Sandheden er jo, de ikke er så gode, som de bliver gjort til. Dette Real hold er milevidt fra nogen af deres andre guldhold. Bare den sidste generation med Ronaldo, Benzema, Kroos, Modric, Bale, Casemiro, Ramos, Marcelo osv., var langt bedre end dette hold nogensinde kommer i nærheden af og snakker vi ikke om det tidligere galatico hold, som jo var ti niveauer over dette. Jeg tror, det i virkeligheden er der, skoen trykker. Det er visheden om, de ikke er særligt gode
Real Madrid
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Real Madrid
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Michman
- Indlæg: 9325
- Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
- Har takket: 3 gange
- Blevet takket: 789 gange
Re: Real Madrid
Synes Valverde er verdens klasse til tider. Men enig.. Det er langt fra hvad de har været. Og seriøst jeg nyder det her ALT ALT for meget. Jeg HADER den klub.EasyBuddhist skrev: ↑tors maj 07, 2026 8:37 pmSandheden er jo, de ikke er så gode, som de bliver gjort til. Dette Real hold er milevidt fra nogen af deres andre guldhold. Bare den sidste generation med Ronaldo, Benzema, Kroos, Modric, Bale, Casemiro, Ramos, Marcelo osv., var langt bedre end dette hold nogensinde kommer i nærheden af og snakker vi ikke om det tidligere galatico hold, som jo var ti niveauer over dette. Jeg tror, det i virkeligheden er der, skoen trykker. Det er visheden om, de ikke er særligt gode
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
- Lopezzz
- Indlæg: 17257
- Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2365 gange
- Blevet takket: 1387 gange
- Kontakt:
- Lopezzz
- Indlæg: 17257
- Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2365 gange
- Blevet takket: 1387 gange
- Kontakt:
Re: Real Madrid
Når du ser mig i denne tråd så ved du at der er cirkus i MadridMichman skrev: ↑tors maj 07, 2026 8:39 pmSynes Valverde er verdens klasse til tider. Men enig.. Det er langt fra hvad de har været. Og seriøst jeg nyder det her ALT ALT for meget. Jeg HADER den klub.EasyBuddhist skrev: ↑tors maj 07, 2026 8:37 pmSandheden er jo, de ikke er så gode, som de bliver gjort til. Dette Real hold er milevidt fra nogen af deres andre guldhold. Bare den sidste generation med Ronaldo, Benzema, Kroos, Modric, Bale, Casemiro, Ramos, Marcelo osv., var langt bedre end dette hold nogensinde kommer i nærheden af og snakker vi ikke om det tidligere galatico hold, som jo var ti niveauer over dette. Jeg tror, det i virkeligheden er der, skoen trykker. Det er visheden om, de ikke er særligt gode
MDCCCXCIX
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Real Madrid
Jeg synes, han er frygtelig og det er en af de sidste spillere, jeg ville tage fra Real. Jeg tager tyve gange hellere Tchouaméni, som også har en profil vi mangler, i modsætning til Valverde. Han har intet, vi har brug for, hvad angår fodboldspillet og endnu mindre som person
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
Madameskrald
- Indlæg: 1561
- Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
- Blevet takket: 264 gange
Re: Real Madrid
Jeg kan godt nok ikke rigtigt se, hvad vi skulle bruge Tchouaméni til?
Valverdes alsidighed, arbejdsradius og målfarlighed kunne jeg sagtens se passe ind, personligheden not so much!
Valverdes alsidighed, arbejdsradius og målfarlighed kunne jeg sagtens se passe ind, personligheden not so much!
-
Antimadridista
- Indlæg: 11259
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: Real Madrid
Nøgternt set er det også svært at skulle leve op til det CL monster de har haft kørende et årti….og vel til dels også den enorme succes der nu gør at forventningerne år efter år er mere af det samme og intet mindre.
Det ligger bare ikke til Real ikke at se sig som de bedste. Et stort pres som nuværende trup ikke kan bære
Det ligger bare ikke til Real ikke at se sig som de bedste. Et stort pres som nuværende trup ikke kan bære
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Real Madrid
Tchouaméni er præcis den DM profil, vi har brug for i stedet for Frenkie. Valverde's profil er mere end rigeligt dækket ind mellem Fermin, Gavi og Bernal. Vi har intet brug for sådan en profilMadameskrald skrev: ↑tors maj 07, 2026 9:20 pmJeg kan godt nok ikke rigtigt se, hvad vi skulle bruge Tchouaméni til?
Valverdes alsidighed, arbejdsradius og målfarlighed kunne jeg sagtens se passe ind, personligheden not so much!
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
Hristo
- Indlæg: 1101
- Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
- Har takket: 294 gange
- Blevet takket: 451 gange
Re: Real Madrid
Jeg har det præcis på samme måde. Hvis FC Barcelona er mit frirum, så er Real Madrid-nedtur min guilty pleasure. Det er ikke en følelse, jeg er stolt af, men jeg accepterer min nydelse ved deres deroute.Michman skrev: ↑tors maj 07, 2026 8:39 pmSynes Valverde er verdens klasse til tider. Men enig.. Det er langt fra hvad de har været. Og seriøst jeg nyder det her ALT ALT for meget. Jeg HADER den klub.EasyBuddhist skrev: ↑tors maj 07, 2026 8:37 pmSandheden er jo, de ikke er så gode, som de bliver gjort til. Dette Real hold er milevidt fra nogen af deres andre guldhold. Bare den sidste generation med Ronaldo, Benzema, Kroos, Modric, Bale, Casemiro, Ramos, Marcelo osv., var langt bedre end dette hold nogensinde kommer i nærheden af og snakker vi ikke om det tidligere galatico hold, som jo var ti niveauer over dette. Jeg tror, det i virkeligheden er der, skoen trykker. Det er visheden om, de ikke er særligt gode
-
Hristo
- Indlæg: 1101
- Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
- Har takket: 294 gange
- Blevet takket: 451 gange
Re: Real Madrid
https://bold.dk/snak/nyheder/ny-real-ma ... _id=671638
Valverde skal holde sig i ro i 14 dage med hovedtraume.
Tchoumany må være færdig hos Puta og hans markedsværdi er lige faldet. Spændende om Valverde klarer frisag eller hans medvirken har været for stor. Jeg spiser løs af popcornene. Og inden man får ondt af Valverde kan man jo minde sig selv om at han står klar efter kampene for at slå på modstanderne.
Valverde skal holde sig i ro i 14 dage med hovedtraume.
Tchoumany må være færdig hos Puta og hans markedsværdi er lige faldet. Spændende om Valverde klarer frisag eller hans medvirken har været for stor. Jeg spiser løs af popcornene. Og inden man får ondt af Valverde kan man jo minde sig selv om at han står klar efter kampene for at slå på modstanderne.
-
Madameskrald
- Indlæg: 1561
- Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
- Blevet takket: 264 gange
Re: Real Madrid
Tchouaméni er fra mit perspektiv, ingenlunde dygtig nok på bolden til at spille på Barcelonas midtbane.. Allerede nu vil jeg hellere have Bernal på den pladsEasyBuddhist skrev: ↑tors maj 07, 2026 9:26 pmTchouaméni er præcis den DM profil, vi har brug for i stedet for Frenkie. Valverde's profil er mere end rigeligt dækket ind mellem Fermin, Gavi og Bernal. Vi har intet brug for sådan en profilMadameskrald skrev: ↑tors maj 07, 2026 9:20 pmJeg kan godt nok ikke rigtigt se, hvad vi skulle bruge Tchouaméni til?
Valverdes alsidighed, arbejdsradius og målfarlighed kunne jeg sagtens se passe ind, personligheden not so much!
-
Iniesta007
- Indlæg: 2032
- Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
- Har takket: 119 gange
- Blevet takket: 289 gange
-
Antimadridista
- Indlæg: 11259
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: Real Madrid
Har simpelthen svært ved at tro at Valverde er uskyldig i at ha været fysisk!Hristo skrev: ↑tors maj 07, 2026 9:58 pmhttps://bold.dk/snak/nyheder/ny-real-ma ... _id=671638
Valverde skal holde sig i ro i 14 dage med hovedtraume.
Tchoumany må være færdig hos Puta og hans markedsværdi er lige faldet. Spændende om Valverde klarer frisag eller hans medvirken har været for stor. Jeg spiser løs af popcornene. Og inden man får ondt af Valverde kan man jo minde sig selv om at han står klar efter kampene for at slå på modstanderne.
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Real Madrid
Det er sjovt, som man kan se fodbold forskelligt. Tchouaméni kommer imø til at se dårligere ud, end han er, fordi hans to medspillere på midten er så dårlige, som de erMadameskrald skrev: ↑tors maj 07, 2026 10:19 pmTchouaméni er fra mit perspektiv, ingenlunde dygtig nok på bolden til at spille på Barcelonas midtbane.. Allerede nu vil jeg hellere have Bernal på den pladsEasyBuddhist skrev: ↑tors maj 07, 2026 9:26 pmTchouaméni er præcis den DM profil, vi har brug for i stedet for Frenkie. Valverde's profil er mere end rigeligt dækket ind mellem Fermin, Gavi og Bernal. Vi har intet brug for sådan en profilMadameskrald skrev: ↑tors maj 07, 2026 9:20 pmJeg kan godt nok ikke rigtigt se, hvad vi skulle bruge Tchouaméni til?
Valverdes alsidighed, arbejdsradius og målfarlighed kunne jeg sagtens se passe ind, personligheden not so much!
Tchouaméni er jo Casemiro uden Modric og Kroos. Han er imø den eneste midtbane spiller i Madrid, som er værd at beholde, hvis man fraregner Bellingham, der jo bliver spillet ofte som angriber
Hvis jeg skulle sætte det hold, så havde jeg solgt Camavinga og Valverde eller spillet dem som backs til henholdsvis venstre og højre. De er nemlig ikke gode nok på bolden og i særdeleshed ikke kloge nok, til at spille på midten
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 34 gæster