10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
Kvoller
- Indlæg: 6825
- Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
- Geografisk sted: Sønderborg
- Har takket: 1172 gange
- Blevet takket: 818 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Det er i øvrigt også komplet vanvittigt, at man lader Tchouameni starte inde, hvis det virkelig passer at han har slået Valverde så hårdt, at han måtte på skadestuen.
-
Kvoller
- Indlæg: 6825
- Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
- Geografisk sted: Sønderborg
- Har takket: 1172 gange
- Blevet takket: 818 gange
-
PuyolErGud
- Indlæg: 12903
- Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 668 gange
- Blevet takket: 877 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
For satan da! God bold i dybden! Fermín lå fri derovre, men forstår godt han afslutter.
-
Kvoller
- Indlæg: 6825
- Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
- Geografisk sted: Sønderborg
- Har takket: 1172 gange
- Blevet takket: 818 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Hold da kæft Olmo... Det er faktisk imponerende at ramme så ringe.
-
Iniesta007
- Indlæg: 2032
- Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
- Har takket: 119 gange
- Blevet takket: 289 gange
-
Drake
- Indlæg: 4631
- Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
- Har takket: 3015 gange
- Blevet takket: 231 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Åhhh Rashford, jeg bliver aldrig fan af dig, du skal hjem til England igen 
Visca Barca, Visca Cataluña🔵🔴
-
PuyolErGud
- Indlæg: 12903
- Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 668 gange
- Blevet takket: 877 gange
-
Iniesta007
- Indlæg: 2032
- Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
- Har takket: 119 gange
- Blevet takket: 289 gange
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Hvis han bare kunne agere habil 9er ville han være super værdifuld pga dødboldene.
-
Iniesta007
- Indlæg: 2032
- Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
- Har takket: 119 gange
- Blevet takket: 289 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Håber Raphinha får nogle minutter i 2 halvleg, det har han fortjent...og ud me Olmo 
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 21 gæster