10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 12906
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 669 gange
Blevet takket: 878 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

FCBSOCI skrev:
lør maj 09, 2026 2:03 pm
Lopezzz skrev:
fre maj 08, 2026 6:42 pm
FCBSOCI skrev:
fre maj 08, 2026 2:45 pm
Desværre er billetpriserne stukket helt af. Man skal være rig eller en gammel stodder, som undertegnede, der har haft et langt liv til at spare op i. Jeg købte de billigste billetter, i samme øjeblik de kom til salg for medlemmer. Prisen efter medlemsrabat blev på €475 (over 3.500 kr.). Det er jo forrykt.

Undersøgte for sjov hvad jeg skulle have betalt, hvis jeg havde købt en pakkeløsning i Danmark. Her lå de billigste tilbud (i hvert fald dem jeg kunne finde) på knap 10.000 kr. alene for billet til kampen. Og her er tale om de dårligste pladser bag målet. Pladser til langsiden koster omkring 16.000 kr. pr. styk!
Jamen hvem skal ellers betale renoveringen af Camp Nou hvis vi ikke gøre det :lol: :lol:
Ha, ha hvor har du ret. Men hvorfor er det næsten kun mig, der betaler for renoveringen? Troede ikke at den sidste idiot var født endnu. Men det er han åbenbart, og det må være mig…
Bare rolig, jeg gav 5.500 kroner for billet sidste år, men med en 4-3 var det mere end alle pengene værd :lol:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 6329
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 722 gange
Blevet takket: 782 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg gav 540 Euro for en vip billet til Xavis afskedskamp hvor vi samtidig blev mestre og spillerne med koner gik æresrunde bagefter og jeg var mega tæt på Sakira fra min luksus boks
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”

FCBSOCI
Indlæg: 2731
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1340 gange
Blevet takket: 709 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af FCBSOCI »

PuyolErGud skrev:
lør maj 09, 2026 2:12 pm
FCBSOCI skrev:
lør maj 09, 2026 2:03 pm
Lopezzz skrev:
fre maj 08, 2026 6:42 pm
FCBSOCI skrev:
fre maj 08, 2026 2:45 pm
Desværre er billetpriserne stukket helt af. Man skal være rig eller en gammel stodder, som undertegnede, der har haft et langt liv til at spare op i. Jeg købte de billigste billetter, i samme øjeblik de kom til salg for medlemmer. Prisen efter medlemsrabat blev på €475 (over 3.500 kr.). Det er jo forrykt.

Undersøgte for sjov hvad jeg skulle have betalt, hvis jeg havde købt en pakkeløsning i Danmark. Her lå de billigste tilbud (i hvert fald dem jeg kunne finde) på knap 10.000 kr. alene for billet til kampen. Og her er tale om de dårligste pladser bag målet. Pladser til langsiden koster omkring 16.000 kr. pr. styk!
Jamen hvem skal ellers betale renoveringen af Camp Nou hvis vi ikke gøre det :lol: :lol:
Ha, ha hvor har du ret. Men hvorfor er det næsten kun mig, der betaler for renoveringen? Troede ikke at den sidste idiot var født endnu. Men det er han åbenbart, og det må være mig…
Bare rolig, jeg gav 5.500 kroner for billet sidste år, men med en 4-3 var det mere end alle pengene værd :lol:
Jeg gav vidst omkring 4.000 kr. sidste år. Og ja, det var det hele værd. “Problemet” er bare, at jeg har set omkring 20 El Clasico og flere hundrede andre kampe (blandt andet 6-1 mod PSG samt CL mod United, City, Chelsea, Milan, Bayern, Inter, Arsenal, Ajax, Real Madrid og mange, mange andre). Det tærer altså godt på pensionsopsparingen, skulle jeg hilse og sige fra min hustru 😂.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

God fornøjelse til dem der er på Camp Nou i morgen! :thumbup:




Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Spændende hvis det passer.


Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9543
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2863 gange
Blevet takket: 1665 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

Iker Casillas’ advice to Real Madrid players if they lose El Clásico tomorrow:

“Go quickly into the dressing room and leave for the airport as fast as possible. The guard of honor is an image that will remain in history forever. I suppose the best thing would be to head quickly to the dressing room.”

Antimadridista
Indlæg: 11265
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1849 gange
Blevet takket: 1215 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:
lør maj 09, 2026 2:39 pm
Jeg gav 540 Euro for en vip billet til Xavis afskedskamp hvor vi samtidig blev mestre og spillerne med koner gik æresrunde bagefter og jeg var mega tæt på Sakira fra min luksus boks
Wauuuw Skakira :eek:

Men havde hun ikke brudt med Pique da???🤔

Antimadridista
Indlæg: 11265
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1849 gange
Blevet takket: 1215 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

FCBSOCI skrev:
lør maj 09, 2026 3:11 pm
PuyolErGud skrev:
lør maj 09, 2026 2:12 pm
FCBSOCI skrev:
lør maj 09, 2026 2:03 pm
Lopezzz skrev:
fre maj 08, 2026 6:42 pm
FCBSOCI skrev:
fre maj 08, 2026 2:45 pm
Desværre er billetpriserne stukket helt af. Man skal være rig eller en gammel stodder, som undertegnede, der har haft et langt liv til at spare op i. Jeg købte de billigste billetter, i samme øjeblik de kom til salg for medlemmer. Prisen efter medlemsrabat blev på €475 (over 3.500 kr.). Det er jo forrykt.

