17/5 FC Barcelona - Real Betis
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Wennerberg
- Forum Admin
- Har takket: 63 gange
- Blevet takket: 245 gange
17/5 FC Barcelona - Real Betis
FC Barcelona - Real Betis
La Liga
17. maj - kl. 21.15
TV: TV2 Sport
La Liga
17. maj - kl. 21.15
TV: TV2 Sport
Wennerberg
Forum Admin
Forum Admin
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2365 gange
- Blevet takket: 1387 gange
- Kontakt:
-
FCBSOCI
- Har takket: 1340 gange
- Blevet takket: 709 gange
Re: 17/5 FC Barcelona - Real Betis
Skal på Camp Nou og tage afsked med Robert. Han fortjener et flot farvel. Resultatet af kampen er groft sagt ligegyldigt, og mine forventninger til en underholdende kamp er ikke helt i top. Har de seneste 15-20 år set Barcas sidste hjemmekamp og kan bare konstatere, at når den er betydningsløs, fordi Barca allerede er mestre, så er det så som så med underholdningen. Det så vi senest i sidste sæson, hvor vi sluttede af med et (betydningsløst) nederlag.
Men måske kan afskeden med Lewandowsky, og det faktum, at hvis Barca vinder, så har de vundet samtlige sæsonens hjemmekampe, animere holdet til at levere end flot indsats. Man har lov til at håbe.
Tak for alle jeres sjove, gode og konstruktive kommentarer til sæsonen, der gik. Jeg håber, at vi “mødes” igen til den nye sæson; og det bliver forhåbentligt en sæson hvor Barca igen vinder Champions League. Det er lidt for længe siden.
God kamp, cules.
Visca Barca, Forca Barca!
Men måske kan afskeden med Lewandowsky, og det faktum, at hvis Barca vinder, så har de vundet samtlige sæsonens hjemmekampe, animere holdet til at levere end flot indsats. Man har lov til at håbe.
Tak for alle jeres sjove, gode og konstruktive kommentarer til sæsonen, der gik. Jeg håber, at vi “mødes” igen til den nye sæson; og det bliver forhåbentligt en sæson hvor Barca igen vinder Champions League. Det er lidt for længe siden.
God kamp, cules.
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Få ham sendt godt afsted på vegne af alle herindeFCBSOCI skrev: ↑søn maj 17, 2026 11:05 amSkal på Camp Nou og tage afsked med Robert. Han fortjener et flot farvel. Resultatet af kampen er groft sagt ligegyldigt, og mine forventninger til en underholdende kamp er ikke helt i top. Har de seneste 15-20 år set Barcas sidste hjemmekamp og kan bare konstatere, at når den er betydningsløs, fordi Barca allerede er mestre, så er det så som så med underholdningen. Det så vi senest i sidste sæson, hvor vi sluttede af med et (betydningsløst) nederlag.
God kamp, cules.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
PuyolErGud
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 668 gange
- Blevet takket: 877 gange
Jeg har hjulpet med billetter til en kollega og hans søn, så har bedt dem om tage godt afsked og sørge for en god kamp!
Det bliver specielt uanset hvad og åbner op for en spændende sommer!
Det bliver specielt uanset hvad og åbner op for en spændende sommer!
-
Iniesta007
- Har takket: 119 gange
- Blevet takket: 289 gange
Vil nyde kampen senereFCBSOCI skrev: ↑søn maj 17, 2026 11:05 amSkal på Camp Nou og tage afsked med Robert. Han fortjener et flot farvel. Resultatet af kampen er groft sagt ligegyldigt, og mine forventninger til en underholdende kamp er ikke helt i top. Har de seneste 15-20 år set Barcas sidste hjemmekamp og kan bare konstatere, at når den er betydningsløs, fordi Barca allerede er mestre, så er det så som så med underholdningen. Det så vi senest i sidste sæson, hvor vi sluttede af med et (betydningsløst) nederlag.
God kamp, cules.
Eneste motivation er vel ubesejret hjemme, og det er da også flot
Og ja ALT for længe siden vi vandt Champions League ( jeg var selv i Berlin), så det måtte gerne blive næste sæson
God kamp cules.
- PeterPedal
- Har takket: 73 gange
- Blevet takket: 275 gange
Og så er spørgsmålet jo, hvilken kamp man skal varme op med? Er det Atletico-Girona? Sevilla-Real? Eller Levante-Mallorca, som begge kan redde deres røv med en sejr?
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.
- PeterPedal
Nå, så kom startopstillingen ... jeg havde gerne set dem her sparet : Gavi, Pedri, Fermín, Raphinha som skal bruge deres somemrferie på at spille VM. Giv dem dog noget pause ...
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
Og dér er vi så forskellige. Jeg vil hellere at spillerne gør rent bord hjemme, for … er pisseligeglad med det kommende VM.PeterPedal skrev: ↑søn maj 17, 2026 8:08 pmNå, så kom startopstillingen ... jeg havde gerne set dem her sparet : Gavi, Pedri, Fermín, Raphinha som skal bruge deres somemrferie på at spille VM. Giv dem dog noget pause ...
-
Iniesta007
- Har takket: 119 gange
- Blevet takket: 289 gange
Fuldstændig enig. WM bla. ovre hos den store Orange terrorist er totalt ligegyldigFCBarcelonaChr skrev: ↑søn maj 17, 2026 8:09 pmOg dér er vi så forskellige. Jeg vil hellere at spillerne gør rent bord hjemme, for … er pisseligeglad med det kommende VM.PeterPedal skrev: ↑søn maj 17, 2026 8:08 pmNå, så kom startopstillingen ... jeg havde gerne set dem her sparet : Gavi, Pedri, Fermín, Raphinha som skal bruge deres somemrferie på at spille VM. Giv dem dog noget pause ...
Forza Barca.
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2365 gange
- Blevet takket: 1387 gange
- Kontakt:
- PeterPedal
Jeg tænkte ny mere på at give deres fysik noget pauseFCBarcelonaChr skrev: ↑søn maj 17, 2026 8:09 pmOg dér er vi så forskellige. Jeg vil hellere at spillerne gør rent bord hjemme, for … er pisseligeglad med det kommende VM.PeterPedal skrev: ↑søn maj 17, 2026 8:08 pmNå, så kom startopstillingen ... jeg havde gerne set dem her sparet : Gavi, Pedri, Fermín, Raphinha som skal bruge deres somemrferie på at spille VM. Giv dem dog noget pause ...
-
Drake
- Har takket: 3015 gange
- Blevet takket: 231 gange
Jeg havde håbet på at Cortes ville starte inde, efter den gode debut, men nej 
Visca Barca, Visca Cataluña🔵🔴
-
PuyolErGud
Og hvis han startede inde og vi tabte, så var det for dårligt at vi sparede. Ikke?
Fint at tage den her seriøst, i hvert på papiret og få sluttet sæsonen af med en perfekt hjemmebanestatistik.
-
PuyolErGud