2/5 Osasuna - FC Barcelona
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- SpillerSomMESSI
- Indlæg: 6326
- Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 722 gange
- Blevet takket: 780 gange
Re: 2/5 Osasuna - FC Barcelona
Jamen, kan vi ikke bare være venner allesammen….
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”
Re: 2/5 Osasuna - FC Barcelona
Jeg tænker det bedste må være at espanyol hjælper os idag.nosslo15 skrev: ↑søn maj 03, 2026 5:55 pmNøh, det tror jeg ikke, jeg tænker bare, at det bedste for VORES hold må være at vinde mesterskabet samtidigt med, at man vinder over Madrid, det må være det, som er mest opbyggeligt i forhold til selvtillid.Hristo skrev: ↑søn maj 03, 2026 5:39 pmDu er et større menneske end jeg er:-)nosslo15 skrev: ↑søn maj 03, 2026 5:29 pmJeg synes, at det bedste ville være, at Madrid vinder i aften og at vi så slår dem på søndag og tager mesterskabet. Jeg tænker ikke på, hvad der er mest ydmygende for dem, der er jeg ligeglad, jeg tænker på, hvad der er bedst for vores hold - og der mener jeg klart, at det bedste må være at vinde over Madrid samtidigt med, at man vinder mesterskabet.Hristo skrev: ↑søn maj 03, 2026 12:28 pmJeg tror du har ret. Og derfor har vi faktisk allerede vundet uagtet stillingen - for mit vedkommende:-)Dumle skrev: ↑søn maj 03, 2026 11:50 amÆrligt tror jeg det Madrid hold der er idag er så fyldt af ego, at klubhjertet ikke er der, så tror de går til kamp idag halvhjertet mister point og mesterskab og så er de fyldt med mere ligegyldighed næste weekend på Campen.Iniesta007 skrev: ↑søn maj 03, 2026 10:50 amHristo skrev: ↑søn maj 03, 2026 9:42 amJeg ved ikke hvad, der er mest ydmygende for Puta:
At gå på banen på Camp Nou, som toer, og skulle hylde Barca med en pasilla eller fravælge det, og vise sig som en notorisk dårlig taber.
Eller gå på banen på Camp Nou med matematisk chance for at vinde ligaen, og selv med en hårdttilkæmpet sejr ikke selv tro på, at de får ni point i de sidste kampe, mens Barca taber alle sine kampe.
Det lugter af et pest / kolera-valg for vores hadeklub. Det er virkelig om at nyde det:-)
Mit drømmescenarie:
Puta sætter point til i dag. Vi bliver mestre o aften. Spillerne nægter at lave Pasilla. Vi slår dem sikkert med en sprudlende Raph og en Fermin, der smadrer et mål ind fra distancen, som tak for det mål han fik annulleret i samme kamp sidste sæson. Jeg fælder en tåre:-)![]()
![]()
![]()
Vores nuværende hold har en sjældent set grad af sjæl og holdånd. Bare tage graden af La Masia og gode spillere, som kæmper røven ud af bukserne trods landsholdsstatus osv. Hovedårsagen til at min glæde ved Barca pt er større end i rigtig mange år.
De kører dårlig stil og er ud fra min opfattelse mere bundet sammen af store egoer end fx Real Madrid-plakater på barndomsværelset eller viljen til at stå sammen som hold.
Guderne skal vide, at jeg ønsker Madrid alt det værste, men sandheden er jo også den, at hvis Madrid i en årerække emploderer pga. dårlig ledelse osv. så har det en direkte effekt på os, da vi jo så ikke får den samme konkurrence.
I øvrigt tror jeg ikke, at Madrid vil lave en pasillo, hvis de skulle sætte point til i aften - det ligger ligesom i tiden, både i Spanien og resten af verden, at polariseringen bliver værre og værre.
Vinder Real i aften og slår os næste weekend så ender vi med at fejre mesterskab væk fra Barcelona, og det ville være lidt ærgerligt.
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: 2/5 Osasuna - FC Barcelona
Er enig.Vinder Real i aften og slår os næste weekend så ender vi med at fejre mesterskab væk fra Barcelona, og det ville være lidt ærgerligt.
Det ville virkelig være ærgerligt og uanset hvad, er det vigtigste at mesterskabet kommer i hus.
Læste i øvrigt - hos Fabrizio Romano - at der har været sammenstød mellem Mbappé og trænerstaben, hvilket vist har ledt til at en spiller har unfollowed træneren på IG.
Det er mountains of molehills den slags sladder, det ved jeg godt, men synes det peger på et hold, der er i krise.
-
Kvoller
- Indlæg: 6825
- Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
- Geografisk sted: Sønderborg
- Har takket: 1172 gange
- Blevet takket: 818 gange
Re: 2/5 Osasuna - FC Barcelona
Hvordan er det? Real SKAL vinde kampen i aften, ellers er vi mestre? Eller kan de også bruge en uafgjort?
Re: 2/5 Osasuna - FC Barcelona
Real skal vinde. Efter idag er der 12 point at spille om og inden aftenens kamp er de 14 point efter os, altså skal de bruge 3 point for at have en chance.
Re: 2/5 Osasuna - FC Barcelona
Uanset hvor god Mbappe er individuelt så har han på klubplan jo ikke vundet andet end nationale turneringer i Frankrig.Dytrax skrev: ↑søn maj 03, 2026 8:59 pmEr enig.Vinder Real i aften og slår os næste weekend så ender vi med at fejre mesterskab væk fra Barcelona, og det ville være lidt ærgerligt.
Det ville virkelig være ærgerligt og uanset hvad, er det vigtigste at mesterskabet kommer i hus.
Læste i øvrigt - hos Fabrizio Romano - at der har været sammenstød mellem Mbappé og trænerstaben, hvilket vist har ledt til at en spiller har unfollowed træneren på IG.
Det er mountains of molehills den slags sladder, det ved jeg godt, men synes det peger på et hold, der er i krise.
Så længe de har både Vini og Mbappe på holdet, så frygter jeg dem ikke over en hel sæson.
-
nosslo15
- Indlæg: 1839
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
- Har takket: 181 gange
- Blevet takket: 318 gange
Re: 2/5 Osasuna - FC Barcelona
kære venner, hvordan kan i være i tvivl om kampens udfald næste weekend?Dumle skrev: ↑søn maj 03, 2026 7:31 pmJeg tænker det bedste må være at espanyol hjælper os idag.nosslo15 skrev: ↑søn maj 03, 2026 5:55 pmNøh, det tror jeg ikke, jeg tænker bare, at det bedste for VORES hold må være at vinde mesterskabet samtidigt med, at man vinder over Madrid, det må være det, som er mest opbyggeligt i forhold til selvtillid.Hristo skrev: ↑søn maj 03, 2026 5:39 pmDu er et større menneske end jeg er:-)nosslo15 skrev: ↑søn maj 03, 2026 5:29 pmJeg synes, at det bedste ville være, at Madrid vinder i aften og at vi så slår dem på søndag og tager mesterskabet. Jeg tænker ikke på, hvad der er mest ydmygende for dem, der er jeg ligeglad, jeg tænker på, hvad der er bedst for vores hold - og der mener jeg klart, at det bedste må være at vinde over Madrid samtidigt med, at man vinder mesterskabet.Hristo skrev: ↑søn maj 03, 2026 12:28 pmJeg tror du har ret. Og derfor har vi faktisk allerede vundet uagtet stillingen - for mit vedkommende:-)Dumle skrev: ↑søn maj 03, 2026 11:50 amÆrligt tror jeg det Madrid hold der er idag er så fyldt af ego, at klubhjertet ikke er der, så tror de går til kamp idag halvhjertet mister point og mesterskab og så er de fyldt med mere ligegyldighed næste weekend på Campen.Iniesta007 skrev: ↑søn maj 03, 2026 10:50 amHristo skrev: ↑søn maj 03, 2026 9:42 am
Jeg ved ikke hvad, der er mest ydmygende for Puta:
At gå på banen på Camp Nou, som toer, og skulle hylde Barca med en pasilla eller fravælge det, og vise sig som en notorisk dårlig taber.
Eller gå på banen på Camp Nou med matematisk chance for at vinde ligaen, og selv med en hårdttilkæmpet sejr ikke selv tro på, at de får ni point i de sidste kampe, mens Barca taber alle sine kampe.
Det lugter af et pest / kolera-valg for vores hadeklub. Det er virkelig om at nyde det:-)
Mit drømmescenarie:
Puta sætter point til i dag. Vi bliver mestre o aften. Spillerne nægter at lave Pasilla. Vi slår dem sikkert med en sprudlende Raph og en Fermin, der smadrer et mål ind fra distancen, som tak for det mål han fik annulleret i samme kamp sidste sæson. Jeg fælder en tåre:-)![]()
![]()
![]()
Vores nuværende hold har en sjældent set grad af sjæl og holdånd. Bare tage graden af La Masia og gode spillere, som kæmper røven ud af bukserne trods landsholdsstatus osv. Hovedårsagen til at min glæde ved Barca pt er større end i rigtig mange år.
De kører dårlig stil og er ud fra min opfattelse mere bundet sammen af store egoer end fx Real Madrid-plakater på barndomsværelset eller viljen til at stå sammen som hold.
Guderne skal vide, at jeg ønsker Madrid alt det værste, men sandheden er jo også den, at hvis Madrid i en årerække emploderer pga. dårlig ledelse osv. så har det en direkte effekt på os, da vi jo så ikke får den samme konkurrence.
I øvrigt tror jeg ikke, at Madrid vil lave en pasillo, hvis de skulle sætte point til i aften - det ligger ligesom i tiden, både i Spanien og resten af verden, at polariseringen bliver værre og værre.
Vinder Real i aften og slår os næste weekend så ender vi med at fejre mesterskab væk fra Barcelona, og det ville være lidt ærgerligt.
-
Filten
- Indlæg: 3090
- Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
- Geografisk sted: Randers
- Har takket: 519 gange
- Blevet takket: 313 gange
Re: 2/5 Osasuna - FC Barcelona
Vi mangler yamal og raphinhanosslo15 skrev: ↑søn maj 03, 2026 10:24 pmkære venner, hvordan kan i være i tvivl om kampens udfald næste weekend?Dumle skrev: ↑søn maj 03, 2026 7:31 pmJeg tænker det bedste må være at espanyol hjælper os idag.nosslo15 skrev: ↑søn maj 03, 2026 5:55 pmNøh, det tror jeg ikke, jeg tænker bare, at det bedste for VORES hold må være at vinde mesterskabet samtidigt med, at man vinder over Madrid, det må være det, som er mest opbyggeligt i forhold til selvtillid.Hristo skrev: ↑søn maj 03, 2026 5:39 pmDu er et større menneske end jeg er:-)nosslo15 skrev: ↑søn maj 03, 2026 5:29 pmJeg synes, at det bedste ville være, at Madrid vinder i aften og at vi så slår dem på søndag og tager mesterskabet. Jeg tænker ikke på, hvad der er mest ydmygende for dem, der er jeg ligeglad, jeg tænker på, hvad der er bedst for vores hold - og der mener jeg klart, at det bedste må være at vinde over Madrid samtidigt med, at man vinder mesterskabet.Hristo skrev: ↑søn maj 03, 2026 12:28 pmJeg tror du har ret. Og derfor har vi faktisk allerede vundet uagtet stillingen - for mit vedkommende:-)
Vores nuværende hold har en sjældent set grad af sjæl og holdånd. Bare tage graden af La Masia og gode spillere, som kæmper røven ud af bukserne trods landsholdsstatus osv. Hovedårsagen til at min glæde ved Barca pt er større end i rigtig mange år.
De kører dårlig stil og er ud fra min opfattelse mere bundet sammen af store egoer end fx Real Madrid-plakater på barndomsværelset eller viljen til at stå sammen som hold.
Guderne skal vide, at jeg ønsker Madrid alt det værste, men sandheden er jo også den, at hvis Madrid i en årerække emploderer pga. dårlig ledelse osv. så har det en direkte effekt på os, da vi jo så ikke får den samme konkurrence.
I øvrigt tror jeg ikke, at Madrid vil lave en pasillo, hvis de skulle sætte point til i aften - det ligger ligesom i tiden, både i Spanien og resten af verden, at polariseringen bliver værre og værre.
Vinder Real i aften og slår os næste weekend så ender vi med at fejre mesterskab væk fra Barcelona, og det ville være lidt ærgerligt.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano
-
Hristo
- Indlæg: 1101
- Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
- Har takket: 294 gange
- Blevet takket: 451 gange
Re: 2/5 Osasuna - FC Barcelona
Han vandt alt i Frankrig men missede CL. Skifter til Spanien for at vinde det ypperste. To år senere har han stort set ikke vundet en titel, mens den gamle klub har vundet CL og er Real overlegne. Som en af verdens klart bedste må det være frustrerende at have “spildt” to sæsoner i sin bedste alder. Jeg tænker, at hvis ikke han ville være stor set umulig at købe fri for andre end PSG med ødelagt relation, så ville han seriøst overveje et exit fra Madrid lige nu.Dumle skrev: ↑søn maj 03, 2026 9:10 pmUanset hvor god Mbappe er individuelt så har han på klubplan jo ikke vundet andet end nationale turneringer i Frankrig.Dytrax skrev: ↑søn maj 03, 2026 8:59 pmEr enig.Vinder Real i aften og slår os næste weekend så ender vi med at fejre mesterskab væk fra Barcelona, og det ville være lidt ærgerligt.
Det ville virkelig være ærgerligt og uanset hvad, er det vigtigste at mesterskabet kommer i hus.
Læste i øvrigt - hos Fabrizio Romano - at der har været sammenstød mellem Mbappé og trænerstaben, hvilket vist har ledt til at en spiller har unfollowed træneren på IG.
Det er mountains of molehills den slags sladder, det ved jeg godt, men synes det peger på et hold, der er i krise.
Så længe de har både Vini og Mbappe på holdet, så frygter jeg dem ikke over en hel sæson.
I øvrigt vildt at Puta vandt store set alt for to år siden med den eneste markante forskel at de havde Kroos og en aldrende Modric, men med i grove træk de samme spillere på resten af banen (udover Mbappe naturligvis og en håndfuld andre dyre indkøb).
- SpillerSomMESSI
- Indlæg: 6326
- Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 722 gange
- Blevet takket: 780 gange
Re: 2/5 Osasuna - FC Barcelona
Jeg føler allerede for en ny kamptråd.
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”
-
nosslo15
- Indlæg: 1839
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
- Har takket: 181 gange
- Blevet takket: 318 gange
Re: 2/5 Osasuna - FC Barcelona
Jeg ved godt, at folk sikkert tror ondt om mig, men altså, jeg kunne virkeligt godt tænke mig et Madrid hold, som bare blæste derudaf.Hristo skrev: ↑man maj 04, 2026 8:04 amHan vandt alt i Frankrig men missede CL. Skifter til Spanien for at vinde det ypperste. To år senere har han stort set ikke vundet en titel, mens den gamle klub har vundet CL og er Real overlegne. Som en af verdens klart bedste må det være frustrerende at have “spildt” to sæsoner i sin bedste alder. Jeg tænker, at hvis ikke han ville være stor set umulig at købe fri for andre end PSG med ødelagt relation, så ville han seriøst overveje et exit fra Madrid lige nu.Dumle skrev: ↑søn maj 03, 2026 9:10 pmUanset hvor god Mbappe er individuelt så har han på klubplan jo ikke vundet andet end nationale turneringer i Frankrig.Dytrax skrev: ↑søn maj 03, 2026 8:59 pmEr enig.Vinder Real i aften og slår os næste weekend så ender vi med at fejre mesterskab væk fra Barcelona, og det ville være lidt ærgerligt.
Det ville virkelig være ærgerligt og uanset hvad, er det vigtigste at mesterskabet kommer i hus.
Læste i øvrigt - hos Fabrizio Romano - at der har været sammenstød mellem Mbappé og trænerstaben, hvilket vist har ledt til at en spiller har unfollowed træneren på IG.
Det er mountains of molehills den slags sladder, det ved jeg godt, men synes det peger på et hold, der er i krise.
