10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 5802
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1141 gange
Blevet takket: 1387 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af EasyBuddhist »

Så, nu begynder drama tøserne at stikke hovederne frem. Bellingham, Asensio og Vini. Vor herre bevares

Det er nu, vi skal stikke kniven ind
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 2419
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 680 gange
Blevet takket: 365 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af SIOUX »

Antimadridista skrev:
søn maj 10, 2026 10:21 pm
Hvor er Hristo!!?? Stangstiv i Århus gader :grin:
Vi bor lidt uden for Århus, og folk strømmer derind lige nu :grin: Tænker, Århus Kommune vil opleve relativt højt fravær på byens arbejdspladser i morgen :lol:

PuyolErGud
Indlæg: 12906
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 669 gange
Blevet takket: 878 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

SIOUX skrev:
søn maj 10, 2026 10:24 pm
Antimadridista skrev:
søn maj 10, 2026 10:21 pm
Hvor er Hristo!!?? Stangstiv i Århus gader :grin:
Vi bor lidt uden for Århus, og folk strømmer derind lige nu :grin: Tænker, Århus Kommune vil opleve relativt højt fravær på byens arbejdspladser i morgen :lol:
Aarhus er en dejlig by, så har aldrig noget imod at være der, men lige nu og her må det være fantastisk :glad:

PuyolErGud
Indlæg: 12906
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 669 gange
Blevet takket: 878 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

Men til kampen her, så er vi røget lidt ned i deres tempo. Forhåbentlig kan et par udskiftninger måske gavne.

EasyBuddhist
Indlæg: 5802
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1141 gange
Blevet takket: 1387 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af EasyBuddhist »

SIOUX skrev:
søn maj 10, 2026 10:24 pm
Antimadridista skrev:
søn maj 10, 2026 10:21 pm
Hvor er Hristo!!?? Stangstiv i Århus gader :grin:
Vi bor lidt uden for Århus, og folk strømmer derind lige nu :grin: Tænker, Århus Kommune vil opleve relativt højt fravær på byens arbejdspladser i morgen :lol:
Jamen, så luk da lortet ned. Det har de fortjent efter at have ventet i 40 år
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Kvoller
Indlæg: 6831
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 1175 gange
Blevet takket: 822 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Kvoller »

PuyolErGud skrev:
søn maj 10, 2026 10:25 pm
Men til kampen her, så er vi røget lidt ned i deres tempo. Forhåbentlig kan et par udskiftninger måske gavne.
Ja, vi bliver liiige lidt for lade i indstillingen.

PuyolErGud
Indlæg: 12906
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 669 gange
Blevet takket: 878 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

Kvoller skrev:
søn maj 10, 2026 10:27 pm
PuyolErGud skrev:
søn maj 10, 2026 10:25 pm
Men til kampen her, så er vi røget lidt ned i deres tempo. Forhåbentlig kan et par udskiftninger måske gavne.
Ja, vi bliver liiige lidt for lade i indstillingen.
Ja, og selvom der var klar offside her, så er det lige varsel nok. Vi skal sgu lige stramme os an!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9543
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2863 gange
Blevet takket: 1665 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

Raphinha!!!


Og Easys uvorne plejebarn :lol:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Raphinha ❤️

Kvoller
Indlæg: 6831
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 1175 gange
Blevet takket: 822 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Kvoller »

PuyolErGud skrev:
søn maj 10, 2026 10:28 pm
Kvoller skrev:
søn maj 10, 2026 10:27 pm
PuyolErGud skrev:
søn maj 10, 2026 10:25 pm
Men til kampen her, så er vi røget lidt ned i deres tempo. Forhåbentlig kan et par udskiftninger måske gavne.
Ja, vi bliver liiige lidt for lade i indstillingen.
Ja, og selvom der var klar offside her, så er det lige varsel nok. Vi skal sgu lige stramme os an!
Forhåbentlig er det en advarsel til spillerne. Men Raphinha ind nu, som nok meget gerne vil vise lidt lækkerier.

Kvoller
Indlæg: 6831
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 1175 gange
Blevet takket: 822 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Kvoller »

Tak Joan!

Kvoller
Indlæg: 6831
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 1175 gange
Blevet takket: 822 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Kvoller »

Smukt Martin!

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 2419
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 680 gange
Blevet takket: 365 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af SIOUX »

Vinder vi 5-0, så finder jeg sgu gededragten frem fra skabet.

Antimadridista
Indlæg: 11265
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1849 gange
Blevet takket: 1215 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Det der Gerard laver der!! Araujo eller Eric villa ha taget et rødt der..!!

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 1461
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 275 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af PeterPedal »

Antimadridista skrev:
søn maj 10, 2026 10:32 pm
Det der Gerard laver der!! Araujo eller Eric villa ha taget et rødt der..!!
Araujo ville have taget 2
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster