Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
fre maj 15, 2026 7:37 pm
Uden at skulle kaste mig ud i psykoanalyse af Perez, tror jeg det handler om noget så banalt som forfængelighed.

"Vi skal have de største stjerner, vi er verdens største klub."

Og så bliver der hevet ned fra øverste hylde, uden tanke i retning af holdånd, dynamik og symmetri. Og så skal en træner som Alonso ikke komme og skabe ballade, når han forsøger at skabe et hold, der spiller flot bold, hvis det betyder at stjernerne får ondt i egoet.
Men det er ikke kun det. Man har i den grad handlet arrogant ved ikke at hente kompetente afløsere for Modric og Kroos. Man har troet, man lige kunne hente et par store talenter og at de kunne gå gå ind og levere på samme niveau som de to Real legender. Guler og Mastantuono er uden tvivl gode talenter, men det var meget, mget tydeligt for de fleste, der stadig var lang vej for dem, da de kom til klubben. Man havde andre i truppen som Belingham, Valverde Camavinga og Tchouameni, som man også mente kunne tage over uden problemer og det er igen et tegn på tydelig misprofilering. Ingen af disse spillere kan tilnærmmelsesvis kompensere tilstrækkeligt for tabet af Kroos og Modric og de fleste kunne se det komme på lang afstand. Dermed hersker der også en udtalt inkompetence i den sportslige sektor oven i førnævnte arrogance

Disse facetter har man også kunne se i de andre kæder, hvor angrebet f.eks. har en absurd slagside i spillere, der har sit bedste udgangspunkt i venstresiden, mens højresiden omvendt er komplet blottet for tilstedeværelse. Forsvaret har senest været udsat for mangel på tilstrækkelig kvalitet, når man har hentet nye spillere(Carreras, Huijsen) og også misprofilering(Trent) i forhold til, hvordan man vil spille

Så der hersker en tydelig overvurdering af egen kvalitet og ikke mindst trupsamsætning
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 908
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Har takket: 320 gange
Blevet takket: 199 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Paulinho15 »

Nu går der rygter om Mourinho til Real Madrid, hvilket jeg håber på af flere årsager.

Går der nogle rygter om hvad han vil med holdet og hvilke forstærkninger, der er på vej til klubben?
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af EasyBuddhist »

Paulinho15 skrev:
lør maj 16, 2026 2:53 am
Nu går der rygter om Mourinho til Real Madrid, hvilket jeg håber på af flere årsager.

Går der nogle rygter om hvad han vil med holdet og hvilke forstærkninger, der er på vej til klubben?
Enzo Fernandez
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Iniesta007
Indlæg: 2032
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Iniesta007 »

Uha nu har Puta også mistet deres uopnåelige målrekord på 121 mål i en sæson :sick:
Bayern har slået den nu med 122 mål :smile:
Hvad skal de hvide nu gøre, ingen titler denne sæson og nu det :lol:
Nå tror de har problemer nok internt end at tænke på det :crazy:

Antimadridista
Indlæg: 11259
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
lør maj 16, 2026 12:57 pm
Paulinho15 skrev:
lør maj 16, 2026 2:53 am
Nu går der rygter om Mourinho til Real Madrid, hvilket jeg håber på af flere årsager.

Går der nogle rygter om hvad han vil med holdet og hvilke forstærkninger, der er på vej til klubben?
Enzo Fernandez
Perfekt. Han virker også som en kæmpe douche…

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

All terms have been verbally agreed between José Mourinho and Real Madrid — waiting to sign all documents this month.

Plan for initial two year deal with Mourinho never creating an issue on details as his only desire was for Real Madrid return.
Mourinho, set to travel to Madrid after Real-Bilbao game with planning already started for his new chapter at the Bernabéu.

- Fabrizio Romano

Nu er The Special One tilbage og skal have omklædningsrummet under kommando, hvis han magter det og får arbejdsro. Jeg har slet ikke fulgt ham de seneste år og aner ikke, om det bliver så voldsomt, som der visse steder skrives om. Man skulle tro frelseren var vendt tilbage i et inferno af trompeter og flammer.

Det bliver i hvert fald underholdende.

Antimadridista
Indlæg: 11259
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
man maj 18, 2026 11:46 am
All terms have been verbally agreed between José Mourinho and Real Madrid — waiting to sign all documents this month.

Plan for initial two year deal with Mourinho never creating an issue on details as his only desire was for Real Madrid return.
Mourinho, set to travel to Madrid after Real-Bilbao game with planning already started for his new chapter at the Bernabéu.

- Fabrizio Romano

Nu er The Special One tilbage og skal have omklædningsrummet under kommando, hvis han magter det og får arbejdsro. Jeg har slet ikke fulgt ham de seneste år og aner ikke, om det bliver så voldsomt, som der visse steder skrives om. Man skulle tro frelseren var vendt tilbage i et inferno af trompeter og flammer.

Det bliver i hvert fald underholdende.
Jeg havde aldrig troet han ville ende der igen!!??

Siden han fuckede endnu et topjob op i United, for snart længe siden, har han kun haft subtop jobs og lignede fra min stol en der både var færdig, på retræte og rimelig overhalet i sin fodboldfilosofi…..

Tror ikke man skal forvente nytænkning, en revolution eller lignende, men nærmere et bastant tonser/Real der spiller hårdt, beskidt og bruger alle midler! Til det har mourinho allerede en temmelig skarp trup….

Hristo
Indlæg: 1101
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 294 gange
Blevet takket: 451 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Hristo »

Antimadridista skrev:
man maj 18, 2026 12:14 pm
Dytrax skrev:
man maj 18, 2026 11:46 am
All terms have been verbally agreed between José Mourinho and Real Madrid — waiting to sign all documents this month.

Plan for initial two year deal with Mourinho never creating an issue on details as his only desire was for Real Madrid return.
Mourinho, set to travel to Madrid after Real-Bilbao game with planning already started for his new chapter at the Bernabéu.

- Fabrizio Romano

Nu er The Special One tilbage og skal have omklædningsrummet under kommando, hvis han magter det og får arbejdsro. Jeg har slet ikke fulgt ham de seneste år og aner ikke, om det bliver så voldsomt, som der visse steder skrives om. Man skulle tro frelseren var vendt tilbage i et inferno af trompeter og flammer.

Det bliver i hvert fald underholdende.
Jeg havde aldrig troet han ville ende der igen!!??

Siden han fuckede endnu et topjob op i United, for snart længe siden, har han kun haft subtop jobs og lignede fra min stol en der både var færdig, på retræte og rimelig overhalet i sin fodboldfilosofi…..

Tror ikke man skal forvente nytænkning, en revolution eller lignende, men nærmere et bastant tonser/Real der spiller hårdt, beskidt og bruger alle midler! Til det har mourinho allerede en temmelig skarp trup….
Vildt de gik fra Xabi Alonso til Mourinho. Fordi deres spillere var forkælede og ikke ville acceptere en moderne træner, har de løst problemet med en hård hund. Trist udvikling for dem.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

Florentino Pérez during the presentation of his electoral campaign:

"The Negreira case continues to stain Spanish football."

"Around the world, people do not understand how a club paid the vice president of the referees for 20 years."

"We are the only club that took action in the case, and I will not stop until responsibilities are determined."

"We will present to UEFA the information gathered over these years, my only mission is to defend Real Madrid."

"I will not stop talking about the Negreira case."

"One of the biggest scandals in Spanish football."

"I will continue fighting without stopping."

:lol:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

Florentino Pérez: "Once UEFA's investigator reviews the documents we submitted, I don't know what the punishment for Barça will be, but I have never seen anything more serious than this in the history of football."

"This is corruption within the system. The football world is waiting for sporting justice to be applied firmly in the Negreira case. A club paying the vice-president of the referees' committee, and those same people still remaining in their positions and continuing to officiate matches?"

:lol:

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 3486
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 430 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Barca80 »

Dytrax skrev:
søn maj 31, 2026 11:39 pm
Florentino Pérez: "Once UEFA's investigator reviews the documents we submitted, I don't know what the punishment for Barça will be, but I have never seen anything more serious than this in the history of football."

"This is corruption within the system. The football world is waiting for sporting justice to be applied firmly in the Negreira case. A club paying the vice-president of the referees' committee, and those same people still remaining in their positions and continuing to officiate matches?"

:lol:
Det er den ældste afledningsmanøvre i bogen: Hvis din egen stue lugter af lort, så skynd dig at pege på naboens skraldespand og råb op om, at hele vejen lugter. Pérez kører sit valgkampagne-show på ren røg og spejle lige nu. Han ved udmærket godt, at så længe han råber "NEGREIRA!" højt nok hver dag, så glemmer Real Madrid-fansene at kigge på, hvordan det egentlig sejler i deres egen baghave. Det er genialt – og dybt desperat.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 65 gæster