10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Wennerberg
- Forum Admin
- Indlæg: 1056
- Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
- Har takket: 63 gange
- Blevet takket: 245 gange
10/5 FC Barcelona - Real Madrid
FC Barcelona - Real Madrid
La Liga
10. maj - kl. 21.00
TV: TV2 Sport X
La Liga
10. maj - kl. 21.00
TV: TV2 Sport X
Wennerberg
Forum Admin
Forum Admin
- SpillerSomMESSI
- Indlæg: 6326
- Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 722 gange
- Blevet takket: 780 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Kaos kamp… der blir drama, der blir røde kort, der blir uforståelige VAR kald, der blir Real Madrid TV dommerfrygt, der blir skader, og desværre tror jeg at den atmosfære kommer til at skade vores spil, og at Real kommer med en brutal dræber indstilling for at hævne deres forfærdelige sæson…
Tror desværre vi taber den 1-2 på yderst kontroversielle kendelser og beskidt rå spil fyldt med afbrydelser, og Vini show.
Tror desværre vi taber den 1-2 på yderst kontroversielle kendelser og beskidt rå spil fyldt med afbrydelser, og Vini show.
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”
-
Antimadridista
- Indlæg: 11259
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Sku nok et meget godt bud
Dog tror jeg der kommer flere mål….3-3
Dog tror jeg der kommer flere mål….3-3
-
Iniesta007
- Indlæg: 2032
- Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
- Har takket: 119 gange
- Blevet takket: 289 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Det kan blive en dreng eller en pigeSpillerSomMESSI skrev: ↑fre maj 08, 2026 8:50 amKaos kamp… der blir drama, der blir røde kort, der blir uforståelige VAR kald, der blir Real Madrid TV dommerfrygt, der blir skader, og desværre tror jeg at den atmosfære kommer til at skade vores spil, og at Real kommer med en brutal dræber indstilling for at hævne deres forfærdelige sæson…
Tror desværre vi taber den 1-2 på yderst kontroversielle kendelser og beskidt rå spil fyldt med afbrydelser, og Vini show.
Enten er Puta ramt af interne uroligheder eller de giver ALT for ikke at blive ydmyget
Men dejligt de trods alt ikke bliver mestre hvis de skulle vinde, det havde været den ultimative nedtur
Jeg vil nyde kampen.
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5763
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Der er ingen tvivl om, omklædningsrummet og klubben som helhed er ramt af omstændighederne. Tror ikke, der skal meget til at ryste dem og de vil nok mest spille for at undgå en ydmygelse. Uden Tchouaméni, Valverde, Rodrygo, Coutois og Mbappe, bliver det ualmindelig svært for dem at mønstre et hold, der kan sætte sig igennem over for Barca, selv uden Yamal og Raphinha, som modsat vil være ekstremt opsatte på at vinde mesterskabet på hjemmebane mod rivalerne.
Jeg kan ikke tro andet end at Barca vil køre dem over. Måske ikke i målmæssig forstand, men jeg tror ikke, Real får lov at have bolden ret meget. Bolden er selvfølgelig og alt det der, meeen... Den skal i baggen søndag
3-1
Jeg kan ikke tro andet end at Barca vil køre dem over. Måske ikke i målmæssig forstand, men jeg tror ikke, Real får lov at have bolden ret meget. Bolden er selvfølgelig og alt det der, meeen... Den skal i baggen søndag
3-1
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Jeg tror også det bliver en hård, grim omgang bold, vi bliver vidne til.
- Lopezzz
- Indlæg: 17257
- Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2365 gange
- Blevet takket: 1387 gange
- Kontakt:
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Kun 100% fokus og ro i forsvaret eller på hele holdet vil give os success.
Man skal ikke tror på en skid af det der kommer ud af Madrid lejren, de er fuld af løgn.
Men fuck hvor er det ærgerligt at Lamine er skadet, jeg gad godt se ham trylle på Campen :(
Man skal ikke tror på en skid af det der kommer ud af Madrid lejren, de er fuld af løgn.
Men fuck hvor er det ærgerligt at Lamine er skadet, jeg gad godt se ham trylle på Campen :(
MDCCCXCIX
-
FCBSOCI
- Indlæg: 2731
- Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
- Har takket: 1340 gange
- Blevet takket: 709 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Glæder mig vildt til at skulle på Camp Nou. Håber, på en gentagelse af sidste års kamp, hvor Barca vandt 4-3, og hvor stemningen på Estadi Olimpic Lluis Companys var fabelagtig.
Desværre er billetpriserne stukket helt af. Man skal være rig eller en gammel stodder, som undertegnede, der har haft et langt liv til at spare op i. Jeg købte de billigste billetter, i samme øjeblik de kom til salg for medlemmer. Prisen efter medlemsrabat blev på €475 (over 3.500 kr.). Det er jo forrykt.
Undersøgte for sjov hvad jeg skulle have betalt, hvis jeg havde købt en pakkeløsning i Danmark. Her lå de billigste tilbud (i hvert fald dem jeg kunne finde) på knap 10.000 kr. alene for billet til kampen. Og her er tale om de dårligste pladser bag målet. Pladser til langsiden koster omkring 16.000 kr. pr. styk!
God kamp, cules. Håber, at vi kan fejre mesterskabet på Camp Nou efter slutfløjt. Det plejer at gå heftigt for sig på Ramblaen, når Barca har vundet en afgørende kamp, men Ramblaen er under renovering/ombygning. Så mon ikke vi i stedet bliver på stadion længe efter slutfløjt for at fejre, at vi vandt La Liga?
FORCA BARCA, VISCA BARCA!
Desværre er billetpriserne stukket helt af. Man skal være rig eller en gammel stodder, som undertegnede, der har haft et langt liv til at spare op i. Jeg købte de billigste billetter, i samme øjeblik de kom til salg for medlemmer. Prisen efter medlemsrabat blev på €475 (over 3.500 kr.). Det er jo forrykt.
Undersøgte for sjov hvad jeg skulle have betalt, hvis jeg havde købt en pakkeløsning i Danmark. Her lå de billigste tilbud (i hvert fald dem jeg kunne finde) på knap 10.000 kr. alene for billet til kampen. Og her er tale om de dårligste pladser bag målet. Pladser til langsiden koster omkring 16.000 kr. pr. styk!
God kamp, cules. Håber, at vi kan fejre mesterskabet på Camp Nou efter slutfløjt. Det plejer at gå heftigt for sig på Ramblaen, når Barca har vundet en afgørende kamp, men Ramblaen er under renovering/ombygning. Så mon ikke vi i stedet bliver på stadion længe efter slutfløjt for at fejre, at vi vandt La Liga?
FORCA BARCA, VISCA BARCA!
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Så længe folk køber billetterne er det vel ikke helt forrykt , men bare godt købmandskab .
Vil nu mene du har gjort en god handel - er misundelig
3500 dkr for den oplevelse - en kamp mod Real Madrid og et mesterskab på et nyt Camp Nou etc
Det bliver ikke mange af sådanne kampe - så god kamp .
Vil nu mene du har gjort en god handel - er misundelig
3500 dkr for den oplevelse - en kamp mod Real Madrid og et mesterskab på et nyt Camp Nou etc
Det bliver ikke mange af sådanne kampe - så god kamp .
-
Iniesta007
- Indlæg: 2032
- Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
- Har takket: 119 gange
- Blevet takket: 289 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Ja god kamp også herfra.FCBSOCI skrev: ↑fre maj 08, 2026 2:45 pmGlæder mig vildt til at skulle på Camp Nou. Håber, på en gentagelse af sidste års kamp, hvor Barca vandt 4-3, og hvor stemningen på Estadi Olimpic Lluis Companys var fabelagtig.
Desværre er billetpriserne stukket helt af. Man skal være rig eller en gammel stodder, som undertegnede, der har haft et langt liv til at spare op i. Jeg købte de billigste billetter, i samme øjeblik de kom til salg for medlemmer. Prisen efter medlemsrabat blev på €475 (over 3.500 kr.). Det er jo forrykt.
Undersøgte for sjov hvad jeg skulle have betalt, hvis jeg havde købt en pakkeløsning i Danmark. Her lå de billigste tilbud (i hvert fald dem jeg kunne finde) på knap 10.000 kr. alene for billet til kampen. Og her er tale om de dårligste pladser bag målet. Pladser til langsiden koster omkring 16.000 kr. pr. styk!
God kamp, cules. Håber, at vi kan fejre mesterskabet på Camp Nou efter slutfløjt. Det plejer at gå heftigt for sig på Ramblaen, når Barca har vundet en afgørende kamp, men Ramblaen er under renovering/ombygning. Så mon ikke vi i stedet bliver på stadion længe efter slutfløjt for at fejre, at vi vandt La Liga?
FORCA BARCA, VISCA BARCA!
Jeg venter til Campen er helt færdig og har så inviteret de unge I familien til nogle dage i den skønne by
Måske en spændende Champions League kamp, håber Barca lægger et lag på til næste sæson
Take care.
- Lopezzz
- Indlæg: 17257
- Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2365 gange
- Blevet takket: 1387 gange
- Kontakt:
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Jamen hvem skal ellers betale renoveringen af Camp Nou hvis vi ikke gøre detFCBSOCI skrev: ↑fre maj 08, 2026 2:45 pmDesværre er billetpriserne stukket helt af. Man skal være rig eller en gammel stodder, som undertegnede, der har haft et langt liv til at spare op i. Jeg købte de billigste billetter, i samme øjeblik de kom til salg for medlemmer. Prisen efter medlemsrabat blev på €475 (over 3.500 kr.). Det er jo forrykt.
Undersøgte for sjov hvad jeg skulle have betalt, hvis jeg havde købt en pakkeløsning i Danmark. Her lå de billigste tilbud (i hvert fald dem jeg kunne finde) på knap 10.000 kr. alene for billet til kampen. Og her er tale om de dårligste pladser bag målet. Pladser til langsiden koster omkring 16.000 kr. pr. styk!
MDCCCXCIX
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Kan søndag ikke bare være … nu?! Vi vinder, 4-0! Visca el Barça! 
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Álvaro Arbeloa: “I expect a great match against a strong opponent, a team delivering exceptional performances. We are very excited to play the most watched match in the world. We will go there with great ambition, and our goal is to win.”
"The fight between Valverde and Tchouaméni was my fault."
"Fede Valverde and Tchouaméni? We need to turn the page, I am so proud of them. They perfectly represent Real Madrid."
"The fight? I have a friend who took a golf club and whacked a friend in the head with it, it happens. The thing is, these things must not leave the dressing room."
"Tchouaméni is ready to play tomorrow."
"Fede Valverde's injury in the head was more related to bad luck than to anything else."
"How would I describe this dressing room? Is it up to Real Madrid standards? Of course. I'm very happy with this dressing room and these players."
"Who's the rat in the dressing room? I don't know, I don't work for the CIA. I won't accuse any player."
"Kylian Mbappé? He had everything at PSG, but he abandoned everything to come to Real Madrid. He made sacrifices to come here, he's been dreaming of joining Real Madrid since he was a little boy."
Ja, er man overhovedet venner, hvis man ikke har tævet hinanden med golfkøller?
"Jeg er stolt af dem." - Det er lige præcis dén type slap og konsekvensforladt adfærd, der er skyld i at de intet lærer. Et dask over håndleddet og så er alt godt igen.
Et voldeligt overfald burde udløse bortvisning. Punktum.
Håber vi jorder dem i morgen, men det er RM og uanset hvor dysfunktionelle de end er, har de gode spillere, der kan afgøre kampe.
Især i omklædningsrummet, men det er så en anden snak.
- !Option
- Indlæg: 1079
- Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 203 gange
- Blevet takket: 195 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Det er godt nok et virkelighedsfjernt interview, det er da helt vildt!Dytrax skrev: ↑lør maj 09, 2026 1:43 pmÁlvaro Arbeloa: “I expect a great match against a strong opponent, a team delivering exceptional performances. We are very excited to play the most watched match in the world. We will go there with great ambition, and our goal is to win.”
"The fight between Valverde and Tchouaméni was my fault."
"Fede Valverde and Tchouaméni? We need to turn the page, I am so proud of them. They perfectly represent Real Madrid."
"The fight? I have a friend who took a golf club and whacked a friend in the head with it, it happens. The thing is, these things must not leave the dressing room."
"Tchouaméni is ready to play tomorrow."
"Fede Valverde's injury in the head was more related to bad luck than to anything else."
"How would I describe this dressing room? Is it up to Real Madrid standards? Of course. I'm very happy with this dressing room and these players."
"Who's the rat in the dressing room? I don't know, I don't work for the CIA. I won't accuse any player."
"Kylian Mbappé? He had everything at PSG, but he abandoned everything to come to Real Madrid. He made sacrifices to come here, he's been dreaming of joining Real Madrid since he was a little boy."
Ja, er man overhovedet venner, hvis man ikke har tævet hinanden med golfkøller?
"Jeg er stolt af dem." - Det er lige præcis dén type slap og konsekvensforladt adfærd, der er skyld i at de intet lærer. Et dask over håndleddet og så er alt godt igen.
Et voldeligt overfald burde udløse bortvisning. Punktum.
Håber vi jorder dem i morgen, men det er RM og uanset hvor dysfunktionelle de end er, har de gode spillere, der kan afgøre kampe.
Især i omklædningsrummet, men det er så en anden snak.
Rey Abi!
-
FCBSOCI
- Indlæg: 2731
- Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
- Har takket: 1340 gange
- Blevet takket: 709 gange
Re: 10/5 FC Barcelona - Real Madrid
Ha, ha hvor har du ret. Men hvorfor er det næsten kun mig, der betaler for renoveringen? Troede ikke at den sidste idiot var født endnu. Men det er han åbenbart, og det må være mig…Lopezzz skrev: ↑fre maj 08, 2026 6:42 pmJamen hvem skal ellers betale renoveringen af Camp Nou hvis vi ikke gøre detFCBSOCI skrev: ↑fre maj 08, 2026 2:45 pmDesværre er billetpriserne stukket helt af. Man skal være rig eller en gammel stodder, som undertegnede, der har haft et langt liv til at spare op i. Jeg købte de billigste billetter, i samme øjeblik de kom til salg for medlemmer. Prisen efter medlemsrabat blev på €475 (over 3.500 kr.). Det er jo forrykt.
Undersøgte for sjov hvad jeg skulle have betalt, hvis jeg havde købt en pakkeløsning i Danmark. Her lå de billigste tilbud (i hvert fald dem jeg kunne finde) på knap 10.000 kr. alene for billet til kampen. Og her er tale om de dårligste pladser bag målet. Pladser til langsiden koster omkring 16.000 kr. pr. styk!![]()
![]()
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 105 gæster