Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af EasyBuddhist »

EasyBuddhist skrev:
tirs maj 12, 2026 11:18 pm
Kilgore@billkilgore_
Translated from Spanish
It's gone wild. The Bolivian woman has made a mistake and put the MDMA pills they gave her at the bachata club into the peach juice instead of the Sintrom. He's having his first erection since The Ninth. Anas Laghrari waiting at the door with the car running to take him to the flowers
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Kontekst; "Giving someone their flowers" (or taking them to the flowers) is a common, modern phrase meaning to publicly acknowledge, celebrate, or praise someone for their achievements and worth while they are still alive to appreciate it.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af EasyBuddhist »

EasyBuddhist skrev:
tirs maj 12, 2026 11:22 pm
EasyBuddhist skrev:
tirs maj 12, 2026 11:18 pm
Kilgore@billkilgore_
Translated from Spanish
It's gone wild. The Bolivian woman has made a mistake and put the MDMA pills they gave her at the bachata club into the peach juice instead of the Sintrom. He's having his first erection since The Ninth. Anas Laghrari waiting at the door with the car running to take him to the flowers
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Kontekst; "Giving someone their flowers" (or taking them to the flowers) is a common, modern phrase meaning to publicly acknowledge, celebrate, or praise someone for their achievements and worth while they are still alive to appreciate it.
Nah, seriøst. Jeg er ved at falde om af grin :lol:

Kilgore@billkilgore_
I return to Macarrino Pérez’s ship. I’ll give my life for that old man’s delusions, like medieval soldiers who died in a battle in the middle of nowhere on the whim of a king of fathers and brothers severely mentally retarded
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Hristo
Indlæg: 1101
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 294 gange
Blevet takket: 451 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Hristo »

Det er helt vildt svært ikke at tænke på The Sopranos, når man ser den video:-)

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af EasyBuddhist »

Jeg har simpelthen grint så meget de sidste par uger. Det er et episk meltdown, vi ser rulle ud for øjnene af os

Jeg takker Real for denne guddommelige komedie og ser med forventning frem til næste episode 😂
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 6326
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 722 gange
Blevet takket: 780 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Enhver klub i enhver liga kan producere prik samme dossier med påstående dommer fejl som samlet har kostet ligaen

https://en.as.com/soccer/real-madrid-co ... f202605-n/


Barca kan lave en video sæson for sæson med mindst ligeså mange såkaldte dommer fejl.

Sjovt nok tager dossieren ikke højde for alle de dommer fejl som har givet RMD fejlagtige point.

Det er så langt ude at det er beyond patetisk, det er på børnehave niveau det her.

Jeg håber RMD fans læser med her, for ny kommer pointen:
Barca kan lave et dossier med ligeså mange, måske endda endnu flere “dommerfejl” som har kostet ligeså mange point… hvis vi skal lave regne stykket med RMD’s “påståede” tabte point pga dommere, så skal der laves samme regnestykke for enhver klub i ligaen på samme måde.. og hvad ville enderesultatet blive? Hint: RMD ville stadig have tabt ligaen med afstand, hvis alle dommer afgørelser havde været 100 pct korrekt for alle hold.
Læg dertil denne pointe:
Hvor mange points har RMD fået i denne sæson pga. “måske” dommerfejl som har tilgodeset RMD? Det skal jo sjovt nok også tages med i regnestykket.

Og iøvrigt, jeg kan nu heller ikke se at enhver af disse såkalde dommerfejl i dossieren virkelig er fejl… der er mange der blot er sådan som der blir dømt for alle andre hold… så er pointen fra RMD at dommerne skal bruge en anden regel bog når de dømmer RMD ?
RMD, stop nu jer selv!
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af EasyBuddhist »

Fair nok, hvis mumien mener de har tabt 18 point pga dommerfejl, men hvad hjælper det, når har fået 33 point for meget pga samme

De tåger simpelthen rundt og den ene er mere hjernedød end den anden
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17257
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2365 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Dytrax skrev:
tirs maj 12, 2026 11:21 pm
:lol: :lol:

Det giver indre billeder, der bliver svære at viske ud.

Hvor er Lopezzz med hæksaksen, når man mangler ham?
Den blev konfiskeret i lufthavnen og jeg blev nægtet adgang. Jeg var på vej til General Francos, jeg mener Florentinos pressekonference :lol:
MDCCCXCIX

DeanCassady
Indlæg: 2107
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 134 gange
Blevet takket: 352 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af DeanCassady »

Heldigvis har de 51 Champions League-titler, og det er jo godt nok.

Billede

51.
Robert Zimmerman

Antimadridista
Indlæg: 11259
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

De er jo seriøst af en alder, så størsteparten af deres liv er levet under Franco :grin: :crazy: :lol:

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 908
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Har takket: 320 gange
Blevet takket: 199 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Paulinho15 »

Nu læste jeg lige nogle nye udtalelser fra Alvaro Arbeloa forud for deres kamp mod Real Oviedo. Han kommenterede på Perez pressemøde her i går.

Så kommer jeg til at tænkte på Xabi Alonso og hans fyring. Så får jeg et smil på læben. Jeg tror ikke han er ked af sin fyring.

Tværimod tror jeg han er glad og lettet over at være sluppet ud af det galehus! :clap:
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

PuyolErGud
Indlæg: 12903
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 668 gange
Blevet takket: 877 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

Det er så himmelråbende stupidt, hvor latterlige de kan opføre sig. Altså tal om mindreværdsmentalitet. Som at træde i endnu en hundelort, når man allerede har trådt i de andre der lå på vejen.

Det er sjovt.

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af EasyBuddhist »

Manden med den mexicanske accent stiller minsandten op👀

Jeg ved ikke om, det er en god ting, eller en dårlig. På den ene side, får vi nok en mere saglig tone mellem klubberne, hvis han vinder. På den anden, bliver Real nok drevet en helvedes del mere kompetent på det sportslige område 🥶

Hvad vælger vi? Djævlen vi kender, eller....? 🤔

https://x.com/partidazocope/status/2054 ... 02793?s=20
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

Javier Tebas on Florentino Pérez after his press conference:

"It's sad that a man like Florentino, with all his business prestige and everything he's done for Real Madrid, has to come out and LIE and say these things."

"Everyone knows I'm a Real Madrid fan, even though I'm taking a break right now. I 𝒇𝒆𝒆𝒍 𝒔𝒐𝒓𝒓𝒚 𝒇𝒐𝒓 𝑹𝒆𝒂𝒍 𝑴𝒂𝒅𝒓𝒊𝒅 because you can't keep TELLING LIES all the time."

- Fabrizio Romano

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

EasyBuddhist skrev:
ons maj 13, 2026 9:38 pm
Manden med den mexicanske accent stiller minsandten op👀

Jeg ved ikke om, det er en god ting, eller en dårlig. På den ene side, får vi nok en mere saglig tone mellem klubberne, hvis han vinder. På den anden, bliver Real nok drevet en helvedes del mere kompetent på det sportslige område 🥶

Hvad vælger vi? Djævlen vi kender, eller....? 🤔

https://x.com/partidazocope/status/2054 ... 02793?s=20
Er det ikke ham de kalder for Solkongen?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 73 gæster