Undersøgte for sjov hvad jeg skulle have betalt, hvis jeg havde købt en pakkeløsning i Danmark. Her lå de billigste tilbud (i hvert fald dem jeg kunne finde) på knap 10.000 kr. alene for billet til kampen. Og her er tale om de dårligste pladser bag målet. Pladser til langsiden koster omkring 16.000 kr. pr. styk!
Jamen hvem skal ellers betale renoveringen af Camp Nou hvis vi ikke gøre det :lol: :lol:
Ha, ha hvor har du ret. Men hvorfor er det næsten kun mig, der betaler for renoveringen? Troede ikke at den sidste idiot var født endnu. Men det er han åbenbart, og det må være mig…
Bare rolig, jeg gav 5.500 kroner for billet sidste år, men med en 4-3 var det mere end alle pengene værd :lol:
Jeg gav vidst omkring 4.000 kr. sidste år. Og ja, det var det hele værd. “Problemet” er bare, at jeg har set omkring 20 El Clasico og flere hundrede andre kampe (blandt andet 6-1 mod PSG samt CL mod United, City, Chelsea, Milan, Bayern, Inter, Arsenal, Ajax, Real Madrid og mange, mange andre). Det tærer altså godt på pensionsopsparingen, skulle jeg hilse og sige fra min hustru 😂.
Hustruer er kun til besvær….

Antimadridista
Indlæg: 11265
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1849 gange
Blevet takket: 1215 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

FCBarcelonaChr skrev:
lør maj 09, 2026 7:00 pm
Spændende hvis det passer.

Har aldrig helt forstået hvorfor så mange herinde konstant håber på et gennembrud for ham her…????? Det kommer jo ikke!
Er det pga hans ophav? Eller svenske aner…? Forstår det ik helt?

EasyBuddhist
Indlæg: 5802
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1141 gange
Blevet takket: 1387 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af EasyBuddhist »

Antimadridista skrev:
lør maj 09, 2026 7:29 pm
FCBarcelonaChr skrev:
lør maj 09, 2026 7:00 pm
Spændende hvis det passer.

Har aldrig helt forstået hvorfor så mange herinde konstant håber på et gennembrud for ham her…????? Det kommer jo ikke!
Er det pga hans ophav? Eller svenske aner…? Forstår det ik helt?
Jeg har hele tiden vidst, Roony vil blive en fuser. Hans fysik er ødelagt, desværre. Havde han ikke fået den korsbåndsskade, så var det noget andet, men der er nu gået 2 år siden han kom tilbage og hans bevægelser er stadig dybt hæmmede

Jeg ved ikke, om han stadig kan komme sig mere, end det har været tilfældet, men mange gange sidder der noget I hovedet og blokerer. Nogen kommer sig aldrig, men én ting er sikkert, han skal have langt mere spilletid, end Barca kan give ham for at der kommer væsentlige fremskridt. Ligesom man så det med Ansu

Jeg kunne godt se ham tage til Betis eller Villarreal og gøre det godt. Måske et bytte med Abde?
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

PuyolErGud
Indlæg: 12906
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 669 gange
Blevet takket: 878 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

Antimadridista skrev:
lør maj 09, 2026 7:29 pm
FCBarcelonaChr skrev:
lør maj 09, 2026 7:00 pm
Spændende hvis det passer.

Har aldrig helt forstået hvorfor så mange herinde konstant håber på et gennembrud for ham her…????? Det kommer jo ikke!
Er det pga hans ophav? Eller svenske aner…? Forstår det ik helt?
Altså jeg håber da altid på et gennembrud for hvem end er nu spiller for os. Andet ville da være mærkeligt. Jeg tror dog heller ikke han får det gennembrud man ønsker, da han ikke har den helt specifikke spidskompetence der skal til.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 6329
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 722 gange
Blevet takket: 782 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Antimadridista skrev:
lør maj 09, 2026 7:25 pm
SpillerSomMESSI skrev:
lør maj 09, 2026 2:39 pm
Jeg gav 540 Euro for en vip billet til Xavis afskedskamp hvor vi samtidig blev mestre og spillerne med koner gik æresrunde bagefter og jeg var mega tæt på Sakira fra min luksus boks
Wauuuw Skakira :eek:

Men havde hun ikke brudt med Pique da???🤔
Xavis afskedskamp som spiller i 2015!

Pique og Shakira gik fra hinanden i 2022 ish…
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9543
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2863 gange
Blevet takket: 1665 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

Det passer fint med at hun begyndte at ringe i 2023.


Som om jeg nogensinde ville være SIOUX's mor utro.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9543
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2863 gange
Blevet takket: 1665 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

Real Madrid TV attacks El Clásico referee Hernández Hernández and VAR referee Iglesias Villanueva.

"We have La Liga El Clásico at Camp Nou, and the main referee will be Hernández Hernández. He is a referee who admitted years ago in an interview that he is a Barça supporter."

:roll:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17260
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2367 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

SpillerSomMESSI skrev:
lør maj 09, 2026 2:39 pm
Jeg gav 540 Euro for en vip billet til Xavis afskedskamp hvor vi samtidig blev mestre og spillerne med koner gik æresrunde bagefter og jeg var mega tæt på Sakira fra min luksus boks
Jeg vil skide på kampen og går all-in på Waka Waka hvis jeg var der :lol:
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster