1 - Marc-André ter Stegen

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Hvor mon MAtS ender henne? :think:


Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af FCBarcelonaChr »

FCBarcelonaChr skrev:
tirs apr 28, 2026 6:02 pm
Hvor mon MAtS ender henne? :think:

:think: :think: :think:


Dumle
Indlæg: 974
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Dumle »

FCBarcelonaChr skrev:
lør maj 16, 2026 4:56 pm
FCBarcelonaChr skrev:
tirs apr 28, 2026 6:02 pm
Hvor mon MAtS ender henne? :think:

:think: :think: :think:

Jeg tror ærligt han ender på vores bænk 2 år.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Dumle skrev:
lør maj 16, 2026 5:13 pm
FCBarcelonaChr skrev:
lør maj 16, 2026 4:56 pm
FCBarcelonaChr skrev:
tirs apr 28, 2026 6:02 pm
Hvor mon MAtS ender henne? :think:

:think: :think: :think:

Jeg tror ærligt han ender på vores bænk 2 år.
Jeg frygter det også …

Drake
Indlæg: 4631
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 3015 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Drake »

Det ender med at ter Stegen laver en Langlet, og bare er her for den store løn, og ingen ambitioner om at spille fodbold.

Usmageligt, og efterlader et dårligt indtryk fra ham! :mad:
Visca Barca, Visca Cataluña🔵🔴

Dumle
Indlæg: 974
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Dumle »

Drake skrev:
lør maj 16, 2026 5:20 pm
Det ender med at ter Stegen laver en Langlet, og bare er her for den store løn, og ingen ambitioner om at spille fodbold.

Usmageligt, og efterlader et dårligt indtryk fra ham! :mad:
Hvorfor er det usmageligt hvis han ønsker at opretholde sin kontrakt, det er jo ikke hans skyld at vi har givet ham en monsterkontrakt. Han nyder livet i Barcelona og kan tjene kassen på at blive i en by han elsker, det kan vi ikke tillade at klandre ham for. Man kan stille spørgsmål ved hans sportslige ambitioner men ikke kalde det usmagelig opførsel.

Drake
Indlæg: 4631
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 3015 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Drake »

Dumle skrev:
lør maj 16, 2026 5:36 pm
Drake skrev:
lør maj 16, 2026 5:20 pm
Det ender med at ter Stegen laver en Langlet, og bare er her for den store løn, og ingen ambitioner om at spille fodbold.

Usmageligt, og efterlader et dårligt indtryk fra ham! :mad:
Hvorfor er det usmageligt hvis han ønsker at opretholde sin kontrakt, det er jo ikke hans skyld at vi har givet ham en monsterkontrakt. Han nyder livet i Barcelona og kan tjene kassen på at blive i en by han elsker, det kan vi ikke tillade at klandre ham for. Man kan stille spørgsmål ved hans sportslige ambitioner men ikke kalde det usmagelig opførsel.
Fordi det viser han er ligeglad med klubben, da han godt ved klubbens økonomiske situation, og at han har en høj løn og kommer til at være andet valg.
Jeg er ligeglad med om han nyder livet i Barcelona, han begrænser klubben og fansnes ambitioner!
Så jo, usmagelig opførsel af ham :sick:
Visca Barca, Visca Cataluña🔵🔴

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 907
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Har takket: 320 gange
Blevet takket: 199 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Paulinho15 »

Drake skrev:
lør maj 16, 2026 5:45 pm
Dumle skrev:
lør maj 16, 2026 5:36 pm
Drake skrev:
lør maj 16, 2026 5:20 pm
Det ender med at ter Stegen laver en Langlet, og bare er her for den store løn, og ingen ambitioner om at spille fodbold.

Usmageligt, og efterlader et dårligt indtryk fra ham! :mad:
Hvorfor er det usmageligt hvis han ønsker at opretholde sin kontrakt, det er jo ikke hans skyld at vi har givet ham en monsterkontrakt. Han nyder livet i Barcelona og kan tjene kassen på at blive i en by han elsker, det kan vi ikke tillade at klandre ham for. Man kan stille spørgsmål ved hans sportslige ambitioner men ikke kalde det usmagelig opførsel.
Fordi det viser han er ligeglad med klubben, da han godt ved klubbens økonomiske situation, og at han har en høj løn og kommer til at være andet valg.
Jeg er ligeglad med om han nyder livet i Barcelona, han begrænser klubben og fansnes ambitioner!
Så jo, usmagelig opførsel af ham :sick:
Jeg synes ikke det viser Ter Stegen er ligeglad med klubben eller at han begrænser klubbens ambitioner. Ter Stegen har en kontrakt, som klubben har givet ham. Så må klubben arbejde ud fra det råderum de har og sætte ambitionerne derefter.

Vi kan tale om, at klubben har et ønske om at komme af med ham for at frigive flere midler, men Ter Stegen er i sin gode ret til at sige fra eller til og han begrænser på ingen måde klubben, hvis han står fast på sin kontrakt, hvilket jeg nok også ville gøre i hans situation og så finde de bedst mulige muligheder for spilletid medmindre han kan blive kompenseret af Barca eller en ny klub. Der er intet af klandre ham for og ingen af parterne skylder hinanden noget.

Tværtimod, så onder jeg Ter Stegen sin kontrakt eller hvad man siger. Synes ikke Ter Stegen har nogen skyld i dette. Han fik en skade på et uheldigt tidspunkt. Jeg tænker, at han stadig havde haft en god chance for at være nummer et nu, hvis han ikke blev skadet for halvandet år siden uanset om klubben havde købt Joan Garcia eller ej.

jeg er glad for at vi nu har Joan Garcia, men jeg savner også at se Ter Stegen spille. Jeg håber, at Ter Stegen finder sig en ny klub, hvor han får masser af spilletid med mindre alt ændrer sig og han slår Joan Garcia af.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 907
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Har takket: 320 gange
Blevet takket: 199 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Paulinho15 »

Jeg kom lige til at tænke på, at Real Betis kunne være et spændende bud på en ny klub til Ter Stegen. Spiller i Champions League og har et attraktivt projekt.

Det kunne være et spændende skifte i mine øjne! :glad:
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster