The saddest part of all this is that if you sit down to analyze the lineup, you end up with just keeping Courtois and Arda.
Lunin: sings more than Rosalía
Carvajal: more washed up than the comic book
Fran Garcia: level to play for Unionistas
Trent: when there's a fight he hides in the locker
Asensio: premium Pornhub customer
Militão: injured 349 days a year
Rüdiger: mentally unhinged
Mendy: deceased
Carreras: 50 million to be Lucas Vázquez with a wig
Tchouaméni: captain killer
Camavinga: Whoopi Goldberg who screws up knockout ties
Ceballos: the Mariano Díaz without enunciation
Fede: the worst captain since Casillas
Brahim: only plays when Mohamed VI threatens him with death
Mbappé: the biggest rat since Splinter
Vinicius: negative IQ and pre-prison Robinho level
Mastantuono: the worst thing Argentina's produced since Cristina Kirchner
Rodrygo: post-prison Robinho
Bellingham: about to join AA
Real Madrid
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Real Madrid
Der er da også et par Real fans, der er godt og grundig trætte
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: Real Madrid
[Ángel Díaz] Ferland Mendy's injury is very serious. He has a torn tendon with bone separation. He will be out for at least a year.
Føj for dén da. Det lyder som en skade, der potentielt kan betyde karrierestop.
-
nosslo15
- Indlæg: 1839
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
- Har takket: 181 gange
- Blevet takket: 318 gange
Re: Real Madrid
Jeg må indrømme, at det er underholdende læsning her i tråden. Dog tror jeg, at Madrid nok skal komme tilbage, på et eller andet tidspunkt. Men problemet ligger jo hos ledelsen, som har næret individualisme frem for holdånd.
Jeg vil også minde alle om, at skulle Madrids deroute fortsætte, så kommer det også til at gå ud over os.
Jeg vil også minde alle om, at skulle Madrids deroute fortsætte, så kommer det også til at gå ud over os.
-
Hristo
- Indlæg: 1101
- Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
- Har takket: 294 gange
- Blevet takket: 451 gange
Re: Real Madrid
Du har helt ret i at det er en hårfin balance. Jeg ønsker heller ikke Real Madrid ud af ligaen, for så forsvinder spændinger også. Rent økonomisk lever klubberne også af hinanden og rivaliseringen.nosslo15 skrev: ↑fre maj 08, 2026 11:53 amJeg må indrømme, at det er underholdende læsning her i tråden. Dog tror jeg, at Madrid nok skal komme tilbage, på et eller andet tidspunkt. Men problemet ligger jo hos ledelsen, som har næret individualisme frem for holdånd.
Jeg vil også minde alle om, at skulle Madrids deroute fortsætte, så kommer det også til at gå ud over os.
Når det så er sagt tror jeg ikke Real Madrid er i fare. De har mest omsætning af alle og de spillere de måske skiller sig af med et stadig mange penge værd. I det hele taget kan mange ting gå stærkt og den rigtige træner samt justeringer i trup kan flytte meget ved tingene. Men pt er de på skideren og jeg spiser popcorn.
-
nosslo15
- Indlæg: 1839
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
- Har takket: 181 gange
- Blevet takket: 318 gange
Re: Real Madrid
Det kræver den rigtige træner og et stærkt mandat fra ledelsen til træneren.Hristo skrev: ↑fre maj 08, 2026 12:20 pmDu har helt ret i at det er en hårfin balance. Jeg ønsker heller ikke Real Madrid ud af ligaen, for så forsvinder spændinger også. Rent økonomisk lever klubberne også af hinanden og rivaliseringen.nosslo15 skrev: ↑fre maj 08, 2026 11:53 amJeg må indrømme, at det er underholdende læsning her i tråden. Dog tror jeg, at Madrid nok skal komme tilbage, på et eller andet tidspunkt. Men problemet ligger jo hos ledelsen, som har næret individualisme frem for holdånd.
Jeg vil også minde alle om, at skulle Madrids deroute fortsætte, så kommer det også til at gå ud over os.
Når det så er sagt tror jeg ikke Real Madrid er i fare. De har mest omsætning af alle og de spillere de måske skiller sig af med et stadig mange penge værd. I det hele taget kan mange ting gå stærkt og den rigtige træner samt justeringer i trup kan flytte meget ved tingene. Men pt er de på skideren og jeg spiser popcorn.
Skrækscenariet for os er vel Klopp? Han har haft 2 års pause, mon ikke han kunne overtales?
- SpillerSomMESSI
- Indlæg: 6326
- Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 722 gange
- Blevet takket: 780 gange
Re: Real Madrid
Real Madrid kommer stærkt tilbage, måske allerede fra næste sæson.
Tænk tilbage på dengang vi fyrede Koeman og klubben lå i økonomiske ruiner, spillet var forfærdeligt og vi havde stort set ingen gode spillere i truppen… så kom Xavi .. og så kom Flick og nu er vi tilbage som et sub kandidat til CHL trofæet.
Real skal nok komme tilbage til toppen i løbet af en sæson eller to.
Tænk tilbage på dengang vi fyrede Koeman og klubben lå i økonomiske ruiner, spillet var forfærdeligt og vi havde stort set ingen gode spillere i truppen… så kom Xavi .. og så kom Flick og nu er vi tilbage som et sub kandidat til CHL trofæet.
Real skal nok komme tilbage til toppen i løbet af en sæson eller to.
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”
-
Antimadridista
- Indlæg: 11259
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: Real Madrid
Altså Real er jo ikke væk..!! Der er et voldsomt palaver lige nu, måske ryger et par spillere og måske er deres økonomi ikke helt så skudsikkert som det har virket længe.
Men de har stadig en rigtig stærk trup, måske lidt uhomogen, men 2-3 rette tilføjelser og en træner med erfaring og pondus, så kan de sagtens allerede være en stor konkurrent næste år…
Men de har stadig en rigtig stærk trup, måske lidt uhomogen, men 2-3 rette tilføjelser og en træner med erfaring og pondus, så kan de sagtens allerede være en stor konkurrent næste år…
Re: Real Madrid
Jeg synes egentlig ikke deres trup er noget særligt. Den er relativt smal og usammenhængen.Antimadridista skrev: ↑fre maj 08, 2026 2:18 pmAltså Real er jo ikke væk..!! Der er et voldsomt palaver lige nu, måske ryger et par spillere og måske er deres økonomi ikke helt så skudsikkert som det har virket længe.
Men de har stadig en rigtig stærk trup, måske lidt uhomogen, men 2-3 rette tilføjelser og en træner med erfaring og pondus, så kan de sagtens allerede være en stor konkurrent næste år…
Courtois er gammel men stadig virkelig god, men en del skadet.
Deres backs kan ikke forsvare.
Deres midtbane har ingen kreatør udover Guler, som viser noget i glimt, men samtidig virker forskrækket over scenen og presset i de store kampe fordi der kun er ham.
Bellingham er en verdensklasse boks til boks spiller, men skal kigge alt for meget bagud når hverken mbappe eller Vini gider forsvare.
De har ingen reel højrefløj så smider deres kreative kraft derud tit.
Min værste frygt er klopp sammen med et salg af Mbappe
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Real Madrid
Jeg synes heller ikke, deres trup er decideret dårlig, men det er klart, hvis man ikke kan spille Valverde og Camavinga på backsene, så er man et godt stykke fra det, der ligner noget.Dumle skrev: ↑fre maj 08, 2026 3:18 pmJeg synes egentlig ikke deres trup er noget særligt. Den er relativt smal og usammenhængen.Antimadridista skrev: ↑fre maj 08, 2026 2:18 pmAltså Real er jo ikke væk..!! Der er et voldsomt palaver lige nu, måske ryger et par spillere og måske er deres økonomi ikke helt så skudsikkert som det har virket længe.
Men de har stadig en rigtig stærk trup, måske lidt uhomogen, men 2-3 rette tilføjelser og en træner med erfaring og pondus, så kan de sagtens allerede være en stor konkurrent næste år…
Courtois er gammel men stadig virkelig god, men en del skadet.
Deres backs kan ikke forsvare.
Deres midtbane har ingen kreatør udover Guler, som viser noget i glimt, men samtidig virker forskrækket over scenen og presset i de store kampe fordi der kun er ham.
Bellingham er en verdensklasse boks til boks spiller, men skal kigge alt for meget bagud når hverken mbappe eller Vini gider forsvare.
De har ingen reel højrefløj så smider deres kreative kraft derud tit.
Min værste frygt er klopp sammen med et salg af Mbappe
Hvis jeg var træner, så ville jeg stille således op
Courtois
Valverde-Militao-Huijsen-Camavinga
Tchouameni-Bellingham
Guler
xxxxx-Endrick-Vinicius
Alle, der ikke kan acceptere denne opstilling, ville blive solgt, om det så er Valverde eller Bellingham
Alle, der ikke indgår i denne opstilling ville jeg sælge for at skabe fornyelse og det vil sige:
Trent, Alaba, Rüdiger, Asensio, Carvajal, Rodrygo, Ceballos, Mbappe, Mendy, Carreras, Fran, Mastantuono og Brahim
Derefter bygge op igen med:
Diomande, Ratiu, Jackson, Jon Martin, Vintinha, Brown, Paz og derudover talenter fra akademiet
Det vil være en ordentlig omgang, men det er nødvendigt
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: Real Madrid
Jeg frygter ikke hverken Klopp eller andre trænere. De havde en god træner i Alonso, der ikke fik hverken tid eller rum til at udfolde det, som han viste han kunne, inden han kom til klubben. Deres helt store problem er ledelsen og naturligvis de egoer, der ikke er under kommando i truppen.
Hvis de får renset ud og købt fornuftigt ind, tror jeg de - som altid - vil være noget af en mundfuld. Men som det ser ud lige nu, har de en masse, der skal ryddes op i. Ikke mindst de seneste kontroverser, der i bedste fald er uklædelige.
Men... hvem har popcorn?
Hvis de får renset ud og købt fornuftigt ind, tror jeg de - som altid - vil være noget af en mundfuld. Men som det ser ud lige nu, har de en masse, der skal ryddes op i. Ikke mindst de seneste kontroverser, der i bedste fald er uklædelige.
Men... hvem har popcorn?
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Real Madrid
Jeg frygter heller ikke nogen træner. Klopp vil lynhurtigt få samme problemer som Xabi. Han er jo langt mere intens end nærmest alle andre trænere, så med mindre, han får seriøs opbakning fra ledelsen, så kommer han ingen vegne.
Det eneste der ville virke, er hvis man laver den helt store udrensning
Det eneste der ville virke, er hvis man laver den helt store udrensning
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
DrGink
- Indlæg: 1121
- Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
- Har takket: 1103 gange
- Blevet takket: 239 gange
Re: Real Madrid
Enig. Men det er svært for dem. Galacticos er en stor del af deres DNA. Men det er ikke sådan fodboldens meta er lige nu. De havde muligheden med en fantastisk træner i Xabi Alonso, men valgte at støtte egoerne i stedet for ham.EasyBuddhist skrev: ↑fre maj 08, 2026 4:27 pmJeg frygter heller ikke nogen træner. Klopp vil lynhurtigt få samme problemer som Xabi. Han er jo langt mere intens end nærmest alle andre trænere, så med mindre, han får seriøs opbakning fra ledelsen, så kommer han ingen vegne.
Det eneste der ville virke, er hvis man laver den helt store udrensning
Det er meget op af bakke. Jeg ville smide både Mbappe og Vinicius på porten og så arbejdede med en ny struktur med begrænsede egoer.
Alternativet er seriøse superstjerne indkøb.
-
Hristo
- Indlæg: 1101
- Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
- Har takket: 294 gange
- Blevet takket: 451 gange
Re: Real Madrid
Som jeg forstår det har de også en rigtig god ungdomsafdeling pt.DrGink skrev: ↑fre maj 08, 2026 5:20 pmEnig. Men det er svært for dem. Galacticos er en stor del af deres DNA. Men det er ikke sådan fodboldens meta er lige nu. De havde muligheden med en fantastisk træner i Xabi Alonso, men valgte at støtte egoerne i stedet for ham.EasyBuddhist skrev: ↑fre maj 08, 2026 4:27 pmJeg frygter heller ikke nogen træner. Klopp vil lynhurtigt få samme problemer som Xabi. Han er jo langt mere intens end nærmest alle andre trænere, så med mindre, han får seriøs opbakning fra ledelsen, så kommer han ingen vegne.
Det eneste der ville virke, er hvis man laver den helt store udrensning
Det er meget op af bakke. Jeg ville smide både Mbappe og Vinicius på porten og så arbejdede med en ny struktur med begrænsede egoer.
Alternativet er seriøse superstjerne indkøb.
De har Guler og kan hive Endrick hjem som er store talenter. Derudover er Huijsen imo virkelig god. Og Bellingham må man heller ikke glemme.
Så får de desuden Nico Paz tilbage, som i hvert fald ifl diverse stat apps, har været toppen af poppen i serie a. Så er der der også en Jacobo Ramon, Chema Andres og Victor Muñoz, som er unge spillere de har solgt, som gør det ret godt og som jeg antager de kan give hjem relativt billigt.
Pointen er at de sådan set har ret meget ungdom og dermed er ret gode fundament.
Men skal de rense ud, skal de også genopbygge.
Jeg tror det bliver mere og mere realistisk at en Vinicius bliver som en nøglespiller i projektet. Det havde jeg ikke troet for et par måneder siden, men med Mbappe meget upopulær og Vinicius som performed når Mbappe er ude virker det ikke urealistisk.
Men det bliver et langt og sejt træk for vores kære venner i Madrid:-)
Her på den korte bane håber jeg bare mest af alt vi kan sætte skabet op plads allerede på søndag. Og at Puta ikke er helt færdige med at underholde og lufte det beskidte vasketøj endnu.
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 48 gæster