10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7547
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 133 gange
Blevet takket: 993 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Fucking uddel det trofæ og SUT DEN TEBAAAAS !!!!!!
Forumlegende

Kvoller
Indlæg: 6831
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 1175 gange
Blevet takket: 822 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Kvoller »

PuyolErGud skrev:
søn maj 10, 2026 11:08 pm
Tillykke med mesterskabet til Fc Barcelona.
Et middelmådig Barcelona med et si af et forsvar.


Elsker det her citat inde fra Madridista.dk. Kan de måske lige tjekke hvem der har lukket flest mål ind af holdene? Måske også i hele ligaen.

Under et mål per kamp. Kæft det er hullet! Og ja, jeg ved godt vi ofte bander den høje linje væk og vi giver nogle store muligheder væk, men simpelthen så virkelighedsfjernt, at os middelmådige og et hullet forsvar. Men okay, et inddirekte diss til dem selv er altid på sin plads.
Hvis man er 14 point efter et middelmådigt hold, er man godt nok et ringe hold.

nosslo15
Indlæg: 1843
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 181 gange
Blevet takket: 319 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af nosslo15 »

Det blev aldrig det festfyrværkeri, man havde håbet på efter 2-0 målet. Men mesterskabet kom i hus og det var det vigtigste.

Filten
Indlæg: 3091
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Geografisk sted: Randers
Har takket: 519 gange
Blevet takket: 313 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Filten »

Tillykke Cules!

Mon Madrid gik direkte i omklædningen og begyndte på deres boksetræning? 😎
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Kvoller
Indlæg: 6831
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 1175 gange
Blevet takket: 822 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Kvoller »

SMUKT!

Alias-A
Indlæg: 779
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 50 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Alias-A »

Ærgeligt vi ikke lige fik en sidste scoring, jeg havde os til at vinde med 3 eller mere :grin: Men ok, må nøjes med at vi tager mesterskabet
93' Iniesta

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17260
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2367 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Hej general Franco, godnat og sov godt din syge korrupte stodder :lol:
MDCCCXCIX

Hristo
Indlæg: 1118
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 296 gange
Blevet takket: 456 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Hristo »

Jeg sidder i min Barca-trøje i sofaen med et sagligt smil. Tidligere sad jeg i AGF-trøjen med gamle venner fra Århus med et sagligt smil. Fandeme en god dag! Blev hel rørt over at se og Flicks reaktion på mesterskabet. Han har været en helt eminent tilføjelse. Jeg håber vi kan bevare ham som træner mange år frem, selvom han kun tager korte kontrakter.
Tillykke igen til jer alle!!!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9543
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2863 gange
Blevet takket: 1665 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

Hansi <3

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9543
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2863 gange
Blevet takket: 1665 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

Mbappé ventede til vi førte 2-0 med at poste "Hala Madrid" på Insta

:lol:

Antimadridista
Indlæg: 11265
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1849 gange
Blevet takket: 1215 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
søn maj 10, 2026 11:26 pm
Mbappé ventede til vi førte 2-0 med at poste "Hala Madrid" på Insta

:lol:
Skrev han ikke 15 CL… :lol:

PuyolErGud
Indlæg: 12906
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 669 gange
Blevet takket: 878 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

Hvis man kigger på Barcas opstilling i dag, så er det jo det dårligste hold de har stillet i et årti eller sådan noget.

Men de spiller som et hold. De har en taktik. De ser sgu nok også taktikvideoer.


Vi tager også lige denne her inde fra siden for absurde betragtninger. Fair de ikke følger lige så meget med hos os som vi selv gør, men de har tydeligvis glemt at vi har haft nogle rædderlige startopstillinger indenfor bare de sidste 5 år med Dest, Jutgla, Akhomach etc.

I dag er vi jo endda bedre spiller for spiller, samt som hold med de som starter inde.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 3743
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 226 gange
Blevet takket: 602 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Norbit »

Tillykke Gutter!! :clap: :clap: :clap:
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Antimadridista
Indlæg: 11265
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1849 gange
Blevet takket: 1215 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

PuyolErGud skrev:
søn maj 10, 2026 11:43 pm
Hvis man kigger på Barcas opstilling i dag, så er det jo det dårligste hold de har stillet i et årti eller sådan noget.

Men de spiller som et hold. De har en taktik. De ser sgu nok også taktikvideoer.


Vi tager også lige denne her inde fra siden for absurde betragtninger. Fair de ikke følger lige så meget med hos os som vi selv gør, men de har tydeligvis glemt at vi har haft nogle rædderlige startopstillinger indenfor bare de sidste 5 år med Dest, Jutgla, Akhomach etc.

I dag er vi jo endda bedre spiller for spiller, samt som hold med de som starter inde.
Vores starter indeholdt potentielt 8 mand der skal til VM for Spanien… rønnebærrene er vist sure….

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9543
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2863 gange
Blevet takket: 1665 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

Hansi Flick: “I will never forget this day. I love these players, I love this team, the fans are fantastic… it’s been a difficult day for me”.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster