare at sige jeg håber vi henter Kroupi
Jeg er nu også egentlig blevet lidt lun på ideen om Kroupi eller et andet subtop talent.
Vedkommende kan komme ind og spille så meget som muligt. Hvis det går galt har man Torres som en ikke-katastrofal backup. Og så er der også løsningen med Olmo eller Fermin som falsk 9'er som yderligere backup.
Det giver, synes jeg, egentlig nok reserveplaner til at man godt kan tillade sig at satse lidt.
Kroupi er meget interessant, men han harmonerer ikke lige med, man går efter en etableret profil
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
Der er mange rygter derude om Julian Alverez og mange herinde der forståeligt har ham som deres ønsketransfer.
Jeg er personligt heller ikke i tvivl om at bliver transferen en realitet så bliver jeg også glad for ham i vores fronttrio, både som 9er og potentielt LW hvis Raphinha er ukampdygtig.
Dog er jeg også blandt dem der håber vi en dag er dem der finder angriberen lige før han bryder rigtigt igennem, dem der finder diamanten. El Kroupi har jeg set spille her på det seneste mens jeg har fulgt Bournemouths kamp mod en overraskende CL plads der nok døde i aftes, og ham er jeg altså blevet svært begejstret for.
Min frygt bliver lidt at vi køber Alverez for hele banken og så kommer atletico og køber en spiller som Kroupi med penge i overskud til flere forstærkninger.
Egentlig prøver jeg bare at sige jeg håber vi henter Kroupi
Jeg er nu også egentlig blevet lidt lun på ideen om Kroupi eller et andet subtop talent.
Vedkommende kan komme ind og spille så meget som muligt. Hvis det går galt har man Torres som en ikke-katastrofal backup. Og så er der også løsningen med Olmo eller Fermin som falsk 9'er som yderligere backup.
Det giver, synes jeg, egentlig nok reserveplaner til at man godt kan tillade sig at satse lidt.
Kroupi er meget interessant, men han harmonerer ikke lige med, man går efter en etableret profil
Som jeg forstår det så passer Barcelonas DNA og trænings stil heller ikke til at udvikle top angribere da man i stor grad favorisere holdspil, teknik, småspil og samarbejde, hvorimod en målscore tit har brug for nogle andre kompetencer.
Dette taler imod at købe en ung og uprøvet spiller til 9 positionen fordi vores trænings stil / fodbold tilgang ikke er oplagt til at udvikle de kompetencer en topangriber skal have, derfor må vi i større grad hente etablerede spillere på lige den position og så udvikle egne talenter til andre positioner.
Der er mange rygter derude om Julian Alverez og mange herinde der forståeligt har ham som deres ønsketransfer.
Jeg er personligt heller ikke i tvivl om at bliver transferen en realitet så bliver jeg også glad for ham i vores fronttrio, både som 9er og potentielt LW hvis Raphinha er ukampdygtig.
Dog er jeg også blandt dem der håber vi en dag er dem der finder angriberen lige før han bryder rigtigt igennem, dem der finder diamanten. El Kroupi har jeg set spille her på det seneste mens jeg har fulgt Bournemouths kamp mod en overraskende CL plads der nok døde i aftes, og ham er jeg altså blevet svært begejstret for.
Min frygt bliver lidt at vi køber Alverez for hele banken og så kommer atletico og køber en spiller som Kroupi med penge i overskud til flere forstærkninger.
Egentlig prøver jeg bare at sige jeg håber vi henter Kroupi
Jeg er nu også egentlig blevet lidt lun på ideen om Kroupi eller et andet subtop talent.
Vedkommende kan komme ind og spille så meget som muligt. Hvis det går galt har man Torres som en ikke-katastrofal backup. Og så er der også løsningen med Olmo eller Fermin som falsk 9'er som yderligere backup.
Det giver, synes jeg, egentlig nok reserveplaner til at man godt kan tillade sig at satse lidt.
Kroupi er meget interessant, men han harmonerer ikke lige med, man går efter en etableret profil
Som jeg forstår det så passer Barcelonas DNA og trænings stil heller ikke til at udvikle top angribere da man i stor grad favorisere holdspil, teknik, småspil og samarbejde, hvorimod en målscore tit har brug for nogle andre kompetencer.
Dette taler imod at købe en ung og uprøvet spiller til 9 positionen fordi vores trænings stil / fodbold tilgang ikke er oplagt til at udvikle de kompetencer en topangriber skal have, derfor må vi i større grad hente etablerede spillere på lige den position og så udvikle egne talenter til andre positioner.
Hvad tænker i andre?
Han vil jo skulle indgå i førsteholdstruppen og der tænker jeg, man er ganske udemærket til at udvikle og tilpasse spillestilen for en 9'er også. Især har jeg ingen bekymringer med Flick, da han jo har gjort et ganske udemærket stykke arbejde med Ferran
Kroupi er jo heller ikke nogen traditionel 9'er. Han er en bevægelig satan, der holder baglinjen optaget af at tracke ham og på den måde minder han mig om Eto'o, som jo også havde den del som sin spidskompetence. Dertil er Kroupi en fantastisk afslutter
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
#ManCity are now ready to negotiate a sale of Savinho for between €50M-€60M. The 22-year-old is no longer seen as an important part of the squad. [via @ESPNBrasil]
Just saying.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
#ManCity are now ready to negotiate a sale of Savinho for between €50M-€60M. The 22-year-old is no longer seen as an important part of the squad. [via @ESPNBrasil]
Just saying.
Var virkelig god i Girona!
Kan se han primært har spillet højrekant i denne sæson. Er han lige så god i venstre side eller er han en omvendt Marcus Rashford, hvad det angår?
#ManCity are now ready to negotiate a sale of Savinho for between €50M-€60M. The 22-year-old is no longer seen as an important part of the squad. [via @ESPNBrasil]
Just saying.
Var virkelig god i Girona!
Kan se han primært har spillet højrekant i denne sæson. Er han lige så god i venstre side eller er han en omvendt Marcus Rashford, hvad det angår?
Han spillede mest i venstresiden i Girona og har også gjort det en del for CIty. Jeg synes, han dribler lige godt, om det er fra venstre eller højre, men det er klart, indlæg er bedre fra venstre og skud fra højre
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
#ManCity are now ready to negotiate a sale of Savinho for between €50M-€60M. The 22-year-old is no longer seen as an important part of the squad. [via @ESPNBrasil]
Just saying.
Var virkelig god i Girona!
Kan se han primært har spillet højrekant i denne sæson. Er han lige så god i venstre side eller er han en omvendt Marcus Rashford, hvad det angår?
Han spillede mest i venstresiden i Girona og har også gjort det en del for CIty. Jeg synes, han dribler lige godt, om det er fra venstre eller højre, men det er klart, indlæg er bedre fra venstre og skud fra højre
Vil lige tilføje, 50-60m er for meget. Omkring 40m plus variabler bør man kunne forhandle sig til. PL klubber vil sikkert melde sig i køen, så hvis man gik efter ham, skulle Savinho være en aktiv medspiller i handlen. Det gode ved ham er, han får kun godt 6m euro brutto om året. Kan man forhandle en lignende aftale(6-8m brutto) med ham, vil han være en stærk og billig backup til begge kanter med potentiale til at bliver starter efter Raphinha
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
#ManCity are now ready to negotiate a sale of Savinho for between €50M-€60M. The 22-year-old is no longer seen as an important part of the squad. [via @ESPNBrasil]
Just saying.
Var virkelig god i Girona!
Kan se han primært har spillet højrekant i denne sæson. Er han lige så god i venstre side eller er han en omvendt Marcus Rashford, hvad det angår?
Han spillede mest i venstresiden i Girona og har også gjort det en del for CIty. Jeg synes, han dribler lige godt, om det er fra venstre eller højre, men det er klart, indlæg er bedre fra venstre og skud fra højre
Vil lige tilføje, 50-60m er for meget. Omkring 40m plus variabler bør man kunne forhandle sig til. PL klubber vil sikkert melde sig i køen, så hvis man gik efter ham, skulle Savinho være en aktiv medspiller i handlen. Det gode ved ham er, han får kun godt 6m euro brutto om året. Kan man forhandle en lignende aftale(6-8m brutto) med ham, vil han være en stærk og billig backup til begge kanter med potentiale til at bliver starter efter Raphinha
Hellere ham end Rashford, hvis økonomien kan passe. Han har mere fremtid og Rashford føles som at sætte en endagsspecialist på et cykelhold, som primært skal klatre i bjergene.
#ManCity are now ready to negotiate a sale of Savinho for between €50M-€60M. The 22-year-old is no longer seen as an important part of the squad. [via @ESPNBrasil]
Just saying.
Var virkelig god i Girona!
Kan se han primært har spillet højrekant i denne sæson. Er han lige så god i venstre side eller er han en omvendt Marcus Rashford, hvad det angår?
Han spillede mest i venstresiden i Girona og har også gjort det en del for CIty. Jeg synes, han dribler lige godt, om det er fra venstre eller højre, men det er klart, indlæg er bedre fra venstre og skud fra højre
Vil lige tilføje, 50-60m er for meget. Omkring 40m plus variabler bør man kunne forhandle sig til. PL klubber vil sikkert melde sig i køen, så hvis man gik efter ham, skulle Savinho være en aktiv medspiller i handlen. Det gode ved ham er, han får kun godt 6m euro brutto om året. Kan man forhandle en lignende aftale(6-8m brutto) med ham, vil han være en stærk og billig backup til begge kanter med potentiale til at bliver starter efter Raphinha
Jeg føler mig også klar til at gå ombord på Savinho toget
#ManCity are now ready to negotiate a sale of Savinho for between €50M-€60M. The 22-year-old is no longer seen as an important part of the squad. [via @ESPNBrasil]
Just saying.
Var virkelig god i Girona!
Kan se han primært har spillet højrekant i denne sæson. Er han lige så god i venstre side eller er han en omvendt Marcus Rashford, hvad det angår?
Han spillede mest i venstresiden i Girona og har også gjort det en del for CIty. Jeg synes, han dribler lige godt, om det er fra venstre eller højre, men det er klart, indlæg er bedre fra venstre og skud fra højre
Vil lige tilføje, 50-60m er for meget. Omkring 40m plus variabler bør man kunne forhandle sig til. PL klubber vil sikkert melde sig i køen, så hvis man gik efter ham, skulle Savinho være en aktiv medspiller i handlen. Det gode ved ham er, han får kun godt 6m euro brutto om året. Kan man forhandle en lignende aftale(6-8m brutto) med ham, vil han være en stærk og billig backup til begge kanter med potentiale til at bliver starter efter Raphinha
Hellere ham end Rashford, hvis økonomien kan passe. Han har mere fremtid og Rashford føles som at sætte en endagsspecialist på et cykelhold, som primært skal klatre i bjergene.
Helt enig. Hvis prisen er overkommelig, er det bare med at slå til.
Så skulle AC blive to år mere.
Det må næsten betyde, at centrale forsvar næste år ikke får en større forstærkning. Med AC har vi fem.
Jeg tror ikke klubben vil sælge hverken Eric, Cubarsi eller Martin. Og Araujo vil ikke selv skifte.
AC er god når han er bedst, men han er er hverken fit eller venstrbenet. Jeg ville godt nok hellere have brugt hans løn på en transferfri og venstrebenet Senesi.
Er lidt ærgerlig, selvom jeg holder meget af AC som spiller. https://www.mundodeportivo.com/futbol/f ... eguir.html