Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Paulinho15
- Har takket: 292 gange
- Blevet takket: 185 gange
Re: Transferrygter
Jeg læste nyheden om Caio Henrique fra AS Monaco og så kom jeg til at tænke på Vanderson.
Han var rygtet til Barca for et år eller to siden. Jeg synes han virker spændende.
Nogen der har fulgt ham og kan give en status?
Han var rygtet til Barca for et år eller to siden. Jeg synes han virker spændende.
Nogen der har fulgt ham og kan give en status?
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2834 gange
- Blevet takket: 1643 gange
Jeg er helt blank ift. Vanderson.
Har til gengæld lige læst at Deco har holdt møde med Anthony Gordons agent. Pressen er ude med hvalsnøren lige for tiden og der bliver skudt med spredehagl.
Har til gengæld lige læst at Deco har holdt møde med Anthony Gordons agent. Pressen er ude med hvalsnøren lige for tiden og der bliver skudt med spredehagl.
- Dytrax
BREAKING: Per Mundo Deportivo, Liverpool FC are prepared to submit an offer in the region of €80M for Jules Koundé.
Koundé remains a crucial figure under Hansi Flick, but FC Barcelona could be open to negotiations if a bid close to that valuation arrives.
-
Madameskrald
- Blevet takket: 256 gange
Med hans form sidste år, så er det klart at foretrække at holde på ham, mens med hans form i år vil det jo være et scoop at få 80 mill Euro.
Men trods alt svært at finde en HB/CB hybrid med så høj klasse.
Men trods alt svært at finde en HB/CB hybrid med så høj klasse.
Han skal bare sælges hvis dette sum passer.
Utrolig lav bundniveau og aldrig været min kop te.
Men vi ender sikkert med at skippe ham for mindre vi gav da vi hentede ham I Seville.
Utrolig lav bundniveau og aldrig været min kop te.
Men vi ender sikkert med at skippe ham for mindre vi gav da vi hentede ham I Seville.
- Norbit
- Har takket: 225 gange
- Blevet takket: 600 gange
For 80 mio. SKAL han afsted.
Hent derefter Dumfries for under det halve og vi får en med international erfaring der kan gå direkte i start-11'eren til de næste par år + vi får en klækkelig sum ned i klubkassen.
Hent derefter Dumfries for under det halve og vi får en med international erfaring der kan gå direkte i start-11'eren til de næste par år + vi får en klækkelig sum ned i klubkassen.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
-
Iniesta007
- Har takket: 119 gange
- Blevet takket: 289 gange
- Paulinho15
- Har takket: 292 gange
- Blevet takket: 185 gange
Jeg vil ikke være ked af det, hvis vi henter Dusan Vlahovic på en fri transfer og beholder Ferran.
Dertil kan vi have døren åben for Hamza, der kan slå til.
Vlahovic har noget vildskab og ærgerrighed i sig som Luis Suárez.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
Jeg har det lige sådan.Paulinho15 skrev: ↑tirs maj 05, 2026 11:22 pmJeg vil ikke være ked af det, hvis vi henter Dusan Vlahovic på en fri transfer og beholder Ferran.
Mest fordi at der er forlydender om at sommerens transferbudget ligget på mellem 140-160 mil euro (hvilket jeg ikke tror en dyt på, men lad os da drømme)
Hvis det er budgettet sammensat med Bastoni rygterne så er der ikke råd til hverken Alvarez eller Osimhen, og det tror jeg ikke der er alligevel. Udover det har vi på forum snakket en del om at finde spillerne som på vej mod stjerne status men ikke helt er der endnu, og her så jeg gerne man kiggede på Kroupi fra Bournemouth, som jeg tror bliver virkelig god, ulempen her er dog han spiller i PL hvor de ikke mangler penge. Men han kan både spille 9er, 10er og LW og har spillet en del i 4-2-3-1 formationer som Flick også praktisere.
Så jeg ville være meget for hvis man gik den vej og skrev med Vlahovic på fri og så om man kunne finde pengene til Kroupi og Cancelo udover det forventede køb af Bastoni. Og smid så Bernardo oven i på fri så er vi ved at være der med en bred trup med kvalitet.
Drømmer man helt stort, så præstere vi at sælge Kounde og de Jong og køber Osimhen istedet for at skrive med Vlahovic og stadig henter Kroupi, så vil det se virkelig skarpt ud.
- Dytrax
Barça contacted João Pedro’s camp and informed them of their interest. [Diario Sport]
Enten har vi flere knaster end jeg tror vi har eller også har Deco fået en stak matadorpenge, som han leger med.
- Dytrax
- Dytrax
Atlético Madrid will not sit down to negotiate for less than €100M regarding Julián Álvarez. [Diari ARA]
Det ville være vandvid at betale 100M. Jeg kan slet ikke se hvordan hans stats skulle tale for så høj en pris.
FC Barcelona siden 1985 - Nej, jeg diskutere ikke politik.
-
Kvoller
- Geografisk sted: Sønderborg
- Har takket: 1168 gange
- Blevet takket: 812 gange
Det ville være så godt for alle parter.
Spilletid til knægten, lidt mønter i kassen, og en kæmpe kontrakt væk fra bøgerne.