Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Hristo
Indlæg: 1101
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 294 gange
Blevet takket: 451 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Hristo »

FCBarcelonaChr skrev:
tors maj 07, 2026 6:18 pm
Der skal bare spilles så hurtigt rundt om dem, at de slet ikke kan komme tæt på bolden eller spillerne.
Medmindre dommeren er en vatpik (og de findes jo desværre i Spanien) så er det heldigvis svært at skade modstanderne uden at det er rimelig tydeligt. En ting er at spille groft, noget andet er decideret at forsøge at skade. Siger ikke det kan ske, men tænker der er grænser uden det ret hurtigt vil lande i røde kort. Fingers crossed. Puta skal køres over uden svinestreger retur.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Hristo skrev:
tors maj 07, 2026 6:30 pm
FCBarcelonaChr skrev:
tors maj 07, 2026 6:18 pm
Der skal bare spilles så hurtigt rundt om dem, at de slet ikke kan komme tæt på bolden eller spillerne.
Medmindre dommeren er en vatpik (og de findes jo desværre i Spanien) så er det heldigvis svært at skade modstanderne uden at det er rimelig tydeligt. En ting er at spille groft, noget andet er decideret at forsøge at skade. Siger ikke det kan ske, men tænker der er grænser uden det ret hurtigt vil lande i røde kort. Fingers crossed. Puta skal køres over uden svinestreger retur.
Det er desværre über cunten Hernández Hernández der skal dømme kampen. Han plejer at pisse på os …

Dumle
Indlæg: 975
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Dumle »

Jeg takker bare for at real skrev med Mbappe og ikke har gider at erstatte Kroos og Modric.

Siden han kom til som frelseren efter Ronaldo har de vundet 0 trofæer, hvilket jeg tænker er en stor årsag til krudttønden der er ved at eksplodere.... eller allerede er eksploderet.

Det lugter af total udrensning, og det eneste som ikke sker er at de sælger Vini og Mbappe.... og så er det bare ny nedtælling på krudttønden, for de vinder ikke noget så længe de har både Vini og Mbappe. Så igen det værste der kan ske er at de sælger Mbappe.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

FCBarcelonaChr skrev:
tors maj 07, 2026 6:34 pm
Hristo skrev:
tors maj 07, 2026 6:30 pm
FCBarcelonaChr skrev:
tors maj 07, 2026 6:18 pm
Der skal bare spilles så hurtigt rundt om dem, at de slet ikke kan komme tæt på bolden eller spillerne.
Medmindre dommeren er en vatpik (og de findes jo desværre i Spanien) så er det heldigvis svært at skade modstanderne uden at det er rimelig tydeligt. En ting er at spille groft, noget andet er decideret at forsøge at skade. Siger ikke det kan ske, men tænker der er grænser uden det ret hurtigt vil lande i røde kort. Fingers crossed. Puta skal køres over uden svinestreger retur.
Det er desværre über cunten Hernández Hernández der skal dømme kampen. Han plejer at pisse på os …
Åh nej.

Det er da ikke det vi har betalt for? :grin:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Dytrax skrev:
tors maj 07, 2026 7:05 pm
FCBarcelonaChr skrev:
tors maj 07, 2026 6:34 pm
Hristo skrev:
tors maj 07, 2026 6:30 pm
FCBarcelonaChr skrev:
tors maj 07, 2026 6:18 pm
Der skal bare spilles så hurtigt rundt om dem, at de slet ikke kan komme tæt på bolden eller spillerne.
Medmindre dommeren er en vatpik (og de findes jo desværre i Spanien) så er det heldigvis svært at skade modstanderne uden at det er rimelig tydeligt. En ting er at spille groft, noget andet er decideret at forsøge at skade. Siger ikke det kan ske, men tænker der er grænser uden det ret hurtigt vil lande i røde kort. Fingers crossed. Puta skal køres over uden svinestreger retur.
Det er desværre über cunten Hernández Hernández der skal dømme kampen. Han plejer at pisse på os …
Åh nej.

Det er da ikke det vi har betalt for? :grin:
Det er ikke den vare jeg har bestilt! :lol:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

Mourinho skulle efter sigende have en række ufravigelige krav, såfremt RM ønsker ham som træner. Heriblandt fuld kontrol over truppen og hvem der skal på banen. Her nævnes, blandt andet, at hvis man ikke gider løbe og yde for holdet, så kommer man ikke i spil.
Derudover noget med træningskampe ifm. sæsonforberedelse, lægestab og trænerstab.


Men mon ikke vi kan se frem til en masse ballade på søndag? Kunne være rart med total nedsmeltning, men jeg nærer ingen illusioner om en let kamp og tror også de vil give den alt, hvad de har.

Spørgsmålet er så om det indbefatter lussinger og slagsmål. Om end det naturligvis vil passe Gavi fint :lol:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

Fede Valverde was knocked out unconscious in his fight against Aurélien Tchouaméni.

He fell and split his head open. He left in a wheelchair. [@RMCSport]
Fede Valverde suffered from temporary amnesia after getting knocked out.

He was forgetting things. [@elchiringuitotv]

Det er jo for pløk. Det burde udløse en anmeldelse for vold og en fyreseddel.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

When the players went back to the locker room, and Fede Valverde kept accusing Tchouaméni of leaking to the press, Tchouaméni went up to him, and calmly told him that he needs to stop with the accusations, and that they need to make PEACE.

But Valverde REFUSED to stop and kept going.

When he kept going, Tchouaméni threw a HEAVY PUNCH at Valverde's face, immediately dropping him to the floor, where he hit his head and cut it.

Valverde looked very dizzy and almost unconscious, and was out in a wheelchair.

@diarioas

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

Kommentar under opslag om episoden:

Tchouameni will now face the winner between Rudiger Vs Carreras

:lol:

Dumle
Indlæg: 975
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Dumle »

Det er jo dybt godnat, han bør jo suspenderes af både ligaen og klubben på ubestemt tid, vold hører ingen steder hjemme.

Det skader jo også ligaen at der render spillere rundt og leger fight club.

Antimadridista
Indlæg: 11259
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Der er bare tit noget kørende omkring Valverde…..

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 6326
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 722 gange
Blevet takket: 780 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Mou vil være den rette til at få skik på de spillere der… han stikker bare en finger i øjet på dem
Så ka de lær det, ka de !
Og så kalder han dem pi* …

Jeg kører ned efter Pop Corn og Cola nu…
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”

Filten
Indlæg: 3090
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Geografisk sted: Randers
Har takket: 519 gange
Blevet takket: 313 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Filten »

Skulle ikke undre nogen Valverde har støbt kuglerne i denne sag og provokeret osv. indtil Tchouaménis bæger flød over.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 9325
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 789 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Michman »

2 Kanon spillere der slås. Real Madrid det er mere end pinligt..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
tors maj 07, 2026 7:52 pm
When the players went back to the locker room, and Fede Valverde kept accusing Tchouaméni of leaking to the press, Tchouaméni went up to him, and calmly told him that he needs to stop with the accusations, and that they need to make PEACE.

But Valverde REFUSED to stop and kept going.

When he kept going, Tchouaméni threw a HEAVY PUNCH at Valverde's face, immediately dropping him to the floor, where he hit his head and cut it.

Valverde looked very dizzy and almost unconscious, and was out in a wheelchair.

@diarioas
Jeg læste et sted, han slog hovedet mod en bordkant i faldet. Det er selvfølgelig ikke helt så godt, men hvis det skulle ske for nogen, ja, så er Valverde en af dem, man ikke rigtig føler med. Han er nok den største bitch, jeg har set på en fodboldbane, i hvert fald i nyere tid og nu var der så et af hans ofre, der slog igen og vupti, i kørestol med ham. Jeg tror, han skal tænke sig om mere end én gang, før han lægger sig ud med Tchouameni igen :lol:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 55 gæster