Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Puyols_garn
Har takket: 238 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Puyols_garn »

Dytrax skrev:
lør maj 16, 2026 11:59 am
Nu har jeg set en masse highlights og med det forbehold, at den slags klip kan få selv min vovse til at ligne en verdensklasse 9'er, hvis bare den klippes rigtigt og har Hans Zimmer soundtrack.

Umiddelbart synes jeg ikke Pedro minder om en 9'er i klassisk forstand, men mere som en RW/LW-spiller. Han er elegant, har blik for sine medspillere og kan også afslutte godt. I går så jeg et bud på en opstilling, hvori skribenten placerede Pedro helt på toppen og kæden bagved var: Raph, Fermin og Yamal.

Bag dem havde skribenten placeret Pedri og Gavi. I forsvaret var det Balde, Bastoni, Cubarsi og Garcia.
Er din vovse en fri agent og har du et highlight reel? Det er altid meget godt at have nogle alternativer i baghånden :lol:

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Indlæg af Dytrax »

:lol:

Vi kan aflønne ham med kiks og en blød beanbag. Det største problem bliver nok at forklare ham offsidereglen, men jeg tænker at det er noget vi alligevel har prøvet før, så det går nok.

"Barcelonas nye 9'er blev i aftes udvist i Classico efter en episode, hvor der blev lettet ben op ad en modstander..."

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Indlæg af Dytrax »

▪️ Ferran Torres does not fully convince Hansi Flick as a striker, and Deco is active in the market searching for a new no.9.

▪️ The preferred option is Julián Álvarez, but sources inside Barça warn: “His signing will not be easy.”

▪️ The alternatives are Victor Osimhen and João Pedro, but Chelsea have already made it clear to Deco that “João is not for sale.”

▪️ A conversation between Flick and Ferran Torres is expected soon.

[El País]

DrGink
Har takket: 1103 gange
Blevet takket: 239 gange

Indlæg af DrGink »

Dytrax skrev:
lør maj 16, 2026 7:19 pm

Vi kan aflønne ham med kiks og en blød beanbag. Det største problem bliver nok at forklare ham offsidereglen, men jeg tænker at det er noget vi alligevel har prøvet før, så det går nok.

"Barcelonas nye 9'er blev i aftes udvist i Classico efter en episode, hvor der blev lettet ben op ad en modstander..."
Please vær op af Vinicius. Please vær op ad Vinicius :angel:
Senest rettet af DrGink søn maj 17, 2026 8:01 am, rettet i alt 1 gang.

EasyBuddhist
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
lør maj 16, 2026 8:30 pm
▪️ Ferran Torres does not fully convince Hansi Flick as a striker, and Deco is active in the market searching for a new no.9.

▪️ The preferred option is Julián Álvarez, but sources inside Barça warn: “His signing will not be easy.”

▪️ The alternatives are Victor Osimhen and João Pedro, but Chelsea have already made it clear to Deco that “João is not for sale.”

[El País]
Hvis Joao ikke er til salg, så eferlader det Osimhen? Uh, det vil alligevel være skørt, hvis klubbernes modvilje til at sælge gør, Barca ender med den bedste mulighed af dem alle :lol:

Men det ender nok også med at være for dyrt i sidste ende. Godt jeg stadig har mine Fabio Silva aktier :lol:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Paulinho15
Har takket: 320 gange
Blevet takket: 199 gange

Indlæg af Paulinho15 »

EasyBuddhist skrev:
lør maj 16, 2026 9:18 pm
Dytrax skrev:

[El País]
Hvis Joao ikke er til salg, så eferlader det Osimhen? Uh, det vil alligevel være skørt, hvis klubbernes modvilje til at sælge gør, Barca ender med den bedste mulighed af dem alle :lol:

Men det ender nok også med at være for dyrt i sidste ende. Godt jeg stadig har mine Fabio Silva aktier :lol:
Jeg foretrækker Harry Kane, men hvis tror det bliver svært at få ham. Dernæst foretrækker jeg Osimhen. Er Real også ude efter ham?
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Puyols_garn
Har takket: 238 gange
Blevet takket: 209 gange

Indlæg af Puyols_garn »

Dytrax skrev:
lør maj 16, 2026 7:19 pm

Jeg tænker ikke det burde være nogen større stopklods. Mbappe har stadig ikke helt forstået offside reglen og han klarer sig vist fint nok :lol:

Så længe han bare tisser og ikke bider, det behøves vi ikke prøve igen :shifty:

Filten
Geografisk sted: Randers
Har takket: 519 gange
Blevet takket: 313 gange

Indlæg af Filten »

EasyBuddhist skrev:
lør maj 16, 2026 9:18 pm
Dytrax skrev:

[El País]

Den bedste mulighed render vel rundt i Atlético
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Drake
Har takket: 3015 gange
Blevet takket: 231 gange

Indlæg af Drake »

Det ser ud til at Julián Álvarez og Victor Osimhen (Der er også tvivl om Osimhens personlighed) bliver for dyrere og João Pedro er ikke til salg, men hvis han er kommer han til at koste 100 mil, hvilket er alt for dyrt. Samt Kane er heller ikke til salg. Jeg kan ikke rigtig se andre angribere der vil kunne matche dem, som er realistiske.

Så vi må desværre nøjes igen.
Så jeg tænker væres bedste mulighed er, at hente Vlahović gratis, som venter på os.
Ellers kunne en Sørloth eller Muriqi også være en fin mulighed, da de har nogle store spidskompetencer i luften, som vi kunne bruge som et våben. Og så kan vi håbe at Kroupi udvikler sig som man håber, så vi kan købe ham om et par sæsoner, han virker vildt spænende.

Og så brug pengene på en elite drible venstrekant som Diamande eller Barcola, og Bastoni.
Samt en gratis Bernardo Silva og Cancelo.

Det ville være en godt transfervindue efter min mening, efter omstændighederne :think:
Visca Barca, Visca Cataluña🔵🔴

DeanCassady
Har takket: 134 gange
Blevet takket: 352 gange

Indlæg af DeanCassady »

Vi skal nok hente en dygtig angriber. Jeg tror, du vil blive overrasket.
Robert Zimmerman

Hristo
Har takket: 294 gange
Blevet takket: 451 gange

Indlæg af Hristo »

Er der nogen herinde som har læst hvor meget klubben kan bruge på transfers. Jeg tænker ikke så meget på om går i 1:1 eller ej, for det er selvfølgelig også en essentiel faktor. Men mere på om nogle troværdige kilder har meldt et forventet transferbudget ud?

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Jeg kan se, Joao Pedro får en del kritik efter hans kamp i går. Han havde en svær kamp, ingen tvivl om det, men som eneste angriber, gjorde han hvad han kunne. Chelsea havde ingen kanter med og deres midtbane var ekstrem dårlig. De spillede i det hele taget ad helvedes til. Det sjove er, dømt på den kamp, var Haaland den sidste angriber, jeg ville købe og det siger lidt om, man skal passe på med at dømme spillere ud fra en kamp alene..
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Hristo skrev:
søn maj 17, 2026 9:53 am
Er der nogen herinde som har læst hvor meget klubben kan bruge på transfers. Jeg tænker ikke så meget på om går i 1:1 eller ej, for det er selvfølgelig også en essentiel faktor. Men mere på om nogle troværdige kilder har meldt et forventet transferbudget ud?
Barça expect to start the summer under La Liga’s 1:1 rule.

Robert Lewandowski’s departure will free around €24m gross from the salary bill.

The club also has the €71m from VIP seats recognized by the auditor and the growth of the Spotify Camp Nou.

Only an unexpected setback would stop Barça from entering the market in the 1:1 rule and a much stronger financial position.

@mundodeportivo
Den ser rimelig sikker ud efterhånden, så jeg tænker, de 150-180m euro i transferbudget, der er nævnt i medierne, er et meget godt bud

Brugeravatar
Ikigai
Har takket: 74 gange
Blevet takket: 75 gange

Indlæg af Ikigai »

spændende bliver det - for med Lewan’s afsked er man pisket til at finde en angriber fra øverste hylde , medmindre man satser på Torres og supplere op med en samme niveau , evt oyarzabel og så håbe en af den rammer formen

Vil godt nok være træt at at se et køb for 130 mio euro for Alvarez

Ellers kommer der jo et VM hvor nogle vil gøre god reklame for sig selv

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Ikigai skrev:
søn maj 17, 2026 11:38 am
spændende bliver det - for med Lewan’s afsked er man pisket til at finde en angriber fra øverste hylde , medmindre man satser på Torres og supplere op med en samme niveau , evt oyarzabel og så håbe en af den rammer formen

Vil godt nok være træt at at se et køb for 130 mio euro for Alvarez

Ellers kommer der jo et VM hvor nogle vil gøre god reklame for sig selv
Man skal aldrig købe på baggrund af en enkelt turnering..

Slet ikke VM

Besvar