10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

Jeg håber også at Raphinha får spilletid.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17257
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2365 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Håber spillerne giver alt i anden halvleg, specielt forsvaret, de skal står bedre sammen.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

Vinícius to Barça fans: "15 Champions League"

Sikke en anfører og ikke mindst forbilledlig stykke mandfolk.


:roll:

Mikkel
Indlæg: 162
Tilmeldt: tors feb 07, 2019 5:28 pm
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Mikkel »

Vi fører 2-0 ved halvleg i en El Clasico, ovenikøbet for mesterskabet. Uden Yamal, Raphinha, De Jong. Og så skal man alligevel læse, ud med Olmo, ud med Rashford der begge har været afgørende.

FCBSOCI
Indlæg: 2731
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1340 gange
Blevet takket: 709 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af FCBSOCI »

Flot foårsaften i Barcelona. Fabelagtig stemning. Flotte mål. What is not to like…

Flot gestus med 1 minuts stilhed til at ære Hansi Flicks far der gik bort, efterfulgt af taktfaste råb Hansi Flick, Hansi Flick.
Og herligt når Vini har bolden, så er der enten hylekoncert, eller bliver råbt balon de playa (badebold) mod ham. Med hentydning til al polemikken omkring hans manglende Balon D’or.

Med mindre Real scorer mindst tre mål i 2. halvleg, bliver der fest på stadion efter slutfløjt og igen i morgen i Barcelonas gader. Det bliver nogle hårde dage, LOL.

BARCA, BARCA, BARCA!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17257
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2365 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Dytrax skrev:
søn maj 10, 2026 10:03 pm
Vinícius to Barça fans: "15 Champions League"

Sikke en anfører og ikke mindst forbilledlig stykke mandfolk.


:roll:
Madridistas er nødt til at nævne det mindst en gang om ugen ellers bliver de 15 nu ligegyldige titler hurtig glemt :lol:
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af EasyBuddhist »

Gavi-Pedri

Det vi alle har ventet på så længe, endelig fri for skader på samme tid. Barca bliver så meget bedre med de to ved siden af hinanden

Nu mangler vi bare Bernal og det bliver til en trio. Free flow
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 11259
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
søn maj 10, 2026 10:03 pm
Vinícius to Barça fans: "15 Champions League"

Sikke en anfører og ikke mindst forbilledlig stykke mandfolk.


:roll:
I en alder af 25! Waaauw, hvor mange kan det ikke blive til :razz:

Kvoller
Indlæg: 6825
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 818 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Kvoller »

Hvorfor skubber du ham Olmo? Tosset at trække et gult på det.

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 2418
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 678 gange
Blevet takket: 365 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af SIOUX »

Kvoller skrev:
søn maj 10, 2026 10:16 pm
Hvorfor skubber du ham Olmo?
Han er Real Madrid spiller?

Kvoller
Indlæg: 6825
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 818 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Kvoller »

SIOUX skrev:
søn maj 10, 2026 10:17 pm
Kvoller skrev:
søn maj 10, 2026 10:16 pm
Hvorfor skubber du ham Olmo?
Han er Real Madrid spiller?
Hermed lovlig undskyldt :lol:

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 423
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 36 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Ponte »

Dytrax skrev:
søn maj 10, 2026 10:03 pm
Vinícius to Barça fans: "15 Champions League"

Sikke en anfører og ikke mindst forbilledlig stykke mandfolk.


:roll:
Rodri is calling :twisted:
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 2418
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 678 gange
Blevet takket: 365 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af SIOUX »

Kvoller skrev:
søn maj 10, 2026 10:18 pm
SIOUX skrev:
søn maj 10, 2026 10:17 pm
Kvoller skrev:
søn maj 10, 2026 10:16 pm
Hvorfor skubber du ham Olmo?
Han er Real Madrid spiller?
Hermed lovlig undskyldt :lol:
:lol:

Kvoller
Indlæg: 6825
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 818 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Kvoller »

Den fik du også spillet helt ud da, Bellingham.

Antimadridista
Indlæg: 11259
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Hvor er Hristo!!?? Stangstiv i Århus gader :grin:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 90 gæster