Altså Real er jo ikke væk..!! Der er et voldsomt palaver lige nu, måske ryger et par spillere og måske er deres økonomi ikke helt så skudsikkert som det har virket længe.
Men de har stadig en rigtig stærk trup, måske lidt uhomogen, men 2-3 rette tilføjelser og en træner med erfaring og pondus, så kan de sagtens allerede være en stor konkurrent næste år…
Jeg synes egentlig ikke deres trup er noget særligt. Den er relativt smal og usammenhængen.
Courtois er gammel men stadig virkelig god, men en del skadet.
Deres backs kan ikke forsvare.
Deres midtbane har ingen kreatør udover Guler, som viser noget i glimt, men samtidig virker forskrækket over scenen og presset i de store kampe fordi der kun er ham.
Bellingham er en verdensklasse boks til boks spiller, men skal kigge alt for meget bagud når hverken mbappe eller Vini gider forsvare.
De har ingen reel højrefløj så smider deres kreative kraft derud tit.
Min værste frygt er klopp sammen med et salg af Mbappe
Man kan finde fejl og mangler i nærmest alle trupper, bestemt også i vores!
Vil mene de har en stærkt, omend lidt skæv funderet og selvfølgelig mental ustabil trup, hvor de også er lidt uheldige med skades labile spillere. Men jeg synes ikke den er smal.
Jeg frygter heller ikke nogen træner. Klopp vil lynhurtigt få samme problemer som Xabi. Han er jo langt mere intens end nærmest alle andre trænere, så med mindre, han får seriøs opbakning fra ledelsen, så kommer han ingen vegne.
Det eneste der ville virke, er hvis man laver den helt store udrensning
Enig. Men det er svært for dem. Galacticos er en stor del af deres DNA. Men det er ikke sådan fodboldens meta er lige nu. De havde muligheden med en fantastisk træner i Xabi Alonso, men valgte at støtte egoerne i stedet for ham.
Det er meget op af bakke. Jeg ville smide både Mbappe og Vinicius på porten og så arbejdede med en ny struktur med begrænsede egoer.
Alternativet er seriøse superstjerne indkøb.
Som jeg forstår det har de også en rigtig god ungdomsafdeling pt.
De har Guler og kan hive Endrick hjem som er store talenter. Derudover er Huijsen imo virkelig god. Og Bellingham må man heller ikke glemme.
Så får de desuden Nico Paz tilbage, som i hvert fald ifl diverse stat apps, har været toppen af poppen i serie a. Så er der der også en Jacobo Ramon, Chema Andres og Victor Muñoz, som er unge spillere de har solgt, som gør det ret godt og som jeg antager de kan give hjem relativt billigt.
Pointen er at de sådan set har ret meget ungdom og dermed er ret gode fundament.
Men skal de rense ud, skal de også genopbygge.
Jeg tror det bliver mere og mere realistisk at en Vinicius bliver som en nøglespiller i projektet. Det havde jeg ikke troet for et par måneder siden, men med Mbappe meget upopulær og Vinicius som performed når Mbappe er ude virker det ikke urealistisk.
Men det bliver et langt og sejt træk for vores kære venner i Madrid:-)
Her på den korte bane håber jeg bare mest af alt vi kan sætte skabet op plads allerede på søndag. Og at Puta ikke er helt færdige med at underholde og lufte det beskidte vasketøj endnu.
Men hvornår har de sidst satset stort på talent og ungdom?
Jeg frygter heller ikke nogen træner. Klopp vil lynhurtigt få samme problemer som Xabi. Han er jo langt mere intens end nærmest alle andre trænere, så med mindre, han får seriøs opbakning fra ledelsen, så kommer han ingen vegne.
Det eneste der ville virke, er hvis man laver den helt store udrensning
Enig. Men det er svært for dem. Galacticos er en stor del af deres DNA. Men det er ikke sådan fodboldens meta er lige nu. De havde muligheden med en fantastisk træner i Xabi Alonso, men valgte at støtte egoerne i stedet for ham.
Det er meget op af bakke. Jeg ville smide både Mbappe og Vinicius på porten og så arbejdede med en ny struktur med begrænsede egoer.
Alternativet er seriøse superstjerne indkøb.
Som jeg forstår det har de også en rigtig god ungdomsafdeling pt.
De har Guler og kan hive Endrick hjem som er store talenter. Derudover er Huijsen imo virkelig god. Og Bellingham må man heller ikke glemme.
Så får de desuden Nico Paz tilbage, som i hvert fald ifl diverse stat apps, har været toppen af poppen i serie a. Så er der der også en Jacobo Ramon, Chema Andres og Victor Muñoz, som er unge spillere de har solgt, som gør det ret godt og som jeg antager de kan give hjem relativt billigt.
Pointen er at de sådan set har ret meget ungdom og dermed er ret gode fundament.
Men skal de rense ud, skal de også genopbygge.
Jeg tror det bliver mere og mere realistisk at en Vinicius bliver som en nøglespiller i projektet. Det havde jeg ikke troet for et par måneder siden, men med Mbappe meget upopulær og Vinicius som performed når Mbappe er ude virker det ikke urealistisk.
Men det bliver et langt og sejt træk for vores kære venner i Madrid:-)
Her på den korte bane håber jeg bare mest af alt vi kan sætte skabet op plads allerede på søndag. Og at Puta ikke er helt færdige med at underholde og lufte det beskidte vasketøj endnu.
Ja det har de. Men de har også en trang til at få fat i store spillere uagtet at de måske ikke rigtigt er de spillere de har behov for. Tanken har jo helt siden Galacticos æraen jo været at hvis man bare havde nok dygtige store stjerner og en træner der kunne styre dem så ville man vinde. De vandt vel egentlig aldrig CL i første omgang. Så gik det godt da de havde CR7 som den altoverskyggende stjerne. Nu er tiderne nok vokset lidt fra dem, så de burde skiftet fokus imø.
Aurélien Tchouaméni to Fede Valverde in the dressing room today, Cadena SER report:
"YOU are ONE OF THE REASONS why the dressing room's relationship with Xabi Alonso was 𝐁𝐑𝐎𝐊𝐄𝐍.
- Fabrizio Romano
Gaven der bliver ved med at give.
Ja, de uoverensstemmelser forsvinder ikke ved at skrive et par insta posts. Der er også begyndt at blive lækket historier fra langt tilbage om både Valverde og Carvajal. Når Madrid pressen vender sig imod en, så ved man, papa Perez har været i telefon røret og sagt god for at køre artiklerne. Det dufter af udrensning og det starter med de to kaptajner
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
Aurélien Tchouaméni to Fede Valverde in the dressing room today, Cadena SER report:
"YOU are ONE OF THE REASONS why the dressing room's relationship with Xabi Alonso was 𝐁𝐑𝐎𝐊𝐄𝐍.
- Fabrizio Romano
Gaven der bliver ved med at give.
Ja, de uoverensstemmelser forsvinder ikke ved at skrive et par insta posts. Der er også begyndt at blive lækket historier fra langt tilbage om både Valverde og Carvajal. Når Madrid pressen vender sig imod en, så ved man, papa Perez har været i telefon røret og sagt god for at køre artiklerne. Det dufter af udrensning og det starter med de to kaptajner
Aurélien Tchouaméni to Fede Valverde in the dressing room today, Cadena SER report:
"YOU are ONE OF THE REASONS why the dressing room's relationship with Xabi Alonso was 𝐁𝐑𝐎𝐊𝐄𝐍.
- Fabrizio Romano
Gaven der bliver ved med at give.
Ja, de uoverensstemmelser forsvinder ikke ved at skrive et par insta posts. Der er også begyndt at blive lækket historier fra langt tilbage om både Valverde og Carvajal. Når Madrid pressen vender sig imod en, så ved man, papa Perez har været i telefon røret og sagt god for at køre artiklerne. Det dufter af udrensning og det starter med de to kaptajner
Nu har Carvajal ikke lige været del af det seneste her, men snakker vi gedigne, gennemført usympatiske røvhuller, så tager Dani Carvajal så absolut topspot hos mig! I guder hvor har han opført sig uden skyggen af moral et hav af gange…
Aurélien Tchouaméni to Fede Valverde in the dressing room today, Cadena SER report:
"YOU are ONE OF THE REASONS why the dressing room's relationship with Xabi Alonso was 𝐁𝐑𝐎𝐊𝐄𝐍.
- Fabrizio Romano
Gaven der bliver ved med at give.
Ja, de uoverensstemmelser forsvinder ikke ved at skrive et par insta posts. Der er også begyndt at blive lækket historier fra langt tilbage om både Valverde og Carvajal. Når Madrid pressen vender sig imod en, så ved man, papa Perez har været i telefon røret og sagt god for at køre artiklerne. Det dufter af udrensning og det starter med de to kaptajner
Nu har Carvajal ikke lige været del af det seneste her, men snakker vi gedigne, gennemført usympatiske røvhuller, så tager Dani Carvajal så absolut topspot hos mig! I guder hvor har han opført sig uden skyggen af moral et hav af gange…
Carvajal har bestemt været en del af det seneste. Han har tilsyneladende udtalt sig yderst nedsættende om Arbeloa ved flere lejligheder og også om nogle af holdkammeraterne, især Trent, som har direkte har gjort grin med. Han har selvsagt ikke været tilfreds med sin bænkplads på det seneste og har derfor været med til at underminere træneren
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
Aurélien Tchouaméni to Fede Valverde in the dressing room today, Cadena SER report:
"YOU are ONE OF THE REASONS why the dressing room's relationship with Xabi Alonso was 𝐁𝐑𝐎𝐊𝐄𝐍.
- Fabrizio Romano
Gaven der bliver ved med at give.
Ja, de uoverensstemmelser forsvinder ikke ved at skrive et par insta posts. Der er også begyndt at blive lækket historier fra langt tilbage om både Valverde og Carvajal. Når Madrid pressen vender sig imod en, så ved man, papa Perez har været i telefon røret og sagt god for at køre artiklerne. Det dufter af udrensning og det starter med de to kaptajner
Nu har Carvajal ikke lige været del af det seneste her, men snakker vi gedigne, gennemført usympatiske røvhuller, så tager Dani Carvajal så absolut topspot hos mig! I guder hvor har han opført sig uden skyggen af moral et hav af gange…
Carvajal har bestemt været en del af det seneste. Han har tilsyneladende udtalt sig yderst nedsættende om Arbeloa ved flere lejligheder og også om nogle af holdkammeraterne, især Trent, som har direkte har gjort grin med. Han har selvsagt ikke været tilfreds med sin bænkplads på det seneste og har derfor været med til at underminere træneren
𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: There were players who pretended to SLEEP during Xabi Alonso's tactical sessions, Marca report.
𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: José Mourinho wants to become the SAVIOUR of Real Madrid.
He feels READY to return despite the difficulties in the dressing room.
Arbeloa har fået masser af gøgl fra spillere i truppen. De har blandt andet kaldt ham en træningskegle.
Og andre spillere har - via forældre - rettet henvendelse til Perez og brokket sig over manglende spilletid.
Shit, en børnehave.
Det lyder jo absurd!!
Ja meget! Og absurd det bare accepteres. Nu er de jo rent faktisk på kontrakt, så selvom de selv er forretninger med agenter, Instagram og nykker, så er det vildt mærkeligt klubben ikke bare sætter dem på plads. Gør jeres arbejde, eller ryg på bænken. Færdig. Kan godt være de så skal sælges men det står jo mange klassespillere, som er klar til at spille for en klub som Puta. Men som mange af jeres også skriver går det dybt ind i den kultur som hersker hos Real om at signe stjerner og bero på individualister frem for holdånd. De rider som de sadler. Bare kom med flere historier som bekræfter denne klubs dårlige væsen.
There is a MASSIVE WAR inside Real Madrid's dressing room, COPE report. ^
Sources describe it as "𝐆𝐀𝐍𝐆 𝐖𝐀𝐑𝐒" with groups of players that CANNOT STAND each other. There is an INSANE lack of unity
- Fabrizio Romano
Forestil jer at introducere unge spillere til det miljø og forvente at de vokser som spillere og mennesker, fordi de er iblandt de her stjernespillere.
Og så er virkeligheden at det er som dartklub på Vestegnen, hvor de alle har sniffet lim og levet af Red Bull i månedsvis. Det er jammerligt og det kræver en hovedrengøring af de helt store.