Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 11259
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dumle skrev:
tors maj 07, 2026 8:14 pm
Medie: Darwin Núñez færdig i Al-Hilal - Topklubber lurer
Altså hvis de ophæver kontrakten så kunne man tage en flyer på en ny fyr fra Uruguay, det gik jo meget fint sidste gang.
Husker da han var i Portugal….så personligt intet i ham og han nikkede jo også flere skaller end nettede mål i Liverpool.
Synes vi skal holde os fra de der løsninger som bare skriger på aldrig bliver godt….

Og nej jeg aner ikke hvem vi skal finde hvis ikke der er mønt til en af topdrengene???

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 3486
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 430 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Mika Godts kunne være ny venstre wing til sommer i stedet for Marcus Rashford. Barca har et seriøs kig på ham ifølge flere medier.

Teknisk ekstremt stærk, vanvittig i små rum og med forrygende driblinger. Han har desuden scoret hele 17 mål og 12 assister i den hollandske liga over blot 30 kampe — og han er kun 20 år :eek:

Kender dog ikke rigtig hans farttal eller hvor stærk han er defensivt endnu.

Han er udråbt som den nye Edin Hazard og allerede spillet to kampe for Belgien.

Er jeg den eneste som er hypet eller er der noget jeg overser ved ham?


Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 908
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Har takket: 320 gange
Blevet takket: 199 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Barca80 skrev:
tors maj 07, 2026 11:19 pm
Mika Godts kunne være ny venstre wing til sommer i stedet for Marcus Rashford. Barca har et seriøs kig på ham ifølge flere medier.

Teknisk ekstremt stærk, vanvittig i små rum og med forrygende driblinger. Han har desuden scoret hele 17 mål og 12 assister i den hollandske liga over blot 30 kampe — og han er kun 20 år :eek:

Kender dog ikke rigtig hans farttal eller hvor stærk han er defensivt endnu.

Han er udråbt som den nye Edin Hazard og allerede spillet to kampe for Belgien.

Er jeg den eneste som er hypet eller er der noget jeg overser ved ham?

Hvad koster han?
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 3486
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 430 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Paulinho15 skrev:
tors maj 07, 2026 11:29 pm
Barca80 skrev:
tors maj 07, 2026 11:19 pm
Mika Godts kunne være ny venstre wing til sommer i stedet for Marcus Rashford. Barca har et seriøs kig på ham ifølge flere medier.

Teknisk ekstremt stærk, vanvittig i små rum og med forrygende driblinger. Han har desuden scoret hele 17 mål og 12 assister i den hollandske liga over blot 30 kampe — og han er kun 20 år :eek:

Kender dog ikke rigtig hans farttal eller hvor stærk han er defensivt endnu.

Han er udråbt som den nye Edin Hazard og allerede spillet to kampe for Belgien.

Er jeg den eneste som er hypet eller er der noget jeg overser ved ham?

Hvad koster han?
25 mio. ifølge transfermarkt - men mon ikke han bliver noget dyre grundet hans alder og tal. Flere engelske storklubber har også udvist interesse.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Syntes jeg læste at han var blevet tilbudt flere gange, men klubben havde sagt nej. Måske Deco venter indtil han bliver ekstra dyr og spiller for ... Tottenham!? :lol:

Drake
Indlæg: 4631
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 3015 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Det er måske kontroversielt, selvom det ikke kommer til at ske i Barca, da vi ikke er en sælgende klub.
Så håber jeg vi sælger Raphinha til Saudi til de 100+ mil, og Kounde til Liverpool til 80 mil som der er rygtet.

Jeg kan rigtig godt lide Raphinha og er vild med hans arbejdsraseri, sindssyge pres og hans vindermentalitet, det er fantastik, og i sær i Flicks system :grin:
MEN, jeg er virkelig ikke fan af, han han overhovedet ikke kan udfordre og skabe noget på egen hånd som ala Yamal, vores venstre side er helt dødt, med mindre Cancelo har en god dag, som desværre ikke sker i hver kamp.
+ han bliver 30 år. i slutningen af året, og han kommer aldrig til at have i nærheden af den ballon d'or stats han havde sidste sæson.

Kounde har jeg aldrig været fan af. Ja han havde en rigtig god sæson i sidste sæson, men det havde alle, så den sæson kan vi ikke rigtig regne med, det var usædvanlig, da vi havde overraskelses momentet, og alt gik op i en højere enhed.

Med de penge vi kan få for Raphinha og Kounde, så ville vi kunne forstærke flere pladser og få hvad vi mangler.

Jeg så gerne man købte:
Angriber: Kane / Osimhen / Álvarez / Joao Pedro
Venstrekant: Diomande & Rafael Leao
Højrekant: Bernardo Silva (Kan også dække OM og backup for Pedri som vi mangler)
CB: Bastoni
HB: Dumfries / Julian Ryerson / Andrei Ratiu / Vanderson
VB: Grimaldo / Andrea Cambiaso / Cancelo / Caio Henrique

HVIS vi ikke sælger Raphinha og Kounde, som desværre ikke kommer til at ske.
Så ville jeg geren se nedenstående ske, som måske er mere realistisk:

Angriber:
Her ligner det at det bliver urealistisk at hente Kane, Osimhen, Álvarez og Joao Pedro.
Hvis ingen af de angribere kan hentes, så ville jeg satse på en gratis Vlahović, som rygter siger at han skulle vente på Barca, og er villig til at gå ned i løn og starte som en reserve rolle.

Venstrekant:
Her vil jeg vildt geren have Diomande, og ville hellere købe ham end en top angriber, da han er lige det vi mangler på venstrekanten + han arbejder godt defensivt og i presset, og så satse på en en gratis Vlahović.
Hvis Diomande ikke er en mulighed, så så jeg geren vi prøvede Rafael Leao af, selvom det er en stor risiko.
Mika Gods virker også rigtig spænde, og med elite dribling, MEN er han klar til at være direkte backup/rotation, så vi ikke ender med en ny Roony, som ikke er godt nok endnu.

Højrekant: Bernardo Silva (Kan også dække OM og backup for Pedri som vi mangler)

CB: Bastoni

HB (HVIS der er råd): Dumfries / Julian Ryerson / Andrei Ratiu / Vanderson
VB (HVIS der er råd): Grimaldo / Cancelo / Caio Henrique
Visca Barca, Visca Cataluña🔵🔴

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 908
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Har takket: 320 gange
Blevet takket: 199 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Vi skulle have købt Luis Diaz sidste sommer og betalt prisen for ham.

Han ville have passet perfekt ind i Flicks system og ville kunne have tilføjet det som Raphinha også kan.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 6326
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 722 gange
Blevet takket: 780 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg læser om intresse i Barcola…

Det er imø den perfekte signing… alle lamper lyser grønt for mig!
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”

Dumle
Indlæg: 975
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dumle »

SpillerSomMESSI skrev:
lør maj 09, 2026 9:04 am
Jeg læser om intresse i Barcola…

Det er imø den perfekte signing… alle lamper lyser grønt for mig!
Jeg må også indrømme at det for mig lyder som en god signing, god alder dygtig spiller som er lidt i overskud hos psg fordi Kvara og Doue bare er vanvittigt gode.

Jeg vælger stadig at gå ud fra at Bastoni bliver købt og hvis Barcola kommer oveni så er budgettet jo nok opbrugt uden salg og muligvis med salg.

Sælger man så Kounde for 60-80 mil som rygtet siger Liverpool vil smide og henter Dumphries og Cancelo, og henter Bernardo på fri, så er det sidste spørgsmål vel 9er rollen. Om man sælger Raph og køber, eller om man rykker Raph ind centralt og prøver en mere flydende trio af.

Vi skam bare passe på ikke at glemme La Masia som man gjorde under Bartomeu.

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dumle skrev:
lør maj 09, 2026 9:14 am
SpillerSomMESSI skrev:
lør maj 09, 2026 9:04 am
Jeg læser om intresse i Barcola…

Det er imø den perfekte signing… alle lamper lyser grønt for mig!
Jeg må også indrømme at det for mig lyder som en god signing, god alder dygtig spiller som er lidt i overskud hos psg fordi Kvara og Doue bare er vanvittigt gode.

Jeg vælger stadig at gå ud fra at Bastoni bliver købt og hvis Barcola kommer oveni så er budgettet jo nok opbrugt uden salg og muligvis med salg.

Sælger man så Kounde for 60-80 mil som rygtet siger Liverpool vil smide og henter Dumphries og Cancelo, og henter Bernardo på fri, så er det sidste spørgsmål vel 9er rollen. Om man sælger Raph og køber, eller om man rykker Raph ind centralt og prøver en mere flydende trio af.

Vi skam bare passe på ikke at glemme La Masia som man gjorde under Bartomeu.
Barcola vil på alle måder være en perfekt tilføjelse til truppen

Ham og en top 9'er og vi er kørende i angrebet til næste sæson

På sigt skal vi dog have mere kreativ wing også, men ham kan vi nok forvente kommer fra La Masia
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

DrGink
Indlæg: 1121
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 1103 gange
Blevet takket: 239 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

EasyBuddhist skrev:
lør maj 09, 2026 9:20 am
Dumle skrev:
lør maj 09, 2026 9:14 am
SpillerSomMESSI skrev:
lør maj 09, 2026 9:04 am
Jeg læser om intresse i Barcola…

Det er imø den perfekte signing… alle lamper lyser grønt for mig!
Jeg må også indrømme at det for mig lyder som en god signing, god alder dygtig spiller som er lidt i overskud hos psg fordi Kvara og Doue bare er vanvittigt gode.

Jeg vælger stadig at gå ud fra at Bastoni bliver købt og hvis Barcola kommer oveni så er budgettet jo nok opbrugt uden salg og muligvis med salg.

Sælger man så Kounde for 60-80 mil som rygtet siger Liverpool vil smide og henter Dumphries og Cancelo, og henter Bernardo på fri, så er det sidste spørgsmål vel 9er rollen. Om man sælger Raph og køber, eller om man rykker Raph ind centralt og prøver en mere flydende trio af.

Vi skam bare passe på ikke at glemme La Masia som man gjorde under Bartomeu.
Barcola vil på alle måder være en perfekt tilføjelse til truppen

Ham og en top 9'er og vi er kørende i angrebet til næste sæson

På sigt skal vi dog have mere kreativ wing også, men ham kan vi nok forvente kommer fra La Masia
Har du nogen specifik i tankerne?

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

DrGink skrev:
lør maj 09, 2026 12:15 pm
EasyBuddhist skrev:
lør maj 09, 2026 9:20 am
Dumle skrev:
lør maj 09, 2026 9:14 am
SpillerSomMESSI skrev:
lør maj 09, 2026 9:04 am
Jeg læser om intresse i Barcola…

Det er imø den perfekte signing… alle lamper lyser grønt for mig!
Jeg må også indrømme at det for mig lyder som en god signing, god alder dygtig spiller som er lidt i overskud hos psg fordi Kvara og Doue bare er vanvittigt gode.

Jeg vælger stadig at gå ud fra at Bastoni bliver købt og hvis Barcola kommer oveni så er budgettet jo nok opbrugt uden salg og muligvis med salg.

Sælger man så Kounde for 60-80 mil som rygtet siger Liverpool vil smide og henter Dumphries og Cancelo, og henter Bernardo på fri, så er det sidste spørgsmål vel 9er rollen. Om man sælger Raph og køber, eller om man rykker Raph ind centralt og prøver en mere flydende trio af.

Vi skam bare passe på ikke at glemme La Masia som man gjorde under Bartomeu.
Barcola vil på alle måder være en perfekt tilføjelse til truppen

Ham og en top 9'er og vi er kørende i angrebet til næste sæson

På sigt skal vi dog have mere kreativ wing også, men ham kan vi nok forvente kommer fra La Masia
Har du nogen specifik i tankerne?
Ebrima først og fremmest

Men så er der Sama og Ruslan Mba
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 908
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Har takket: 320 gange
Blevet takket: 199 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Vi skulle også have beholdt Martin Braithwaite og forlænget med ham i fem år :sad:

Så havde vi sluppet for at skulle lede efter en erstatning for Lewandowski nu :grin:
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Dumle
Indlæg: 975
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dumle »

Paulinho15 skrev:
lør maj 09, 2026 8:43 pm
Vi skulle også have beholdt Martin Braithwaite og forlænget med ham i fem år :sad:

Så havde vi sluppet for at skulle lede efter en erstatning for Lewandowski nu :grin:
Bare ved at nævne det navn burde du suspenderes fra forum minimum 1 uge..... magen til symbol på klubbens lavpunkt skal man lede længe efter.

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Endnu en helstøbt præstation af Osimhen

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 58 gæster