Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af EasyBuddhist »

Michman skrev:
tors maj 07, 2026 8:30 pm
2 Kanon spillere der slås. Real Madrid det er mere end pinligt..
Sandheden er jo, de ikke er så gode, som de bliver gjort til. Dette Real hold er milevidt fra nogen af deres andre guldhold. Bare den sidste generation med Ronaldo, Benzema, Kroos, Modric, Bale, Casemiro, Ramos, Marcelo osv., var langt bedre end dette hold nogensinde kommer i nærheden af og snakker vi ikke om det tidligere galatico hold, som jo var ti niveauer over dette. Jeg tror, det i virkeligheden er der, skoen trykker. Det er visheden om, de ikke er særligt gode
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 9325
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 789 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Michman »

EasyBuddhist skrev:
tors maj 07, 2026 8:37 pm
Michman skrev:
tors maj 07, 2026 8:30 pm
2 Kanon spillere der slås. Real Madrid det er mere end pinligt..
Sandheden er jo, de ikke er så gode, som de bliver gjort til. Dette Real hold er milevidt fra nogen af deres andre guldhold. Bare den sidste generation med Ronaldo, Benzema, Kroos, Modric, Bale, Casemiro, Ramos, Marcelo osv., var langt bedre end dette hold nogensinde kommer i nærheden af og snakker vi ikke om det tidligere galatico hold, som jo var ti niveauer over dette. Jeg tror, det i virkeligheden er der, skoen trykker. Det er visheden om, de ikke er særligt gode
Synes Valverde er verdens klasse til tider. Men enig.. Det er langt fra hvad de har været. Og seriøst jeg nyder det her ALT ALT for meget. Jeg HADER den klub.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Dumle
Indlæg: 975
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Dumle »

Jeg ved godt det er upopulært at sige, men jeg tog stadig gerne imod Valverde. Dejlig kriger selvom han er lidt bisset, men vi kunne godt bruge en bisse en gang i mellem.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17257
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2365 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Antimadridista skrev:
tors maj 07, 2026 8:13 pm
Der er bare tit noget kørende omkring Valverde…..
Det undrer mig ikke, han er fra Uruguay ligesom Araujo.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17257
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2365 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Michman skrev:
tors maj 07, 2026 8:39 pm
EasyBuddhist skrev:
tors maj 07, 2026 8:37 pm
Michman skrev:
tors maj 07, 2026 8:30 pm
2 Kanon spillere der slås. Real Madrid det er mere end pinligt..
Sandheden er jo, de ikke er så gode, som de bliver gjort til. Dette Real hold er milevidt fra nogen af deres andre guldhold. Bare den sidste generation med Ronaldo, Benzema, Kroos, Modric, Bale, Casemiro, Ramos, Marcelo osv., var langt bedre end dette hold nogensinde kommer i nærheden af og snakker vi ikke om det tidligere galatico hold, som jo var ti niveauer over dette. Jeg tror, det i virkeligheden er der, skoen trykker. Det er visheden om, de ikke er særligt gode
Synes Valverde er verdens klasse til tider. Men enig.. Det er langt fra hvad de har været. Og seriøst jeg nyder det her ALT ALT for meget. Jeg HADER den klub.
Når du ser mig i denne tråd så ved du at der er cirkus i Madrid :lol:
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af EasyBuddhist »

Dumle skrev:
tors maj 07, 2026 8:45 pm
Jeg ved godt det er upopulært at sige, men jeg tog stadig gerne imod Valverde. Dejlig kriger selvom han er lidt bisset, men vi kunne godt bruge en bisse en gang i mellem.
Jeg synes, han er frygtelig og det er en af de sidste spillere, jeg ville tage fra Real. Jeg tager tyve gange hellere Tchouaméni, som også har en profil vi mangler, i modsætning til Valverde. Han har intet, vi har brug for, hvad angår fodboldspillet og endnu mindre som person
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Madameskrald
Indlæg: 1561
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 264 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Madameskrald »

Jeg kan godt nok ikke rigtigt se, hvad vi skulle bruge Tchouaméni til?
Valverdes alsidighed, arbejdsradius og målfarlighed kunne jeg sagtens se passe ind, personligheden not so much!

Antimadridista
Indlæg: 11259
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Nøgternt set er det også svært at skulle leve op til det CL monster de har haft kørende et årti….og vel til dels også den enorme succes der nu gør at forventningerne år efter år er mere af det samme og intet mindre.

Det ligger bare ikke til Real ikke at se sig som de bedste. Et stort pres som nuværende trup ikke kan bære

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af EasyBuddhist »

Madameskrald skrev:
tors maj 07, 2026 9:20 pm
Jeg kan godt nok ikke rigtigt se, hvad vi skulle bruge Tchouaméni til?
Valverdes alsidighed, arbejdsradius og målfarlighed kunne jeg sagtens se passe ind, personligheden not so much!
Tchouaméni er præcis den DM profil, vi har brug for i stedet for Frenkie. Valverde's profil er mere end rigeligt dækket ind mellem Fermin, Gavi og Bernal. Vi har intet brug for sådan en profil
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Hristo
Indlæg: 1101
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 294 gange
Blevet takket: 451 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Hristo »

Michman skrev:
tors maj 07, 2026 8:39 pm
EasyBuddhist skrev:
tors maj 07, 2026 8:37 pm
Michman skrev:
tors maj 07, 2026 8:30 pm
2 Kanon spillere der slås. Real Madrid det er mere end pinligt..
Sandheden er jo, de ikke er så gode, som de bliver gjort til. Dette Real hold er milevidt fra nogen af deres andre guldhold. Bare den sidste generation med Ronaldo, Benzema, Kroos, Modric, Bale, Casemiro, Ramos, Marcelo osv., var langt bedre end dette hold nogensinde kommer i nærheden af og snakker vi ikke om det tidligere galatico hold, som jo var ti niveauer over dette. Jeg tror, det i virkeligheden er der, skoen trykker. Det er visheden om, de ikke er særligt gode
Synes Valverde er verdens klasse til tider. Men enig.. Det er langt fra hvad de har været. Og seriøst jeg nyder det her ALT ALT for meget. Jeg HADER den klub.
Jeg har det præcis på samme måde. Hvis FC Barcelona er mit frirum, så er Real Madrid-nedtur min guilty pleasure. Det er ikke en følelse, jeg er stolt af, men jeg accepterer min nydelse ved deres deroute.

Hristo
Indlæg: 1101
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 294 gange
Blevet takket: 451 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Hristo »

https://bold.dk/snak/nyheder/ny-real-ma ... _id=671638

Valverde skal holde sig i ro i 14 dage med hovedtraume.
Tchoumany må være færdig hos Puta og hans markedsværdi er lige faldet. Spændende om Valverde klarer frisag eller hans medvirken har været for stor. Jeg spiser løs af popcornene. Og inden man får ondt af Valverde kan man jo minde sig selv om at han står klar efter kampene for at slå på modstanderne.

Madameskrald
Indlæg: 1561
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 264 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Madameskrald »

EasyBuddhist skrev:
tors maj 07, 2026 9:26 pm
Madameskrald skrev:
tors maj 07, 2026 9:20 pm
Jeg kan godt nok ikke rigtigt se, hvad vi skulle bruge Tchouaméni til?
Valverdes alsidighed, arbejdsradius og målfarlighed kunne jeg sagtens se passe ind, personligheden not so much!
Tchouaméni er præcis den DM profil, vi har brug for i stedet for Frenkie. Valverde's profil er mere end rigeligt dækket ind mellem Fermin, Gavi og Bernal. Vi har intet brug for sådan en profil
Tchouaméni er fra mit perspektiv, ingenlunde dygtig nok på bolden til at spille på Barcelonas midtbane.. Allerede nu vil jeg hellere have Bernal på den plads

Iniesta007
Indlæg: 2032
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Iniesta007 »

Spændende om Puta kan stille hold til på Søndag :smile:

Antimadridista
Indlæg: 11259
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Hristo skrev:
tors maj 07, 2026 9:58 pm
https://bold.dk/snak/nyheder/ny-real-ma ... _id=671638

Valverde skal holde sig i ro i 14 dage med hovedtraume.
Tchoumany må være færdig hos Puta og hans markedsværdi er lige faldet. Spændende om Valverde klarer frisag eller hans medvirken har været for stor. Jeg spiser løs af popcornene. Og inden man får ondt af Valverde kan man jo minde sig selv om at han står klar efter kampene for at slå på modstanderne.
Har simpelthen svært ved at tro at Valverde er uskyldig i at ha været fysisk!

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af EasyBuddhist »

Madameskrald skrev:
tors maj 07, 2026 10:19 pm
EasyBuddhist skrev:
tors maj 07, 2026 9:26 pm
Madameskrald skrev:
tors maj 07, 2026 9:20 pm
Jeg kan godt nok ikke rigtigt se, hvad vi skulle bruge Tchouaméni til?
Valverdes alsidighed, arbejdsradius og målfarlighed kunne jeg sagtens se passe ind, personligheden not so much!
Tchouaméni er præcis den DM profil, vi har brug for i stedet for Frenkie. Valverde's profil er mere end rigeligt dækket ind mellem Fermin, Gavi og Bernal. Vi har intet brug for sådan en profil
Tchouaméni er fra mit perspektiv, ingenlunde dygtig nok på bolden til at spille på Barcelonas midtbane.. Allerede nu vil jeg hellere have Bernal på den plads
Det er sjovt, som man kan se fodbold forskelligt. Tchouaméni kommer imø til at se dårligere ud, end han er, fordi hans to medspillere på midten er så dårlige, som de er

Tchouaméni er jo Casemiro uden Modric og Kroos. Han er imø den eneste midtbane spiller i Madrid, som er værd at beholde, hvis man fraregner Bellingham, der jo bliver spillet ofte som angriber

Hvis jeg skulle sætte det hold, så havde jeg solgt Camavinga og Valverde eller spillet dem som backs til henholdsvis venstre og højre. De er nemlig ikke gode nok på bolden og i særdeleshed ikke kloge nok, til at spille på midten
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 34 gæster