10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Dumle
Indlæg: 974
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Dumle »

Antimadridista skrev:
man maj 11, 2026 9:30 am
EasyBuddhist skrev:
man maj 11, 2026 8:47 am
Iniesta007 skrev:
man maj 11, 2026 7:31 am
Kvoller skrev:
søn maj 10, 2026 11:09 pm
PuyolErGud skrev:
søn maj 10, 2026 11:08 pm
Tillykke med mesterskabet til Fc Barcelona.
Et middelmådig Barcelona med et si af et forsvar.


Elsker det her citat inde fra Madridista.dk. Kan de måske lige tjekke hvem der har lukket flest mål ind af holdene? Måske også i hele ligaen.

Under et mål per kamp. Kæft det er hullet! Og ja, jeg ved godt vi ofte bander den høje linje væk og vi giver nogle store muligheder væk, men simpelthen så virkelighedsfjernt, at os middelmådige og et hullet forsvar. Men okay, et inddirekte diss til dem selv er altid på sin plads.
Hvis man er 14 point efter et middelmådigt hold, er man godt nok et ringe hold.
Godmorgen Culés.
Super aften så er der ro på til de sidste kampe. Det eneste der kunne være fedt er at slutte på 100p. men det er nu ikke et must :smile:
Og ja inde på Puta.dk kan man læse meget sjovt :lol: .Men de fleste skriver nu ikke noget særligt rart om deres eget hold, så skøn læsning for en Barca fan :thumbup:
Håber vi til næste sæson har lært af vore forsvarsfejl og kommer langt i Champions League...Men det er en helt anden historie :clap:
Take care Culers og god sommer ☀
JEg synes, man skulle bruge de sidste kampe på at give noget spilletid til talenterne. Espart og Tommy som minimum og så spare nogen af dem, man ved skal til VM. Det vil komme Barca til gode i næste sæson
Fuldstændig enig

100 point er nået før.

Kan personligt være en my ærgerlig over at vi dummede os i 2018, på vej mod en perfekt sæson uden nederlag og så sku holdet midt i ugen til Sydafrika og spille showkamp, hvorefter Messi mfl blev sparet mod Levante….nederlag 4-5.

Sådan en muligheden kommer næppe nogensinde igen…
Er ligeglad med de 100 point, jeg håber vi tager den sidste hjemmekamp top seriøst og slutter sæsonen af med 1p kampe 19 sejre på hjemmebane, og så æå de spare alle stjernerne mod VM i de 2 udekampe.

Filten
Indlæg: 3090
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Geografisk sted: Randers
Har takket: 519 gange
Blevet takket: 313 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Filten »

Flick kongen af El clasico 7 kampe, 6 sejre!
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

Hvor må det være åndssvagt frustrerende at være RM tilhænger for tiden. Ikke så meget pga. de manglende resultater, det er den slags der sker i fodbold, men mentaliteten i og omkring klubben.

Kamphanerne burde være røget ud på røv og albuer. Ikke bare en bøde og efterfølgende ros fra træneren, fordi de er "modige"

Er spændt på hvordan de griber de kommende kampe an og om der pludseligt opstår "skader" i truppen og om de vælger at gøre som Mbappé: "I'm gonna hala from home..."

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
man maj 11, 2026 12:38 pm
Hvor må det være åndssvagt frustrerende at være RM tilhænger for tiden. Ikke så meget pga. de manglende resultater, det er den slags der sker i fodbold, men mentaliteten i og omkring klubben.

Kamphanerne burde være røget ud på røv og albuer. Ikke bare en bøde og efterfølgende ros fra træneren, fordi de er "modige"

Er spændt på hvordan de griber de kommende kampe an og om der pludseligt opstår "skader" i truppen og om de vælger at gøre som Mbappé: "I'm gonna hala from home..."
Ja, det må være nedslående. Ikke mindst fordi, Barca spillede på 50% i går uden deres to største offensive stjerner. Kernen på holdet er så ung, der stadig er mindst 2 lag mere at ligge ovenpå og det er uden at gå på transfermarkedet...
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Mikkel
Indlæg: 162
Tilmeldt: tors feb 07, 2019 5:28 pm
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Mikkel »

Filten skrev:
man maj 11, 2026 12:25 pm
Flick kongen af El clasico 7 kampe, 6 sejre!
Ret skal være ret, han havde karantæne i kampen i oktobermåned.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

EasyBuddhist skrev:
man maj 11, 2026 2:14 pm
Dytrax skrev:
man maj 11, 2026 12:38 pm
Hvor må det være åndssvagt frustrerende at være RM tilhænger for tiden. Ikke så meget pga. de manglende resultater, det er den slags der sker i fodbold, men mentaliteten i og omkring klubben.

Kamphanerne burde være røget ud på røv og albuer. Ikke bare en bøde og efterfølgende ros fra træneren, fordi de er "modige"

Er spændt på hvordan de griber de kommende kampe an og om der pludseligt opstår "skader" i truppen og om de vælger at gøre som Mbappé: "I'm gonna hala from home..."
Ja, det må være nedslående. Ikke mindst fordi, Barca spillede på 50% i går uden deres to største offensive stjerner. Kernen på holdet er så ung, der stadig er mindst 2 lag mere at ligge ovenpå og det er uden at gå på transfermarkedet...

Ja, tænk hvis vi havde haft Raph og Yamal i kampform + en 9'er fra den sjove sfære på holdet i går.

Det har vi til gengæld efter sommer (håber jeg) og så begynder det at ligne noget.

FCBSOCI
Indlæg: 2731
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1340 gange
Blevet takket: 709 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af FCBSOCI »

Så sluttede sejrsparaden efter cirka 5 timer. Sidste år var vi anslået knap 700.000 der overværede paraden. Mit bedste bud er, at vi var flere i år. 800.000 måske? Svaret må vente til i morgen, hvor det forhåbentlig bliver meldt ud.

Jeg bliver altså aldrig træt af sejrsparader. Næste år måtte det godt være efter en sejr i Champions Legue.

Visca Barca, Forca Barca!

Iniesta007
Indlæg: 2032
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Iniesta007 »

FCBSOCI skrev:
man maj 11, 2026 10:11 pm
Så sluttede sejrsparaden efter cirka 5 timer. Sidste år var vi anslået knap 700.000 der overværede paraden. Mit bedste bud er, at vi var flere i år. 800.000 måske? Svaret må vente til i morgen, hvor det forhåbentlig bliver meldt ud.

Jeg bliver altså aldrig træt af sejrsparader. Næste år måtte det godt være efter en sejr i Champions Legue.

Visca Barca, Forca Barca!
Lige præcis. Ligaen er flot men Champions League er vildt :smile:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

Er Wenner på druk for at fejre mesterskabet? Hvis ja, kan vi så ikke splejse til en bajer til The Wenminator, hvis vi får ny kamptråd? :grin:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 6326
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 722 gange
Blevet takket: 780 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Dytrax skrev:
ons maj 13, 2026 2:59 pm
Er Wenner på druk for at fejre mesterskabet? Hvis ja, kan vi så ikke splejse til en bajer til The Wenminator, hvis vi får ny kamptråd? :grin:
Han er måske Aarhusianer og går render stadig rundt i gaden
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”

Kvoller
Indlæg: 6825
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 818 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Kvoller »

21.30. Puha, så får jeg ikke set kampen i aften :sad:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17257
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2365 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Ved godt at vi er mestre men det skal ikke går ud over vores sidste 3 kampe så jeg kræver en ny kamptråd chef ellers får du en advarsel selv :grin: :grin:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Spændende!


PuyolErGud
Indlæg: 12903
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 668 gange
Blevet takket: 877 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

Og ja, selvfølgelig skal vi gå efter de 100 point og især de 19 sejre i 19 hjemmebanekampe, men man kan ikke fortænke dem i, hvis gassen er sluppet noget, nu hvor man fik mesterskabet i hus på den måde. Det bliver dog spænende at se flere nye evt. samt mere afslappethed og bare nyde det endnu mere, nu der intet pres er længere.

Vi får dog en hård kamp. Alaves kæmper for livet i La Liga og er vel nærmest tvunget til at få point for at have bare en flig af chance i de sidste to kampe.

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af EasyBuddhist »

Spændende opstilling, den skulle være kommet i de to kampe inden CL kvartfinalerne
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster