17/5 FC Barcelona - Real Betis
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: 17/5 FC Barcelona - Real Betis
Gavi og Isco. Skåret af det samme klæde 
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- SpillerSomMESSI
- Indlæg: 6326
- Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 722 gange
- Blevet takket: 780 gange
Re: 17/5 FC Barcelona - Real Betis
Yes, lad os få Isco gratis..
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”
-
FCBSOCI
- Indlæg: 2731
- Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
- Har takket: 1340 gange
- Blevet takket: 709 gange
Re: 17/5 FC Barcelona - Real Betis
Var på stadion da Lewy blev præsenteret og igen til aften, da vi sagde farvel til ham. Lidt underligt. Fodbold er lidt lige som livet. Nogle gange siger vi “goddag” når et nyt liv kommer til venden, andre gange “farvel”, når et liv slutter. Der var en tid før og efter Pyuol, Xavi, Iniesta, Messi osv., og det bliver der også efter Robert. Bliver spændende, hvem der kommer til at afløse ham. Håber, at det bliver Julian Alvarez.
-
Iniesta007
- Indlæg: 2032
- Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
- Har takket: 119 gange
- Blevet takket: 289 gange
Re: 17/5 FC Barcelona - Real Betis
Alting har en ende...kun en regnorm har 2...smilerFCBSOCI skrev: ↑man maj 18, 2026 12:59 amVar på stadion da Lewy blev præsenteret og igen til aften, da vi sagde farvel til ham. Lidt underligt. Fodbold er lidt lige som livet. Nogle gange siger vi “goddag” når et nyt liv kommer til venden, andre gange “farvel”, når et liv slutter. Der var en tid før og efter Pyuol, Xavi, Iniesta, Messi osv., og det bliver der også efter Robert. Bliver spændende, hvem der kommer til at afløse ham. Håber, at det bliver Julian Alvarez.
Nå ubesejret på hjemmebane det kan sku noget. Glæder mig allerede til Campen er HELT FÆRDIG så tager jeg derned
God dag Culés.
-
PuyolErGud
- Indlæg: 12903
- Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 668 gange
- Blevet takket: 877 gange
Re: 17/5 FC Barcelona - Real Betis
Alt endte jo godt, men blot som opfølgning, så har dommerkomiteen nu været ude og sige at det var en fejl. Så ja, dommerne kan da nogle gange se andre vinkler, men lige her, er det jo bare helt horribelt.SpillerSomMESSI skrev: ↑søn maj 17, 2026 10:58 pmOg det tror jeg han er ret sikker på, ellers ville han selvfølgelig ikke holde fast i at der er straffe… men vi, os tilskuere, har ikke set bevis for det, og det er jo mærkeligt når dommeren får vist billederne via VAR, så skulle det output også være vist til os.PuyolErGud skrev: ↑søn maj 17, 2026 10:55 pmJa selvfølgelig. Men de burde jo forhåbentlig vise det samme til alle, hvilket jo gør det skørt. Men ja, dommeren har jo altid ret, hvis der viser sig at være en forseelse.SpillerSomMESSI skrev: ↑søn maj 17, 2026 10:52 pmJeg kunne ikke se at der var kontakt, men hvis dommeren kunne det ville det jo også være korrekt… problemet er jo bare at det for os ser ud til at der ikke er kontakt.PuyolErGud skrev: ↑søn maj 17, 2026 10:49 pmOg så igen. Når statisikkerne kommer op, vil det her jo stå som en korrekt dom, da dommeren giver sig selv ret i hans første antagelse. Og så er det jo bare himmelråbende absurd at man kan dømme straffe efter endda at have kigget på det.
Så ja, mærkeligt, men sikkert korrekt, after all.
- SpillerSomMESSI
- Indlæg: 6326
- Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 722 gange
- Blevet takket: 780 gange
Re: 17/5 FC Barcelona - Real Betis
EnigPuyolErGud skrev: ↑ons maj 20, 2026 4:49 pmAlt endte jo godt, men blot som opfølgning, så har dommerkomiteen nu været ude og sige at det var en fejl. Så ja, dommerne kan da nogle gange se andre vinkler, men lige her, er det jo bare helt horribelt.SpillerSomMESSI skrev: ↑søn maj 17, 2026 10:58 pmOg det tror jeg han er ret sikker på, ellers ville han selvfølgelig ikke holde fast i at der er straffe… men vi, os tilskuere, har ikke set bevis for det, og det er jo mærkeligt når dommeren får vist billederne via VAR, så skulle det output også være vist til os.PuyolErGud skrev: ↑søn maj 17, 2026 10:55 pmJa selvfølgelig. Men de burde jo forhåbentlig vise det samme til alle, hvilket jo gør det skørt. Men ja, dommeren har jo altid ret, hvis der viser sig at være en forseelse.SpillerSomMESSI skrev: ↑søn maj 17, 2026 10:52 pmJeg kunne ikke se at der var kontakt, men hvis dommeren kunne det ville det jo også være korrekt… problemet er jo bare at det for os ser ud til at der ikke er kontakt.PuyolErGud skrev: ↑søn maj 17, 2026 10:49 pmOg så igen. Når statisikkerne kommer op, vil det her jo stå som en korrekt dom, da dommeren giver sig selv ret i hans første antagelse. Og så er det jo bare himmelråbende absurd at man kan dømme straffe efter endda at have kigget på det.
Så ja, mærkeligt, men sikkert korrekt, after all.
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
Re: 17/5 FC Barcelona - Real Betis
Ser med stor sandsynlighed ikke sæsonens sidste kamp. Så til alle jer gutter på forummet: Tak for en forrygende sæson, god stemning og gode debatter. Jeg vil bare sige tak … og så ses vi igen til næste sæson. 
Visca el Barça!
Visca el Barça!
- Paulinho15
- Indlæg: 908
- Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
- Har takket: 320 gange
- Blevet takket: 199 gange
Re: 17/5 FC Barcelona - Real Betis
Selvtak, og god sommer min forum-ven!FCBarcelonaChr skrev: ↑ons maj 20, 2026 9:47 pmSer med stor sandsynlighed ikke sæsonens sidste kamp. Så til alle jer gutter på forummet: Tak for en forrygende sæson, god stemning og gode debatter. Jeg vil bare sige tak … og så ses vi igen til næste sæson.
Visca el Barça!
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
- Lopezzz
- Indlæg: 17257
- Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2365 gange
- Blevet takket: 1387 gange
- Kontakt:
Re: 17/5 FC Barcelona - Real Betis
Samme her. Jeg er træt af at se Barca vinder mesterskaber på stribe, det er ikke sjovt mere så jeg tager ud og campere med venner med god grillmad og masser af ølFCBarcelonaChr skrev: ↑ons maj 20, 2026 9:47 pmSer med stor sandsynlighed ikke sæsonens sidste kamp. Så til alle jer gutter på forummet: Tak for en forrygende sæson, god stemning og gode debatter. Jeg vil bare sige tak … og så ses vi igen til næste sæson.
Visca el Barça!
MDCCCXCIX
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 66 gæster