Bare rolig, jeg gav 5.500 kroner for billet sidste år, men med en 4-3 var det mere end alle pengene værdFCBSOCI skrev: ↑lør maj 09, 2026 2:03 pmHa, ha hvor har du ret. Men hvorfor er det næsten kun mig, der betaler for renoveringen? Troede ikke at den sidste idiot var født endnu. Men det er han åbenbart, og det må være mig…Lopezzz skrev: ↑fre maj 08, 2026 6:42 pmJamen hvem skal ellers betale renoveringen af Camp Nou hvis vi ikke gøre detFCBSOCI skrev: ↑fre maj 08, 2026 2:45 pmDesværre er billetpriserne stukket helt af. Man skal være rig eller en gammel stodder, som undertegnede, der har haft et langt liv til at spare op i. Jeg købte de billigste billetter, i samme øjeblik de kom til salg for medlemmer. Prisen efter medlemsrabat blev på €475 (over 3.500 kr.). Det er jo forrykt.
Undersøgte for sjov hvad jeg skulle have betalt, hvis jeg havde købt en pakkeløsning i Danmark. Her lå de billigste tilbud (i hvert fald dem jeg kunne finde) på knap 10.000 kr. alene for billet til kampen. Og her er tale om de dårligste pladser bag målet. Pladser til langsiden koster omkring 16.000 kr. pr. styk!![]()
![]()
10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
PuyolErGud
- Indlæg: 12906
- Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 669 gange
- Blevet takket: 878 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
- SpillerSomMESSI
- Indlæg: 6329
- Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 722 gange
- Blevet takket: 782 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Jeg gav 540 Euro for en vip billet til Xavis afskedskamp hvor vi samtidig blev mestre og spillerne med koner gik æresrunde bagefter og jeg var mega tæt på Sakira fra min luksus boks
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”
-
FCBSOCI
- Indlæg: 2731
- Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
- Har takket: 1340 gange
- Blevet takket: 709 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Jeg gav vidst omkring 4.000 kr. sidste år. Og ja, det var det hele værd. “Problemet” er bare, at jeg har set omkring 20 El Clasico og flere hundrede andre kampe (blandt andet 6-1 mod PSG samt CL mod United, City, Chelsea, Milan, Bayern, Inter, Arsenal, Ajax, Real Madrid og mange, mange andre). Det tærer altså godt på pensionsopsparingen, skulle jeg hilse og sige fra min hustruPuyolErGud skrev: ↑lør maj 09, 2026 2:12 pmBare rolig, jeg gav 5.500 kroner for billet sidste år, men med en 4-3 var det mere end alle pengene værdFCBSOCI skrev: ↑lør maj 09, 2026 2:03 pmHa, ha hvor har du ret. Men hvorfor er det næsten kun mig, der betaler for renoveringen? Troede ikke at den sidste idiot var født endnu. Men det er han åbenbart, og det må være mig…Lopezzz skrev: ↑fre maj 08, 2026 6:42 pmJamen hvem skal ellers betale renoveringen af Camp Nou hvis vi ikke gøre detFCBSOCI skrev: ↑fre maj 08, 2026 2:45 pmDesværre er billetpriserne stukket helt af. Man skal være rig eller en gammel stodder, som undertegnede, der har haft et langt liv til at spare op i. Jeg købte de billigste billetter, i samme øjeblik de kom til salg for medlemmer. Prisen efter medlemsrabat blev på €475 (over 3.500 kr.). Det er jo forrykt.
Undersøgte for sjov hvad jeg skulle have betalt, hvis jeg havde købt en pakkeløsning i Danmark. Her lå de billigste tilbud (i hvert fald dem jeg kunne finde) på knap 10.000 kr. alene for billet til kampen. Og her er tale om de dårligste pladser bag målet. Pladser til langsiden koster omkring 16.000 kr. pr. styk!![]()
![]()
![]()
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
- Dytrax
- Indlæg: 9543
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2863 gange
- Blevet takket: 1665 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Iker Casillas’ advice to Real Madrid players if they lose El Clásico tomorrow:
“Go quickly into the dressing room and leave for the airport as fast as possible. The guard of honor is an image that will remain in history forever. I suppose the best thing would be to head quickly to the dressing room.”
-
Antimadridista
- Indlæg: 11265
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1849 gange
- Blevet takket: 1215 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Wauuuw SkakiraSpillerSomMESSI skrev: ↑lør maj 09, 2026 2:39 pmJeg gav 540 Euro for en vip billet til Xavis afskedskamp hvor vi samtidig blev mestre og spillerne med koner gik æresrunde bagefter og jeg var mega tæt på Sakira fra min luksus boks
Men havde hun ikke brudt med Pique da???
-
Antimadridista
- Indlæg: 11265
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1849 gange
- Blevet takket: 1215 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Hustruer er kun til besvær….FCBSOCI skrev: ↑lør maj 09, 2026 3:11 pmJeg gav vidst omkring 4.000 kr. sidste år. Og ja, det var det hele værd. “Problemet” er bare, at jeg har set omkring 20 El Clasico og flere hundrede andre kampe (blandt andet 6-1 mod PSG samt CL mod United, City, Chelsea, Milan, Bayern, Inter, Arsenal, Ajax, Real Madrid og mange, mange andre). Det tærer altså godt på pensionsopsparingen, skulle jeg hilse og sige fra min hustruPuyolErGud skrev: ↑lør maj 09, 2026 2:12 pmBare rolig, jeg gav 5.500 kroner for billet sidste år, men med en 4-3 var det mere end alle pengene værdFCBSOCI skrev: ↑lør maj 09, 2026 2:03 pmHa, ha hvor har du ret. Men hvorfor er det næsten kun mig, der betaler for renoveringen? Troede ikke at den sidste idiot var født endnu. Men det er han åbenbart, og det må være mig…Lopezzz skrev: ↑fre maj 08, 2026 6:42 pmJamen hvem skal ellers betale renoveringen af Camp Nou hvis vi ikke gøre detFCBSOCI skrev: ↑fre maj 08, 2026 2:45 pmDesværre er billetpriserne stukket helt af. Man skal være rig eller en gammel stodder, som undertegnede, der har haft et langt liv til at spare op i. Jeg købte de billigste billetter, i samme øjeblik de kom til salg for medlemmer. Prisen efter medlemsrabat blev på €475 (over 3.500 kr.). Det er jo forrykt.
Undersøgte for sjov hvad jeg skulle have betalt, hvis jeg havde købt en pakkeløsning i Danmark. Her lå de billigste tilbud (i hvert fald dem jeg kunne finde) på knap 10.000 kr. alene for billet til kampen. Og her er tale om de dårligste pladser bag målet. Pladser til langsiden koster omkring 16.000 kr. pr. styk!![]()
![]()
![]()
.
-
Antimadridista
- Indlæg: 11265
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1849 gange
- Blevet takket: 1215 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Har aldrig helt forstået hvorfor så mange herinde konstant håber på et gennembrud for ham her…????? Det kommer jo ikke!
Er det pga hans ophav? Eller svenske aner…? Forstår det ik helt?
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5802
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1141 gange
- Blevet takket: 1387 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Jeg har hele tiden vidst, Roony vil blive en fuser. Hans fysik er ødelagt, desværre. Havde han ikke fået den korsbåndsskade, så var det noget andet, men der er nu gået 2 år siden han kom tilbage og hans bevægelser er stadig dybt hæmmedeAntimadridista skrev: ↑lør maj 09, 2026 7:29 pmHar aldrig helt forstået hvorfor så mange herinde konstant håber på et gennembrud for ham her…????? Det kommer jo ikke!
Er det pga hans ophav? Eller svenske aner…? Forstår det ik helt?
Jeg ved ikke, om han stadig kan komme sig mere, end det har været tilfældet, men mange gange sidder der noget I hovedet og blokerer. Nogen kommer sig aldrig, men én ting er sikkert, han skal have langt mere spilletid, end Barca kan give ham for at der kommer væsentlige fremskridt. Ligesom man så det med Ansu
Jeg kunne godt se ham tage til Betis eller Villarreal og gøre det godt. Måske et bytte med Abde?
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
PuyolErGud
- Indlæg: 12906
- Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 669 gange
- Blevet takket: 878 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Altså jeg håber da altid på et gennembrud for hvem end er nu spiller for os. Andet ville da være mærkeligt. Jeg tror dog heller ikke han får det gennembrud man ønsker, da han ikke har den helt specifikke spidskompetence der skal til.Antimadridista skrev: ↑lør maj 09, 2026 7:29 pmHar aldrig helt forstået hvorfor så mange herinde konstant håber på et gennembrud for ham her…????? Det kommer jo ikke!
Er det pga hans ophav? Eller svenske aner…? Forstår det ik helt?
- SpillerSomMESSI
- Indlæg: 6329
- Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 722 gange
- Blevet takket: 782 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Xavis afskedskamp som spiller i 2015!Antimadridista skrev: ↑lør maj 09, 2026 7:25 pmWauuuw SkakiraSpillerSomMESSI skrev: ↑lør maj 09, 2026 2:39 pmJeg gav 540 Euro for en vip billet til Xavis afskedskamp hvor vi samtidig blev mestre og spillerne med koner gik æresrunde bagefter og jeg var mega tæt på Sakira fra min luksus boks![]()
Men havde hun ikke brudt med Pique da???![]()
Pique og Shakira gik fra hinanden i 2022 ish…
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”
- Dytrax
- Indlæg: 9543
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2863 gange
- Blevet takket: 1665 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Det passer fint med at hun begyndte at ringe i 2023.
Som om jeg nogensinde ville være SIOUX's mor utro.
Som om jeg nogensinde ville være SIOUX's mor utro.
- Dytrax
- Indlæg: 9543
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2863 gange
- Blevet takket: 1665 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Real Madrid TV attacks El Clásico referee Hernández Hernández and VAR referee Iglesias Villanueva.
"We have La Liga El Clásico at Camp Nou, and the main referee will be Hernández Hernández. He is a referee who admitted years ago in an interview that he is a Barça supporter."
- Lopezzz
- Indlæg: 17260
- Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2367 gange
- Blevet takket: 1387 gange
- Kontakt:
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Jeg vil skide på kampen og går all-in på Waka Waka hvis jeg var derSpillerSomMESSI skrev: ↑lør maj 09, 2026 2:39 pmJeg gav 540 Euro for en vip billet til Xavis afskedskamp hvor vi samtidig blev mestre og spillerne med koner gik æresrunde bagefter og jeg var mega tæt på Sakira fra min luksus boks
MDCCCXCIX
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster