10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 1056
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 245 gange

10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Wennerberg »

FC Barcelona - Real Madrid
La Liga
10. maj - kl. 21.00
TV: TV2 Sport X
Wennerberg
Forum Admin

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 6326
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 722 gange
Blevet takket: 780 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Kaos kamp… der blir drama, der blir røde kort, der blir uforståelige VAR kald, der blir Real Madrid TV dommerfrygt, der blir skader, og desværre tror jeg at den atmosfære kommer til at skade vores spil, og at Real kommer med en brutal dræber indstilling for at hævne deres forfærdelige sæson…
Tror desværre vi taber den 1-2 på yderst kontroversielle kendelser og beskidt rå spil fyldt med afbrydelser, og Vini show.
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”

Antimadridista
Indlæg: 11259
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Sku nok et meget godt bud⬆️

Dog tror jeg der kommer flere mål….3-3

Iniesta007
Indlæg: 2032
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Iniesta007 »

SpillerSomMESSI skrev:
fre maj 08, 2026 8:50 am
Kaos kamp… der blir drama, der blir røde kort, der blir uforståelige VAR kald, der blir Real Madrid TV dommerfrygt, der blir skader, og desværre tror jeg at den atmosfære kommer til at skade vores spil, og at Real kommer med en brutal dræber indstilling for at hævne deres forfærdelige sæson…
Tror desværre vi taber den 1-2 på yderst kontroversielle kendelser og beskidt rå spil fyldt med afbrydelser, og Vini show.
Det kan blive en dreng eller en pige :smile:
Enten er Puta ramt af interne uroligheder eller de giver ALT for ikke at blive ydmyget :sick:
Men dejligt de trods alt ikke bliver mestre hvis de skulle vinde, det havde været den ultimative nedtur :crazy:
Jeg vil nyde kampen.

EasyBuddhist
Indlæg: 5763
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af EasyBuddhist »

Der er ingen tvivl om, omklædningsrummet og klubben som helhed er ramt af omstændighederne. Tror ikke, der skal meget til at ryste dem og de vil nok mest spille for at undgå en ydmygelse. Uden Tchouaméni, Valverde, Rodrygo, Coutois og Mbappe, bliver det ualmindelig svært for dem at mønstre et hold, der kan sætte sig igennem over for Barca, selv uden Yamal og Raphinha, som modsat vil være ekstremt opsatte på at vinde mesterskabet på hjemmebane mod rivalerne.

Jeg kan ikke tro andet end at Barca vil køre dem over. Måske ikke i målmæssig forstand, men jeg tror ikke, Real får lov at have bolden ret meget. Bolden er selvfølgelig og alt det der, meeen... Den skal i baggen søndag

3-1
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

Jeg tror også det bliver en hård, grim omgang bold, vi bliver vidne til.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17257
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2365 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Kun 100% fokus og ro i forsvaret eller på hele holdet vil give os success.
Man skal ikke tror på en skid af det der kommer ud af Madrid lejren, de er fuld af løgn.
Men fuck hvor er det ærgerligt at Lamine er skadet, jeg gad godt se ham trylle på Campen :(
MDCCCXCIX

FCBSOCI
Indlæg: 2731
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1340 gange
Blevet takket: 709 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af FCBSOCI »

Glæder mig vildt til at skulle på Camp Nou. Håber, på en gentagelse af sidste års kamp, hvor Barca vandt 4-3, og hvor stemningen på Estadi Olimpic Lluis Companys var fabelagtig.

Desværre er billetpriserne stukket helt af. Man skal være rig eller en gammel stodder, som undertegnede, der har haft et langt liv til at spare op i. Jeg købte de billigste billetter, i samme øjeblik de kom til salg for medlemmer. Prisen efter medlemsrabat blev på €475 (over 3.500 kr.). Det er jo forrykt.

Undersøgte for sjov hvad jeg skulle have betalt, hvis jeg havde købt en pakkeløsning i Danmark. Her lå de billigste tilbud (i hvert fald dem jeg kunne finde) på knap 10.000 kr. alene for billet til kampen. Og her er tale om de dårligste pladser bag målet. Pladser til langsiden koster omkring 16.000 kr. pr. styk!

God kamp, cules. Håber, at vi kan fejre mesterskabet på Camp Nou efter slutfløjt. Det plejer at gå heftigt for sig på Ramblaen, når Barca har vundet en afgørende kamp, men Ramblaen er under renovering/ombygning. Så mon ikke vi i stedet bliver på stadion længe efter slutfløjt for at fejre, at vi vandt La Liga?

FORCA BARCA, VISCA BARCA!

Brugeravatar
Ikigai
Indlæg: 409
Tilmeldt: tors feb 16, 2023 8:43 pm
Har takket: 74 gange
Blevet takket: 75 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Ikigai »

Så længe folk køber billetterne er det vel ikke helt forrykt , men bare godt købmandskab . :cool:

Vil nu mene du har gjort en god handel - er misundelig
3500 dkr for den oplevelse - en kamp mod Real Madrid og et mesterskab på et nyt Camp Nou etc

Det bliver ikke mange af sådanne kampe - så god kamp . :thumbup:

Iniesta007
Indlæg: 2032
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Iniesta007 »

FCBSOCI skrev:
fre maj 08, 2026 2:45 pm
Glæder mig vildt til at skulle på Camp Nou. Håber, på en gentagelse af sidste års kamp, hvor Barca vandt 4-3, og hvor stemningen på Estadi Olimpic Lluis Companys var fabelagtig.

Desværre er billetpriserne stukket helt af. Man skal være rig eller en gammel stodder, som undertegnede, der har haft et langt liv til at spare op i. Jeg købte de billigste billetter, i samme øjeblik de kom til salg for medlemmer. Prisen efter medlemsrabat blev på €475 (over 3.500 kr.). Det er jo forrykt.

Undersøgte for sjov hvad jeg skulle have betalt, hvis jeg havde købt en pakkeløsning i Danmark. Her lå de billigste tilbud (i hvert fald dem jeg kunne finde) på knap 10.000 kr. alene for billet til kampen. Og her er tale om de dårligste pladser bag målet. Pladser til langsiden koster omkring 16.000 kr. pr. styk!

God kamp, cules. Håber, at vi kan fejre mesterskabet på Camp Nou efter slutfløjt. Det plejer at gå heftigt for sig på Ramblaen, når Barca har vundet en afgørende kamp, men Ramblaen er under renovering/ombygning. Så mon ikke vi i stedet bliver på stadion længe efter slutfløjt for at fejre, at vi vandt La Liga?

FORCA BARCA, VISCA BARCA!
Ja god kamp også herfra. :smile:
Jeg venter til Campen er helt færdig og har så inviteret de unge I familien til nogle dage i den skønne by :lol:
Måske en spændende Champions League kamp, håber Barca lægger et lag på til næste sæson :angel:
Take care.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17257
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2365 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

FCBSOCI skrev:
fre maj 08, 2026 2:45 pm
Desværre er billetpriserne stukket helt af. Man skal være rig eller en gammel stodder, som undertegnede, der har haft et langt liv til at spare op i. Jeg købte de billigste billetter, i samme øjeblik de kom til salg for medlemmer. Prisen efter medlemsrabat blev på €475 (over 3.500 kr.). Det er jo forrykt.

Undersøgte for sjov hvad jeg skulle have betalt, hvis jeg havde købt en pakkeløsning i Danmark. Her lå de billigste tilbud (i hvert fald dem jeg kunne finde) på knap 10.000 kr. alene for billet til kampen. Og her er tale om de dårligste pladser bag målet. Pladser til langsiden koster omkring 16.000 kr. pr. styk!
Jamen hvem skal ellers betale renoveringen af Camp Nou hvis vi ikke gøre det :lol: :lol:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kan søndag ikke bare være … nu?! Vi vinder, 4-0! Visca el Barça! ❤️


Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

Álvaro Arbeloa: “I expect a great match against a strong opponent, a team delivering exceptional performances. We are very excited to play the most watched match in the world. We will go there with great ambition, and our goal is to win.”
"The fight between Valverde and Tchouaméni was my fault."

"Fede Valverde and Tchouaméni? We need to turn the page, I am so proud of them. They perfectly represent Real Madrid."

"The fight? I have a friend who took a golf club and whacked a friend in the head with it, it happens. The thing is, these things must not leave the dressing room."
"Tchouaméni is ready to play tomorrow."

"Fede Valverde's injury in the head was more related to bad luck than to anything else."

"How would I describe this dressing room? Is it up to Real Madrid standards? Of course. I'm very happy with this dressing room and these players."

"Who's the rat in the dressing room? I don't know, I don't work for the CIA. I won't accuse any player."

"Kylian Mbappé? He had everything at PSG, but he abandoned everything to come to Real Madrid. He made sacrifices to come here, he's been dreaming of joining Real Madrid since he was a little boy."



Ja, er man overhovedet venner, hvis man ikke har tævet hinanden med golfkøller?

"Jeg er stolt af dem." - Det er lige præcis dén type slap og konsekvensforladt adfærd, der er skyld i at de intet lærer. Et dask over håndleddet og så er alt godt igen.

Et voldeligt overfald burde udløse bortvisning. Punktum.

Håber vi jorder dem i morgen, men det er RM og uanset hvor dysfunktionelle de end er, har de gode spillere, der kan afgøre kampe.
Især i omklædningsrummet, men det er så en anden snak.

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 1079
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af !Option »

Dytrax skrev:
lør maj 09, 2026 1:43 pm
Álvaro Arbeloa: “I expect a great match against a strong opponent, a team delivering exceptional performances. We are very excited to play the most watched match in the world. We will go there with great ambition, and our goal is to win.”
"The fight between Valverde and Tchouaméni was my fault."

"Fede Valverde and Tchouaméni? We need to turn the page, I am so proud of them. They perfectly represent Real Madrid."

"The fight? I have a friend who took a golf club and whacked a friend in the head with it, it happens. The thing is, these things must not leave the dressing room."
"Tchouaméni is ready to play tomorrow."

"Fede Valverde's injury in the head was more related to bad luck than to anything else."

"How would I describe this dressing room? Is it up to Real Madrid standards? Of course. I'm very happy with this dressing room and these players."

"Who's the rat in the dressing room? I don't know, I don't work for the CIA. I won't accuse any player."

"Kylian Mbappé? He had everything at PSG, but he abandoned everything to come to Real Madrid. He made sacrifices to come here, he's been dreaming of joining Real Madrid since he was a little boy."



Ja, er man overhovedet venner, hvis man ikke har tævet hinanden med golfkøller?

"Jeg er stolt af dem." - Det er lige præcis dén type slap og konsekvensforladt adfærd, der er skyld i at de intet lærer. Et dask over håndleddet og så er alt godt igen.

Et voldeligt overfald burde udløse bortvisning. Punktum.

Håber vi jorder dem i morgen, men det er RM og uanset hvor dysfunktionelle de end er, har de gode spillere, der kan afgøre kampe.
Især i omklædningsrummet, men det er så en anden snak.
Det er godt nok et virkelighedsfjernt interview, det er da helt vildt!
Rey Abi!

FCBSOCI
Indlæg: 2731
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1340 gange
Blevet takket: 709 gange

Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af FCBSOCI »

Lopezzz skrev:
fre maj 08, 2026 6:42 pm
FCBSOCI skrev:
fre maj 08, 2026 2:45 pm
Desværre er billetpriserne stukket helt af. Man skal være rig eller en gammel stodder, som undertegnede, der har haft et langt liv til at spare op i. Jeg købte de billigste billetter, i samme øjeblik de kom til salg for medlemmer. Prisen efter medlemsrabat blev på €475 (over 3.500 kr.). Det er jo forrykt.

Undersøgte for sjov hvad jeg skulle have betalt, hvis jeg havde købt en pakkeløsning i Danmark. Her lå de billigste tilbud (i hvert fald dem jeg kunne finde) på knap 10.000 kr. alene for billet til kampen. Og her er tale om de dårligste pladser bag målet. Pladser til langsiden koster omkring 16.000 kr. pr. styk!
Jamen hvem skal ellers betale renoveringen af Camp Nou hvis vi ikke gøre det :lol: :lol:
Ha, ha hvor har du ret. Men hvorfor er det næsten kun mig, der betaler for renoveringen? Troede ikke at den sidste idiot var født endnu. Men det er han åbenbart, og det må være mig…

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 105 gæster