10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
Kvoller
- Indlæg: 6831
- Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
- Geografisk sted: Sønderborg
- Har takket: 1175 gange
- Blevet takket: 822 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Hvis man er 14 point efter et middelmådigt hold, er man godt nok et ringe hold.PuyolErGud skrev: ↑søn maj 10, 2026 11:08 pmTillykke med mesterskabet til Fc Barcelona.
Et middelmådig Barcelona med et si af et forsvar.
Elsker det her citat inde fra Madridista.dk. Kan de måske lige tjekke hvem der har lukket flest mål ind af holdene? Måske også i hele ligaen.
Under et mål per kamp. Kæft det er hullet! Og ja, jeg ved godt vi ofte bander den høje linje væk og vi giver nogle store muligheder væk, men simpelthen så virkelighedsfjernt, at os middelmådige og et hullet forsvar. Men okay, et inddirekte diss til dem selv er altid på sin plads.
-
Filten
- Indlæg: 3091
- Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
- Geografisk sted: Randers
- Har takket: 519 gange
- Blevet takket: 313 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Tillykke Cules!
Mon Madrid gik direkte i omklædningen og begyndte på deres boksetræning?
Mon Madrid gik direkte i omklædningen og begyndte på deres boksetræning?
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano
-
Kvoller
- Indlæg: 6831
- Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
- Geografisk sted: Sønderborg
- Har takket: 1175 gange
- Blevet takket: 822 gange
-
Alias-A
- Indlæg: 779
- Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
- Geografisk sted: København
- Har takket: 50 gange
- Blevet takket: 106 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Ærgeligt vi ikke lige fik en sidste scoring, jeg havde os til at vinde med 3 eller mere
Men ok, må nøjes med at vi tager mesterskabet
93' Iniesta
- Lopezzz
- Indlæg: 17260
- Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2367 gange
- Blevet takket: 1387 gange
- Kontakt:
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Hej general Franco, godnat og sov godt din syge korrupte stodder 
MDCCCXCIX
-
Hristo
- Indlæg: 1118
- Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
- Har takket: 296 gange
- Blevet takket: 456 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Jeg sidder i min Barca-trøje i sofaen med et sagligt smil. Tidligere sad jeg i AGF-trøjen med gamle venner fra Århus med et sagligt smil. Fandeme en god dag! Blev hel rørt over at se og Flicks reaktion på mesterskabet. Han har været en helt eminent tilføjelse. Jeg håber vi kan bevare ham som træner mange år frem, selvom han kun tager korte kontrakter.
Tillykke igen til jer alle!!!
Tillykke igen til jer alle!!!
- Dytrax
- Indlæg: 9543
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2863 gange
- Blevet takket: 1665 gange
- Dytrax
- Indlæg: 9543
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2863 gange
- Blevet takket: 1665 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Mbappé ventede til vi førte 2-0 med at poste "Hala Madrid" på Insta

-
Antimadridista
- Indlæg: 11265
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1849 gange
- Blevet takket: 1215 gange
-
PuyolErGud
- Indlæg: 12906
- Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 669 gange
- Blevet takket: 878 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Hvis man kigger på Barcas opstilling i dag, så er det jo det dårligste hold de har stillet i et årti eller sådan noget.
Men de spiller som et hold. De har en taktik. De ser sgu nok også taktikvideoer.
Vi tager også lige denne her inde fra siden for absurde betragtninger. Fair de ikke følger lige så meget med hos os som vi selv gør, men de har tydeligvis glemt at vi har haft nogle rædderlige startopstillinger indenfor bare de sidste 5 år med Dest, Jutgla, Akhomach etc.
I dag er vi jo endda bedre spiller for spiller, samt som hold med de som starter inde.
Men de spiller som et hold. De har en taktik. De ser sgu nok også taktikvideoer.
Vi tager også lige denne her inde fra siden for absurde betragtninger. Fair de ikke følger lige så meget med hos os som vi selv gør, men de har tydeligvis glemt at vi har haft nogle rædderlige startopstillinger indenfor bare de sidste 5 år med Dest, Jutgla, Akhomach etc.
I dag er vi jo endda bedre spiller for spiller, samt som hold med de som starter inde.
-
Antimadridista
- Indlæg: 11265
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1849 gange
- Blevet takket: 1215 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Vores starter indeholdt potentielt 8 mand der skal til VM for Spanien… rønnebærrene er vist sure….PuyolErGud skrev: ↑søn maj 10, 2026 11:43 pmHvis man kigger på Barcas opstilling i dag, så er det jo det dårligste hold de har stillet i et årti eller sådan noget.
Men de spiller som et hold. De har en taktik. De ser sgu nok også taktikvideoer.
Vi tager også lige denne her inde fra siden for absurde betragtninger. Fair de ikke følger lige så meget med hos os som vi selv gør, men de har tydeligvis glemt at vi har haft nogle rædderlige startopstillinger indenfor bare de sidste 5 år med Dest, Jutgla, Akhomach etc.
I dag er vi jo endda bedre spiller for spiller, samt som hold med de som starter inde.
- Dytrax
- Indlæg: 9543
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2863 gange
- Blevet takket: 1665 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Hansi Flick: “I will never forget this day. I love these players, I love this team, the fans are fantastic… it’s been a difficult day for me”.
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster