Ferran Torres has made his decision, either Barça renew his contract or he leaves for free. He will not be included in any transfer operation.
He will not accept leaving Barça with one year left on his contract if the club do not renew him.
If Lewandowski had stayed at Barça, the club would have tried to move on from Ferran Torres and sell him, something the player would have firmly rejected.
[Diario Sport]
Ferran Torres er vores topscorer i år med hele 16 ligamål - og det trods at han har spillet færre minutter end mange andre.
Han er selvfølgelig ikke perfekt og bør ikke være fast starter, men han er en rigtig god rotationsspiller til angrebet - især når vores faste 9'er skal aflastes og lignende.
Han er faktisk en luksusreserve, trods sine mangler, hvis du spørger mig. Vi bør helt klart beholde ham.
På papiret lyder Moleiro god og alsidig, og skulle ifl artiklen være Barca-fan. Han har som jeg husker det også en god relation til Pedri, og burde som spanier passe perfekt ind sammen med alle de andre unge spaniere.
Er der nogen, som har et tydeligt indtryk af Moleiro, og især om potentialet er stort nok til Barca både på kort og længere sigt?
På papiret lyder Moleiro god og alsidig, og skulle ifl artiklen være Barca-fan. Han har som jeg husker det også en god relation til Pedri, og burde som spanier passe perfekt ind sammen med alle de andre unge spaniere.
Er der nogen, som har et tydeligt indtryk af Moleiro, og især om potentialet er stort nok til Barca både på kort og længere sigt?
Hmm, jeg kan godt lide Moleiro. Han er hårdtarbejdende og har derfor et rigtig fint bundniveau. Han er dog på ingen måde nogen klassisk kantspiller, hverken i bred eller snæver forstand. Jeg vil faktisk mere kategorisere ham som wingfielder. Altså en 8/7 hybrid, der passer bedst som venstre midtbane i en 4-4-2. I en 4-3-3 flytter han ikke rigtig nålen for alvor, da han hverken har 1v1 eller fart som spidskompetence. Kun når man ellers spiller med Fermin, Olmo eller Gavi på kanten, vil han måske kunne rykke en smule på loftet, men det er meget lidt, når man har set Fermin i de sidste par kampe. Abde ville give ti gange mere mening, selvom han nok er en smule dyrere
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
Senesi to Barcelona. Free transfer. Serious talks underway.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
Se lige Kroupis kasse mod City her til aften, ham kunne jeg virkelig godt tænke mig til Barca projektet
Enig. Kom med ham.
Kunne være sjovt for en gang skyld at nappe en angriber som ikke er helt færdig, men lige om lidt er rigtig god og mange penge værd. Lewan, (Depay), Griezmann, Suarez - det er lang tid siden, som i jeg kan ikke huske det. Torres kom fra City som kant og tæller heller ikke med.