På stadion blev der sunget en del forskelligt blandt andet:
Madrid, cabrón, saluda al campeón (en klassiker)
Cant del Barca (Blaugrana al vent…)
Un Dia De partit
Både før og efter kampen blev der spillet L’escut al pit, hyldestsangen til Barca i forbindelse med 125 års jubilæet. Faktisk en meget smuk og gribende sang.
Jeg synger med både på Cant del Barca og L’escut al pit, da jeg har lært teksterne udenad. Mit eneste problem er, at jeg ikke aner, hvad jeg synger
På stadion blev der sunget en del forskelligt blandt andet:
Madrid, cabrón, saluda al campeón (en klassiker)
Cant del Barca (Blaugrana al vent…)
Un Dia De partit
Både før og efter kampen blev der spillet L’escut al pit, hyldestsangen til Barca i forbindelse med 125 års jubilæet. Faktisk en meget smuk og gribende sang.
Jeg synger med både på Cant del Barca og L’escut al pit, da jeg har lært teksterne udenad. Mit eneste problem er, at jeg ikke aner, hvad jeg synger
Tror mig, jeg har tit også sunget eller rettere skrålet med på Cant del Barca uden at have anet hvad jeg har sunget
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
På stadion blev der sunget en del forskelligt blandt andet:
Madrid, cabrón, saluda al campeón (en klassiker)
Cant del Barca (Blaugrana al vent…)
Un Dia De partit
Både før og efter kampen blev der spillet L’escut al pit, hyldestsangen til Barca i forbindelse med 125 års jubilæet. Faktisk en meget smuk og gribende sang.
Jeg synger med både på Cant del Barca og L’escut al pit, da jeg har lært teksterne udenad. Mit eneste problem er, at jeg ikke aner, hvad jeg synger
Jeg synger også med på alle sange og jeg er rigtig god men jeg forstår 50-60% af det jeg synger haha
Faktisk jeg lærte sangene på Camp Nou sammen med de lokale.
Jeg spurgte flere gange i starten og de lært mig det stille og roligt.
Glemmer aldrig den første dag på Camp Nou da vi spillede mod Atletico Madrid hvor der var meget stille og jeg rejste mig og råbte Barca og klappede 3 gange og så hørte jeg flere og flere der gjorde det samme efter mig og lige pludselig så kan jeg høre hele stadion Jeg får gåsehud hver gang jeg tænker på det. Hvis bare jeg havde optaget det på kamera...
Tillykke med mesterskabet til Fc Barcelona.
Et middelmådig Barcelona med et si af et forsvar.
Elsker det her citat inde fra Madridista.dk. Kan de måske lige tjekke hvem der har lukket flest mål ind af holdene? Måske også i hele ligaen.
Under et mål per kamp. Kæft det er hullet! Og ja, jeg ved godt vi ofte bander den høje linje væk og vi giver nogle store muligheder væk, men simpelthen så virkelighedsfjernt, at os middelmådige og et hullet forsvar. Men okay, et inddirekte diss til dem selv er altid på sin plads.
Hvis man er 14 point efter et middelmådigt hold, er man godt nok et ringe hold.
Godmorgen Culés.
Super aften så er der ro på til de sidste kampe. Det eneste der kunne være fedt er at slutte på 100p. men det er nu ikke et must
Og ja inde på Puta.dk kan man læse meget sjovt .Men de fleste skriver nu ikke noget særligt rart om deres eget hold, så skøn læsning for en Barca fan
Håber vi til næste sæson har lært af vore forsvarsfejl og kommer langt i Champions League...Men det er en helt anden historie
Take care Culers og god sommer ☀
Var det Barca bedste kamp i går? Nej. Sæsonens mest underholdende? Nej. Men ud fra præmissen om, at Barca “bare” skulle sikre sig mesterskabet, var det nærmest en perfekt spillet kamp. Jeg plejer at have en puls på 200 under hele kampen mod Real Madrid, men i går kom pulsen aldrig helt op. Barca kontrollerede kampen fra første til sidste minut og gav praktisk taget ikke noget væk.
Kampen var heller ikke særlig dramatisk og frem for den sædvanlige pibekoncert mod dommeren og Real Madrid under kampen blev der sunget godt igennem, ligesom det flere gange taktfast lød Hansi Flick, Hansi Flick fra tribunerne. Bølgen kom også i brug, det samme gjorde ole, ole, ole, når Barca i lange perioder spillede bolden rundt, uden Real Madrid kom i nærheden af den.
Campeones, campeones, ole, ole, ole lød allerede fra tribunerne 20 min. før tid. Et tegn på, at ingen for alvor troede, at mesterskabet var i fare for at glippe.
Nå men i dag mandag er det tid til at fejre spillerne i Barcelonas gader.
Tillykke med mesterskabet til Fc Barcelona.
Et middelmådig Barcelona med et si af et forsvar.
Elsker det her citat inde fra Madridista.dk. Kan de måske lige tjekke hvem der har lukket flest mål ind af holdene? Måske også i hele ligaen.
Under et mål per kamp. Kæft det er hullet! Og ja, jeg ved godt vi ofte bander den høje linje væk og vi giver nogle store muligheder væk, men simpelthen så virkelighedsfjernt, at os middelmådige og et hullet forsvar. Men okay, et inddirekte diss til dem selv er altid på sin plads.
Hvis man er 14 point efter et middelmådigt hold, er man godt nok et ringe hold.
Godmorgen Culés.
Super aften så er der ro på til de sidste kampe. Det eneste der kunne være fedt er at slutte på 100p. men det er nu ikke et must
Og ja inde på Puta.dk kan man læse meget sjovt .Men de fleste skriver nu ikke noget særligt rart om deres eget hold, så skøn læsning for en Barca fan
Håber vi til næste sæson har lært af vore forsvarsfejl og kommer langt i Champions League...Men det er en helt anden historie
Take care Culers og god sommer ☀
JEg synes, man skulle bruge de sidste kampe på at give noget spilletid til talenterne. Espart og Tommy som minimum og så spare nogen af dem, man ved skal til VM. Det vil komme Barca til gode i næste sæson
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
Tillykke med mesterskabet til Fc Barcelona.
Et middelmådig Barcelona med et si af et forsvar.
Elsker det her citat inde fra Madridista.dk. Kan de måske lige tjekke hvem der har lukket flest mål ind af holdene? Måske også i hele ligaen.
Under et mål per kamp. Kæft det er hullet! Og ja, jeg ved godt vi ofte bander den høje linje væk og vi giver nogle store muligheder væk, men simpelthen så virkelighedsfjernt, at os middelmådige og et hullet forsvar. Men okay, et inddirekte diss til dem selv er altid på sin plads.
Hvis man er 14 point efter et middelmådigt hold, er man godt nok et ringe hold.
Godmorgen Culés.
Super aften så er der ro på til de sidste kampe. Det eneste der kunne være fedt er at slutte på 100p. men det er nu ikke et must
Og ja inde på Puta.dk kan man læse meget sjovt .Men de fleste skriver nu ikke noget særligt rart om deres eget hold, så skøn læsning for en Barca fan
Håber vi til næste sæson har lært af vore forsvarsfejl og kommer langt i Champions League...Men det er en helt anden historie
Take care Culers og god sommer ☀
JEg synes, man skulle bruge de sidste kampe på at give noget spilletid til talenterne. Espart og Tommy som minimum og så spare nogen af dem, man ved skal til VM. Det vil komme Barca til gode i næste sæson
Jeg er enig. De 100 point er for mig ligegyldige. Vi har allerede vundet på mange parametre, og udviklingen er vigtigere end en for mig uvæsentlig milepæl. Vi kommer ikke til at spare alle som skal til VM, så kunne give mening at lade 2-3 marginal spillere spille fast de sidste tre kampe og så rotere de øvrige pladser blandt de etablerede. Tommy og Xavi er oplagte ja. Spillere som Torrents, Toni, Roony og Casado kunne også få en masse minutter. Derudover kunne man også lade Lewan spille nær ved fuld tid som afslutning på sin Barca-tid og ingen VM, så Torres kan hvilke benene mest muligt. Evt også AC.
Hvis de etablerede VM-spillere selv vil spille er de voksne nok til selv at bestemme, men jeg ville især passe på Pedri, Cubarsi, Gavi og Olmo. Og så skal Raphinha og De Jong lige i omdrejninger men uden at satse deres bentøj mere end nødvendigt.
Tillykke med mesterskabet til Fc Barcelona.
Et middelmådig Barcelona med et si af et forsvar.
Elsker det her citat inde fra Madridista.dk. Kan de måske lige tjekke hvem der har lukket flest mål ind af holdene? Måske også i hele ligaen.
Under et mål per kamp. Kæft det er hullet! Og ja, jeg ved godt vi ofte bander den høje linje væk og vi giver nogle store muligheder væk, men simpelthen så virkelighedsfjernt, at os middelmådige og et hullet forsvar. Men okay, et inddirekte diss til dem selv er altid på sin plads.
Hvis man er 14 point efter et middelmådigt hold, er man godt nok et ringe hold.
Godmorgen Culés.
Super aften så er der ro på til de sidste kampe. Det eneste der kunne være fedt er at slutte på 100p. men det er nu ikke et must
Og ja inde på Puta.dk kan man læse meget sjovt .Men de fleste skriver nu ikke noget særligt rart om deres eget hold, så skøn læsning for en Barca fan
Håber vi til næste sæson har lært af vore forsvarsfejl og kommer langt i Champions League...Men det er en helt anden historie
Take care Culers og god sommer ☀
JEg synes, man skulle bruge de sidste kampe på at give noget spilletid til talenterne. Espart og Tommy som minimum og så spare nogen af dem, man ved skal til VM. Det vil komme Barca til gode i næste sæson
Fuldstændig enig
100 point er nået før.
Kan personligt være en my ærgerlig over at vi dummede os i 2018, på vej mod en perfekt sæson uden nederlag og så sku holdet midt i ugen til Sydafrika og spille showkamp, hvorefter Messi mfl blev sparet mod Levante….nederlag 4-5.
Real Madrids spillere lader til kun at have ild i øjnene, når de skal slå holdkammerater i jorden eller når de skal kritisere dommeren for dette eller hint og i går var der ikke megen gejst i de små hvidklædte haremisser, som ikke var kommet til Catalonien for at kæmpe for den sidste rest af ære.
Efter 18 minutter havde Barcelona scoret begge mål. Først Rashford på et direkte frispark op i målhjørnet og dernæst Ferran Torres, som udnyttede en perfekt frispilning fra Olmo til at lukke og slukke opgøret.
Bellingham fik sendt bolden i mål i anden halvleg, men han var blot en af fem Real Madrid-spillere i off side-position i situationen.
Barcelona havde chancer til flere mål, men som vanligt reddede Courtois Real Madrid fra et stort nederlag. Det er ikke en ydmygelse at tabe mesterskabet i El Clásico. Det er en ydmygelse at skulle se på disse Real Madrid-spillere, som er så ligeglade med trøjen.
Kampens spiller: Nej. Bare Nej!
Kampens badebold: Skal man tage Vinícius, der tror at han er Gud? Eller voldspsykopaterne Rüdiger og Tchouaméni? Eller lystløgneren Fede Valverde? Eller Mbappé, som midt i kampen, hvor vi er bagud med 2-0 poster et billede af netop resultatet på de sociale medier med et ”Hala Madrid” efter en uge, hvor han flækkende af grin er kørt hjem fra træning efter at have set en holdkammerat blive slået bevidstløs af en anden holdkammerat. I Guder, hvor er der nok af spillere at foragte.
Perspektiver frem mod de kommende kampe: Jamen, der er ingen perspektiver. Kun forfald og ligegyldighed.
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.
What a moment in Paris. Luis Enrique leaves the press room after beating Brest. When he runs into a staff member, he asks what the FC Barcelona score was. They tell him Barça beat Real Madrid 2-0 and are champions.
What a moment in Paris. Luis Enrique leaves the press room after beating Brest. When he runs into a staff member, he asks what the FC Barcelona score was. They tell him Barça beat Real Madrid 2-0 and are champions.
“GET IN THERE!” he shouts with his fist clenched.
Senest rettet af kklaus man maj 11, 2026 12:43 pm, rettet i alt 1 gang.
Real Madrids spillere lader til kun at have ild i øjnene, når de skal slå holdkammerater i jorden eller når de skal kritisere dommeren for dette eller hint og i går var der ikke megen gejst i de små hvidklædte haremisser, som ikke var kommet til Catalonien for at kæmpe for den sidste rest af ære.
Efter 18 minutter havde Barcelona scoret begge mål. Først Rashford på et direkte frispark op i målhjørnet og dernæst Ferran Torres, som udnyttede en perfekt frispilning fra Olmo til at lukke og slukke opgøret.
Bellingham fik sendt bolden i mål i anden halvleg, men han var blot en af fem Real Madrid-spillere i off side-position i situationen.
Barcelona havde chancer til flere mål, men som vanligt reddede Courtois Real Madrid fra et stort nederlag. Det er ikke en ydmygelse at tabe mesterskabet i El Clásico. Det er en ydmygelse at skulle se på disse Real Madrid-spillere, som er så ligeglade med trøjen.
Kampens spiller: Nej. Bare Nej!
Kampens badebold: Skal man tage Vinícius, der tror at han er Gud? Eller voldspsykopaterne Rüdiger og Tchouaméni? Eller lystløgneren Fede Valverde? Eller Mbappé, som midt i kampen, hvor vi er bagud med 2-0 poster et billede af netop resultatet på de sociale medier med et ”Hala Madrid” efter en uge, hvor han flækkende af grin er kørt hjem fra træning efter at have set en holdkammerat blive slået bevidstløs af en anden holdkammerat. I Guder, hvor er der nok af spillere at foragte.
Perspektiver frem mod de kommende kampe: Jamen, der er ingen perspektiver. Kun forfald og ligegyldighed.
Jeg har svært ved at finde en spiller jeg elsker mere end gavi… Helt utroligt som han er kommet tilbage! Og det ser ud til at han har nappet de jongs plads.