10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5802
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1141 gange
- Blevet takket: 1387 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Så, nu begynder drama tøserne at stikke hovederne frem. Bellingham, Asensio og Vini. Vor herre bevares
Det er nu, vi skal stikke kniven ind
Det er nu, vi skal stikke kniven ind
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- SIOUX
- Indlæg: 2419
- Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
- Har takket: 680 gange
- Blevet takket: 365 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Vi bor lidt uden for Århus, og folk strømmer derind lige nu
-
PuyolErGud
- Indlæg: 12906
- Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 669 gange
- Blevet takket: 878 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Aarhus er en dejlig by, så har aldrig noget imod at være der, men lige nu og her må det være fantastisk
-
PuyolErGud
- Indlæg: 12906
- Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 669 gange
- Blevet takket: 878 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Men til kampen her, så er vi røget lidt ned i deres tempo. Forhåbentlig kan et par udskiftninger måske gavne.
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5802
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1141 gange
- Blevet takket: 1387 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Jamen, så luk da lortet ned. Det har de fortjent efter at have ventet i 40 år
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
Kvoller
- Indlæg: 6831
- Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
- Geografisk sted: Sønderborg
- Har takket: 1175 gange
- Blevet takket: 822 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Ja, vi bliver liiige lidt for lade i indstillingen.PuyolErGud skrev: ↑søn maj 10, 2026 10:25 pmMen til kampen her, så er vi røget lidt ned i deres tempo. Forhåbentlig kan et par udskiftninger måske gavne.
-
PuyolErGud
- Indlæg: 12906
- Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 669 gange
- Blevet takket: 878 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Ja, og selvom der var klar offside her, så er det lige varsel nok. Vi skal sgu lige stramme os an!Kvoller skrev: ↑søn maj 10, 2026 10:27 pmJa, vi bliver liiige lidt for lade i indstillingen.PuyolErGud skrev: ↑søn maj 10, 2026 10:25 pmMen til kampen her, så er vi røget lidt ned i deres tempo. Forhåbentlig kan et par udskiftninger måske gavne.
- Dytrax
- Indlæg: 9543
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2863 gange
- Blevet takket: 1665 gange
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
-
Kvoller
- Indlæg: 6831
- Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
- Geografisk sted: Sønderborg
- Har takket: 1175 gange
- Blevet takket: 822 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Forhåbentlig er det en advarsel til spillerne. Men Raphinha ind nu, som nok meget gerne vil vise lidt lækkerier.PuyolErGud skrev: ↑søn maj 10, 2026 10:28 pmJa, og selvom der var klar offside her, så er det lige varsel nok. Vi skal sgu lige stramme os an!Kvoller skrev: ↑søn maj 10, 2026 10:27 pmJa, vi bliver liiige lidt for lade i indstillingen.PuyolErGud skrev: ↑søn maj 10, 2026 10:25 pmMen til kampen her, så er vi røget lidt ned i deres tempo. Forhåbentlig kan et par udskiftninger måske gavne.
-
Kvoller
- Indlæg: 6831
- Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
- Geografisk sted: Sønderborg
- Har takket: 1175 gange
- Blevet takket: 822 gange
-
Kvoller
- Indlæg: 6831
- Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
- Geografisk sted: Sønderborg
- Har takket: 1175 gange
- Blevet takket: 822 gange
-
Antimadridista
- Indlæg: 11265
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1849 gange
- Blevet takket: 1215 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Det der Gerard laver der!! Araujo eller Eric villa ha taget et rødt der..!!
- PeterPedal
- Indlæg: 1461
- Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
- Har takket: 73 gange
- Blevet takket: 275 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Araujo ville have taget 2Antimadridista skrev: ↑søn maj 10, 2026 10:32 pmDet der Gerard laver der!! Araujo eller Eric villa ha taget et rødt der..!!
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster