Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9543
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2863 gange
Blevet takket: 1665 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

:lol:



Hristo
Indlæg: 1118
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 296 gange
Blevet takket: 456 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Hristo »

Dytrax skrev:
lør maj 09, 2026 1:38 am
There is a MASSIVE WAR inside Real Madrid's dressing room, COPE report. ^

Sources describe it as "𝐆𝐀𝐍𝐆 𝐖𝐀𝐑𝐒" with groups of players that CANNOT STAND each other. There is an INSANE lack of unity

- Fabrizio Romano


Forestil jer at introducere unge spillere til det miljø og forvente at de vokser som spillere og mennesker, fordi de er iblandt de her stjernespillere.

Og så er virkeligheden at det er som dartklub på Vestegnen, hvor de alle har sniffet lim og levet af Red Bull i månedsvis. Det er jammerligt og det kræver en hovedrengøring af de helt store.
Det lyder som det hollandske landshold i gamle dage. Tror i ikke Güler fortryder han valgte puta foran Barca?

Hristo
Indlæg: 1118
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 296 gange
Blevet takket: 456 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Hristo »

Det siger vel egentlig alt at puta straffer deres spillere med bøde og ikke mere. Det er åbentbart den eneste valuta for klub og spillere. Penge.
Ikke at andre spillere går på arbejde gratis men som eksempel ryger spillerne på bænken i Barca, når de kommer for sent. Det kan virke lidt strengt, men i dette perspektiv giver det virkelig god mening. En klar og tydelig linje allerede ift mødepligt: vil du spille, skal du leve op til din forpligtigelser.

Tror I i øvrigt Mourinho er svaret på Real Madrid problemer?
Selv tænker jeg stort nej. Det er lang tid siden han skabte eliteresultater og han er for kontroversiel til det cirkus de har i Madrid. Det kan kun gå galt.

Derfor håber jeg inderligt at Mourinho bliver ny Puta-træner:-)

Madameskrald
Indlæg: 1570
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 269 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Madameskrald »

Hristo skrev:
lør maj 09, 2026 11:52 am
Det siger vel egentlig alt at puta straffer deres spillere med bøde og ikke mere. Det er åbentbart den eneste valuta for klub og spillere. Penge.
Ikke at andre spillere går på arbejde gratis men som eksempel ryger spillerne på bænken i Barca, når de kommer for sent. Det kan virke lidt strengt, men i dette perspektiv giver det virkelig god mening. En klar og tydelig linje allerede ift mødepligt: vil du spille, skal du leve op til din forpligtigelser.

Tror I i øvrigt Mourinho er svaret på Real Madrid problemer?
Selv tænker jeg stort nej. Det er lang tid siden han skabte eliteresultater og han er for kontroversiel til det cirkus de har i Madrid. Det kan kun gå galt.

Derfor håber jeg inderligt at Mourinho bliver ny Puta-træner:-)
Det kan blive fugl eller fisk med Mourinho i RM, tænker jeg. Stjerner som Mbappe og Vini kan blive meget udfordret på deres selvforståelse. Hvis Mourinho kan få installeret den hold ånd og målrettethed, som han har vist i rigtigt mange år efterhånden, så kan det blive godt for RM, men lige nu virker der er langt dertil, og dramaet kan implodere x mange inden da.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17260
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2367 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Hristo skrev:
lør maj 09, 2026 11:52 am
.
Derfor håber jeg inderligt at Mourinho bliver ny Puta-træner:-)
Por que? :lol:
MDCCCXCIX

Hristo
Indlæg: 1118
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 296 gange
Blevet takket: 456 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Hristo »

Lopezzz skrev:
lør maj 09, 2026 11:01 pm
Hristo skrev:
lør maj 09, 2026 11:52 am
.
Derfor håber jeg inderligt at Mourinho bliver ny Puta-træner:-)
Por que? :lol:
Fordi det går galt:-)

Hristo
Indlæg: 1118
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 296 gange
Blevet takket: 456 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Hristo »

Det er spændende, hvad Perez melder ud på akut-pressemøde kl 18 i dag.
Hvis man læser denne artikel, er det ikke småproblemer de slåes med.
Kort af det lange skal de sælge spillere, før de kan købe (det kender vi jo alt til:-)) og så er der samtidig en fætter, som hedder Vinicius, hvis kontrakt udløber næste sommer uden at der er en forlængelse om hjørnet.
Vildt hvor meget the table has turned på to år Puta fik Mbappe, vi fik Flick. The rest is history. (Jeg elsker Flick!)

https://www.fotmob.com/embed/news/01krb ... rce=fotmob

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9543
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2863 gange
Blevet takket: 1665 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

Hristo, jeg har lige set følgende hos Fabrizio Romano:

Florentino Pérez:

"The Negreira case is 𝐓𝐇𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐒𝐓 𝐒𝐂𝐀𝐍𝐃𝐀𝐋 𝐈𝐍 𝐅𝐎𝐎𝐓𝐁𝐀𝐋𝐋 𝐇𝐈𝐒𝐓𝐎𝐑𝐘. I cannot believe that it still hasn't been resolved."

"The same referees from the Negreira era are STILL ACTIVE. They are STILL REFFING. This makes NO SENSE."

"Barça paid for Negreira's services for 2 decades, and those refs are still active in the 3rd decade."



Ikke så meget "Vi er på røven" men mere et "Barcelona er nogle snydepelse, verden er imod os. Du milde tapas, hvor er det bare synd for os. Ps Barcelona snyder"

Hristo
Indlæg: 1118
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 296 gange
Blevet takket: 456 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Hristo »

Dytrax skrev:
tirs maj 12, 2026 6:34 pm
Hristo, jeg har lige set følgende hos Fabrizio Romano:

Florentino Pérez:

"The Negreira case is 𝐓𝐇𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐒𝐓 𝐒𝐂𝐀𝐍𝐃𝐀𝐋 𝐈𝐍 𝐅𝐎𝐎𝐓𝐁𝐀𝐋𝐋 𝐇𝐈𝐒𝐓𝐎𝐑𝐘. I cannot believe that it still hasn't been resolved."

"The same referees from the Negreira era are STILL ACTIVE. They are STILL REFFING. This makes NO SENSE."

"Barça paid for Negreira's services for 2 decades, and those refs are still active in the 3rd decade."



Ikke så meget "Vi er på røven" men mere et "Barcelona er nogle snydepelse, verden er imod os. Du milde tapas, hvor er det bare synd for os. Ps Barcelona snyder"
Det er så sygt. En præsident der lægger pres på dommerne konstant både gennem medier og direkte, bruger tiden hvor hans egen klub fejler på for gud ved hvilken gang at tale om Barca og Negreira. Fej for egen dør og lad domstolene gøre deres arbejde. Fy for den lede!

DrGink
Indlæg: 1125
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 1110 gange
Blevet takket: 243 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af DrGink »

Inde på Madridista angives det som et nærmest Trump agtigt pressemøde, hvor han skælder ud pæ medier og alle omkring ham, mens han angiver det er den største og bedste klub i verden.

Det er vist ved at være tid til pension...

Hristo
Indlæg: 1118
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 296 gange
Blevet takket: 456 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Hristo »

DrGink skrev:
tirs maj 12, 2026 6:43 pm
Inde på Madridista angives det som et nærmest Trump agtigt pressemøde, hvor han skælder ud pæ medier og alle omkring ham, mens han angiver det er den største og bedste klub i verden.

Det er vist ved at være tid til pension...
Han har udskrevet valg nu. Monstro der står en dark horse klar til at vælte ham af pinden. Kunne være rart at slippe for klovnen, selvom det sikkert går endnu mere galt hvis han genvinder præsidentposten.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9543
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2863 gange
Blevet takket: 1665 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

Det er nok ikke helt skævt, hvis de på Madridsiden skriver at pressemødet har en Trumpsk glød. Det må også være sært at være tilhænger, når præsidenten, fremfor at rydde op i egen have, peger på en direkte modstander og snakker løs om alt den hjælp de tilsyneladende har fået.

Med hensyn til "Vi er den største og vigtigste klub i verden," vil jeg tillade mig at citere en mand fra GoT, Tywin Lannister:

"Any man who must say, 'I am the king' is no true king."

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9543
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2863 gange
Blevet takket: 1665 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

"The Negreira case is the biggest scandal in history."

"La Liga is our eternal enemy."

"There is also our eternal enemy, La Liga. We will fight. I fight everyone. The systematic corruption in the Negreira case... how can they say we should forget it?

We are preparing a 500-page file that I will send to UEFA when the competition ends. I have already spoken with them.
There has never been a precedent like this in the history of world football. It is the biggest corruption case in history."

DrGink
Indlæg: 1125
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 1110 gange
Blevet takket: 243 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af DrGink »

Det er virkelig aparte.

De har store problemer internt i truppen, en økonomi der nok ikke er så stærk som man har troet, skudt med skarpt efter medier og dommere og nu virker præsidenten som om at han har tabt sutten og forvandlet sig til Donald Trump.

Det må alligevel være rimelig tough at være Real-fan i disse tider. Det virker jo som om det er ved at implodere.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17260
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2367 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Dytrax skrev:
tirs maj 12, 2026 6:54 pm
"The Negreira case is the biggest scandal in history."

"La Liga is our eternal enemy."

"There is also our eternal enemy, La Liga. We will fight. I fight everyone. The systematic corruption in the Negreira case... how can they say we should forget it?

We are preparing a 500-page file that I will send to UEFA when the competition ends. I have already spoken with them.
There has never been a precedent like this in the history of world football. It is the biggest corruption case in history."
Ok but first this :ned:
https://www.instagram.com/reel/DYLZiFuF ... BzNnJjag==
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster