Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

During preparations for El Clásico against Barça today, a very heated altercation reportedly broke out between Federico Valverde and Tchouaméni, and it nearly escalated into a physical fight.

The two players had to be separated after entering into a fierce argument, which reportedly continued inside the dressing room.

[MARCA]

Der er tilsyneladende gang i den, hvis man kan tro på det halve af det, der slipper ud.

EasyBuddhist
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
ons maj 06, 2026 7:13 pm
During preparations for El Clásico against Barça today, a very heated altercation reportedly broke out between Federico Valverde and Tchouaméni, and it nearly escalated into a physical fight.

The two players had to be separated after entering into a fierce argument, which reportedly continued inside the dressing room.

[MARCA]

Der er tilsyneladende gang i den, hvis man kan tro på det halve af det, der slipper ud.
Det bliver en fornøjelse at følge sommerens episoder af galehuset i Madrid. Nu skal vi "bare" lige give dem en sidste lille lussing på Søndag, så ruller lavinen for alvor 😂

Jeg tror, der kommer til at rulle hoveder i truppen
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

Before facing Barça in El Clásico, Real Madrid are going through a serious internal divide, with groups within the squad no longer speaking to each other, in addition to a tense relationship with coach Álvaro Arbeloa, as 6 players have reportedly stopped speaking to him. [MARCA]

Og Mourinho lurer i kulissen.

Brugeravatar
Paulinho15
Har takket: 320 gange
Blevet takket: 199 gange

Indlæg af Paulinho15 »

Dytrax skrev:
ons maj 06, 2026 10:01 pm
Before facing Barça in El Clásico, Real Madrid are going through a serious internal divide, with groups within the squad no longer speaking to each other, in addition to a tense relationship with coach Álvaro Arbeloa, as 6 players have reportedly stopped speaking to him. [MARCA]

Det lyder da godt nok som en børnehave, hvis det er sandt. Nu ved jeg ikke hvad der eventuelt kan ligge til grund for det, men det lyder totalt uprofessionelt, hvis der er spillere, der ikke kan snakke med Arbeloa.

Jeg hilser i øvrigt Mourinho velkommen tilbage med glæde! :glad:
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Dumle
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Indlæg af Dumle »

Paulinho15 skrev:
ons maj 06, 2026 10:15 pm
Dytrax skrev:
ons maj 06, 2026 10:01 pm

Det lyder da godt nok som en børnehave, hvis det er sandt. Nu ved jeg ikke hvad der eventuelt kan ligge til grund for det, men det lyder totalt uprofessionelt, hvis der er spillere, der ikke kan snakke med Arbeloa.

Jeg hilser i øvrigt Mourinho velkommen tilbage med glæde! :glad:
Vores værste frygt må være at de sælger Mbappe, for de har godt nok været ustabilt efter han ankom. Men man har jo altid kunne se den attitude på ham, også på landsholdet hvor han jo kommer og går som det passer ham, og hvor han bliver pigefornærmet hvis han ikke får anførebindet, skønt han er spillets nok ringeste lederskikkelse.

Kæmpe talent (ved godt han er 27ish), måske enda større end Messi og Ronaldo, og har også bedre personlige stats end de 2 i hans første 500 kampe, meeen han har så ringe en attitude og vinder jo ikke noget, og skal være glad for han vandt VM inden hans attitude for alvor satte ind.

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

Aurélien Tchouaméni and Fede Valverde got into another fight today. It was worse than yesterday.

Fede Valverde had to be taken to the hospital.

[MARCA]

Der er gang i den.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Dytrax skrev:
tors maj 07, 2026 2:59 pm
Aurélien Tchouaméni and Fede Valverde got into another fight today. It was worse than yesterday.

Fede Valverde had to be taken to the hospital.

[MARCA]

Der er gang i den.
Gad vide om de kan stille hold søndag?

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Omklædningsrummet er omsider eksploderet 💣
In the past few weeks, according to reports from source close to Real Madrid:

• Antonio Rüdiger has slapped Alvaro Carreras, the team had to stop them
• Few weeks later Rüdiger was screaming at Carreras to the point the team had to force Rüdiger to apologize
• Alvaro Carreras confirmed the incident through a story on Instagram
• Tchouameni and Valverde got into a fight, TWO days in a row
• Valverde had to be taken to the hospital after the fight
• Kylian Mbappé got into a verbal fight with one of the members of coaching staff
• Real Madrid have reduced tactical work in training
• There is a leak coming from INSIDE the dressing room
• Multiple players in dressing room are not happy with each other efforts
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

: At the start of today’s training session with Real Madrid, Federico Valverde refused to shake hands with Aurélien Tchouaméni... What began as a tense atmosphere quickly escalated into another fight. The incident was not provoked by Tchouaméni, and Valverde ended up taking a heavy blow after a clash, which was the reason that he went to the hospital.

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Det er hvad man får ud af at sætte en psykopat som Arbeloa til at lede en hel flok psykopater :lol: :lol: :lol:

Jeg mener, hvordan kunne man nogensinde få den tanke, det vil være en god ide. Nu går der så rygter om Mourinho :lol: :lol:

Det ender med, vi alle sammen dør af grin næste sæson :lol:

PuyolErGud
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 668 gange
Blevet takket: 877 gange

Indlæg af PuyolErGud »

Og lad os så blæse dem ud af banen søndag. Det ville være så smukt at ord ikke kan beskrive det.

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

PuyolErGud skrev:
tors maj 07, 2026 5:19 pm
Og lad os så blæse dem ud af banen søndag. Det ville være så smukt at ord ikke kan beskrive det.
Jeg er ikke meget for at sparke til folk, der ligger ned, meeen... :lol:

Der går rygter om, Valverde og Tchouameni får intern straf og sidder over på søndag. Lidt øv, Valverde vil være en omvandrende krudttønde, der kunne prikkes til hele kampen

Madameskrald
Blevet takket: 264 gange

Indlæg af Madameskrald »

Og en potentiel omvandrende langtidsskade til en af vores spillere.
Man kunne godt frygte, at det interne og ekstern pres i RM kulminerer i en hårdt spillet/ svinsk kamp..

Jeg orker ikke flere korsbåndskader…

Hristo
Har takket: 294 gange
Blevet takket: 451 gange

Indlæg af Hristo »

EasyBuddhist skrev:
tors maj 07, 2026 5:24 pm
PuyolErGud skrev:
tors maj 07, 2026 5:19 pm
Jeg er ikke meget for at sparke til folk, der ligger ned, meeen... :lol:

Der går rygter om, Valverde og Tchouameni får intern straf og sidder over på søndag. Lidt øv, Valverde vil være en omvandrende krudttønde, der kunne prikkes til hele kampen
Jeg vil heller ikke sparke til dem som ligger ned. Det klarer de jo tydeligvis selv:-)
Men puha Tchoumany mod Valverde der ved jeg godt hvem jeg hepper på og det er ikke den lille svinske spiller Valverde som endda har båret anførerbindet.
Og jeg må bare sige at selvom jeg ikke sparker dem når de ligger ned, så er jeg ikke bedre end jeg fryder mig over at den arrogante institution de kalder Real Madrid viser sit sande ansigt i modgangen.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Der skal bare spilles så hurtigt rundt om dem, at de slet ikke kan komme tæt på bolden eller spillerne.

Besvar