Barcelona are now increasingly likely to keep Christensen at the club.
[@RogerTorello]
Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: Transferrygter
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: Transferrygter
João Pedro's agent has arrived in London for talks with Chelsea regarding the club’s plans for the striker, while a meeting with Deco is also set to take place in the coming days.
[Mundo Deportivo]
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5759
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Transferrygter
Det er gode nyheder, klubben og den sportslige ledelse tilsyneladende er enige om at gå helhjertet efter Joao Pedro. Han er uden tvivl, det bedste vi kan gå efter i dette vindue. På de seneste meldinger lyder det til, han er det primære mål og prioritet på dette stadie
Pedro er allerede på et rigtig højt niveau og jeg vil sige, han er en top 10 striker for nuværende. Dembelé, Kane, Mbappe, Haaland og Osimhen er top fem og dem får han svært ved at tvinge væk fra toppen på den korte bane. Men, han kan uden tvivl ligge mindst et niveau på sin udvikling og dertil kan man ligge endnu et for, han træder ind i sin bedste fodboldalder for en forward meget snart. Derudover, ligger der mindst et niveau og venter bare ved, han skifter til Barca og kommer ind i Flick's og Barca's velsmurte fodbold maskine med holdkammerater, der er væsentlig bedre end hans nuværende
Det vil sige, man kan forvente, han stiger mindst tre niveauer og sandsynligvis fire, inden for de næste 2-3 sæsoner og så har man altså i den grad en top 5 angriber i verden
Jeg er stadig forbeholden i forhold til, sandsynligheden for det vil lykkedes, for Chelsea vil sikkert ikke slippe ham uden en heftig kompensation, hvis overhovedet. Men kan få ham til omkring de 100m euro, så kan det vise sig at være en super handel på sigt
Under alle omstændigheder, så er det vigtigste, man har profilen rigtig og at man går efter de rigtige og relistiske emner. Så må vi se, om det bærer frugt. Hvis det bliver mere konkret, vil jeg komme med en mere uddybende profilering af Joao og det kan i godt glæde jer til, for det er en super interssant fodboldspiller, der kan gøre Barca's angreb langt bedre, end vi har set i denne sæson
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Paulinho15
- Indlæg: 900
- Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
- Har takket: 320 gange
- Blevet takket: 199 gange
Re: Transferrygter
Jeg har ikke set ham så meget, men gennem hele sæsonen har jeg set ham i overskrifterne på bold.dk.Dytrax skrev: ↑fre maj 15, 2026 1:52 pmChelsea consider João Pedro their best current player, and people close to the player believe it will be difficult for the club to let him leave for less than €100M.
Barça sounded out the João option in mid-April to learn about his situation and willingness, and contacts are expected to resume after the FA Cup.
[Mundo Deportivo]
Jeg har ikke set meget Chelsea i år og har derfor ikke den store idé om hvor god en spiller han er. Hvor god er han, folkens?
Jeg tror, at han er god. Virker til han været hypet i denne sæson på den gode måde og til at han har haft tur i den.
Han spillede i Brighton inden skiftet til Chelsea, som jeg mener var sidste sommer.
Han er ikke min drømmesigning til angrebet, men jeg tror, at han vil være en god tilgang.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
JHMark
- Indlæg: 250
- Tilmeldt: ons jul 08, 2020 10:47 pm
- Har takket: 105 gange
- Blevet takket: 59 gange
Re: Transferrygter
Jeg har ikke set ham spille, men har holdt øje med ham i Fantasy Premier League.Paulinho15 skrev: ↑lør maj 16, 2026 3:00 amJeg har ikke set ham så meget, men gennem hele sæsonen har jeg set ham i overskrifterne på bold.dk.Dytrax skrev: ↑fre maj 15, 2026 1:52 pmChelsea consider João Pedro their best current player, and people close to the player believe it will be difficult for the club to let him leave for less than €100M.
Barça sounded out the João option in mid-April to learn about his situation and willingness, and contacts are expected to resume after the FA Cup.
[Mundo Deportivo]
Jeg har ikke set meget Chelsea i år og har derfor ikke den store idé om hvor god en spiller han er. Hvor god er han, folkens?
Jeg tror, at han er god. Virker til han været hypet i denne sæson på den gode måde og til at han har haft tur i den.
Han spillede i Brighton inden skiftet til Chelsea, som jeg mener var sidste sommer.
Han er ikke min drømmesigning til angrebet, men jeg tror, at han vil være en god tilgang.
Han er lidt som Ferran Torres der har gode og dårlige perioder. I denne sæson har han haft 2 perioder uden mål i 5 og 6 kampe og indimellem disse to perioder havde han en god periode med ca. 2 G/A i snit over 8 kampe.
På den positive side har han scoret 10 mål på 9 xG, som er ganske pænt - så måske de dårlige perioder kommer sig af at Chelsea som helhed har haft dårlige perioder, og det smitter selvfølgelig også af på angriberen.
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: Transferrygter
Nu har jeg set en masse highlights og med det forbehold, at den slags klip kan få selv min vovse til at ligne en verdensklasse 9'er, hvis bare den klippes rigtigt og har Hans Zimmer soundtrack.
Umiddelbart synes jeg ikke Pedro minder om en 9'er i klassisk forstand, men mere som en RW/LW-spiller. Han er elegant, har blik for sine medspillere og kan også afslutte godt. I går så jeg et bud på en opstilling, hvori skribenten placerede Pedro helt på toppen og kæden bagved var: Raph, Fermin og Yamal.
Bag dem havde skribenten placeret Pedri og Gavi. I forsvaret var det Balde, Bastoni, Cubarsi og Garcia.
Umiddelbart synes jeg ikke Pedro minder om en 9'er i klassisk forstand, men mere som en RW/LW-spiller. Han er elegant, har blik for sine medspillere og kan også afslutte godt. I går så jeg et bud på en opstilling, hvori skribenten placerede Pedro helt på toppen og kæden bagved var: Raph, Fermin og Yamal.
Bag dem havde skribenten placeret Pedri og Gavi. I forsvaret var det Balde, Bastoni, Cubarsi og Garcia.
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: Transferrygter
Barça have received information that signing Julián Álvarez would cost between €140M and €150M. [Diario Sport]
-
Kvoller
- Indlæg: 6825
- Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
- Geografisk sted: Sønderborg
- Har takket: 1172 gange
- Blevet takket: 818 gange
Re: Transferrygter
Så skal vi simpelthen finde noget andet. Vi skal ikke smide 150 mio euro til Atlético, det ender med en ny Griezman situation.
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5759
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Transferrygter
Pedro er ikke winger, men nærmere F9. Så ja, han er ikke klassisk 9'er, men hans udvikling de seneste par år er gået i den retning, siden han ofte optrådte for Brighton og Watford som AM i de første år, efter han kom til EuropaDytrax skrev: ↑lør maj 16, 2026 11:59 amNu har jeg set en masse highlights og med det forbehold, at den slags klip kan få selv min vovse til at ligne en verdensklasse 9'er, hvis bare den klippes rigtigt og har Hans Zimmer soundtrack.
Umiddelbart synes jeg ikke Pedro minder om en 9'er i klassisk forstand, men mere som en RW/LW-spiller. Han er elegant, har blik for sine medspillere og kan også afslutte godt. I går så jeg et bud på en opstilling, hvori skribenten placerede Pedro helt på toppen og kæden bagved var: Raph, Fermin og Yamal.
Bag dem havde skribenten placeret Pedri og Gavi. I forsvaret var det Balde, Bastoni, Cubarsi og Garcia.
Jeg har før sagt, Pedro nærmer sig en komplet angriber profil og det vil sige, han nærmer sig en Kane'ish spiller profil, hvis han da ikke allerede er i den kategori. Spørgsmålet er, om han kan ligge nok på til også rent faktisk at nå Kane's niveau i nogle af spidskompentencerne. Lige nu er det kun i linkup og holdup spillet, han når ham, så der skal ligges noget på andre steder, men det er jeg også ret sikker på, han kan
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: Transferrygter
Nu hvor Robert smutter, betyder det at vi beholder Hajen eller hvad tænker I?
Og tak, Easy, det er meget informativt og fedt, at du altid kan uddybe.
Og tak, Easy, det er meget informativt og fedt, at du altid kan uddybe.
- Paulinho15
- Indlæg: 900
- Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
- Har takket: 320 gange
- Blevet takket: 199 gange
Re: Transferrygter
Jeg synes, at vi bør beholde ham. Sharkinho har været vigtig og reddet os mange gange!
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5759
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Transferrygter
Tror helt sikkert, Ferran bliver nu. Det vil være dumt at skifte begge angribere i samme vindue. Flick er nødt til at have en go too guy, mens den nye skal finde ind på holdet
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: Transferrygter
Det giver god mening og Hajen er også en god spiller at have i mente. Det store spørgsmål er Rashford og Roony, hvis vi kun forholder os til den forreste kæde og skal se på, hvordan den optimeres, uden vi mister saft og kraft.
Gode, gamle Koeman mener at vi bør beholde Rashford, idet pris + mandens færdigheder ikke er noget vi kan få andre steder. Det ved jeg sgu ærlig talt ikke, synes ikke at Rash altid er lige heldig i omgang med bolden og/eller genpres for den sags skyld. Det var der én spiller, der kunne tillade sig at sløse med og det niveau er den gode Rashy altså ikke på.
Har vi nogen på vej fra Masia, der kan banke på døren?
Gode, gamle Koeman mener at vi bør beholde Rashford, idet pris + mandens færdigheder ikke er noget vi kan få andre steder. Det ved jeg sgu ærlig talt ikke, synes ikke at Rash altid er lige heldig i omgang med bolden og/eller genpres for den sags skyld. Det var der én spiller, der kunne tillade sig at sløse med og det niveau er den gode Rashy altså ikke på.
Har vi nogen på vej fra Masia, der kan banke på døren?
-
Snotface
- Indlæg: 54
- Tilmeldt: tirs apr 21, 2015 4:19 pm
- Har takket: 15 gange
- Blevet takket: 23 gange
Re: Transferrygter
Jeg kan godt se logikken i ikke at give Atletico en stor pose penge, men man kan også se på det fra en anden vinkel: alt andet lige styrker det La Liga at lade pengene blive i Spanien, og det er klart min holdning, at vi har en interesse i en stærk liga.
Det betyder ikke, at jeg synes, vi skal bruge formuer på Alvarez, men i sig selv mener jeg ikke, det er et problem at købe fra Atletico.
Det betyder ikke, at jeg synes, vi skal bruge formuer på Alvarez, men i sig selv mener jeg ikke, det er et problem at købe fra Atletico.
- Puyols_garn
- Indlæg: 669
- Tilmeldt: fre jul 30, 2021 4:16 pm
- Har takket: 238 gange
- Blevet takket: 209 gange
Re: Transferrygter
Jeg har set lidt mere Chelsea på det seneste efter jeg er rykket tilbage til KBH fordi min kammerat/roommate er Chelsea fan. Tror vi har set en 5-6 kampe sammen siden da. João Pedro er nok en af de spillere som vi ser mest forskelligt på.
Min kammerat er ikke super begejstret for João Pedro, men jeg synes næsten altid han er en af de mest interessante spillere på banen når vi ser Chelsea kampe. Jeg tror den primære årsag til at min ven ikke er helt lige så begejstret for João som jeg er, bunder i at han gerne vil have en fuldblods 9'er, og det må jeg give ham at João ikke ligner.
Jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg ville beskrive ham. Er egentlig meget enig med Easy i at han nok mest minder om en falsk 9'er, men han virker til at være en meget vel afrundet profil. Han går dybt og indgår godt i det opbyggende spil, men han laver også nogle intelligente løb i dybden med en vis regelmæssighed. Jeg synes han ligner en meget intelligent og bevægelig angriber, og jeg kunne godt se ham gøre det rigtig godt i det rigtige setup.
Hvis det er en klassisk 9'er vi leder efter, så er han nok ikke den rigtige profil. Jeg tror til gengæld heller ikke det er den profil man prioriterer. På rygtemøllen her på det seneste synes jeg primært vi har set angribere der groft kan placeres i to grupper. I den ene gruppe: Álvarez, Kroupi, og João Pedro. I den anden gruppe: Muriqi og Sørloth. I den første gruppe er der udelukkende falske 9'ere og hængende angribere, de er alle meget bevægelige, har alle mange år tilbage på top-plan, og alle tre med store prisskilte. I den anden gruppe har vi to angribere som begge profilmæssigt er tættere på Lewandowski end på den førstnævnte gruppe, som er noget mere erfarne (ældre), og som formentlig ville være langt billigere at hente end nogen fra den første gruppe.
Jeg tolker det som en indikation på, at man ikke leder efter en klassisk 9'er som langsigtet erstatning for Lewandowski, og jeg gætter på Muriqi og Sørloth nok mest er spillere man holder øje med, i tilfælde af at Ferran sælges (eller hvis der ikke er penge nok til at hente nogen fra gruppe 1 til sommer).
Måske kunne det også tyde på, at vi kommer til at se lidt taktiske justeringer til næste sæson? Jeg ved godt Raphinha sjældent har gjort det godt centralt når han har spillet bag Ferran eller Lewandowski, men da vi spillede med Olmo som falsk 9'er var han fremragende som hængende angriber. Det lyder som om man også gerne vil investere forholdsvis stort i en LW, så det kunne måske være noget i den dur Flick og Deco har i tankerne? Jeg ved det selvfølgelig ikke, jeg skyder bare fra hoften nu (og mit tog er fremme nu
)
Min kammerat er ikke super begejstret for João Pedro, men jeg synes næsten altid han er en af de mest interessante spillere på banen når vi ser Chelsea kampe. Jeg tror den primære årsag til at min ven ikke er helt lige så begejstret for João som jeg er, bunder i at han gerne vil have en fuldblods 9'er, og det må jeg give ham at João ikke ligner.
Jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg ville beskrive ham. Er egentlig meget enig med Easy i at han nok mest minder om en falsk 9'er, men han virker til at være en meget vel afrundet profil. Han går dybt og indgår godt i det opbyggende spil, men han laver også nogle intelligente løb i dybden med en vis regelmæssighed. Jeg synes han ligner en meget intelligent og bevægelig angriber, og jeg kunne godt se ham gøre det rigtig godt i det rigtige setup.
Hvis det er en klassisk 9'er vi leder efter, så er han nok ikke den rigtige profil. Jeg tror til gengæld heller ikke det er den profil man prioriterer. På rygtemøllen her på det seneste synes jeg primært vi har set angribere der groft kan placeres i to grupper. I den ene gruppe: Álvarez, Kroupi, og João Pedro. I den anden gruppe: Muriqi og Sørloth. I den første gruppe er der udelukkende falske 9'ere og hængende angribere, de er alle meget bevægelige, har alle mange år tilbage på top-plan, og alle tre med store prisskilte. I den anden gruppe har vi to angribere som begge profilmæssigt er tættere på Lewandowski end på den førstnævnte gruppe, som er noget mere erfarne (ældre), og som formentlig ville være langt billigere at hente end nogen fra den første gruppe.
Jeg tolker det som en indikation på, at man ikke leder efter en klassisk 9'er som langsigtet erstatning for Lewandowski, og jeg gætter på Muriqi og Sørloth nok mest er spillere man holder øje med, i tilfælde af at Ferran sælges (eller hvis der ikke er penge nok til at hente nogen fra gruppe 1 til sommer).
Måske kunne det også tyde på, at vi kommer til at se lidt taktiske justeringer til næste sæson? Jeg ved godt Raphinha sjældent har gjort det godt centralt når han har spillet bag Ferran eller Lewandowski, men da vi spillede med Olmo som falsk 9'er var han fremragende som hængende angriber. Det lyder som om man også gerne vil investere forholdsvis stort i en LW, så det kunne måske være noget i den dur Flick og Deco har i tankerne? Jeg ved det selvfølgelig ikke, jeg skyder bare fra hoften nu (og mit tog er fremme nu
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: EasyBuddhist og 45 gæster