2 - João Cancelo

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 9326
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 789 gange

Re: João Cancelo

Indlæg af Michman »

FCBarcelonaChr skrev:
man jan 12, 2026 7:54 pm
Velkommen ''hjem''. Selvom han nok ikke er det vi mangler...

At have en så god spiller på bænken er virkelig et plus. Og en mand der så gerne vil klubben. Elsker det..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Puyols_garn
Indlæg: 669
Tilmeldt: fre jul 30, 2021 4:16 pm
Har takket: 238 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: João Cancelo

Indlæg af Puyols_garn »

Michman skrev:
ons jan 14, 2026 3:44 pm
FCBarcelonaChr skrev:
man jan 12, 2026 7:54 pm
Velkommen ''hjem''. Selvom han nok ikke er det vi mangler...

At have en så god spiller på bænken er virkelig et plus. Og en mand der så gerne vil klubben. Elsker det..
Glæder mig egentlig også til at se ham på banen igen, og med Koundes formdyk er det ikke noget skidt tidspunkt at få ham til. Ingen tvivl om han er noget svag i den defensive positionering, men jeg husker ham ikke nødvendigvis som nogen dårlig tackler (han havde i hvert fald en meget høj volumen sidst). Måske Flick ball ville være et godt match for Cancelo, hvis han skal forsvare fra fronten i lige så høj grad som Kounde skulle sidste sæson.

Bliver i hvert fald interessant at se!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: João Cancelo

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Skal vi have smidt ham over i Barça-spillere igen?


Brugeravatar
Michman
Indlæg: 9326
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 789 gange

Re: 2 - João Cancelo

Indlæg af Michman »

Jeg vil have ham fast..
Han har overbevist mig.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: 2 - João Cancelo

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Michman skrev:
ons mar 04, 2026 7:27 pm
Jeg vil have ham fast..
Han har overbevist mig.
Han har også gjort min tvivl til skamme.

Dumle
Indlæg: 976
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: 2 - João Cancelo

Indlæg af Dumle »

Mit eneste minus er han alder, så helst maks 2 år ad gangen

Antimadridista
Indlæg: 11262
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1849 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: 2 - João Cancelo

Indlæg af Antimadridista »

En rigtig fin breddespiller, som kan være lidt fugl eller fisk…..men Kounde er eksempelvis efterhånden kun fisk…..

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: 2 - João Cancelo

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Cancelo er kommet fint fra land. Flick har efter sigende sagt god for at hente ham
permanent til klubben. Defensivt halter han, men han er virkelig god offensivt, så …
Ham kunne jeg sagtens se blive i klubben som rotationsspiller med Balde på VB.


Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9540
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2863 gange
Blevet takket: 1665 gange

Re: 2 - João Cancelo

Indlæg af Dytrax »

Al Hilal want €15M to let João Cancelo leave. However, Barça have refused to pay even one euro they want João Cancelo to terminate his contract with Al Hilal and join for free.

Cancelo still has one year left on his contract with Al Hilal, running until summer 2027. Making the option difficult.


— Mundo Deportivo

Antimadridista
Indlæg: 11262
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1849 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: 2 - João Cancelo

Indlæg af Antimadridista »

FCBarcelonaChr skrev:
man mar 23, 2026 9:44 pm
Cancelo er kommet fint fra land. Flick har efter sigende sagt god for at hente ham
permanent til klubben. Defensivt halter han, men han er virkelig god offensivt, så …
Ham kunne jeg sagtens se blive i klubben som rotationsspiller med Balde på VB.

Han er i hvert fald IKKE under Balde niveau…

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: 2 - João Cancelo

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: 2 - João Cancelo

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Brugeravatar
Michman
Indlæg: 9326
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 789 gange

Re: 2 - João Cancelo

Indlæg af Michman »

Han er mit nummer 1 transfer mål. Det siger lidt om hvor stor en fan jeg er af ham..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Hristo
Indlæg: 1115
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 296 gange
Blevet takket: 456 gange

Re: 2 - João Cancelo

Indlæg af Hristo »

Michman skrev:
søn apr 05, 2026 6:50 pm
Han er mit nummer 1 transfer mål. Det siger lidt om hvor stor en fan jeg er af ham..
Han har været det vi manglede. Dækker ind for både Balde og Kounde, og bidrager med noget unikt offensivt. Forhåbentlig kan vi blive enige om fornuftig fee og løn. En 2 årig kontrakt inden han kan slutte af i Benfica.

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 947
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Har takket: 320 gange
Blevet takket: 205 gange

Re: 2 - João Cancelo

Indlæg af Paulinho15 »

Jeg er langt mere fan af Joao Cancelo på højre back.

Håber han bliver benyttet der fremover, hvis vi lykkes med at hente ham :razz:
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster