Jeg ser også meget hellere vi køber et ungt hurtig og driblestærk talent, som fx Fofana, Nusa osv.Madameskrald skrev: ↑søn dec 28, 2025 6:41 pmDen er lidt svær... Hans G/A bidrag er fremragende, men ja han fremstår desværre som lidt af et fremmedelement på banen, både taktisk og teknisk. Han har nogle spidskompetencer, som han lever på, men jeg vil gerne/hellere se et ungt talent (enten la masia eller tilkøb) blomstre på positionen.
Ovenstående er blot understreget, at det løft spillet har taget efter Raphinha er tilbage på ventreskanten.
Jeg er heller ikke Rashford som vores fremtidig 9'er, der har han ikke målnæse nok, og ikke god nok i linkup spillet.
Han har også udtalt, at han aldrig vil blive en stor målscore som angriber, da det ikke ligger naturligt for ham, og han gerne vil være med over alt, også derfor han er så alsidig.