Kontekst; "Giving someone their flowers" (or taking them to the flowers) is a common, modern phrase meaning to publicly acknowledge, celebrate, or praise someone for their achievements and worth while they are still alive to appreciate it.EasyBuddhist skrev: ↑tirs maj 12, 2026 11:18 pmKilgore@billkilgore_
Translated from Spanish
It's gone wild. The Bolivian woman has made a mistake and put the MDMA pills they gave her at the bachata club into the peach juice instead of the Sintrom. He's having his first erection since The Ninth. Anas Laghrari waiting at the door with the car running to take him to the flowers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Real Madrid
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Real Madrid
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Real Madrid
Nah, seriøst. Jeg er ved at falde om af grinEasyBuddhist skrev: ↑tirs maj 12, 2026 11:22 pmKontekst; "Giving someone their flowers" (or taking them to the flowers) is a common, modern phrase meaning to publicly acknowledge, celebrate, or praise someone for their achievements and worth while they are still alive to appreciate it.EasyBuddhist skrev: ↑tirs maj 12, 2026 11:18 pmKilgore@billkilgore_
Translated from Spanish
It's gone wild. The Bolivian woman has made a mistake and put the MDMA pills they gave her at the bachata club into the peach juice instead of the Sintrom. He's having his first erection since The Ninth. Anas Laghrari waiting at the door with the car running to take him to the flowers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kilgore@billkilgore_
I return to Macarrino Pérez’s ship. I’ll give my life for that old man’s delusions, like medieval soldiers who died in a battle in the middle of nowhere on the whim of a king of fathers and brothers severely mentally retarded
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Real Madrid
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
Hristo
- Indlæg: 1101
- Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
- Har takket: 294 gange
- Blevet takket: 451 gange
Re: Real Madrid
Det er helt vildt svært ikke at tænke på The Sopranos, når man ser den video:-)EasyBuddhist skrev: ↑tirs maj 12, 2026 11:57 pmhttps://x.com/GBarca_/status/2054281623806333173?s=20
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Real Madrid
Jeg har simpelthen grint så meget de sidste par uger. Det er et episk meltdown, vi ser rulle ud for øjnene af os
Jeg takker Real for denne guddommelige komedie og ser med forventning frem til næste episode
Jeg takker Real for denne guddommelige komedie og ser med forventning frem til næste episode
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- SpillerSomMESSI
- Indlæg: 6326
- Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 722 gange
- Blevet takket: 780 gange
Re: Real Madrid
Enhver klub i enhver liga kan producere prik samme dossier med påstående dommer fejl som samlet har kostet ligaen
https://en.as.com/soccer/real-madrid-co ... f202605-n/
Barca kan lave en video sæson for sæson med mindst ligeså mange såkaldte dommer fejl.
Sjovt nok tager dossieren ikke højde for alle de dommer fejl som har givet RMD fejlagtige point.
Det er så langt ude at det er beyond patetisk, det er på børnehave niveau det her.
Jeg håber RMD fans læser med her, for ny kommer pointen:
Barca kan lave et dossier med ligeså mange, måske endda endnu flere “dommerfejl” som har kostet ligeså mange point… hvis vi skal lave regne stykket med RMD’s “påståede” tabte point pga dommere, så skal der laves samme regnestykke for enhver klub i ligaen på samme måde.. og hvad ville enderesultatet blive? Hint: RMD ville stadig have tabt ligaen med afstand, hvis alle dommer afgørelser havde været 100 pct korrekt for alle hold.
Læg dertil denne pointe:
Hvor mange points har RMD fået i denne sæson pga. “måske” dommerfejl som har tilgodeset RMD? Det skal jo sjovt nok også tages med i regnestykket.
Og iøvrigt, jeg kan nu heller ikke se at enhver af disse såkalde dommerfejl i dossieren virkelig er fejl… der er mange der blot er sådan som der blir dømt for alle andre hold… så er pointen fra RMD at dommerne skal bruge en anden regel bog når de dømmer RMD ?
RMD, stop nu jer selv!
https://en.as.com/soccer/real-madrid-co ... f202605-n/
Barca kan lave en video sæson for sæson med mindst ligeså mange såkaldte dommer fejl.
Sjovt nok tager dossieren ikke højde for alle de dommer fejl som har givet RMD fejlagtige point.
Det er så langt ude at det er beyond patetisk, det er på børnehave niveau det her.
Jeg håber RMD fans læser med her, for ny kommer pointen:
Barca kan lave et dossier med ligeså mange, måske endda endnu flere “dommerfejl” som har kostet ligeså mange point… hvis vi skal lave regne stykket med RMD’s “påståede” tabte point pga dommere, så skal der laves samme regnestykke for enhver klub i ligaen på samme måde.. og hvad ville enderesultatet blive? Hint: RMD ville stadig have tabt ligaen med afstand, hvis alle dommer afgørelser havde været 100 pct korrekt for alle hold.
Læg dertil denne pointe:
Hvor mange points har RMD fået i denne sæson pga. “måske” dommerfejl som har tilgodeset RMD? Det skal jo sjovt nok også tages med i regnestykket.
Og iøvrigt, jeg kan nu heller ikke se at enhver af disse såkalde dommerfejl i dossieren virkelig er fejl… der er mange der blot er sådan som der blir dømt for alle andre hold… så er pointen fra RMD at dommerne skal bruge en anden regel bog når de dømmer RMD ?
RMD, stop nu jer selv!
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Real Madrid
Fair nok, hvis mumien mener de har tabt 18 point pga dommerfejl, men hvad hjælper det, når har fået 33 point for meget pga samme
De tåger simpelthen rundt og den ene er mere hjernedød end den anden
De tåger simpelthen rundt og den ene er mere hjernedød end den anden
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Lopezzz
- Indlæg: 17257
- Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2365 gange
- Blevet takket: 1387 gange
- Kontakt:
Re: Real Madrid
Den blev konfiskeret i lufthavnen og jeg blev nægtet adgang. Jeg var på vej til General Francos, jeg mener Florentinos pressekonference
MDCCCXCIX
-
DeanCassady
- Indlæg: 2107
- Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
- Har takket: 134 gange
- Blevet takket: 352 gange
Re: Real Madrid
Heldigvis har de 51 Champions League-titler, og det er jo godt nok.

51.
51.
Robert Zimmerman
-
Antimadridista
- Indlæg: 11259
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: Real Madrid
De er jo seriøst af en alder, så størsteparten af deres liv er levet under FrancoEasyBuddhist skrev: ↑tirs maj 12, 2026 11:57 pmhttps://x.com/GBarca_/status/2054281623806333173?s=20
- Paulinho15
- Indlæg: 908
- Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
- Har takket: 320 gange
- Blevet takket: 199 gange
Re: Real Madrid
Nu læste jeg lige nogle nye udtalelser fra Alvaro Arbeloa forud for deres kamp mod Real Oviedo. Han kommenterede på Perez pressemøde her i går.
Så kommer jeg til at tænkte på Xabi Alonso og hans fyring. Så får jeg et smil på læben. Jeg tror ikke han er ked af sin fyring.
Tværimod tror jeg han er glad og lettet over at være sluppet ud af det galehus!
Så kommer jeg til at tænkte på Xabi Alonso og hans fyring. Så får jeg et smil på læben. Jeg tror ikke han er ked af sin fyring.
Tværimod tror jeg han er glad og lettet over at være sluppet ud af det galehus!
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
PuyolErGud
- Indlæg: 12903
- Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 668 gange
- Blevet takket: 877 gange
Re: Real Madrid
Det er så himmelråbende stupidt, hvor latterlige de kan opføre sig. Altså tal om mindreværdsmentalitet. Som at træde i endnu en hundelort, når man allerede har trådt i de andre der lå på vejen.
Det er sjovt.
Det er sjovt.
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Real Madrid
Manden med den mexicanske accent stiller minsandten op
Jeg ved ikke om, det er en god ting, eller en dårlig. På den ene side, får vi nok en mere saglig tone mellem klubberne, hvis han vinder. På den anden, bliver Real nok drevet en helvedes del mere kompetent på det sportslige område
Hvad vælger vi? Djævlen vi kender, eller....?
https://x.com/partidazocope/status/2054 ... 02793?s=20
Jeg ved ikke om, det er en god ting, eller en dårlig. På den ene side, får vi nok en mere saglig tone mellem klubberne, hvis han vinder. På den anden, bliver Real nok drevet en helvedes del mere kompetent på det sportslige område
Hvad vælger vi? Djævlen vi kender, eller....?
https://x.com/partidazocope/status/2054 ... 02793?s=20
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: Real Madrid
Javier Tebas on Florentino Pérez after his press conference:
"It's sad that a man like Florentino, with all his business prestige and everything he's done for Real Madrid, has to come out and LIE and say these things."
"Everyone knows I'm a Real Madrid fan, even though I'm taking a break right now. I 𝒇𝒆𝒆𝒍 𝒔𝒐𝒓𝒓𝒚 𝒇𝒐𝒓 𝑹𝒆𝒂𝒍 𝑴𝒂𝒅𝒓𝒊𝒅 because you can't keep TELLING LIES all the time."
- Fabrizio Romano
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: Real Madrid
Er det ikke ham de kalder for Solkongen?EasyBuddhist skrev: ↑ons maj 13, 2026 9:38 pmManden med den mexicanske accent stiller minsandten op
Jeg ved ikke om, det er en god ting, eller en dårlig. På den ene side, får vi nok en mere saglig tone mellem klubberne, hvis han vinder. På den anden, bliver Real nok drevet en helvedes del mere kompetent på det sportslige område
Hvad vælger vi? Djævlen vi kender, eller....?
https://x.com/partidazocope/status/2054 ... 02793?s=20
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 73 gæster