Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 3497
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 431 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Dytrax skrev:
man maj 18, 2026 10:04 pm
▪️ Ferran Torres has made his decision, either Barça renew his contract or he leaves for free. He will not be included in any transfer operation.

▪️ He will not accept leaving Barça with one year left on his contract if the club do not renew him.

▪️ If Lewandowski had stayed at Barça, the club would have tried to move on from Ferran Torres and sell him, something the player would have firmly rejected.

[Diario Sport]
Ferran Torres er vores topscorer i år med hele 16 ligamål - og det trods at han har spillet færre minutter end mange andre.

Han er selvfølgelig ikke perfekt og bør ikke være fast starter, men han er en rigtig god rotationsspiller til angrebet - især når vores faste 9'er skal aflastes og lignende.

Han er faktisk en luksusreserve, trods sine mangler, hvis du spørger mig. Vi bør helt klart beholde ham.

Hristo
Indlæg: 1115
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 296 gange
Blevet takket: 456 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/albe ... radar.html

På papiret lyder Moleiro god og alsidig, og skulle ifl artiklen være Barca-fan. Han har som jeg husker det også en god relation til Pedri, og burde som spanier passe perfekt ind sammen med alle de andre unge spaniere.

Er der nogen, som har et tydeligt indtryk af Moleiro, og især om potentialet er stort nok til Barca både på kort og længere sigt?

EasyBuddhist
Indlæg: 5789
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1138 gange
Blevet takket: 1386 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Hristo skrev:
tirs maj 19, 2026 8:43 am
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/albe ... radar.html

På papiret lyder Moleiro god og alsidig, og skulle ifl artiklen være Barca-fan. Han har som jeg husker det også en god relation til Pedri, og burde som spanier passe perfekt ind sammen med alle de andre unge spaniere.

Er der nogen, som har et tydeligt indtryk af Moleiro, og især om potentialet er stort nok til Barca både på kort og længere sigt?
Hmm, jeg kan godt lide Moleiro. Han er hårdtarbejdende og har derfor et rigtig fint bundniveau. Han er dog på ingen måde nogen klassisk kantspiller, hverken i bred eller snæver forstand. Jeg vil faktisk mere kategorisere ham som wingfielder. Altså en 8/7 hybrid, der passer bedst som venstre midtbane i en 4-4-2. I en 4-3-3 flytter han ikke rigtig nålen for alvor, da han hverken har 1v1 eller fart som spidskompetence. Kun når man ellers spiller med Fermin, Olmo eller Gavi på kanten, vil han måske kunne rykke en smule på loftet, men det er meget lidt, når man har set Fermin i de sidste par kampe. Abde ville give ti gange mere mening, selvom han nok er en smule dyrere
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9540
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2863 gange
Blevet takket: 1665 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Inter Milan are interested in Ronald Araújo. [Corriere dello Sport]

Filten
Indlæg: 3091
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Geografisk sted: Randers
Har takket: 519 gange
Blevet takket: 313 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Dytrax skrev:
tirs maj 19, 2026 4:05 pm
Inter Milan are interested in Ronald Araújo. [Corriere dello Sport]
sælg
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Hristo
Indlæg: 1115
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 296 gange
Blevet takket: 456 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Filten skrev:
tirs maj 19, 2026 4:08 pm
Dytrax skrev:
tirs maj 19, 2026 4:05 pm
Inter Milan are interested in Ronald Araújo. [Corriere dello Sport]
sælg
Ja men lad for guds skyld være med at sende en dyr Bastoni den anden vej. Men vi ka da bytte lige over:-)

EasyBuddhist
Indlæg: 5789
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1138 gange
Blevet takket: 1386 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Senesi to Barcelona. Free transfer. Serious talks underway.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

EasyBuddhist skrev:
tirs maj 19, 2026 8:18 pm
Senesi to Barcelona. Free transfer. Serious talks underway.
Er han god nok?

DeanCassady
Indlæg: 2115
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 355 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Han er god i hvert fald. Ikke decideret verdensklasse, men gratis.
Robert Zimmerman

BarcaForever
Indlæg: 112
Tilmeldt: tirs sep 24, 2024 11:30 am
Har takket: 36 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af BarcaForever »

DeanCassady skrev:
tirs maj 19, 2026 8:52 pm
Han er god i hvert fald. Ikke decideret verdensklasse, men gratis.
Og venstrebenet... :thumbup:

Dumle
Indlæg: 976
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dumle »

Se lige Kroupis kasse mod City her til aften, ham kunne jeg virkelig godt tænke mig til Barca projektet

Hristo
Indlæg: 1115
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 296 gange
Blevet takket: 456 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

BarcaForever skrev:
tirs maj 19, 2026 8:55 pm
DeanCassady skrev:
tirs maj 19, 2026 8:52 pm
Han er god i hvert fald. Ikke decideret verdensklasse, men gratis.
Og venstrebenet... :thumbup:
Fuuuuck det kunne blive en drømmestart på transfervinduet. Kom med ham!

DeanCassady
Indlæg: 2115
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 355 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Dumle skrev:
tirs maj 19, 2026 9:12 pm
Se lige Kroupis kasse mod City her til aften, ham kunne jeg virkelig godt tænke mig til Barca projektet
Enig. Kom med ham.
Robert Zimmerman

Hristo
Indlæg: 1115
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 296 gange
Blevet takket: 456 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

DeanCassady skrev:
tirs maj 19, 2026 9:30 pm
Dumle skrev:
tirs maj 19, 2026 9:12 pm
Se lige Kroupis kasse mod City her til aften, ham kunne jeg virkelig godt tænke mig til Barca projektet
Enig. Kom med ham.
Kunne være sjovt for en gang skyld at nappe en angriber som ikke er helt færdig, men lige om lidt er rigtig god og mange penge værd. Lewan, (Depay), Griezmann, Suarez - det er lang tid siden, som i jeg kan ikke huske det. Torres kom fra City som kant og tæller heller ikke med.

DeanCassady
Indlæg: 2115
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 355 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Kroupi, Senesi, Bernardo og Pedro Neto, så ville jeg være tilfreds med vinduet.
Robert Zimmerman

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster