17/5 FC Barcelona - Real Betis

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 1056
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 245 gange

17/5 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af Wennerberg »

FC Barcelona - Real Betis
La Liga
17. maj - kl. 21.15
TV: TV2 Sport
Wennerberg
Forum Admin

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17257
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2365 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: 17/5 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af Lopezzz »

Vi vinder 9:0
MDCCCXCIX

FCBSOCI
Indlæg: 2731
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1340 gange
Blevet takket: 709 gange

Re: 17/5 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af FCBSOCI »

Skal på Camp Nou og tage afsked med Robert. Han fortjener et flot farvel. Resultatet af kampen er groft sagt ligegyldigt, og mine forventninger til en underholdende kamp er ikke helt i top. Har de seneste 15-20 år set Barcas sidste hjemmekamp og kan bare konstatere, at når den er betydningsløs, fordi Barca allerede er mestre, så er det så som så med underholdningen. Det så vi senest i sidste sæson, hvor vi sluttede af med et (betydningsløst) nederlag.

Men måske kan afskeden med Lewandowsky, og det faktum, at hvis Barca vinder, så har de vundet samtlige sæsonens hjemmekampe, animere holdet til at levere end flot indsats. Man har lov til at håbe.

Tak for alle jeres sjove, gode og konstruktive kommentarer til sæsonen, der gik. Jeg håber, at vi “mødes” igen til den nye sæson; og det bliver forhåbentligt en sæson hvor Barca igen vinder Champions League. Det er lidt for længe siden.

God kamp, cules.

Visca Barca, Forca Barca!

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: 17/5 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af EasyBuddhist »

FCBSOCI skrev:
søn maj 17, 2026 11:05 am
Skal på Camp Nou og tage afsked med Robert. Han fortjener et flot farvel. Resultatet af kampen er groft sagt ligegyldigt, og mine forventninger til en underholdende kamp er ikke helt i top. Har de seneste 15-20 år set Barcas sidste hjemmekamp og kan bare konstatere, at når den er betydningsløs, fordi Barca allerede er mestre, så er det så som så med underholdningen. Det så vi senest i sidste sæson, hvor vi sluttede af med et (betydningsløst) nederlag.

Men måske kan afskeden med Lewandowsky, og det faktum, at hvis Barca vinder, så har de vundet samtlige sæsonens hjemmekampe, animere holdet til at levere end flot indsats. Man har lov til at håbe.

Tak for alle jeres sjove, gode og konstruktive kommentarer til sæsonen, der gik. Jeg håber, at vi “mødes” igen til den nye sæson; og det bliver forhåbentligt en sæson hvor Barca igen vinder Champions League. Det er lidt for længe siden.

God kamp, cules.

Visca Barca, Forca Barca!
Få ham sendt godt afsted på vegne af alle herinde
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

PuyolErGud
Indlæg: 12903
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 668 gange
Blevet takket: 877 gange

Re: 17/5 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af PuyolErGud »

Jeg har hjulpet med billetter til en kollega og hans søn, så har bedt dem om tage godt afsked og sørge for en god kamp!

Det bliver specielt uanset hvad og åbner op for en spændende sommer!

Iniesta007
Indlæg: 2032
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 17/5 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af Iniesta007 »

FCBSOCI skrev:
søn maj 17, 2026 11:05 am
Skal på Camp Nou og tage afsked med Robert. Han fortjener et flot farvel. Resultatet af kampen er groft sagt ligegyldigt, og mine forventninger til en underholdende kamp er ikke helt i top. Har de seneste 15-20 år set Barcas sidste hjemmekamp og kan bare konstatere, at når den er betydningsløs, fordi Barca allerede er mestre, så er det så som så med underholdningen. Det så vi senest i sidste sæson, hvor vi sluttede af med et (betydningsløst) nederlag.

Men måske kan afskeden med Lewandowsky, og det faktum, at hvis Barca vinder, så har de vundet samtlige sæsonens hjemmekampe, animere holdet til at levere end flot indsats. Man har lov til at håbe.

Tak for alle jeres sjove, gode og konstruktive kommentarer til sæsonen, der gik. Jeg håber, at vi “mødes” igen til den nye sæson; og det bliver forhåbentligt en sæson hvor Barca igen vinder Champions League. Det er lidt for længe siden.

God kamp, cules.

Visca Barca, Forca Barca!
Vil nyde kampen senere :smile:
Eneste motivation er vel ubesejret hjemme, og det er da også flot :thumbup:
Og ja ALT for længe siden vi vandt Champions League ( jeg var selv i Berlin), så det måtte gerne blive næste sæson :lol:
God kamp cules.

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 1460
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 275 gange

Re: 17/5 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af PeterPedal »

Og så er spørgsmålet jo, hvilken kamp man skal varme op med? Er det Atletico-Girona? Sevilla-Real? Eller Levante-Mallorca, som begge kan redde deres røv med en sejr?
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 1460
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 275 gange

Re: 17/5 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af PeterPedal »

Nå, så kom startopstillingen ... jeg havde gerne set dem her sparet : Gavi, Pedri, Fermín, Raphinha som skal bruge deres somemrferie på at spille VM. Giv dem dog noget pause ...
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: 17/5 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af FCBarcelonaChr »

PeterPedal skrev:
søn maj 17, 2026 8:08 pm
Nå, så kom startopstillingen ... jeg havde gerne set dem her sparet : Gavi, Pedri, Fermín, Raphinha som skal bruge deres somemrferie på at spille VM. Giv dem dog noget pause ...
Og dér er vi så forskellige. Jeg vil hellere at spillerne gør rent bord hjemme, for … er pisseligeglad med det kommende VM.

Iniesta007
Indlæg: 2032
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 17/5 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af Iniesta007 »

FCBarcelonaChr skrev:
søn maj 17, 2026 8:09 pm
PeterPedal skrev:
søn maj 17, 2026 8:08 pm
Nå, så kom startopstillingen ... jeg havde gerne set dem her sparet : Gavi, Pedri, Fermín, Raphinha som skal bruge deres somemrferie på at spille VM. Giv dem dog noget pause ...
Og dér er vi så forskellige. Jeg vil hellere at spillerne gør rent bord hjemme, for … er pisseligeglad med det kommende VM.
Fuldstændig enig. WM bla. ovre hos den store Orange terrorist er totalt ligegyldig :sick:
Forza Barca. :lol:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17257
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2365 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: 17/5 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af Lopezzz »

Hvorfor spiller vi så sent, jeg er ikke ung mere :glad:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 1460
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 275 gange

Re: 17/5 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af PeterPedal »

FCBarcelonaChr skrev:
søn maj 17, 2026 8:09 pm
PeterPedal skrev:
søn maj 17, 2026 8:08 pm
Nå, så kom startopstillingen ... jeg havde gerne set dem her sparet : Gavi, Pedri, Fermín, Raphinha som skal bruge deres somemrferie på at spille VM. Giv dem dog noget pause ...
Og dér er vi så forskellige. Jeg vil hellere at spillerne gør rent bord hjemme, for … er pisseligeglad med det kommende VM.
Jeg tænkte ny mere på at give deres fysik noget pause
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.

Drake
Indlæg: 4631
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 3015 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: 17/5 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af Drake »

Jeg havde håbet på at Cortes ville starte inde, efter den gode debut, men nej :roll:
Visca Barca, Visca Cataluña🔵🔴

PuyolErGud
Indlæg: 12903
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 668 gange
Blevet takket: 877 gange

Re: 17/5 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af PuyolErGud »

Drake skrev:
søn maj 17, 2026 9:15 pm
Jeg havde håbet på at Cortes ville starte inde, efter den gode debut, men nej :roll:
Og hvis han startede inde og vi tabte, så var det for dårligt at vi sparede. Ikke?

Fint at tage den her seriøst, i hvert på papiret og få sluttet sæsonen af med en perfekt hjemmebanestatistik.

PuyolErGud
Indlæg: 12903
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 668 gange
Blevet takket: 877 gange

Re: 17/5 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af PuyolErGud »

Og vamos! Kom så med en god afslutning!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster