Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

INFO: According to Albert Nadal, Ferran Torres has no intention of leaving Barcelona this summer and remains firm on his stance.

The forward’s priority is to renew his contract with the club, but if no agreement is reached, he would even be willing to stay and potentially leave for free in 2027.

Kvoller
Indlæg: 6825
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 818 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Dumle skrev:
ons maj 06, 2026 7:46 pm
Det ville være så godt for alle parter.

Spilletid til knægten, lidt mønter i kassen, og en kæmpe kontrakt væk fra bøgerne.
11 mio euro virker bare som meget lidt. Men han har selvfølgelig heller ikke vist så meget i lang tid, så måske prisen er fair nok.

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 907
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Har takket: 320 gange
Blevet takket: 199 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Dumle skrev:
ons maj 06, 2026 7:27 am
Paulinho15 skrev:
tirs maj 05, 2026 11:22 pm
Jeg vil ikke være ked af det, hvis vi henter Dusan Vlahovic på en fri transfer og beholder Ferran.

Dertil kan vi have døren åben for Hamza, der kan slå til.

Vlahovic har noget vildskab og ærgerrighed i sig som Luis Suárez.
Jeg har det lige sådan.

Mest fordi at der er forlydender om at sommerens transferbudget ligget på mellem 140-160 mil euro (hvilket jeg ikke tror en dyt på, men lad os da drømme)

Hvis det er budgettet sammensat med Bastoni rygterne så er der ikke råd til hverken Alvarez eller Osimhen, og det tror jeg ikke der er alligevel. Udover det har vi på forum snakket en del om at finde spillerne som på vej mod stjerne status men ikke helt er der endnu, og her så jeg gerne man kiggede på Kroupi fra Bournemouth, som jeg tror bliver virkelig god, ulempen her er dog han spiller i PL hvor de ikke mangler penge. Men han kan både spille 9er, 10er og LW og har spillet en del i 4-2-3-1 formationer som Flick også praktisere.

Så jeg ville være meget for hvis man gik den vej og skrev med Vlahovic på fri og så om man kunne finde pengene til Kroupi og Cancelo udover det forventede køb af Bastoni. Og smid så Bernardo oven i på fri så er vi ved at være der med en bred trup med kvalitet.

Drømmer man helt stort, så præstere vi at sælge Kounde og de Jong og køber Osimhen istedet for at skrive med Vlahovic og stadig henter Kroupi, så vil det se virkelig skarpt ud.
Jeg kender ikke Kroupi fra Bournemouth du nævner, men det lyder rigtig fint i mine ører. Jeg vil ikke have noget imod et salg af Frenkie de Jong og Kounde, men jeg tror ikke, at vores hollandske ven vil væk fra Barca. Kounde tror jeg godt kan blive solgt, men jeg regner ikke med det.

Kan vi sælge de to og købe Kane, Osimhen eller Lautaro Martïnez, så vil jeg være tilfreds med det. På højre back tænker jeg godt, at Eric Garcia kan tager over som starter. Så kan Marc Casado beholdes som backup dertil, der har spillet hb på b-holdet også.

Dertil har vi Fort og Espart. Jeg tager gerne en sæson med Garcia som fast HB og Fort som backup på HB, hvor Espart så kan stå klar i kulissen fra B-holdet. Dertil er der Cancelo - ham vil jeg egentlig helst bruge som HB, så hvis vi kunne have ham som hb og Garcia som backup, så kan det også gå i stedet for Kounde.

Så kan der måske være penge til at købe en Grimaldo på en billig frikøbsklausul og så have ham og Balde til VB eller Cancelo og Balde til VB, og så fx Garcia og Casado eller Garciaf/Fort til HB.

I forhold til Vlahovic, så er han også kun 26 år. Jeg synes, at det er værd at tage chancen med ham på en fri transfer og hvor han passer ind i lønstrukturen. Han så god ud med sit gennembrud i Fiorentina husker jeg, men jeg har ikke fulgt ham tilstrækkeligt i Juve til at kunne sige hvordan det er gået der.

Tror han har været en del skadesplaget, men jeg er ikke sikker, og ja tak til Bernardo Silva også. Så vil vi være dækket godt ind på alle pladser, hvis så også henter en fin reserve til venstre kant for Raphinha.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Dumle
Indlæg: 974
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dumle »

TEAMtalk reports that Barcelona hold an interest in PSG striker Goncalo Ramos, which comes after they were informed that Chelsea forward Joao Pedro is not for sale. Ramos is expected to be available this summer because he wants to leave PSG
Jeg ved godt jeg har skrevet mangt og meget om mine holdninger til hvem Barca skal købe og ikke købe, og er pengene der til sommer står jeg stadig ved mit håb om Osimhen.

Jeg faldt dog over den her idag, og så ville jeg hører om det kun er mig der synes den er spændende? Prisen er efter sigende mellem 35 og 50 mil euro. Han er til overs i et stacked PSG angreb, men er blot 24 år, og vi mangler en 9er og har muligvis ikke super mange midler til det. Hvad ville i andre tænke om den her? Jeg synes den er spændende, mest pga alderen og fordi jeg tror der sidder et potentiale og rådner på PSGs bænk som hos os måske kunne blomstre med Yamal som assist mager nr. 1. Samtidig er der ikke så meget sprog barriere da portugisik og spansk er så tæt op ad hinanden så han kunne hurtigt integreres. Og sidst mindes jeg at han er en mere rendyrket 9er og ikke så meget hybrid som så mange andre offensiv spillere (det sidste er jeg lidt usikker på)

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 1079
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

Dumle skrev:
tors maj 07, 2026 1:42 pm
TEAMtalk reports that Barcelona hold an interest in PSG striker Goncalo Ramos, which comes after they were informed that Chelsea forward Joao Pedro is not for sale. Ramos is expected to be available this summer because he wants to leave PSG
Jeg ved godt jeg har skrevet mangt og meget om mine holdninger til hvem Barca skal købe og ikke købe, og er pengene der til sommer står jeg stadig ved mit håb om Osimhen.

Jeg faldt dog over den her idag, og så ville jeg hører om det kun er mig der synes den er spændende? Prisen er efter sigende mellem 35 og 50 mil euro. Han er til overs i et stacked PSG angreb, men er blot 24 år, og vi mangler en 9er og har muligvis ikke super mange midler til det. Hvad ville i andre tænke om den her? Jeg synes den er spændende, mest pga alderen og fordi jeg tror der sidder et potentiale og rådner på PSGs bænk som hos os måske kunne blomstre med Yamal som assist mager nr. 1. Samtidig er der ikke så meget sprog barriere da portugisik og spansk er så tæt op ad hinanden så han kunne hurtigt integreres. Og sidst mindes jeg at han er en mere rendyrket 9er og ikke så meget hybrid som så mange andre offensiv spillere (det sidste er jeg lidt usikker på)
Han er nok det jeg vil kalde i "discount"-kategorien sammen med fx Vlahović.
Ramos har de seneste sæsoner præsteret:
25/26: 12 mål, 2 assist - 1.532 minutter --> 109 min/G+A
24/25: 19 mål, 6 assist - 1.813 minutter --> 75 min/G+A
23/24: 14 mål, 2 assist - 1.877 minutter --> 117 min/G+A

Til sammenligning så har Vlahović følgende:
25/26: 7 mål, 2 assist - 933 minutter --> 103 min/G+A
24/25: 17 mål, 5 assist - 2.696 minutter --> 122 min/G+A
23/24: 18 mål, 3 assist - 2.609 minutter --> 124 min/G+A

Med til sammenligninger her hører nok også at Ramos spiller på et markant mere overlegent hold i den hjemlige liga, hvilket teoretisk bør booste hans tal lidt.

Kigger vi væk fra discount hylden har fx:
Osimhen:
25/26: 20 mål, 8 assist - 2.476 minutter --> 88 min/G+A
24/25: 37 mål, 8 assist - 3.176 minutter --> 70 min/G+A
23/24: 17 mål, 4 assist - 2.476 minutter --> 117 min/G+A (I Napoli)

Julian Alvarez:
25/26: 20 mål, 9 assist - 3.549 minutter --> 122 min/G+A
24/25: 29 mål, 8 assist - 3.967 minutter --> 107 min/G+A
23/24: 19 mål, 14 assist - 3.480 minutter --> 105 min/G+A (I City)

Vores egne spillere snitter følgende de sidste 3 sæsoner:
Ferran Torres: 113 min/G+a - 74 min/G+A - 133 min/G+A
Raphinha: 78 min/G+A - 78 min/G+A - 85 min/G+A
Yamal: 88 min/G+A - 106 min/G+A - 185 min/G+A
Lewandowski: 100 min/G+A - 87 min/G+A - 108 min/G+A
Rashford: 88 min/G+A

Alt kan selvfølgelig ikke bare læses ud fra G+A, men i min verden er der ingen tvivl om at vi mangler en rigtig 9'er i boksen som vi havde i Lewandowski tidligere eller Suarez. Osimhen er drømmesigningen!
Rey Abi!

Dumle
Indlæg: 974
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dumle »

Han er nok det jeg vil kalde i "discount"-kategorien sammen med fx Vlahović.
Ramos har de seneste sæsoner præsteret:
25/26: 12 mål, 2 assist - 1.532 minutter --> 109 min/G+A
24/25: 19 mål, 6 assist - 1.813 minutter --> 75 min/G+A
23/24: 14 mål, 2 assist - 1.877 minutter --> 117 min/G+A

Til sammenligning så har Vlahović følgende:
25/26: 7 mål, 2 assist - 933 minutter --> 103 min/G+A
24/25: 17 mål, 5 assist - 2.696 minutter --> 122 min/G+A
23/24: 18 mål, 3 assist - 2.609 minutter --> 124 min/G+A

Med til sammenligninger her hører nok også at Ramos spiller på et markant mere overlegent hold i den hjemlige liga, hvilket teoretisk bør booste hans tal lidt.

Kigger vi væk fra discount hylden har fx:
Osimhen:
25/26: 20 mål, 8 assist - 2.476 minutter --> 88 min/G+A
24/25: 37 mål, 8 assist - 3.176 minutter --> 70 min/G+A
23/24: 17 mål, 4 assist - 2.476 minutter --> 117 min/G+A (I Napoli)

Julian Alvarez:
25/26: 20 mål, 9 assist - 3.549 minutter --> 122 min/G+A
24/25: 29 mål, 8 assist - 3.967 minutter --> 107 min/G+A
23/24: 19 mål, 14 assist - 3.480 minutter --> 105 min/G+A (I City)
Men er vi ikke der hvor "discount" løsningen muligvis er det pengene rækker til, når man umiddelbart både vil have en centerback, en 9er og en LW? Og er det helt utænkeligt at en Goncalo Ramos, med fast spilletid, rytme og klassespillere omkring sig (har han også i PSG) kunne eksplodere eller mindst holde sit snit på omkring 100 min/G+A samtidig med man så får en yngre angriber med energinog fart til også at deltagende presspillet?

Jeg er som sagt der i min tro på ledelsen at jeg stadig befinder mig i en verden hvor vi er nødt til at vælge fra gratis og discounthylderne

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Hvis Ramos skal være en discount løsning, så skal det være et lejemål og INTET andet. PSG betalte 65m euro for ham og de vil sikkert gerne have det meste af den investering ind igen

Generelt set, er jeg fuldstændig imod at handle hos PSG. 1. Deres hold er blevet rigtig, rigtig stærkt, men de har ingen intentioner om at sælge dem, der er interessante. Og 2. Hvis man fylder penge i deres lommer investerer de dem bare i spillere, som VI burde gå efter. Diomande, Osimhen, Onana osv.

Det kan(stadig) ikke understreges nok, hvor vigtigt det er, vi bruger vores penge klogt og henter TOPklasse ind. Jeg vil hellere lade være med at investere, end at hente spillere, man skal af med igen om en eller to sæsoner, for vi ved alle, hvor elendige vi er til den del af game'et

I den forbindelse synes jeg, det er interessant, Bastoni handlen tilsyneladende er sat på pause fordi, Flick ikke er overbevist om spillerprofilen. Han overvejer eftersigende den taktiske profil og det er YDERST vigtigt, da vi er rigtig mange, som har påpeget nødvendigheden af hente en CB, der har fysikken som altoverskyggende spidskompetence

Indtil nu, har det lydt til, Flick har krævet en venstrefodet CB. Det gør han sandsynligvis stadig, men nu med større fokus på den fysiske pakke og ikke på de spillemæssige. Personligt synes jeg, der er noget vrøvl, man mangler en venstrefodet CB. Man har Martin, som giver den nødvendige taktiske diversitet og det burde være nok, for nuværende. Imø er det langt vigtigere, man får den fysiske profil ramt rigtigt. Cubarsi kan sagtens spille til venstre og det var faktisk der, han brød igennem for Barca

Det er eksremt vigtigt, vi rammer profilen rigtig hos de spillere, vi henter. Der er simpelthen ikke råd til at misse
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 1079
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

Dumle skrev:
tors maj 07, 2026 3:15 pm
Han er nok det jeg vil kalde i "discount"-kategorien sammen med fx Vlahović.
Ramos har de seneste sæsoner præsteret:
25/26: 12 mål, 2 assist - 1.532 minutter --> 109 min/G+A
24/25: 19 mål, 6 assist - 1.813 minutter --> 75 min/G+A
23/24: 14 mål, 2 assist - 1.877 minutter --> 117 min/G+A

Til sammenligning så har Vlahović følgende:
25/26: 7 mål, 2 assist - 933 minutter --> 103 min/G+A
24/25: 17 mål, 5 assist - 2.696 minutter --> 122 min/G+A
23/24: 18 mål, 3 assist - 2.609 minutter --> 124 min/G+A

Med til sammenligninger her hører nok også at Ramos spiller på et markant mere overlegent hold i den hjemlige liga, hvilket teoretisk bør booste hans tal lidt.

Kigger vi væk fra discount hylden har fx:
Osimhen:
25/26: 20 mål, 8 assist - 2.476 minutter --> 88 min/G+A
24/25: 37 mål, 8 assist - 3.176 minutter --> 70 min/G+A
23/24: 17 mål, 4 assist - 2.476 minutter --> 117 min/G+A (I Napoli)

Julian Alvarez:
25/26: 20 mål, 9 assist - 3.549 minutter --> 122 min/G+A
24/25: 29 mål, 8 assist - 3.967 minutter --> 107 min/G+A
23/24: 19 mål, 14 assist - 3.480 minutter --> 105 min/G+A (I City)
Men er vi ikke der hvor "discount" løsningen muligvis er det pengene rækker til, når man umiddelbart både vil have en centerback, en 9er og en LW? Og er det helt utænkeligt at en Goncalo Ramos, med fast spilletid, rytme og klassespillere omkring sig (har han også i PSG) kunne eksplodere eller mindst holde sit snit på omkring 100 min/G+A samtidig med man så får en yngre angriber med energinog fart til også at deltagende presspillet?

Jeg er som sagt der i min tro på ledelsen at jeg stadig befinder mig i en verden hvor vi er nødt til at vælge fra gratis og discounthylderne
Det kan meget vel være muligt at det er hvad pengene rækker til, det er jeg også tilbøjelig til at tro.

Hvis vi fx har 90 mio. euro at handle for, så bliver det jo et spørgsmål om man får mest value ved 2-3 “discount” køb eller smider det hele på én primær signing og håber på at finde resten på fri eller på leje.

Jeg er nok selv mest til at gå all in på et rigtigt indløb på fx CF eller CB, og så hustle os igennem resten.
Rey Abi!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

!Option skrev:
tors maj 07, 2026 7:01 pm
Dumle skrev:
tors maj 07, 2026 3:15 pm
Han er nok det jeg vil kalde i "discount"-kategorien sammen med fx Vlahović.
Ramos har de seneste sæsoner præsteret:
25/26: 12 mål, 2 assist - 1.532 minutter --> 109 min/G+A
24/25: 19 mål, 6 assist - 1.813 minutter --> 75 min/G+A
23/24: 14 mål, 2 assist - 1.877 minutter --> 117 min/G+A

Til sammenligning så har Vlahović følgende:
25/26: 7 mål, 2 assist - 933 minutter --> 103 min/G+A
24/25: 17 mål, 5 assist - 2.696 minutter --> 122 min/G+A
23/24: 18 mål, 3 assist - 2.609 minutter --> 124 min/G+A

Med til sammenligninger her hører nok også at Ramos spiller på et markant mere overlegent hold i den hjemlige liga, hvilket teoretisk bør booste hans tal lidt.

Kigger vi væk fra discount hylden har fx:
Osimhen:
25/26: 20 mål, 8 assist - 2.476 minutter --> 88 min/G+A
24/25: 37 mål, 8 assist - 3.176 minutter --> 70 min/G+A
23/24: 17 mål, 4 assist - 2.476 minutter --> 117 min/G+A (I Napoli)

Julian Alvarez:
25/26: 20 mål, 9 assist - 3.549 minutter --> 122 min/G+A
24/25: 29 mål, 8 assist - 3.967 minutter --> 107 min/G+A
23/24: 19 mål, 14 assist - 3.480 minutter --> 105 min/G+A (I City)
Men er vi ikke der hvor "discount" løsningen muligvis er det pengene rækker til, når man umiddelbart både vil have en centerback, en 9er og en LW? Og er det helt utænkeligt at en Goncalo Ramos, med fast spilletid, rytme og klassespillere omkring sig (har han også i PSG) kunne eksplodere eller mindst holde sit snit på omkring 100 min/G+A samtidig med man så får en yngre angriber med energinog fart til også at deltagende presspillet?

Jeg er som sagt der i min tro på ledelsen at jeg stadig befinder mig i en verden hvor vi er nødt til at vælge fra gratis og discounthylderne
Det kan meget vel være muligt at det er hvad pengene rækker til, det er jeg også tilbøjelig til at tro.

Hvis vi fx har 90 mio. euro at handle for, så bliver det jo et spørgsmål om man får mest value ved 2-3 “discount” køb eller smider det hele på én primær signing og håber på at finde resten på fri eller på leje.

Jeg er nok selv mest til at gå all in på et rigtigt indløb på fx CF eller CB, og så hustle os igennem resten.
Det kommer efter min mening også meget an på om man medregner eventuelle salg i de €90M eller om det kommer oveni, så man potentielt set kunne have … lad os sige €150-170M. I så fald burde der kunne hentes en top CF og en ordentlig CB’er samt en ung VW’er.

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 1079
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

De 90 mio. var reelt trukket ud af røven, da jeg ikke tror vi har penge uden salg nærmest. Men ja, hvis dit scenarie holder burde det kunne lade sig gøre.
Rey Abi!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

!Option skrev:
tors maj 07, 2026 7:09 pm
De 90 mio. var reelt trukket ud af røven, da jeg ikke tror vi har penge uden salg nærmest. Men ja, hvis dit scenarie holder burde det kunne lade sig gøre.
Ville fandeme gerne kunne trække penge ud af røven! :mrgreen:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

"Skal det være sedler eller mønter?" :lol:


Jeg så en liste tidligere i dag, hvor diverse 9'ere blev nævnt. Heriblandt Osimhen, Sørloth og Asllani.

Jeg siger pænt nej tak til Sørloth og selv om jeg umiddelbart godt kan se ideen i at hente en yngre fyr som Asllani, er han et ubeskrevet blad og vi har ikke brug for flere lottokuponer.

Dumle
Indlæg: 974
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dumle »

Medie: Darwin Núñez færdig i Al-Hilal - Topklubber lurer
Altså hvis de ophæver kontrakten så kunne man tage en flyer på en ny fyr fra Uruguay, det gik jo meget fint sidste gang.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Newcastle have informed interested clubs, including Barça, that Anthony Gordon is valued at €90M. [Sky Sport DE]

:eek:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Dytrax skrev:
tors maj 07, 2026 9:05 pm
Newcastle have informed interested clubs, including Barça, that Anthony Gordon is valued at €90M. [Sky Sport DE]

:eek:
De er jo helt blæst.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster