Er ligeglad med de 100 point, jeg håber vi tager den sidste hjemmekamp top seriøst og slutter sæsonen af med 1p kampe 19 sejre på hjemmebane, og så æå de spare alle stjernerne mod VM i de 2 udekampe.Antimadridista skrev: ↑man maj 11, 2026 9:30 amFuldstændig enigEasyBuddhist skrev: ↑man maj 11, 2026 8:47 amJEg synes, man skulle bruge de sidste kampe på at give noget spilletid til talenterne. Espart og Tommy som minimum og så spare nogen af dem, man ved skal til VM. Det vil komme Barca til gode i næste sæsonIniesta007 skrev: ↑man maj 11, 2026 7:31 amGodmorgen Culés.Kvoller skrev: ↑søn maj 10, 2026 11:09 pmHvis man er 14 point efter et middelmådigt hold, er man godt nok et ringe hold.PuyolErGud skrev: ↑søn maj 10, 2026 11:08 pmTillykke med mesterskabet til Fc Barcelona.
Et middelmådig Barcelona med et si af et forsvar.
Elsker det her citat inde fra Madridista.dk. Kan de måske lige tjekke hvem der har lukket flest mål ind af holdene? Måske også i hele ligaen.
Under et mål per kamp. Kæft det er hullet! Og ja, jeg ved godt vi ofte bander den høje linje væk og vi giver nogle store muligheder væk, men simpelthen så virkelighedsfjernt, at os middelmådige og et hullet forsvar. Men okay, et inddirekte diss til dem selv er altid på sin plads.
Super aften så er der ro på til de sidste kampe. Det eneste der kunne være fedt er at slutte på 100p. men det er nu ikke et must![]()
Og ja inde på Puta.dk kan man læse meget sjovt.Men de fleste skriver nu ikke noget særligt rart om deres eget hold, så skøn læsning for en Barca fan
![]()
Håber vi til næste sæson har lært af vore forsvarsfejl og kommer langt i Champions League...Men det er en helt anden historie![]()
Take care Culers og god sommer ☀
100 point er nået før.
Kan personligt være en my ærgerlig over at vi dummede os i 2018, på vej mod en perfekt sæson uden nederlag og så sku holdet midt i ugen til Sydafrika og spille showkamp, hvorefter Messi mfl blev sparet mod Levante….nederlag 4-5.
Sådan en muligheden kommer næppe nogensinde igen…
10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
-
Filten
- Indlæg: 3090
- Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
- Geografisk sted: Randers
- Har takket: 519 gange
- Blevet takket: 313 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Flick kongen af El clasico 7 kampe, 6 sejre!
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Hvor må det være åndssvagt frustrerende at være RM tilhænger for tiden. Ikke så meget pga. de manglende resultater, det er den slags der sker i fodbold, men mentaliteten i og omkring klubben.
Kamphanerne burde være røget ud på røv og albuer. Ikke bare en bøde og efterfølgende ros fra træneren, fordi de er "modige"
Er spændt på hvordan de griber de kommende kampe an og om der pludseligt opstår "skader" i truppen og om de vælger at gøre som Mbappé: "I'm gonna hala from home..."
Kamphanerne burde være røget ud på røv og albuer. Ikke bare en bøde og efterfølgende ros fra træneren, fordi de er "modige"
Er spændt på hvordan de griber de kommende kampe an og om der pludseligt opstår "skader" i truppen og om de vælger at gøre som Mbappé: "I'm gonna hala from home..."
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Ja, det må være nedslående. Ikke mindst fordi, Barca spillede på 50% i går uden deres to største offensive stjerner. Kernen på holdet er så ung, der stadig er mindst 2 lag mere at ligge ovenpå og det er uden at gå på transfermarkedet...Dytrax skrev: ↑man maj 11, 2026 12:38 pmHvor må det være åndssvagt frustrerende at være RM tilhænger for tiden. Ikke så meget pga. de manglende resultater, det er den slags der sker i fodbold, men mentaliteten i og omkring klubben.
Kamphanerne burde være røget ud på røv og albuer. Ikke bare en bøde og efterfølgende ros fra træneren, fordi de er "modige"
Er spændt på hvordan de griber de kommende kampe an og om der pludseligt opstår "skader" i truppen og om de vælger at gøre som Mbappé: "I'm gonna hala from home..."
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
EasyBuddhist skrev: ↑man maj 11, 2026 2:14 pmJa, det må være nedslående. Ikke mindst fordi, Barca spillede på 50% i går uden deres to største offensive stjerner. Kernen på holdet er så ung, der stadig er mindst 2 lag mere at ligge ovenpå og det er uden at gå på transfermarkedet...Dytrax skrev: ↑man maj 11, 2026 12:38 pmHvor må det være åndssvagt frustrerende at være RM tilhænger for tiden. Ikke så meget pga. de manglende resultater, det er den slags der sker i fodbold, men mentaliteten i og omkring klubben.
Kamphanerne burde være røget ud på røv og albuer. Ikke bare en bøde og efterfølgende ros fra træneren, fordi de er "modige"
Er spændt på hvordan de griber de kommende kampe an og om der pludseligt opstår "skader" i truppen og om de vælger at gøre som Mbappé: "I'm gonna hala from home..."
Ja, tænk hvis vi havde haft Raph og Yamal i kampform + en 9'er fra den sjove sfære på holdet i går.
Det har vi til gengæld efter sommer (håber jeg) og så begynder det at ligne noget.
-
FCBSOCI
- Indlæg: 2731
- Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
- Har takket: 1340 gange
- Blevet takket: 709 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Så sluttede sejrsparaden efter cirka 5 timer. Sidste år var vi anslået knap 700.000 der overværede paraden. Mit bedste bud er, at vi var flere i år. 800.000 måske? Svaret må vente til i morgen, hvor det forhåbentlig bliver meldt ud.
Jeg bliver altså aldrig træt af sejrsparader. Næste år måtte det godt være efter en sejr i Champions Legue.
Visca Barca, Forca Barca!
Jeg bliver altså aldrig træt af sejrsparader. Næste år måtte det godt være efter en sejr i Champions Legue.
Visca Barca, Forca Barca!
-
Iniesta007
- Indlæg: 2032
- Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
- Har takket: 119 gange
- Blevet takket: 289 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Lige præcis. Ligaen er flot men Champions League er vildtFCBSOCI skrev: ↑man maj 11, 2026 10:11 pmSå sluttede sejrsparaden efter cirka 5 timer. Sidste år var vi anslået knap 700.000 der overværede paraden. Mit bedste bud er, at vi var flere i år. 800.000 måske? Svaret må vente til i morgen, hvor det forhåbentlig bliver meldt ud.
Jeg bliver altså aldrig træt af sejrsparader. Næste år måtte det godt være efter en sejr i Champions Legue.
Visca Barca, Forca Barca!
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Er Wenner på druk for at fejre mesterskabet? Hvis ja, kan vi så ikke splejse til en bajer til The Wenminator, hvis vi får ny kamptråd? 
- SpillerSomMESSI
- Indlæg: 6326
- Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 722 gange
- Blevet takket: 780 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Han er måske Aarhusianer og går render stadig rundt i gaden
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”
-
Kvoller
- Indlæg: 6825
- Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
- Geografisk sted: Sønderborg
- Har takket: 1172 gange
- Blevet takket: 818 gange
- Lopezzz
- Indlæg: 17257
- Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2365 gange
- Blevet takket: 1387 gange
- Kontakt:
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Ved godt at vi er mestre men det skal ikke går ud over vores sidste 3 kampe så jeg kræver en ny kamptråd chef ellers får du en advarsel selv

MDCCCXCIX
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
-
PuyolErGud
- Indlæg: 12903
- Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 668 gange
- Blevet takket: 877 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Og ja, selvfølgelig skal vi gå efter de 100 point og især de 19 sejre i 19 hjemmebanekampe, men man kan ikke fortænke dem i, hvis gassen er sluppet noget, nu hvor man fik mesterskabet i hus på den måde. Det bliver dog spænende at se flere nye evt. samt mere afslappethed og bare nyde det endnu mere, nu der intet pres er længere.
Vi får dog en hård kamp. Alaves kæmper for livet i La Liga og er vel nærmest tvunget til at få point for at have bare en flig af chance i de sidste to kampe.
Vi får dog en hård kamp. Alaves kæmper for livet i La Liga og er vel nærmest tvunget til at få point for at have bare en flig af chance i de sidste to kampe.
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Spændende opstilling, den skulle være kommet i de to kampe inden CL kvartfinalerne
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster