10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 12903
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 669 gange
Blevet takket: 877 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

Dytrax skrev:
lør maj 09, 2026 10:53 pm
Real Madrid TV attacks El Clásico referee Hernández Hernández and VAR referee Iglesias Villanueva.

"We have La Liga El Clásico at Camp Nou, and the main referee will be Hernández Hernández. He is a referee who admitted years ago in an interview that he is a Barça supporter."

:roll:
I så fald, så er han verdens værste Barcelona supporter. At de overhovedet kan få sig selv til det, når han var dommeren i sidste års 4-3 kamp, hvor der ikke dømmes straffe på armen på slagsbroder T. og samtidig annullerer Fermins mål, siger jo alt.

Antimadridista
Indlæg: 11262
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1849 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:
lør maj 09, 2026 9:12 pm
Antimadridista skrev:
lør maj 09, 2026 7:25 pm
SpillerSomMESSI skrev:
lør maj 09, 2026 2:39 pm
Jeg gav 540 Euro for en vip billet til Xavis afskedskamp hvor vi samtidig blev mestre og spillerne med koner gik æresrunde bagefter og jeg var mega tæt på Sakira fra min luksus boks
Wauuuw Skakira :eek:

Men havde hun ikke brudt med Pique da???🤔
Xavis afskedskamp som spiller i 2015!

Pique og Shakira gik fra hinanden i 2022 ish…
Ahhh sorry… :glad: tænkte som træner :crazy:

Antimadridista
Indlæg: 11262
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1849 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

PuyolErGud skrev:
lør maj 09, 2026 7:49 pm
Antimadridista skrev:
lør maj 09, 2026 7:29 pm
FCBarcelonaChr skrev:
lør maj 09, 2026 7:00 pm
Spændende hvis det passer.

Har aldrig helt forstået hvorfor så mange herinde konstant håber på et gennembrud for ham her…????? Det kommer jo ikke!
Er det pga hans ophav? Eller svenske aner…? Forstår det ik helt?
Altså jeg håber da altid på et gennembrud for hvem end er nu spiller for os. Andet ville da være mærkeligt. Jeg tror dog heller ikke han får det gennembrud man ønsker, da han ikke har den helt specifikke spidskompetence der skal til.
Jojo jojo..synes bare næsten der er gået Ansu i den..

Iniesta007
Indlæg: 2032
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Iniesta007 »

God kamp i aften Culés :smile:
Ja alt er linet op til mesterskabsfejring, men husk nu der skal 2 til Tango :crazy:
Jeg har gennem årene set så mange kampe hvor man bare lige skulle bruge 1p, og så har modstanderen ødelagt festen :sad:
Nu er det heldigvis ikke den sidste kamp i denne sæson ( tænk hvis vi kun var 1p foran :sick: ) så vi skal nok blive mestre.
Vil gerne have det afgjort iaften, men bliver ikke vildt skuffet hvis det glipper.
Livet går videre :angel:

DeanCassady
Indlæg: 2115
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 355 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af DeanCassady »

7-0 til Ferran. Så kører vi.
Robert Zimmerman

Hristo
Indlæg: 1115
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 296 gange
Blevet takket: 456 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Hristo »

Mbappe er mod forventning ikke blevet klar. Jeg kan ikke gøre op med mig selv om det er en svækkelse. Mon ikke Vinicius lægger 20% på af samme årsag?

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Hristo skrev:
søn maj 10, 2026 1:11 pm
Mbappe er mod forventning ikke blevet klar. Jeg kan ikke gøre op med mig selv om det er en svækkelse. Mon ikke Vinicius lægger 20% på af samme årsag?
Det er en svækkelse - for os. Deres form med Mbappe er ikke eksisterende… Det bliver en møg svær kamp.

Hristo
Indlæg: 1115
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 296 gange
Blevet takket: 456 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Hristo »

FCBarcelonaChr skrev:
søn maj 10, 2026 1:25 pm
Hristo skrev:
søn maj 10, 2026 1:11 pm
Mbappe er mod forventning ikke blevet klar. Jeg kan ikke gøre op med mig selv om det er en svækkelse. Mon ikke Vinicius lægger 20% på af samme årsag?
Det er en svækkelse - for os. Deres form med Mbappe er ikke eksisterende… Det bliver en møg svær kamp.
De får også flere spillere på banen som gider lave noget og arbejde defensivt.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9540
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2863 gange
Blevet takket: 1665 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

Nu er vi heldigvis ikke verdens dårligste hold og RM får også en del, de skal holde styr på. Jeg ved godt Raphinia ikke er i superform, men hvis han får 60 minutter, er jeg sikker på at det nok skal give kvaler. Pedri, Fermin, de Jong, Bernal og til dels også Olmo, bliver fandme også en håndfuld.

Easys plejebarn i forsvaret må gerne spille sit livs kamp og Mr Fashion, som jeg tænker skal holde snor i Vini, må gerne finde årets kamp frem fra gemmerne.

Hvem giver bajere, hvis vi vinder? :cool:

Brugeravatar
Ikigai
Indlæg: 410
Tilmeldt: tors feb 16, 2023 8:43 pm
Har takket: 74 gange
Blevet takket: 75 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Ikigai »

Jeg tror på en sejr - tror faktisk at med den rigtige indstilling fra Barca side - så får Real Madrid en røvfuld og de sidste 20 min bliver ren hygge bold for fans med en masse Ole’ - eller noget lignende

Real Madrid vil selvfølgelig være professionelle men ellers tænker jeg VM fylder mere og mesterskabet er jo tabt for dem - uanset aftens resultat . Dertil er bare for meget uro til jeg tror på de får sig samlet .

Motivationen for Barca må bare så meget større at jeg næsten ikke kan forstille mig de ikke vinder den kamp .
3-0 og hyggebold de sidste 20 min … det skal ske !

En gylden mulighed for fejre mesterskabet mens de hvide spurter ned i badet - mon ikke de kan køre lidt jubelsang i badet …

FCBSOCI
Indlæg: 2731
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1340 gange
Blevet takket: 709 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af FCBSOCI »

Jeg giver gerne en bajer har i Barcelona, hvis nogen henter dem. Løb det berømte 10KM Cursa El Corte Ingles sammen med 40.000 andre løbere i morges. Så de gamle ben kan i bedste fald klare turen til Camp Nou her til aften, ikke også at hente øl.

Alt taler for at vi afgør mesterskabet her til aften. Jeg er ikke så sikker. Tror Real Madrid kommer med alt, hvad de har for at vise omverden, at de stadig kan spille fodbold. Husker, da de skulle spille mod City i CL, hvor City var storfavoritter. Men Madrid rundbarberede City, fordi de spillede som et hold.

I øvrigt meget sjovt, at La Liga for første gang kan afgøres imen direkte duel mellem Barca og Real Madrid. Jeg var på Camp Nou den 14. maj 2014, hvor kampen mellem Barca og Atl. Madrid i sidste spillerunde skulle afgøre mesterskabet. Kampen sluttede 1-1, hvilket gav mesterskabet til Atl. Madrid. Messi fik et mål underkendt for offside, hvilket der ikke var, ligesom der heller ikke var VAR den gang. Det var tider…

Nå forhåbentligt inder Barca, så vi kan fejre det i Barcelonas gader i morgen.

Visca Barca, Forca Barca!

Rigtig god kamp, Culer!

PuyolErGud
Indlæg: 12903
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 669 gange
Blevet takket: 877 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

Og har lige kunne læse mig til at Hansi Flicks far er gået bort i går aftes. Så meget desto mere for at sikre det mesterskab og give alt støtte til Flick og hans præstationer.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 3497
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 431 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Barca80 »

PuyolErGud skrev:
søn maj 10, 2026 2:33 pm
Og har lige kunne læse mig til at Hansi Flicks far er gået bort i går aftes. Så meget desto mere for at sikre det mesterskab og give alt støtte til Flick og hans præstationer.
Nu kender jeg selvfølgelig ikke Hansi Flick’s forhold til sin far, men jeg har svært ved at forestille mig, at han skulle møde op til kampen - og evt. stå og hoppe, danse og juble over et muligt mesterskab på selve dagen, hvor hans far er gået bort?

nosslo15
Indlæg: 1843
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 181 gange
Blevet takket: 319 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af nosslo15 »

Dytrax skrev:
søn maj 10, 2026 1:52 pm
Nu er vi heldigvis ikke verdens dårligste hold og RM får også en del, de skal holde styr på. Jeg ved godt Raphinia ikke er i superform, men hvis han får 60 minutter, er jeg sikker på at det nok skal give kvaler. Pedri, Fermin, de Jong, Bernal og til dels også Olmo, bliver fandme også en håndfuld.

Easys plejebarn i forsvaret må gerne spille sit livs kamp og Mr Fashion, som jeg tænker skal holde snor i Vini, må gerne finde årets kamp frem fra gemmerne.

Hvem giver bajere, hvis vi vinder? :cool:
Jeg har satme ikke råd til bajere til forum, har lige fået en dummebøde på 750 kr. i Metroen. Tænk at man bruger 1000 kr. om måneden på at køre i Metro - også skal man alligevel lige have en ekstra lussing for at gå i sine egne tanker. Det er et perfidt kontrolsystem, skabt af kontrolfreaks med et afsindigt pengebegær. :devil: :devil: :devil:

I øvrigt tror jeg heller ikke aftenens opgave bliver så nem, meen man kan jo tage fejl. ;-)

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 1460
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 275 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af PeterPedal »

Bare ingen gummiben, tak ... og en god, seværdig kamp, uden ondskabsfuldheder, så er jeg glad .... mesterskabet skal vi nok få under alle omstændigheder
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster