Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Hristo
Indlæg: 1101
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 294 gange
Blevet takket: 451 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

DeanCassady skrev:
tirs maj 19, 2026 10:32 pm
Kroupi, Senesi, Bernardo og Pedro Neto, så ville jeg være tilfreds med vinduet.
Kunne være en spændende sammensætning. To af dem på fri. Ved ikke hvad Neto koster, men tror han er dyr og han er nok den eneste i dit forslag jeg hellere ville skifte til en anden venstrekant.
Så kan Araujo, Rashford og Roony blive sendt videre - evt. med Casado.
Cancelo skal vi også have.

Dumle
Indlæg: 974
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dumle »

DeanCassady skrev:
tirs maj 19, 2026 10:32 pm
Kroupi, Senesi, Bernardo og Pedro Neto, så ville jeg være tilfreds med vinduet.
Plus Cancelo

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 907
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Har takket: 320 gange
Blevet takket: 199 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Dumle skrev:
tirs maj 19, 2026 10:46 pm
DeanCassady skrev:
tirs maj 19, 2026 10:32 pm
Kroupi, Senesi, Bernardo og Pedro Neto, så ville jeg være tilfreds med vinduet.
Plus Cancelo
Hvad koster Kroupi? 40 mio. euro? Så 60 mio. euro for Neto. Maks 10 mio. euro for Cancelo.

Senest og Bernardo på fri. Så burde der være råd til dette.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Antimadridista
Indlæg: 11258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Tror ikke en ung, hypet PL spiller går for 40…..

DeanCassady
Indlæg: 2106
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 134 gange
Blevet takket: 352 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Dumle skrev:
tirs maj 19, 2026 10:46 pm
DeanCassady skrev:
tirs maj 19, 2026 10:32 pm
Kroupi, Senesi, Bernardo og Pedro Neto, så ville jeg være tilfreds med vinduet.
Plus Cancelo
Sandt.

Og hvis Neto koster 60 mio. euro, skal han naturligvis ikke hentes, selvom han har en god profil. Så må der være bedre alternativer på markedet.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 907
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Har takket: 320 gange
Blevet takket: 199 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Antimadridista skrev:
tirs maj 19, 2026 11:01 pm
Tror ikke en ung, hypet PL spiller går for 40…..
Hvad tror du så han koster?
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Sources inside Barça confirm that Alessandro Bastoni deal has completely collapsed, the club has withdrawn from the transfer.

[Diario Sport]

DeanCassady
Indlæg: 2106
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 134 gange
Blevet takket: 352 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Paulinho15 skrev:
tirs maj 19, 2026 11:07 pm
Antimadridista skrev:
tirs maj 19, 2026 11:01 pm
Tror ikke en ung, hypet PL spiller går for 40…..
Hvad tror du så han koster?
Jeg tror, at han er tættere på 60/70 end 40.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 907
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Har takket: 320 gange
Blevet takket: 199 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

DeanCassady skrev:
tirs maj 19, 2026 11:17 pm
Paulinho15 skrev:
tirs maj 19, 2026 11:07 pm
Antimadridista skrev:
tirs maj 19, 2026 11:01 pm
Tror ikke en ung, hypet PL spiller går for 40…..
Hvad tror du så han koster?
Jeg tror, at han er tættere på 60/70 end 40.
Okay, men så burde der stadig være råd til ham, Neto, Cancelo samt Bernardo og Senesi på fri :grin:
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Diego10
Indlæg: 60
Tilmeldt: man mar 24, 2025 11:27 pm
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 31 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Diego10 »

Som jeg sagde meget tidligere... Ønske Scenarie er at man henter Senesi gratis for derefter bruge pengene formentlig på Alvarez..

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

According to Krrish, sources close to the situation suggest Nico Williams regrets not joining FC Barcelona last summer and would now be very open to making the move to Camp Nou.

However, Barça have reportedly closed the door on the operation. Joan Laporta is said to be against revisiting the deal after feeling the club was used during last summer’s negotiations, which ultimately ended with Nico renewing on improved terms at Athletic Club.
Hvor åndssvag skulle man være for at hoppe på den igen? Nico kan blive Hvor han er.

Dumle
Indlæg: 974
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dumle »

Dytrax skrev:
ons maj 20, 2026 12:41 am
According to Krrish, sources close to the situation suggest Nico Williams regrets not joining FC Barcelona last summer and would now be very open to making the move to Camp Nou.

However, Barça have reportedly closed the door on the operation. Joan Laporta is said to be against revisiting the deal after feeling the club was used during last summer’s negotiations, which ultimately ended with Nico renewing on improved terms at Athletic Club.
Hvor åndssvag skulle man være for at hoppe på den igen? Nico kan blive Hvor han er.
Der må jeg bare sige, jeg er så enig. Det er ligefør jeg hellere tog Vini ... men også kun lige før.

Dumle
Indlæg: 974
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dumle »

Der er mange rygter derude om Julian Alverez og mange herinde der forståeligt har ham som deres ønsketransfer.

Jeg er personligt heller ikke i tvivl om at bliver transferen en realitet så bliver jeg også glad for ham i vores fronttrio, både som 9er og potentielt LW hvis Raphinha er ukampdygtig.

Dog er jeg også blandt dem der håber vi en dag er dem der finder angriberen lige før han bryder rigtigt igennem, dem der finder diamanten. El Kroupi har jeg set spille her på det seneste mens jeg har fulgt Bournemouths kamp mod en overraskende CL plads der nok døde i aftes, og ham er jeg altså blevet svært begejstret for.

Min frygt bliver lidt at vi køber Alverez for hele banken og så kommer atletico og køber en spiller som Kroupi med penge i overskud til flere forstærkninger.

Egentlig prøver jeg bare at sige jeg håber vi henter Kroupi 😎😎😎

Antimadridista
Indlæg: 11258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dumle skrev:
ons maj 20, 2026 10:37 am
Der er mange rygter derude om Julian Alverez og mange herinde der forståeligt har ham som deres ønsketransfer.

Jeg er personligt heller ikke i tvivl om at bliver transferen en realitet så bliver jeg også glad for ham i vores fronttrio, både som 9er og potentielt LW hvis Raphinha er ukampdygtig.

Dog er jeg også blandt dem der håber vi en dag er dem der finder angriberen lige før han bryder rigtigt igennem, dem der finder diamanten. El Kroupi har jeg set spille her på det seneste mens jeg har fulgt Bournemouths kamp mod en overraskende CL plads der nok døde i aftes, og ham er jeg altså blevet svært begejstret for.

Min frygt bliver lidt at vi køber Alverez for hele banken og så kommer atletico og køber en spiller som Kroupi med penge i overskud til flere forstærkninger.

Egentlig prøver jeg bare at sige jeg håber vi henter Kroupi 😎😎😎
Ja det kunne da være rart at springe et led over.

Problemet for en klub som Barca er blot at man ikke kan købe et ungt, halv uprøvet talent og med det samme satse på ham, give ham 9’er pladsen og masser af spilletid, for at se om han er the real deal. Det er der ikke tid og plads til i Barca, eller den øvrige topfødekæde. Her SKAL man vide sig ret sikker på kvalitet og output. Derfor ryger en fyr som Kroupi til Bournemouth først, viser sit værd på øverste niveau og dernæst sandsynligvis ryger til en absolut topklub.

Havde vi “fundet ham” for et år siden, så var han røget på b-holdet og ingen havde fundet ud af om han faktisk allerede var klar til la liga eller PL, fordi man ikke kan tage den chance, har den tid, når man er Barca etc

Nu er han så opdaget og har vist sit værd på øverste niveau, hvilket gør at han jo på ingen måde er billig længere….

Alternativet er at man henter talenter, smider dem på b-holdet, hvor de så straks excellerer, får chancen med indhop etc for førsteholdet og igen straks slår til, viser niveau og stabilitet. Først her vil man måske tænke “ok han er allerede klar, lad os prøve at satse mere på ham allerede”. Det er bare meget sjældent at unge gutter bare leverer straks og kontinuerligt.

Ift ham eller Alvarez, der skal man jo så holde en pris på minimum 60m€, mit skud, op mod Alvarez pris og hvor man ved hvad man får, mens Kroupi stadig kan falde igennem næste sæson og ikke indfri hvad han har lagt op til i 25/26.

Den er svær…

Dumle
Indlæg: 974
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dumle »

Antimadridista skrev:
ons maj 20, 2026 11:17 am
Dumle skrev:
ons maj 20, 2026 10:37 am
Der er mange rygter derude om Julian Alverez og mange herinde der forståeligt har ham som deres ønsketransfer.

Jeg er personligt heller ikke i tvivl om at bliver transferen en realitet så bliver jeg også glad for ham i vores fronttrio, både som 9er og potentielt LW hvis Raphinha er ukampdygtig.

Dog er jeg også blandt dem der håber vi en dag er dem der finder angriberen lige før han bryder rigtigt igennem, dem der finder diamanten. El Kroupi har jeg set spille her på det seneste mens jeg har fulgt Bournemouths kamp mod en overraskende CL plads der nok døde i aftes, og ham er jeg altså blevet svært begejstret for.

Min frygt bliver lidt at vi køber Alverez for hele banken og så kommer atletico og køber en spiller som Kroupi med penge i overskud til flere forstærkninger.

Egentlig prøver jeg bare at sige jeg håber vi henter Kroupi 😎😎😎
Ja det kunne da være rart at springe et led over.

Problemet for en klub som Barca er blot at man ikke kan købe et ungt, halv uprøvet talent og med det samme satse på ham, give ham 9’er pladsen og masser af spilletid, for at se om han er the real deal. Det er der ikke tid og plads til i Barca, eller den øvrige topfødekæde. Her SKAL man vide sig ret sikker på kvalitet og output. Derfor ryger en fyr som Kroupi til Bournemouth først, viser sit værd på øverste niveau og dernæst sandsynligvis ryger til en absolut topklub.

Havde vi “fundet ham” for et år siden, så var han røget på b-holdet og ingen havde fundet ud af om han faktisk allerede var klar til la liga eller PL, fordi man ikke kan tage den chance, har den tid, når man er Barca etc

Nu er han så opdaget og har vist sit værd på øverste niveau, hvilket gør at han jo på ingen måde er billig længere….

Alternativet er at man henter talenter, smider dem på b-holdet, hvor de så straks excellerer, får chancen med indhop etc for førsteholdet og igen straks slår til, viser niveau og stabilitet. Først her vil man måske tænke “ok han er allerede klar, lad os prøve at satse mere på ham allerede”. Det er bare meget sjældent at unge gutter bare leverer straks og kontinuerligt.

Ift ham eller Alvarez, der skal man jo så holde en pris på minimum 60m€, mit skud, op mod Alvarez pris og hvor man ved hvad man får, mens Kroupi stadig kan falde igennem næste sæson og ikke indfri hvad han har lagt op til i 25/26.

Den er svær…
Ja den er uhyggelig svær og som sagt bliver jeg også glad for Alverez hvis det ender der.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster