Medmindre dommeren er en vatpik (og de findes jo desværre i Spanien) så er det heldigvis svært at skade modstanderne uden at det er rimelig tydeligt. En ting er at spille groft, noget andet er decideret at forsøge at skade. Siger ikke det kan ske, men tænker der er grænser uden det ret hurtigt vil lande i røde kort. Fingers crossed. Puta skal køres over uden svinestreger retur.FCBarcelonaChr skrev: ↑tors maj 07, 2026 6:18 pmDer skal bare spilles så hurtigt rundt om dem, at de slet ikke kan komme tæt på bolden eller spillerne.
Real Madrid
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
Hristo
- Indlæg: 1101
- Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
- Har takket: 294 gange
- Blevet takket: 451 gange
Re: Real Madrid
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
Re: Real Madrid
Det er desværre über cunten Hernández Hernández der skal dømme kampen. Han plejer at pisse på os …Hristo skrev: ↑tors maj 07, 2026 6:30 pmMedmindre dommeren er en vatpik (og de findes jo desværre i Spanien) så er det heldigvis svært at skade modstanderne uden at det er rimelig tydeligt. En ting er at spille groft, noget andet er decideret at forsøge at skade. Siger ikke det kan ske, men tænker der er grænser uden det ret hurtigt vil lande i røde kort. Fingers crossed. Puta skal køres over uden svinestreger retur.FCBarcelonaChr skrev: ↑tors maj 07, 2026 6:18 pmDer skal bare spilles så hurtigt rundt om dem, at de slet ikke kan komme tæt på bolden eller spillerne.
Re: Real Madrid
Jeg takker bare for at real skrev med Mbappe og ikke har gider at erstatte Kroos og Modric.
Siden han kom til som frelseren efter Ronaldo har de vundet 0 trofæer, hvilket jeg tænker er en stor årsag til krudttønden der er ved at eksplodere.... eller allerede er eksploderet.
Det lugter af total udrensning, og det eneste som ikke sker er at de sælger Vini og Mbappe.... og så er det bare ny nedtælling på krudttønden, for de vinder ikke noget så længe de har både Vini og Mbappe. Så igen det værste der kan ske er at de sælger Mbappe.
Siden han kom til som frelseren efter Ronaldo har de vundet 0 trofæer, hvilket jeg tænker er en stor årsag til krudttønden der er ved at eksplodere.... eller allerede er eksploderet.
Det lugter af total udrensning, og det eneste som ikke sker er at de sælger Vini og Mbappe.... og så er det bare ny nedtælling på krudttønden, for de vinder ikke noget så længe de har både Vini og Mbappe. Så igen det værste der kan ske er at de sælger Mbappe.
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: Real Madrid
Åh nej.FCBarcelonaChr skrev: ↑tors maj 07, 2026 6:34 pmDet er desværre über cunten Hernández Hernández der skal dømme kampen. Han plejer at pisse på os …Hristo skrev: ↑tors maj 07, 2026 6:30 pmMedmindre dommeren er en vatpik (og de findes jo desværre i Spanien) så er det heldigvis svært at skade modstanderne uden at det er rimelig tydeligt. En ting er at spille groft, noget andet er decideret at forsøge at skade. Siger ikke det kan ske, men tænker der er grænser uden det ret hurtigt vil lande i røde kort. Fingers crossed. Puta skal køres over uden svinestreger retur.FCBarcelonaChr skrev: ↑tors maj 07, 2026 6:18 pmDer skal bare spilles så hurtigt rundt om dem, at de slet ikke kan komme tæt på bolden eller spillerne.
Det er da ikke det vi har betalt for?
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
Re: Real Madrid
Det er ikke den vare jeg har bestilt!Dytrax skrev: ↑tors maj 07, 2026 7:05 pmÅh nej.FCBarcelonaChr skrev: ↑tors maj 07, 2026 6:34 pmDet er desværre über cunten Hernández Hernández der skal dømme kampen. Han plejer at pisse på os …Hristo skrev: ↑tors maj 07, 2026 6:30 pmMedmindre dommeren er en vatpik (og de findes jo desværre i Spanien) så er det heldigvis svært at skade modstanderne uden at det er rimelig tydeligt. En ting er at spille groft, noget andet er decideret at forsøge at skade. Siger ikke det kan ske, men tænker der er grænser uden det ret hurtigt vil lande i røde kort. Fingers crossed. Puta skal køres over uden svinestreger retur.FCBarcelonaChr skrev: ↑tors maj 07, 2026 6:18 pmDer skal bare spilles så hurtigt rundt om dem, at de slet ikke kan komme tæt på bolden eller spillerne.
Det er da ikke det vi har betalt for?![]()
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: Real Madrid
Mourinho skulle efter sigende have en række ufravigelige krav, såfremt RM ønsker ham som træner. Heriblandt fuld kontrol over truppen og hvem der skal på banen. Her nævnes, blandt andet, at hvis man ikke gider løbe og yde for holdet, så kommer man ikke i spil.
Derudover noget med træningskampe ifm. sæsonforberedelse, lægestab og trænerstab.
Men mon ikke vi kan se frem til en masse ballade på søndag? Kunne være rart med total nedsmeltning, men jeg nærer ingen illusioner om en let kamp og tror også de vil give den alt, hvad de har.
Spørgsmålet er så om det indbefatter lussinger og slagsmål. Om end det naturligvis vil passe Gavi fint
Derudover noget med træningskampe ifm. sæsonforberedelse, lægestab og trænerstab.
Men mon ikke vi kan se frem til en masse ballade på søndag? Kunne være rart med total nedsmeltning, men jeg nærer ingen illusioner om en let kamp og tror også de vil give den alt, hvad de har.
Spørgsmålet er så om det indbefatter lussinger og slagsmål. Om end det naturligvis vil passe Gavi fint
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: Real Madrid
Fede Valverde was knocked out unconscious in his fight against Aurélien Tchouaméni.
He fell and split his head open. He left in a wheelchair. [@RMCSport]
Fede Valverde suffered from temporary amnesia after getting knocked out.
He was forgetting things. [@elchiringuitotv]
Det er jo for pløk. Det burde udløse en anmeldelse for vold og en fyreseddel.
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: Real Madrid
When the players went back to the locker room, and Fede Valverde kept accusing Tchouaméni of leaking to the press, Tchouaméni went up to him, and calmly told him that he needs to stop with the accusations, and that they need to make PEACE.
But Valverde REFUSED to stop and kept going.
When he kept going, Tchouaméni threw a HEAVY PUNCH at Valverde's face, immediately dropping him to the floor, where he hit his head and cut it.
Valverde looked very dizzy and almost unconscious, and was out in a wheelchair.
@diarioas
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: Real Madrid
Kommentar under opslag om episoden:

Tchouameni will now face the winner between Rudiger Vs Carreras
Re: Real Madrid
Det er jo dybt godnat, han bør jo suspenderes af både ligaen og klubben på ubestemt tid, vold hører ingen steder hjemme.
Det skader jo også ligaen at der render spillere rundt og leger fight club.
Det skader jo også ligaen at der render spillere rundt og leger fight club.
-
Antimadridista
- Indlæg: 11259
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
- SpillerSomMESSI
- Indlæg: 6326
- Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 722 gange
- Blevet takket: 780 gange
Re: Real Madrid
Mou vil være den rette til at få skik på de spillere der… han stikker bare en finger i øjet på dem
Så ka de lær det, ka de !
Og så kalder han dem pi* …
Jeg kører ned efter Pop Corn og Cola nu…
Så ka de lær det, ka de !
Og så kalder han dem pi* …
Jeg kører ned efter Pop Corn og Cola nu…
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”
-
Filten
- Indlæg: 3090
- Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
- Geografisk sted: Randers
- Har takket: 519 gange
- Blevet takket: 313 gange
Re: Real Madrid
Skulle ikke undre nogen Valverde har støbt kuglerne i denne sag og provokeret osv. indtil Tchouaménis bæger flød over.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano
- Michman
- Indlæg: 9325
- Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
- Har takket: 3 gange
- Blevet takket: 789 gange
Re: Real Madrid
2 Kanon spillere der slås. Real Madrid det er mere end pinligt..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Real Madrid
Jeg læste et sted, han slog hovedet mod en bordkant i faldet. Det er selvfølgelig ikke helt så godt, men hvis det skulle ske for nogen, ja, så er Valverde en af dem, man ikke rigtig føler med. Han er nok den største bitch, jeg har set på en fodboldbane, i hvert fald i nyere tid og nu var der så et af hans ofre, der slog igen og vupti, i kørestol med ham. Jeg tror, han skal tænke sig om mere end én gang, før han lægger sig ud med Tchouameni igenDytrax skrev: ↑tors maj 07, 2026 7:52 pmWhen the players went back to the locker room, and Fede Valverde kept accusing Tchouaméni of leaking to the press, Tchouaméni went up to him, and calmly told him that he needs to stop with the accusations, and that they need to make PEACE.
But Valverde REFUSED to stop and kept going.
When he kept going, Tchouaméni threw a HEAVY PUNCH at Valverde's face, immediately dropping him to the floor, where he hit his head and cut it.
Valverde looked very dizzy and almost unconscious, and was out in a wheelchair.
@diarioas
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 55 gæster