Så længe de har både Vini og Mbappe på holdet, så frygter jeg dem ikke over en hel sæson.
I øvrigt vildt at Puta vandt store set alt for to år siden med den eneste markante forskel at de havde Kroos og en aldrende Modric, men med i grove træk de samme spillere på resten af banen (udover Mbappe naturligvis og en håndfuld andre dyre indkøb).
Jeg tror nemlig, at vi de kommende 2-3 sæsoner kommer til at smadre alt, hvad der står i vejen.
Folk må selvfølgelig gerne lave grin med mig i næste sæson.
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: 2/5 Osasuna - FC Barcelona
Jeg ved godt, at folk sikkert tror ondt om mig, men altså, jeg kunne virkeligt godt tænke mig et Madrid hold, som bare blæste derudaf.
Jeg tror nemlig, at vi de kommende 2-3 sæsoner kommer til at smadre alt, hvad der står i vejen.
Folk må selvfølgelig gerne lave grin med mig i næste sæson.
Jeg kan ikke se nogen som helst grund til at skulle tænke ondt om dig. Den eneste måde, man reelt kan måle sin styrke på, er når man kigger på sine rivaler. Det er uanset om det er boksning, dart eller fodbold. Jeg tror også vi som hold bliver bedre, desto stærkere modstandere og rivaler vi prøver kræfter med.
Hvis du derimod havde skrevet at du gerne ville smøre Mbappé ind i flødeskum og krone ham som kejser af Europa, ville jeg nok sagtens kunne fantasere livligt om at give dig en Olfert, men det gemmer vi lige til en anden god gang
-
Mésqueunclub
- Indlæg: 458
- Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
- Har takket: 20 gange
- Blevet takket: 69 gange
Re: 2/5 Osasuna - FC Barcelona
Det giver meget god mening, syntes også det vil være bedre hvis RM havde et bedre-fungerende hold, så længe de bare ikke er bedre end osnosslo15 skrev: ↑man maj 04, 2026 12:50 pm
Jeg ved godt, at folk sikkert tror ondt om mig, men altså, jeg kunne virkeligt godt tænke mig et Madrid hold, som bare blæste derudaf.
Jeg tror nemlig, at vi de kommende 2-3 sæsoner kommer til at smadre alt, hvad der står i vejen.
Folk må selvfølgelig gerne lave grin med mig i næste sæson.
Det er bedre for ligaen, konkurrencen og de penge vi får for seertallet. Det gælder også hold som Atletico Madrid, Athletic, Betis, Villareal og desværre Sevilla som er røget langt ned. Det er også en af grundene til at jeg er mere til Osimhen, hvis vi tager Alvarez fra Atletico mister de virkelig meget kvalitet. Synes det er fedt at de har Alvarez og Lookman nu, det giver mere offensiv fodbold, og derfor mere spændende indbyrdes kampe.
-
nosslo15
- Indlæg: 1839
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
- Har takket: 181 gange
- Blevet takket: 318 gange
Re: 2/5 Osasuna - FC Barcelona
Jeg synes, jeg får nogle ubehagelige billeder frem på min indre nethinde, jeg vil næsten fristes til at sige væmmelige.Dytrax skrev: ↑man maj 04, 2026 1:03 pmJeg ved godt, at folk sikkert tror ondt om mig, men altså, jeg kunne virkeligt godt tænke mig et Madrid hold, som bare blæste derudaf.
Jeg tror nemlig, at vi de kommende 2-3 sæsoner kommer til at smadre alt, hvad der står i vejen.
Folk må selvfølgelig gerne lave grin med mig i næste sæson.
Jeg kan ikke se nogen som helst grund til at skulle tænke ondt om dig. Den eneste måde, man reelt kan måle sin styrke på, er når man kigger på sine rivaler. Det er uanset om det er boksning, dart eller fodbold. Jeg tror også vi som hold bliver bedre, desto stærkere modstandere og rivaler vi prøver kræfter med.
Hvis du derimod havde skrevet at du gerne ville smøre Mbappé ind i flødeskum og krone ham som kejser af Europa, ville jeg nok sagtens kunne fantasere livligt om at give dig en Olfert, men det gemmer vi lige til en anden god gang![]()
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster