FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Fin modstander forud for den kommende sæson.


Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »


nosslo15
Indlæg: 1843
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 181 gange
Blevet takket: 319 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af nosslo15 »

Hvis sæson forberedelserne foregår i Birmingham, kunne man passende møde denne sæsons Europa League vinder altså Aston Villa.

Havde drømt om, at de kunne vinde mesterskabet til ære for Ozzy, som jo var die hard Villafan.

Men en Europa League kan også gøre det.

PuyolErGud
Indlæg: 12903
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 669 gange
Blevet takket: 877 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

nosslo15 skrev:
fre maj 01, 2026 11:51 am
Hvis sæson forberedelserne foregår i Birmingham, kunne man passende møde denne sæsons Europa League vinder altså Aston Villa.

Havde drømt om, at de kunne vinde mesterskabet til ære for Ozzy, som jo var die hard Villafan.

Men en Europa League kan også gøre det.
Skulle de ikke lige i finalen før de har vundet Europa League? :glad:

nosslo15
Indlæg: 1843
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 181 gange
Blevet takket: 319 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af nosslo15 »

PuyolErGud skrev:
fre maj 01, 2026 1:13 pm
nosslo15 skrev:
fre maj 01, 2026 11:51 am
Hvis sæson forberedelserne foregår i Birmingham, kunne man passende møde denne sæsons Europa League vinder altså Aston Villa.

Havde drømt om, at de kunne vinde mesterskabet til ære for Ozzy, som jo var die hard Villafan.

Men en Europa League kan også gøre det.
Skulle de ikke lige i finalen før de har vundet Europa League? :glad:
:mrgreen:

nosslo15
Indlæg: 1843
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 181 gange
Blevet takket: 319 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af nosslo15 »

nosslo15 skrev:
fre maj 01, 2026 4:52 pm
PuyolErGud skrev:
fre maj 01, 2026 1:13 pm
nosslo15 skrev:
fre maj 01, 2026 11:51 am
Hvis sæson forberedelserne foregår i Birmingham, kunne man passende møde denne sæsons Europa League vinder altså Aston Villa.

Havde drømt om, at de kunne vinde mesterskabet til ære for Ozzy, som jo var die hard Villafan.

Men en Europa League kan også gøre det.
Skulle de ikke lige i finalen før de har vundet Europa League? :glad:
:mrgreen:
Så er Villa i finalen.

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 947
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Har takket: 320 gange
Blevet takket: 205 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Paulinho15 »

Tænk at to danskere har været / er holdkammerater med to specielle spillere i klubbens historie.

Martin Braithwaite og Lionel Messi.

Andreas Christensen og Lamine Yamal.

Hvilken indsigt til dem fra to danskere.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

JHMark
Indlæg: 250
Tilmeldt: ons jul 08, 2020 10:47 pm
Har takket: 105 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af JHMark »

Paulinho15 skrev:
tirs maj 12, 2026 4:01 am
Tænk at to danskere har været / er holdkammerater med to specielle spillere i klubbens historie.

Martin Braithwaite og Lionel Messi.

Andreas Christensen og Lamine Yamal.

Hvilken indsigt til dem fra to danskere.
Det eneste Braithwaite og Messi har til fælles er mange penge :lol:

EasyBuddhist
Indlæg: 5789
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1138 gange
Blevet takket: 1386 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Paulinho15 skrev:
tirs maj 12, 2026 4:01 am
Tænk at to danskere har været / er holdkammerater med to specielle spillere i klubbens historie.

Martin Braithwaite og Lionel Messi.

Andreas Christensen og Lamine Yamal.

Hvilken indsigt til dem fra to danskere.
Glemte Laudrup og Pep/Cruyff
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 5789
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1138 gange
Blevet takket: 1386 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Imens det hele koger over i Madrid..

https://x.com/midfield227/status/205371 ... 49209?s=20

kan vi sidde og nyde ting som disse
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17259
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2366 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

EasyBuddhist skrev:
tirs maj 12, 2026 11:07 pm
Imens det hele koger over i Madrid..

https://x.com/midfield227/status/205371 ... 49209?s=20

kan vi sidde og nyde ting som disse
Og det her også :thumbup:

MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 5789
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1138 gange
Blevet takket: 1386 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

The Spanish Tax Agency (Agencia Tributaria) has issued a new report concluding that FC Barcelona's payments to former CTA vice-president Enríquez Negreira were not used to pay referees or influence sporting results. The report confirms that no payments were made to any referee and there is zero evidence of match alteration, aligning with Barça's defense that the funds were strictly for scouting and referee reports. [@MiguelGalanCNFE]
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9540
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2863 gange
Blevet takket: 1665 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

EasyBuddhist skrev:
man maj 18, 2026 8:15 pm
The Spanish Tax Agency (Agencia Tributaria) has issued a new report concluding that FC Barcelona's payments to former CTA vice-president Enríquez Negreira were not used to pay referees or influence sporting results. The report confirms that no payments were made to any referee and there is zero evidence of match alteration, aligning with Barça's defense that the funds were strictly for scouting and referee reports. [@MiguelGalanCNFE]
Jeg kunne godt tænke mig at se konsekvenser ifm. de ekstreme udtalelser Florentino smed på bordet. Det hører ingen steder hjemme, at han siger den slags fis, uden skyggen af konkrete beviser, der entydigt peger på ugler i mosen.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Dytrax skrev:
man maj 18, 2026 10:16 pm
EasyBuddhist skrev:
man maj 18, 2026 8:15 pm
The Spanish Tax Agency (Agencia Tributaria) has issued a new report concluding that FC Barcelona's payments to former CTA vice-president Enríquez Negreira were not used to pay referees or influence sporting results. The report confirms that no payments were made to any referee and there is zero evidence of match alteration, aligning with Barça's defense that the funds were strictly for scouting and referee reports. [@MiguelGalanCNFE]
Jeg kunne godt tænke mig at se konsekvenser ifm. de ekstreme udtalelser Florentino smed på bordet. Det hører ingen steder hjemme, at han siger den slags fis, uden skyggen af konkrete beviser, der entydigt peger på ugler i mosen.
Han skal lægge sig ned, den usle hund.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst