Det er måske kontroversielt, selvom det ikke kommer til at ske i Barca, da vi ikke er en sælgende klub.
Så håber jeg vi sælger Raphinha til Saudi til de 100+ mil, og Kounde til Liverpool til 80 mil som der er rygtet.
Jeg kan rigtig godt lide Raphinha og er vild med hans arbejdsraseri, sindssyge pres og hans vindermentalitet, det er fantastik, og i sær i Flicks system
MEN, jeg er virkelig ikke fan af, han han overhovedet ikke kan udfordre og skabe noget på egen hånd som ala Yamal, vores venstre side er helt dødt, med mindre Cancelo har en god dag, som desværre ikke sker i hver kamp.
+ han bliver 30 år. i slutningen af året, og han kommer aldrig til at have i nærheden af den ballon d'or stats han havde sidste sæson.
Kounde har jeg aldrig været fan af. Ja han havde en rigtig god sæson i sidste sæson, men det havde alle, så den sæson kan vi ikke rigtig regne med, det var usædvanlig, da vi havde overraskelses momentet, og alt gik op i en højere enhed.
Med de penge vi kan få for Raphinha og Kounde, så ville vi kunne forstærke flere pladser og få hvad vi mangler.
Jeg så gerne man købte:
Angriber: Kane / Osimhen / Álvarez / Joao Pedro
Venstrekant: Diomande & Rafael Leao
Højrekant: Bernardo Silva (Kan også dække OM og backup for Pedri som vi mangler)
CB: Bastoni
HB: Dumfries / Julian Ryerson / Andrei Ratiu / Vanderson
VB: Grimaldo / Andrea Cambiaso / Cancelo / Caio Henrique
HVIS vi ikke sælger Raphinha og Kounde, som desværre ikke kommer til at ske.
Så ville jeg geren se nedenstående ske, som måske er mere realistisk:
Angriber:
Her ligner det at det bliver urealistisk at hente Kane, Osimhen, Álvarez og Joao Pedro.
Hvis ingen af de angribere kan hentes, så ville jeg satse på en gratis Vlahović, som rygter siger at han skulle vente på Barca, og er villig til at gå ned i løn og starte som en reserve rolle.
Venstrekant:
Her vil jeg vildt geren have Diomande, og ville hellere købe ham end en top angriber, da han er lige det vi mangler på venstrekanten + han arbejder godt defensivt og i presset, og så satse på en en gratis Vlahović.
Hvis Diomande ikke er en mulighed, så så jeg geren vi prøvede Rafael Leao af, selvom det er en stor risiko.
Mika Gods virker også rigtig spænde, og med elite dribling, MEN er han klar til at være direkte backup/rotation, så vi ikke ender med en ny Roony, som ikke er godt nok endnu.
Højrekant: Bernardo Silva (Kan også dække OM og backup for Pedri som vi mangler)
CB: Bastoni
HB (HVIS der er råd): Dumfries / Julian Ryerson / Andrei Ratiu / Vanderson
VB (HVIS der er råd): Grimaldo / Cancelo / Caio Henrique