Valverde er en kæmpe klaphat. Det har han bevist gang på gang med grimme tacklinger og deslige. Jeg er glad for at vi i Barca ikke beror på spillere med så dårlige manerer. Jeg kan godt lide skøre kugler med karisma hvis hjertet er større end deres attitude er træls. Men forkælede egoister skal bare smutte. Dem tæller er mange af hos Puta pt. Som vanligt har man lyst til at sige. Men lige nu overgår de sgu sig selv i båtnakke-disciplinen.Antimadridista skrev: ↑tors maj 07, 2026 10:36 pmHar simpelthen svært ved at tro at Valverde er uskyldig i at ha været fysisk!Hristo skrev: ↑tors maj 07, 2026 9:58 pmhttps://bold.dk/snak/nyheder/ny-real-ma ... _id=671638
Valverde skal holde sig i ro i 14 dage med hovedtraume.
Tchoumany må være færdig hos Puta og hans markedsværdi er lige faldet. Spændende om Valverde klarer frisag eller hans medvirken har været for stor. Jeg spiser løs af popcornene. Og inden man får ondt af Valverde kan man jo minde sig selv om at han står klar efter kampene for at slå på modstanderne.
Real Madrid
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
Hristo
- Har takket: 294 gange
- Blevet takket: 451 gange
Re: Real Madrid
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Valverdes udtalelse, lol

Og nu vi er ved bold.dk citater, så bragte denne da lige et ekstra smil frem
Så nu har han altså selv slået hovedetOFFICIAL: Fede Valverde statement. “Yesterday I had an incident with a teammate during a training session. The fatigue from competition and the frustration made everything seem blown out of proportion”. “In a normal locker room, these things can happen and are usually resolved internally without it becoming all public”. “Clearly, someone here is spreading rumors, and with a season without titles, where Real Madrid is always under scrutiny, everything gets blown out of proportion”. “Today we had another disagreement. During the argument, I accidentally hit a table, causing a small cut on my forehead that required a routine visit to the hospital”. “At no point did my teammate hit me, I didn’t hit him either”. “I feel that my anger about the situation, frustration at seeing some of us struggling to get through end of season, giving it our all, pushed me to the point of arguing with a teammate”. “I’m sorry. I’m truly sorry because this situation hurts me, this moment we’re going through is painful”. “Real Madrid is one of the most important things in my life and I can’t be indifferent to it. The result is accumulation of things that culminate in a senseless fight, damaging my image and leaving room for doubt that they will add fuel to the fire of an accident”. “I wasn’t going to speak out until the end of the season. We were eliminated from the Champions League, and I kept my anger and resentment to myself”. “We’ve wasted another year, and I wasn’t in a position to be posting on social media when the only face I had to show was on the field, and I feel that’s what I did. That’s why I’m the one who’s most saddened and pained to be going through this situation that prevents me from playing the next match due to medical decisions”. “I always gave it my all, to the very end, and it hurts me more than anyone not to be able to do so. I am available to the club and my teammates to collaborate on any decision they deem necessary. Thank you”.
Jeg kender det godt selv; man skændes med en holdkammerat og pludselig kommer man til at knalde sit hovede ind i et bord.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
-
Hristo
- Har takket: 294 gange
- Blevet takket: 451 gange
Rivalstatus:
Talenttræner og klubkoryfæ Alonso droppet og kommer ikke igen
Ikke-så-klubkoryfæ Arbeloa fejlede og er snart væk
Rudiger slår og er træls og gammel med dårlige knæ
Carreras er dyr, men doven og bliver slået
Mendy er altid skadet og ude 5 måneder
Militao er tæt på fodboldinvalid
Carvajal er færdig
Camavinga bliver dårligere
Tchoumany har været god i år men nu slår han
Valverde er god men øretæveindbydende
Rodrygo ude til jul
Vinicius er ret forhadt blandt egne fans med rette
Mbappe en af verdens bedste, men åbenbart en træls kollega og mange fans vil af med ham
Mastsntuono var røvdyr og langt fra slået igennem
Endrick har fundet lykken væk fra Madrid men nu skal han tilbage
Glemmer jeg noget?
Nå jo ingen pokaler i år.
Og økonomien i stadionprojektet går ikke godt. Til gengæld har de fået opbygget et galehus i Madrid som får FC Barcelona til at ligne en veldrevet klub:-)
Talenttræner og klubkoryfæ Alonso droppet og kommer ikke igen
Ikke-så-klubkoryfæ Arbeloa fejlede og er snart væk
Rudiger slår og er træls og gammel med dårlige knæ
Carreras er dyr, men doven og bliver slået
Mendy er altid skadet og ude 5 måneder
Militao er tæt på fodboldinvalid
Carvajal er færdig
Camavinga bliver dårligere
Tchoumany har været god i år men nu slår han
Valverde er god men øretæveindbydende
Rodrygo ude til jul
Vinicius er ret forhadt blandt egne fans med rette
Mbappe en af verdens bedste, men åbenbart en træls kollega og mange fans vil af med ham
Mastsntuono var røvdyr og langt fra slået igennem
Endrick har fundet lykken væk fra Madrid men nu skal han tilbage
Glemmer jeg noget?
Nå jo ingen pokaler i år.
Og økonomien i stadionprojektet går ikke godt. Til gengæld har de fået opbygget et galehus i Madrid som får FC Barcelona til at ligne en veldrevet klub:-)
- Dytrax
Til gengæld har de en fin undskyldning nu, hvis de ikke vinder på søndag og omvendt, er det fundament for en heltehistorie, såfremt de skulle løbe med sejren.
Måske vi skulle stille et bord tæt på deres udskiftningsbænk? RM-spillerne har det tilsyneladende stramt med at undgå dem
Måske vi skulle stille et bord tæt på deres udskiftningsbænk? RM-spillerne har det tilsyneladende stramt med at undgå dem
-
EasyBuddhist
Dytrax skrev: ↑tors maj 07, 2026 11:33 pmTil gengæld har de en fin undskyldning nu, hvis de ikke vinder på søndag og omvendt, er det fundament for en heltehistorie, såfremt de skulle løbe med sejren.
Måske vi skulle stille et bord tæt på deres udskiftningsbænk? RM-spillerne har det tilsyneladende stramt med at undgå dem![]()
Inden vi får set os om, har "Marca" udsillet de to som ægte martyrer og gladiatorer, som hvis de da bare havde været med på søndag, så havde vi aldrig tabt 5-0
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Dytrax
Jeg tvivler på at Arbeloa kan få truppen under kommando. Det lyder så dysfunktionelt og blæst. Eller bare en tirsdag i mit barndomshjem.

- Paulinho15
- Har takket: 320 gange
- Blevet takket: 199 gange
Jeg er simpelthen rystet over det cirkus, der foregår i Real Madrid.
Der er så mange ting, der har været ved siden af den her sæson.
Tænker også særligt tilbage på starten af året hvor Mbappe og Rodrygo trodsede Xavi Alonso, der ville give en passillo til Barca efter triumfen i Supercoppaen.
Pissede træneren lige op i hovedet foran hele truppen.
Så stod en ung Arda Güler og lignede en, der gerne ville bakke op om Alonso, men som ikke turde at gå op imod Mbappe.
Den klub mangler så meget klasse og nogle gode ledere. Xavi Alonso har klasse. Høj, høj klasse.
Men hold nu op… og nu kommer jeg i tanke om fadæsen med Vini og Ballon d’or for lidt over halvandet år siden.
Det har også været nævnt herinde på det sidste. Hold nu op en flok tøser, primadonnaer og pattebørn.
Jeg håber virkelig, at Mourinho kommer til og får styr på butikken.
Nu er jeg ikke ude efter alle Real-spillere her, men det er godt nok pinligt den opførsel der er fra nogle af spillerne, som burde være gode forbilleder med deres status og rolle i truppen.
Det her ser vi altså ikke ske i en klub som Barca, og slet ikke, hvis resultaterne svigter en gang i mellem.
Det afspejler sig nok godt og grundigt i klubbens værdier, opdragelsen af La Masia-spillerne og hvilke andre spillere, der er i klubben.
Derfor er jeg glad for at holde med en klub som Barca og jeg håber, at Real Madrid får ryddet op i deres butik internt snarest muligt.
Jeg er desværre ikke overrasket over udviklingnen, fordi der har været så mange ting i længere i tid, der ikke har været i orden.
Udadtil virker det ikke til, der er gjort noget ved det, men jeg er rystet over, at det alligevel er nået her til og at det her nok er dråben der får bærgeret til at flyde over i forhold til at gøre noget ved de reelle problemer.
Synes det er dårlig og uansvarlig ledelse i Real Madrid, at der ikke er ryddet op i det tidligere.
Velkommen til Mourinho.
Der er så mange ting, der har været ved siden af den her sæson.
Tænker også særligt tilbage på starten af året hvor Mbappe og Rodrygo trodsede Xavi Alonso, der ville give en passillo til Barca efter triumfen i Supercoppaen.
Pissede træneren lige op i hovedet foran hele truppen.
Så stod en ung Arda Güler og lignede en, der gerne ville bakke op om Alonso, men som ikke turde at gå op imod Mbappe.
Den klub mangler så meget klasse og nogle gode ledere. Xavi Alonso har klasse. Høj, høj klasse.
Men hold nu op… og nu kommer jeg i tanke om fadæsen med Vini og Ballon d’or for lidt over halvandet år siden.
Det har også været nævnt herinde på det sidste. Hold nu op en flok tøser, primadonnaer og pattebørn.
Jeg håber virkelig, at Mourinho kommer til og får styr på butikken.
Nu er jeg ikke ude efter alle Real-spillere her, men det er godt nok pinligt den opførsel der er fra nogle af spillerne, som burde være gode forbilleder med deres status og rolle i truppen.
Det her ser vi altså ikke ske i en klub som Barca, og slet ikke, hvis resultaterne svigter en gang i mellem.
Det afspejler sig nok godt og grundigt i klubbens værdier, opdragelsen af La Masia-spillerne og hvilke andre spillere, der er i klubben.
Derfor er jeg glad for at holde med en klub som Barca og jeg håber, at Real Madrid får ryddet op i deres butik internt snarest muligt.
Jeg er desværre ikke overrasket over udviklingnen, fordi der har været så mange ting i længere i tid, der ikke har været i orden.
Udadtil virker det ikke til, der er gjort noget ved det, men jeg er rystet over, at det alligevel er nået her til og at det her nok er dråben der får bærgeret til at flyde over i forhold til at gøre noget ved de reelle problemer.
Synes det er dårlig og uansvarlig ledelse i Real Madrid, at der ikke er ryddet op i det tidligere.
Velkommen til Mourinho.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
EasyBuddhist
Jamen, det havde vi jo forudsagt, da han blev ansat. Det er som at smide napalm på et bål. Lad os se om de gentager bedriften med Mourinho
- Dytrax
Pissede træneren lige op i hovedet foran hele truppen
Får mig til at tænke på dengang vi slog Man. United i CL. Spillerne ville gerne forlade banen, fordi de havde tabt, men Ferguson fik dem til at blive og hylde mestrene, fordi det havde de lige fortjent på banen.
Det er vist cirka sådan det fremlægges, når man læser om det. Her gør spillerne det modsatte, anført af Mbappé, der har et ego der kan ses fra ISS rumstationen.
Har lige set klippet med Rüdiger, der deler lussing ud og det er mig en gåde, at der ikke er bare én enkelt voksen, der får de snotunger under kommando.
Måske de kunne trænge til et togt med Fulton?
-
Antimadridista
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Rudiger ville ha været en ferm mellemvægter..Dytrax skrev: ↑tors maj 07, 2026 11:54 pmTænker også særligt tilbage på starten af året hvor Mbappe og Rodrygo trodsede Xavi Alonso, der ville give en passillo til Barca efter triumfen i Supercoppaen.
Pissede træneren lige op i hovedet foran hele truppen
Får mig til at tænke på dengang vi slog Man. United i CL. Spillerne ville gerne forlade banen, fordi de havde tabt, men Ferguson fik dem til at blive og hylde mestrene, fordi det havde de lige fortjent på banen.
Det er vist cirka sådan det fremlægges, når man læser om det. Her gør spillerne det modsatte, anført af Mbappé, der har et ego der kan ses fra ISS rumstationen.
Har lige set klippet med Rüdiger, der deler lussing ud og det er mig en gåde, at der ikke er bare én enkelt voksen, der får de snotunger under kommando.
Måske de kunne trænge til et togt med Fulton?
-
Antimadridista
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Ingen hoved eller hale i det statement derEasyBuddhist skrev: ↑tors maj 07, 2026 11:20 pmValverdes udtalelse, lol
Så nu har han altså selv slået hovedetOFFICIAL: Fede Valverde statement. “Yesterday I had an incident with a teammate during a training session. The fatigue from competition and the frustration made everything seem blown out of proportion”. “In a normal locker room, these things can happen and are usually resolved internally without it becoming all public”. “Clearly, someone here is spreading rumors, and with a season without titles, where Real Madrid is always under scrutiny, everything gets blown out of proportion”. “Today we had another disagreement. During the argument, I accidentally hit a table, causing a small cut on my forehead that required a routine visit to the hospital”. “At no point did my teammate hit me, I didn’t hit him either”. “I feel that my anger about the situation, frustration at seeing some of us struggling to get through end of season, giving it our all, pushed me to the point of arguing with a teammate”. “I’m sorry. I’m truly sorry because this situation hurts me, this moment we’re going through is painful”. “Real Madrid is one of the most important things in my life and I can’t be indifferent to it. The result is accumulation of things that culminate in a senseless fight, damaging my image and leaving room for doubt that they will add fuel to the fire of an accident”. “I wasn’t going to speak out until the end of the season. We were eliminated from the Champions League, and I kept my anger and resentment to myself”. “We’ve wasted another year, and I wasn’t in a position to be posting on social media when the only face I had to show was on the field, and I feel that’s what I did. That’s why I’m the one who’s most saddened and pained to be going through this situation that prevents me from playing the next match due to medical decisions”. “I always gave it my all, to the very end, and it hurts me more than anyone not to be able to do so. I am available to the club and my teammates to collaborate on any decision they deem necessary. Thank you”.
Jeg kender det godt selv; man skændes med en holdkammerat og pludselig kommer man til at knalde sit hovede ind i et bord.
-
EasyBuddhist
Nu vi er ved de gode grin, så skal i da lige have denne her at gå i seng på
https://x.com/George_Olmos/status/20524 ... 83499?s=20

https://x.com/George_Olmos/status/20524 ... 83499?s=20
-
EasyBuddhist
Mon ikke, de har brug for en mellem mand til at ordne det der kommunikation. Det er også sådan noget besværligt noget. Hvad med, om Real henter Baena til sommer, eller Prestianni. Det skulle da give dem noget at snakke omAntimadridista skrev: ↑fre maj 08, 2026 12:11 amIngen hoved eller hale i det statement derEasyBuddhist skrev: ↑tors maj 07, 2026 11:20 pmValverdes udtalelse, lol
Jeg kender det godt selv; man skændes med en holdkammerat og pludselig kommer man til at knalde sit hovede ind i et bord.![]()
![]()