17/5 FC Barcelona - Real Betis

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: 17/5 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af EasyBuddhist »

Gavi og Isco. Skåret af det samme klæde ❤️
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 6326
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 722 gange
Blevet takket: 780 gange

Re: 17/5 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af SpillerSomMESSI »

EasyBuddhist skrev:
søn maj 17, 2026 11:12 pm
Gavi og Isco. Skåret af det samme klæde ❤️
Yes, lad os få Isco gratis..
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”

FCBSOCI
Indlæg: 2731
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1340 gange
Blevet takket: 709 gange

Re: 17/5 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af FCBSOCI »

Var på stadion da Lewy blev præsenteret og igen til aften, da vi sagde farvel til ham. Lidt underligt. Fodbold er lidt lige som livet. Nogle gange siger vi “goddag” når et nyt liv kommer til venden, andre gange “farvel”, når et liv slutter. Der var en tid før og efter Pyuol, Xavi, Iniesta, Messi osv., og det bliver der også efter Robert. Bliver spændende, hvem der kommer til at afløse ham. Håber, at det bliver Julian Alvarez.

Iniesta007
Indlæg: 2032
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 17/5 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af Iniesta007 »

FCBSOCI skrev:
man maj 18, 2026 12:59 am
Var på stadion da Lewy blev præsenteret og igen til aften, da vi sagde farvel til ham. Lidt underligt. Fodbold er lidt lige som livet. Nogle gange siger vi “goddag” når et nyt liv kommer til venden, andre gange “farvel”, når et liv slutter. Der var en tid før og efter Pyuol, Xavi, Iniesta, Messi osv., og det bliver der også efter Robert. Bliver spændende, hvem der kommer til at afløse ham. Håber, at det bliver Julian Alvarez.
Alting har en ende...kun en regnorm har 2...smiler :smile:
Nå ubesejret på hjemmebane det kan sku noget. Glæder mig allerede til Campen er HELT FÆRDIG så tager jeg derned :thumbup:
God dag Culés.

PuyolErGud
Indlæg: 12903
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 668 gange
Blevet takket: 877 gange

Re: 17/5 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af PuyolErGud »

SpillerSomMESSI skrev:
søn maj 17, 2026 10:58 pm
PuyolErGud skrev:
søn maj 17, 2026 10:55 pm
SpillerSomMESSI skrev:
søn maj 17, 2026 10:52 pm
PuyolErGud skrev:
søn maj 17, 2026 10:49 pm
SpillerSomMESSI skrev:
søn maj 17, 2026 10:47 pm
Det er jo ligegyldigt… men mærkeligt
Og så igen. Når statisikkerne kommer op, vil det her jo stå som en korrekt dom, da dommeren giver sig selv ret i hans første antagelse. Og så er det jo bare himmelråbende absurd at man kan dømme straffe efter endda at have kigget på det.
Jeg kunne ikke se at der var kontakt, men hvis dommeren kunne det ville det jo også være korrekt… problemet er jo bare at det for os ser ud til at der ikke er kontakt.
Ja selvfølgelig. Men de burde jo forhåbentlig vise det samme til alle, hvilket jo gør det skørt. Men ja, dommeren har jo altid ret, hvis der viser sig at være en forseelse.
Og det tror jeg han er ret sikker på, ellers ville han selvfølgelig ikke holde fast i at der er straffe… men vi, os tilskuere, har ikke set bevis for det, og det er jo mærkeligt når dommeren får vist billederne via VAR, så skulle det output også være vist til os.

Så ja, mærkeligt, men sikkert korrekt, after all.
Alt endte jo godt, men blot som opfølgning, så har dommerkomiteen nu været ude og sige at det var en fejl. Så ja, dommerne kan da nogle gange se andre vinkler, men lige her, er det jo bare helt horribelt.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 6326
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 722 gange
Blevet takket: 780 gange

Re: 17/5 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af SpillerSomMESSI »

PuyolErGud skrev:
ons maj 20, 2026 4:49 pm
SpillerSomMESSI skrev:
søn maj 17, 2026 10:58 pm
PuyolErGud skrev:
søn maj 17, 2026 10:55 pm
SpillerSomMESSI skrev:
søn maj 17, 2026 10:52 pm
PuyolErGud skrev:
søn maj 17, 2026 10:49 pm
SpillerSomMESSI skrev:
søn maj 17, 2026 10:47 pm
Det er jo ligegyldigt… men mærkeligt
Og så igen. Når statisikkerne kommer op, vil det her jo stå som en korrekt dom, da dommeren giver sig selv ret i hans første antagelse. Og så er det jo bare himmelråbende absurd at man kan dømme straffe efter endda at have kigget på det.
Jeg kunne ikke se at der var kontakt, men hvis dommeren kunne det ville det jo også være korrekt… problemet er jo bare at det for os ser ud til at der ikke er kontakt.
Ja selvfølgelig. Men de burde jo forhåbentlig vise det samme til alle, hvilket jo gør det skørt. Men ja, dommeren har jo altid ret, hvis der viser sig at være en forseelse.
Og det tror jeg han er ret sikker på, ellers ville han selvfølgelig ikke holde fast i at der er straffe… men vi, os tilskuere, har ikke set bevis for det, og det er jo mærkeligt når dommeren får vist billederne via VAR, så skulle det output også være vist til os.

Så ja, mærkeligt, men sikkert korrekt, after all.
Alt endte jo godt, men blot som opfølgning, så har dommerkomiteen nu været ude og sige at det var en fejl. Så ja, dommerne kan da nogle gange se andre vinkler, men lige her, er det jo bare helt horribelt.
Enig
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: 17/5 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ser med stor sandsynlighed ikke sæsonens sidste kamp. Så til alle jer gutter på forummet: Tak for en forrygende sæson, god stemning og gode debatter. Jeg vil bare sige tak … og så ses vi igen til næste sæson. ❤️

Visca el Barça!

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 908
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Har takket: 320 gange
Blevet takket: 199 gange

Re: 17/5 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af Paulinho15 »

FCBarcelonaChr skrev:
ons maj 20, 2026 9:47 pm
Ser med stor sandsynlighed ikke sæsonens sidste kamp. Så til alle jer gutter på forummet: Tak for en forrygende sæson, god stemning og gode debatter. Jeg vil bare sige tak … og så ses vi igen til næste sæson. ❤️

Visca el Barça!
Selvtak, og god sommer min forum-ven! :thumbup:
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17257
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2365 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: 17/5 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af Lopezzz »

FCBarcelonaChr skrev:
ons maj 20, 2026 9:47 pm
Ser med stor sandsynlighed ikke sæsonens sidste kamp. Så til alle jer gutter på forummet: Tak for en forrygende sæson, god stemning og gode debatter. Jeg vil bare sige tak … og så ses vi igen til næste sæson. ❤️

Visca el Barça!
Samme her. Jeg er træt af at se Barca vinder mesterskaber på stribe, det er ikke sjovt mere så jeg tager ud og campere med venner med god grillmad og masser af øl :grin: :wave:
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 66 gæster